نحوه ی پرداخت با پی پال چگونه است؟

نحوه ی پرداخت با پی پال چگونه است؟

توسط : تیم پی پل
7,090

پی پال یک شرکت آمریکایی است که به‌ وسیله‌ آن می‌توانید با انتقال وجه الکترونیکی به داد و ستد در سراسر جهان بپردازید. به‌ عبارت‌ دیگر شما صاحب یک کیف پول دیجیتالی هستید که اساساً استفاده از آن راحت تر از پرداخت نقدی یا استفاده از کارت‌ بانکی است. در ادامه همراه با 20 پیمنت باشید تا به شما نحوه ی پرداخت با پی پال را آموزش دهیم.

از جمله پرداخت‌هایی که به‌ وسیله پی پال قابل انجام است می‌توان به:

- پرداخت بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی معروف در دنیا

- پرداخت وقت سفارت‌ها

- پرداخت کمک‌ هزینه مالی به خیریه‌ها در سراسر دنیا

- شارژ پنل های دامین مثل DirectI , OnlineNic , Name

- انجام پرداخت های اینترنتی مانند تمدید سرور ، هاست و ...

- ارسال پول به خانواده و دوستان از طریق پی پل

- پرداخت هزینه ثبت‌ نام مقاله یا آزمون‌های بین‌المللی و .... اشاره کرد.

یکی دیگر از کاربردهای مهم پی پال این است که شما بدون نیاز به حواله بانکی از صرافی‌ها مبالغ خود را به 25 واحد ارزی دیگر (مانند دلار، یورو، پوند و....) تبدیل کنید و در تمام نقاط جهان خرید خود را انجام دهید. خدمات پرداخت آنلاین پی پال در بیش از دویست بازار جهان در کشورهای مختلف دنیا وجود دارد.

از جمله کسب‌ و کارها و شرکت‌های مشهوری که در دنیا پرداخت توسط پی پال دارند، عبارتند از: BESTBYE, Diapers, eBay, hotwire, Levi’s, Newegg, NIKE, Overstock.com, TARGET, Travelocity, ULTA, Walmart ,….. لازم به ذکر است که پی پال یکی از امن‌ترین بازیگران اصلی برای پرداخت‌های آنلاین ارزی است که می‌توانید آن را به‌ کار گیرید.

برای انجام هرگونه فعالیتی از جمله پرداخت آنلاین، انتقال پول و.... در پی پال، شما نیاز به ساخت یک حساب کاربری پی پال دارید که مراحل ثبت‌ نام آن به‌ صورت زیر هست:

1. ثبت نام در سایت اصلی پی پال: برای ایجاد یک حساب کاربری به صفحه‌ اصلی سایت پی پال مراجعه کنید، بالای صفحه، در گوشه‌ی سمت راست، روی گزینه‌ی ثبت‌نام کلیک نمایید تا فرآیند ثبت‌ نام شما آغاز شود.

ناگفته نماند در کشور ایران با توجه به وجود تحریم‌ها، امکان استفاده از پی پال وجود ندارد و در صورت ایجاد حساب از ایران یا داشتن ارتباط با ایران، حساب سریعاً مسدود خواهد شد. در صورتی‌ که می‌خواهید در داخل کشور یک حساب پی پال داشته باشید، نیاز به آدرس و حساب بانکی خارجی جهت اتصال به اکانت پی پال خود دارید.می توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال توسط ما استفاده نمائید.

2. انتخاب حساب شخصی یا حساب کسب‌ و کار: حساب شخصی برای خرید آنلاین یا تبادل پول با دوستان و اقوام مناسب است. اما اکانت کسب‌ و کار برای انجام خدمات حرفه‌ای و کاری استفاده می‌شود. و یک گزینه‌ی مناسب برای زمانی است که یک حساب کاربری به چندین نفر در یک شرکت تعلق دارد.

3. ایمیل و رمز عبور : نیازی نیست شما یک ایمیل جداگانه برای پی پال بسازید، اما لازم است تا آدرس ایمیل خود را به همراه یک رمز عبور در سایت وارد نمایید.این نکته فراموش نشود که اکانت پی پال تان شامل اطلاعات حساس بسیار زیادی است پس یک رمز عبور مطمئن برای خود انتخاب کنید (مثلاً حداقل شامل 8 کاراکتر باشد، از حروف کوچک و بزرگ استفاده کنید،از شماره‌ها و نمادها استفاده کنید...) تا رمزتان به‌ صورت نامنظم تنظیم شود و قابل حدس نباشد.

4. درج اطلاعات عمومی : بعد از اینکه یک رمز عبور مناسب برای حساب خود تنظیم نمودید، به صفحه‌ی دیگری می‌روید که در صفحه‌ی مزبور باید اطلاعاتی مانند: نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تلفن و.... را وارد کنید.

5. اتصال کارت بانکی یا شماره حساب به اکانت پی پال : بالای صفحه، گزینه‌ی کیف پول را انتخاب نمایید و سپس روی لینک کارت یا بانک کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید کارت اعتباری یا اکانت بانکی خود را به حساب پی پالتان پیوند دهید. لازم به ذکر است که در این قسمت باید شماره کارت یا شماره حساب بانکی‌تان را وارد کنید.

6. تائید کارت یا حساب بانکی : به منظور رعایت موارد امنیتی ممکن است پی بال از شما بخواهد که کارت یا حساب بانکی خود را تائید کنید. گزینه کیف پول پی بال را انتخاب کنید روی لینک تائید کارت اعتباری کلیک نمایید.

از زمانی که حساب بانکی یا کارت شما تائید شود، اکانت پی پالتان قابل‌ استفاده است.

جالب است بدانید که اگر موجودی اکانت پی پال شما صفر باشد، می‌تواند پرداخت را از طریق حساب بانکی شما انجام دهد. با این‌ وجود بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند پول را به اکانت پی پال خود انتقال دهند. برای این کار کافی است وارد حساب کاربری‌تان شوید سپس روی گزینه‌ی "انتقال پول" کلیک کنید. به همین راحتی می‌توانید پول را از حساب بانکی‌تان جابه‌جا کنید.

مراحل پرداخت در پی پال:

در بالای صفحه گزینه‌ی "Send and Request" (ارسال و درخواست) را انتخاب نمایید. پس‌ از آن نوع پرداخت Send Money (انتقال پول با پی پال از طریق سند مانی) را انتخاب کنید. در این مرحله آدرس ایمیل گیرنده و مقدار قابل پرداخت را وارد نمایید. جزئیات ارسال را مرور کنید درصورت نیاز، منبع تأمین مالی خود را تغییر دهید سپس روی"Continue" (ادامه) کلیک کنید. یک‌بار دیگر پرداخت خود را بررسی نمایید و در صورت تائید تمام موارد، گزینه "Send Money" (ارسال پول) را انتخاب کنید.

انتقال پول از طریق پی پال به روش send money

لغو پرداخت:

اگر پرداخت شما هنوز انجام نشده است و شما قصد دارید پرداخت تان را لغو کنید، ابتدا وارد اکانت پی پال تان شوید، روی "Summery page " (صفحه خلاصه) کلیک کنید و "پرداخت در انتظار" را پیدا کنید، که باید وضعیت "Unclaimed" (پرداخت‌نشده) را نشان بدهد. گزینه‌ی "Cancel" و سپس گزینه‌ی "Cancel Payment" (لغو پرداخت) را انتخاب نمایید.

اگر پرداخت اشتباه انجام شده باشد، برای درخواست باز پرداخت با گیرنده تماس برقرار کنید.

خرید آنلاین با استفاده از پی پال:

در بسیاری از سایت‌ها گزینه "Pay with PayPal " (پرداخت با پی پال) وجود دارد که باید نزدیک دکمه‌ی کارت اعتباری باشد. روی این گزینه کلیک کنید، در این بخش ایمیل که برای ایجاد حساب کاربری‌تان ایجاد کردید- و رمز عبورتان را وارد کنید، بعد از آن شیوه‌ی پرداخت خود را انتخاب نمایید. جزئیات را بررسی کنید و سپس "Pay Now" (اکنون پرداخت) را ارسال کنید. بعد از انجام تراکنش یک رسید به ایمیل شما فرستاده می‌شود.که پرداخت از طریق پی بال بسیار سریع‌تر از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری است.

می‌توانید حساب پی پال خود را به Google Pay (پرداخت گوگل) اضافه کنید. در ابتدا 5 دلار جایزه دریافت می‌کنید و در خرید بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید. با این کار شما می‌توانید از تمام فروشگاه‌هایی که از پی پال استفاده می‌کنند خرید کنید و در مکان‌هایی که پرداخت بدون تماس قابل‌قبول است، فقط گوشی موبایل خود را نزدیک پایانه قرار دهید، تا علامت تیک روی گوشی شما ظاهر شود و این به معنی انجام پرداخت است. در نرم‌افزارها با استفاده از دکمه‌ی "Google Pay" به راحتی می‌توانید پرداخت خود را انجام دهید. زمانی که می‌خواهید در مرورگر کروم موبایل خود خرید کنید نیازی نیست با اکانت پی پل تان وارد شوید فقط کافی است روی دکمه پی پال ضربه بزنید و خرید خود را با اثر انگشت یا رمز عبور تائید کنید.

پرداخت با پی پال در eBay آسان و امن است. در قسمت پرداخت، پی پال را انتخاب کنید و اطلاعات امانت خود را وارد کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات شما را برای دفعات بعد ذخیره کند گزینه "Remember me" را تیک بزنید.

کارشناسان 20 پیمنت، به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان برای پاسخگویی به سوالات پرداخت ارزی با پی پال شما هستند. جهت استفاده از خدمات مهاجرت و تحصیل در یکی از دانشگاه های معتبر جهانی، میتوانید با کارشناسان مربوطه در 20 پیمنت در ارتباط باشید. همچنین با استفاده از خدمات پرداخت با مستر کارت به راحتی می‌توانید کلیه پرداخت‌ها یا رزرو آنلاین هتل‌ها و پرداخت هزینه‌ها را کاهش دهید. برای کسب اطلاعات با ما در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد