با مستر کارت پیش پرداخت بیشتر آشنا شوید

با مستر کارت پیش پرداخت بیشتر آشنا شوید

توسط : تیم محتوا
2,961

بسیاری از افراد هنوز با مستر کارت های پیش پرداخت، آشنایی کامل ندارند. مهم نیست که حساب بانکی دارید یا علاقه ای به نگه داشتن پول در بانک ها ندارید! اگر شرایطی مشابه هر یک از موقعیت‌ مشتری‌هایی که در ادامه آمده‌اند داشته باشید، داشتن مستر کارت پیش پرداخت برای شما ضروری است. در ادامه همراه با 20 پیمنت باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

اولیویا؛ یک خریدار آنلاین

اولیویا یک شهروندیست که علاقه به تکنولوژی دارد و در فروشگاه‌های آنلاین به دنبال کالاهای مورد نیاز خود می‌گردد. ترجیح او اینست که در خانه بماند و تنها با چند کلیک، خریدهای خود را درب منزل تحویل بگیرد.

پس او نیازمند یک روش پرداخت آنلاین و مطئمن برای این کار است. اولیویا مطمئنا با پول نقد نمی‌تواند پرداخت‌های خود را انجام دهد چون فروشگاهی که ازآن قصد خریدکردن را دارد، یک فروشگاه مجازی است نه حقیقی! در اینجا داشتن مستر کارت پیش پرداخت به اولیویا کمک می‌کند.

همان‌طور که با استفاده از کارت اعتباری پرداخت‌های آنلاین خود را انجام می‌دهید، می‌توانید از مستر کارت پیش پرداخت هم استفاده کنید. درگاه پرداخت اینترنتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و شماره کارت و اطلاعات دیگر را وارد می‌کنید. به این‌ ترتیب به سادگی پرداخت خود را انجام داده و خرید خود را به اتمام می‌رسانید.

بن؛ برآورد کننده بودجه

آیا شما هم حساب بانکی خود را در روز چندین دفعه چک میکند؟ یا از چندین فروشگاه مواد غذایی مختلف خرید می‌کنید تا پایین‌ترین قیمت‌ها را بپردازید؟

دراین صورت شما شباهت زیادی به آقای بن دارید. بن دلیل خوبی برای این کار دارد. هدف او پس‌انداز پول برای آینده است.

شما هم به راحتی می توانید برای مدیریت حساب خود از مسترکارت پیش پرداخت استفاده کنید. بودجه مورد نیاز برای خریدهای روزمره هم به بخش‌های مختلف مثل: خوراک، پوشاک و حمل و نقل و موارد دیگر تقسیم می‌شود.

باوارد کردن مبلغ مورد نظر خود برای هربخش از هزینه ها، به راحتی می توانید از وجود باقیمانده حساب خود مطلع شوید. از این راه همواره اطلاع دارید که چه مبلغی برای شما باقی می‌ماند و آیا می‌توانید صورت‌حساب‌های خود را بپردازید یا خیر. و یا می‌توانید کارت دیگری هم داشته باشید و آن را به چیزهایی اختصاص دهید که دلتان می‌خواهد، ولی به آن احتیاج ندارید.

اگر شما هم مانند بن هستید، بدانید راه حل مناسب برای شما، داشتن چند ویزا کارت یا مستر کارت مختلف و اختصاص دادن هر کدام به موارد گوناگون است.

سامانتا؛ یک خریدار هوشمند

سامانتا هم مانند اولیویا عاشق خرید کردن است. اما تنها برای خرید یک چیز نمیرود، بلکه ممکن است برای خرید چندین چیز باهم برود. اگر شما هم مانند سامانتا هستید و دوست دارید تا یک خرید هوشمند را تجربه کنید، بهتر است از مستر کارت استفاده کنید. مستر کارت این ویژگی را دارد که برای خرید شما محدودیت تعیین می‌کند.

قبل از خرید میتوانید یک مقدار مشخص برای خود در کارت تعیین کنیدو به همان اندازه خرید خود را انجام دهید. دراین صورت شما فقط همان مقدار پول را برای خرج کردن دارید. بنابراین وسوسه‌ انگیزترین چیزها هم نمی‌توانند شما را وادار به خرج کردن پول بیشتری بکنند.

برندا؛ یک جهانگرد با اخلاق

شاید شما هم مثل برندا نمیتوانید بیشتر از یک ماه در یک مکان بمانید. برندا علاقه بسیاری به سفر دارد و همیشه به دنبال ماجراجویی در طبیعت است. او می‌داند که سفر هزینه‌هایی هم دارد. اما حمل کردن مقدار زیادی پول نقد عاقلانه نیست. به همین دلیل برندا از مستر کارت پیش پرداخت برای پرداخت‌های خود استفاده می‌کند.

علاوه بر این زمانیکه حقوقتان پرداخت شود و شما بیرون شهر یا در موقعیتی باشید که به آن دسترسی نداشته باشید، از طریق سپرده مستقیم می‌توانید حقوقتان را دریافت کنید. از آنجاییکه مستر کارت هم مانند کارت های اعتباری دیگر بانکی شماره کارت و اطلاعات دیگر را دارد، در مورد سپرده مستقیم هم مانند کارت‌های بانکی عمل می‌کند. دراین صورت، حتی اگر دائم السفر هم باشید میتوانید به راحتی حقوق خود را بدون دغدغه دریافت کنید.

چگونه مستر کارت پیش پرداخت تهیه کنیم؟

داشتن مستر کارت پیش پرداخت برای هرکسی میتواند یک ضرورت به حساب بیاید پس اگر داستان زندگی شما مثل یکی از افراد بالا یا مشابه آنست، در تهیه و خرید مستر کارت پیش پرداخت تردید نکنید. 20 پیمنت انواع مستر کارت از جمله: مستر کارت مجازی ، مستر کارت هدیه، مستر کارت قابل شارژ در کمترین زمان ممکن برای شما را فراهم میکند.

کارشناسان 20پیمنت، به صورت شبانه روزی درخدمت شما عزیزان برای پاسخگویی به سوالات شما هستند. با استفاده از خدمات پرداخت مستر کارت به راحتی می‌توانید کلیه پرداخت‌های دلاری انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر، از طریق تماس با ما درارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد