روش های ارسال پول با استفاده از پی پال

روش های ارسال پول با استفاده از پی پال

توسط : تیم پی پل
44,937

پی پال یک سایت در زمینه انجام امور مالی و بانکی، به‌ صورت آنلاین است که خدمات گسترده‌ای را برای کاربران خود فراهم می‌کند. البته گفتنی است که برخی از این خدمات برای کسانی که حساب پی پال ندارند هم قابل‌ استفاده است. شاید بتوان گفت مهم‌ترین استفاده پی پال، برای پرداخت آنلاین است اما یکی دیگر از خدمات کاربردی و مهم پی پال ارسال پول است که به‌ سادگی و در مدت کوتاهی انجام می‌شود.

دراین آموزش قصد داریم نحوه ارسال پول (Send Money)  به‌ وسیله درگاه پی پال را توضیح دهیم که چند روش برای این کار وجود دارد و در ادامه به این روش‌ها اشاره خواهیم کرد. همچنین می توانید جهت مطالعه بیشتر از مقاله ی در مورد نحوه ی پرداخت با پی پال چگونه است؟ استفاده نمائید.

از درگاه اینترنتی پی پال می‌توانید برای، تعاملات مالی در دو زمینه تجارت یا کاربرد شخصی استفاده کنید.

روش‌های متعددی برای ارسال پول در پی پال وجود دارد و انتقال به‌ وسیله هر یک از این روش‌ها هزینه‌های متفاوتی را در بردارد.

مفهوم ارسال پول در پی پال، مشابه انتقال وجه یا کارت به کارت در بانک‌های داخلی است که هم توسط دستگاه‌های خودپرداز و هم به‌ صورت آنلاین انجام می‌شود که برای انجام آن نیاز به یک کارت‌ بانکی عضو شتاب‌ دارید و همچنین باید شماره کارت مقصد، که عضو شتاب است را داشته باشید که این فرآیند در پی پال فقط به‌ صورت آنلاین انجام می‌شود و انتقال وجه با استفاده از ایمیل و حساب کاربری صورت می‌گیرد. البته در بعضی موارد می‌توان بدون استفاده از حساب کاربری نیز انتقال را انجام داد در نظر داشته باشید که ارسال پول بدون استفاده از اکانت، می‌تواند هزینه‌های بیشتری را در برداشته باشد.

بنابراین برای ایجاد حساب کاربری پی پال ابتدا وارد سایت شوید واکانت خود را ایجاد کنید. پس لازم است ابتدا ایمیل و پس‌ از آن اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و در انتخاب نوع حساب شخصی یا کاری با توجه به زمینه مورد استفاده، یکی از این دو مورد را  به کار بگیرید. در مرحله بعد حساب بانکی یا کارت اعتباری یا نقدی خود را به اکانت پی پال تان وصل کنید که برای این کار لازم است اطلاعات کارت و شماره‌ حساب بانکی را در حساب پی پال ثبت کنید و در آخر اطلاعات تکمیل شده را ارسال کنید تا حساب شما ساخته شود و بعد از تاییدیه پی پال بتوانید از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید در کشور ایران با وجود تحریم‌ها استفاده از خدمات پی پال برای کاربران ایرانی مجاز نیست و افرادی که می‌خواهند حساب پی پال داشته باشند، باید اطلاعات حساب بانکی یک بانک خارجی را وارد نمایند تا پی پال امکان دسترسی به خدمات را برای شما فراهم کند.

محدودیت انتقال وجه:

برای انتقال وجه در پی پال محدودیت‌هایی وجود دارد. اگر حساب پی پال نداشته باشید، ارسال تا 4000 دلار برای شما امکان‌پذیر است. اگر حساب شما تائید شده باشد، حداکثر مبلغی که می‌توان در پی پال انتقال داد 10000 دلار آمریکا است که می‌تواند به ارزهای دیگر نیز تبدیل شود. لازم به ذکر است که پی بال به ازای انجام هر تراکنش، به‌ عنوان کارمزد، بین 2.5 تا 4 درصد مبلغی که انتقال می‌دهد، از حساب شما کسر می‌کند.

برای انتقال پول در پی پال، شما می‌توانید از اکانت پی پال، حساب بانکی مرتبط با اکانت خود و کارت اعتباری یا نقدی به‌ عنوان منابع مالی استفاده کنید.

مراحل انتقال پول در پی پال با حساب کاربری:

1. ورود به‌ حساب کاربری: به صفحه اصلی سایت پی پال بروید و با استفاده از ایمیل و رمز عبور، Log in کنید. بعد از ورود به حسابتان از بالای صفحه، گوشه‌ی سمت راست، روی گزینه "My PayPal" (پی پال من) کلیک کنید، سپس گزینه‌ی "Pay or Send Money" (پرداخت یا ارسال پول)  را انتخاب نمایید.

2. انتخاب نوع انتقال پول: دو نوع پرداخت در پی پال وجود دارد، اگر پول را به‌ عنوان کسب‌ و کار ارسال می‌کنید، پی پال 2.9 درصد مبلغ انتقال داده‌ شده از حساب شما کم می‌کند بعلاوه 30 سنت اضافی و اگر برای دوستان و خانواده ارسال می‌کنید این بابت کارمزدی از شما دریافت نخواهد شد.

3. ورود اطلاعات گیرنده: در این مرحله لازم است اطلاعات طرف مقابل، شامل ایمیل، شماره تلفن یا نام گیرنده را وارد کنید و بعدازآن دکمه‌ی "Next" (بعدی) را بزنید.

4. تعیین مقدار پول: مقدار پولی که می‌خواهید انتقال دهید را وارد نمایید. شما می‌توانید مبلغ ارسالی را از موجودی حساب پی بال خود انتقال بدهید و در صورتی‌ که موجودی حساب پی پال شما کافی نبود، به‌ صورت خودکار پول را از حساب بانکی یا کارت شما می‌فرستد.

5. ارسال پول: درنهایت گزینه‌ی "Send Money Now" ارسال پول را بزنید تا وجه مورد نظر به‌ حساب گیرنده انتقال یابد. به‌ محض اینکه پول را ارسال کنید مبلغ مورد نظر در حساب دریافت‌ کننده است.

انتقال پول با پی پال

انتقال پول از حساب پی پال به‌ حساب بانکی:

اگر بخواهید پول را از اکانت پی پال به‌ حساب بانکی انتقال دهید می‌توانید با چند کلیک، مستقیماً پول را به‌ حساب بانکی انتقال دهید.که به یک روز کاری زمان نیاز دارد.

همچنین می‌توانید پول خود را از حساب پی بال به کارت اعتباری انتقال دهید که هزینه آن 0.25  دلار است و 30 دقیقه زمان نیاز دارد.

ارسال پول بدون استفاده از حساب کاربری:

برای اینکه انتقال پول را بدون باز کردن اکانت خود انجام دهید لازم است دریافت‌کننده، یک فاکتور یا درخواست پول برای شما بفرستد یعنی شما یک ایمیل یا صورتحساب دقیق دریافت می‌کنید که اگر برای پرداخت مرتبط با کسب‌ و کار باشد با یک یادداشت ساده معمولاً در مورد دلیل درخواست پول همراه است. یک گزینه‌ی "پرداخت اکنون " در ایمیل فرستاده می‌شود تا بدون باز کردن حسابتان فرآیند انتقال پول را انجام می‌دهید. روی گزینه کلیک کنید بعد از آن مشخصات کارت خود را به‌ صورت دقیق وارد کنید لازم به ذکر است که انتقال پول به این روش بسیار گران‌تر از انتقال پول با استفاده از اکانت پی پال است.

ارسال از پی پال بدون پرداخت کارمزد:

اگر بخواهید ارسال پول را بدون پرداخت هزینه انجام دهید، کافی است هنگام ارسال، گزینه‌ی ارسال شخصی یا ارسال به‌ صورت هدیه را انتخاب کنید.

گفتنی است که اگر پول را اشتباه ارسال کردید کافی است وارد سایت  پی پال شوید و یک "Case" در قسمت " Resolution Center" باز کنید و در صفحه ایجاد شده مشکل خود را شرح بدهید. پی پال مشکل شما بررسی خواهد کرد و در صورتی‌ که نیاز فرآیند معامله را برعکس می‌کند تا پول دو باره به‌ حساب شما برگردد.

کارشناسان بیست پیمنت، به صورت شبانه روزی درخدمت شما عزیزان برای پاسخگویی به سوالات پرداخت ارزی شما هستند. همچنین می توانید از خدمات پی پال شامل افتتاح حساب پی پال، پرداخت با پی پال و شارژ حساب پی پال توسط گروه ما بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar

سلام امکان ایجاد اکانت و واریز و انتقال وجه دلاری برای ما که داخل ایرانیم هست

avatar

سلام و عرض ادب ، ایجاد اکانت و دریافت پی پال و انتقال وجه دلاری با پی پال امکان پذیر می باشد ولی باید قوانین پی پال بلد باشید که بتوانید با حساب paypal کار کنید. با توجه به اینکه ایران تحریم هست حساسیت های خاصی هنگام کار با اکانت پی پل وجود دارد تا حساب شما لیمیت نشود. در صورتی که درآمد ارزی دارید یا پرداخت با پی پال دارید پیشنهاد ما در مرحله اول استفاده از خدمات پی پل ماست که ریسکی کمتر برای شما دارد. باتشکر

avatar
3 سال قبل

سلام قوانین پی پال که باعث محدود شدن حساب میشن را میشه بگین ؟

avatar

سلام و عرض ادب ، بیشتر قوانین داخل سایت ما ذکر شده است. ولی مهم ترین آنها با توجه به اینکه ایران تحریم می باشد. یک. با آی پی ثابت برای همان کشوری که اکانت پی پال شما ساخته شده است لاگین کنید. دو: اسمی از ایران داخل پرداخت ها شما نباشد. سه: در صورتی که اکانت پی پل تازه ساختید دریافت و پرداخت مبلغ بالا انجام ندهید. باتشکر

avatar
3 سال قبل

سلام وقت بخير ميخاستم مبلغى بحساب پى پال طراح خارج از كشور بزنم بنده خدا برام لينك پى پالش فرستاده الان بايد چيكار كنيم

avatar

سلام آقا مجید جعفری عزیز، از طریق خدمات پی پال فرم مربوط به پرداخت با پی پال ، اطلاعات اکانت پی پل شخص خارجی به همراه مبلغی که میخواهید واریز کنید پر نمائید و ثبت سفارش کنید. سفارش انجام میگردد و رسید آن برای شما ارسال میگردد. باتشکر

avatar

سلام من یک بازی دارم که پول میندازه می خواستم ببینم چجوری پول بازی رو بریزم تو اکانت پی پال خودم

avatar

سلام آقای ولی الله چراغچی گرامی ، در صورتی که اکانت پی پال داشته باشید می توانید به بازی متصل کنید تا در صورتی که واریز داشت به حساب پی پال شما واریز گردد. باتشکر از نظر شما.

avatar
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من یک بازی دارم که اکانت پیپال هم وارد کردم ولی به مرحله اخر نمیرسه که بتونم پول رو بذداشت کنم میشه راهنمایم کنید ممنون میشم

avatar

سلام خانم احمدی ، در صورتی که مراحل درست پیش رفته باشید و اصولا باید براتون واریز کنند. بماند اکثر بازی ها میگن پرداخت میکنند ولی به نظر ما پولی در کار نیست. چون همیشه تماس زیاد داشتیم ولی کسی که توانسته باشد به درآمد رسیده باشد و نقد کند ندیده ایم. ارادتمند شما بیست پیمنت.

avatar
2 سال قبل

سلام سفارش پرداخت من نیم ساعت قبل انجام شد اما نوع پرداخت رو به جای دوستان و اعضای خانواده نوع خدمات انتخاب کرده الان برای اصلاح باید چیکار کنم

avatar

سلام آقای نظری عزیز، لطفا بعد از لاگین در سایت از قسمت پشتیبانی پیگیری نمائید. باتشکر

avatar
2 سال قبل

سلام و عرض ادب من می‌خوام بدونم که راهی هست پول را از پی پاد به حساب بانکی انتقال دهیم

avatar

سلام علی عزیز، بله ، شما درخواست نقد کردن درامد پی پال از طریق فرم نقد کردن درآمد ارزی در صفحه اصلی سایت ما ثبت کنید. بعد از بررسی نقد و به حساب ریالی شما واریز میگردد. باتشکر

avatar
2 سال قبل

سلام وقت بخیر، یه سوال داشتم میشه پول هایی که توی حساب paypal هستند رو به کارت بانکی ایرانی واریز کنیم طوری که اون پولا انتقال یابند به کارت بانکی که تو ایران استفاده میشه

avatar

سلام عسل خانم ، خیر امکان پذیر نیست. ولی برای نقد کردن دلار پی پال میتوانید از طریق خدمات ما به ریال تبدیل کنید و توسط ما به کارت بانکی شما در ایران واریز گردد. باتشکر

avatar
یک سال قبل

من حساب پی پال رو تازه باز کردم نحوه ارسال آدرس کیف پول بلد نیستم ممنون میشم راهنمایی کنین

avatar
یک سال قبل

سلام آقای قاسمی ، آدرس کیف پول در اصل همان ایمیلی می باشد که باهاش اکانت ساختید. از محتوا وبلاگ سایت قسمت پی پال می توانید اطلاعات بیشتر کسب کنید.باتشکر

avatar
یک سال قبل

سلام خسته نباشید انتقال دلار از پی پال به صرافی امکان پذیر هست؟ بعد حتما توی پی پال برای نقل وانتقال باید حساب بانکی درست کنیم؟

avatar
یک سال قبل

سلام آقا مهدی پرتو گرامی ، صرافی ها اصولا پی پل کار نمیکنند ولی میتوانید از طریق مجموعه ما پی پل نقد کنید. برای نقل و انتقال پی پل نیازی به حساب بانکی نیست.با تشکر

avatar
یک سال قبل

با سلام من می خواستم مبلغی رو به حساب پی پال برادرزادم واریز کنم. از قسمت شارژ پی پال سایتتون اقدام کردم. ولی تو موارد زیر به مشکل خوردم. لطفا راهنمایی کنید. چون من می دونم یک مبلغ و یک جیمیل دارم. در ضمن ننوشته بود من چطوری آنلاین باید پول رو واریز کنم. آدرس سایت / حساب پی پال: منظورتون جیمیل گیرندست؟ نام کاربری (در صورت نیاز) و رمز عبور(در صورت نیاز) که من خرید از سایت ندارم. باید خالی بمونه دیگه؟ پرداخت بابت: باید سایر بزنم؟ توضیحات شامل چیه؟ فایل ضمیمه چه چیزی باید باشه؟ باسپاس

avatar
یک سال قبل

سلام و عرض ادب ، دقیقا درست متوجه شدید. شما برای انتقال به حساب پی پال برادرزاده کافی مبلغ مورد نظر و اکانت پی پال ایشان وارد کنید. سایر فیلدهای برای کسانی هست که در یک سایت میخواند پرداخت با پی پال انجام دهند و اطلاعات لاگین به سایت باید وارد کنند. پرداخت بابت هم سایر بزنید و فایل ضمیمه خالی بزارید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر تماس بگیرید یا از طریق قسمت پشتیبانی داخل پنل کاربری تیکت ثبت نمائید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

با سلام من در کشور مصر زندگی میکنم و پی بال را خواستم به حساب بانکی خود اضافه کنم اما از من شماره حساب بانکی که همان ای بن هست را قبول نکرد .فقط شماره کارت اعتباری یا همان ویزا کارت را خواست با اطلاعات شامل تاریخ انتها و رمز کارت ولی نمیدونم آیا اینکه شماره رمز را خواست میشه اعتماد کرد یا نه

avatar
یک سال قبل

سلام فریبا گرامی ، بله به پی پال می شود اعتماد کرد فقط مطمئن شوید آدرس سایت www.paypal.com به درستی وارد شدید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

با سلام و خسته نباشید؛ چگونه میتوانم از واچ لیست اتراسکن ویا بیسی اسکن که موجودیه هریک از پولها در کیف پول نشان داده میشود ،انتقال دارد؟ ؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید..مچکرم

avatar
یک سال قبل

سلام آقا مسعود عزیز ، داخل اینترنت در مورد سایت Etherscan جستجو کنید راهنمای تصویری کار با این سایت وجود دارد. میتوانید مطالعه نمایید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

سلام عیدتون مبارک سوالم اینه که من یک حساب پاییر دارم آیا ازپی پال به پاییر میتونم دلار انتقال بدم؟اگر نمیتونم دلار رو چطور میتونم انتقال بدم.وبه کجا؟ ضمناهزینه اکانت پی پال چقدره؟ ممنون

avatar
یک سال قبل

سلام آقا خسرو گرامی ، ما اطلاعی در خصوص انتقال از پاییر به پی پال نداریم. در خصوص اکانت پی پال از طریق پنل کاربری قسمت پشتیبانی درخواست ثبت کنید. ارادتمند شما بیست پیمنت

avatar
یک سال قبل

سلام قرار بوده از نیوزیلند توسط پی پال۳۰۰ دلار به حساب دوست من واریز شود اما پی پال به دوست من پیام داده که تراکنش زیر ۵۰۰ دلار صورت نمیگیره بنابراین او ۵۰۰ دلار به حساب دوست من واریز کرده اما پول به حساب دوست من ننشسته و پی پال پیغام داده که که باید دوست من ابتدا ۲۰۰ برای او واریز کند که ۵۰۰ دلار در حسابش بنیشند،آیا این صحت دارد؟

avatar
یک سال قبل

سلام دریا گرامی، تا به حال همچنین موردی نداشته ایم اینکه پی پال دخالت در واریزی کند. هر مبلغی قابل انتقال و دریافت هست. باتشکر

avatar
4 ماه قبل

سلام من ایران زندگی میکنم میخواستم بدونم چطوری باید حساب پی پال باز کنم ،از خیلیا پرسیدم میگن باید حساب پی پال شرکتی که تایید شده خریداری کنم ؟

avatar

سلام آقا امیر، مجموعه ها زیادی هستن با پاسپورت خود شما یا اطلاعات شخص دیگری برای شما حساب پی پال باز میکنند و ارسال می نمایند. باتشکر

avatar
4 ماه قبل

سلام من حساب پی پل ندارم و میخواستم که برای سایتی مبلغی رو واریز کنم . اینجور خدمات شامل سایت شما میشه ؟

avatar

سلام آقا آرین گرامی، بله دقیقا ما خدمات پرداخت با پی پال و ارسال پول با پی پال ارائه میدهیم. میتوانید سفارش ثبت نمایید. باتشکر