سیستم پیش پرداخت مستر کارت برای مسافرت

سیستم پیش پرداخت مستر کارت برای مسافرت

توسط : تیم محتوا
2,771

سامانه های حمل و نقل هوشمند با به کارگیری فناوری اطلاعات، سیستم خود را بیش از پیش بهبود داده اند.مهندسین حمل‌ و نقل با همکاری متخصصین رشته‌های الکترونیک، مخابرات و ارتباطات، سیستم‌های هوشمند حمل‌ و نقل را به وجود آورده‌اند. در ادامه همراه با 20 پیمنت باشید تا سیستم پیش پرداخت مستر کارت را مورد بررسی قرار دهیم.

سیستم های حمل و نقل در نقاط مختلف جهان با هم متفاوت اند و همین مساله باعث شده تا سیستم‌های فروش بلیط و اطلاعات مسیر نیز اغلب گیج‌ کننده برای مسافر بوده و به‌ ندرت کارآمد باشد. اما ویژگی مناسب کارت اعتباری، مسافر را قادر میسازد تا به‌ راحتی با قطار یا اتوبوس سفر کند. این ایده از خدمات مستر کارت به شمار می آید تا با این سیستم پرداخت، مردم در هر جای شهر و یا کشور که باشند به راحتی وبدون درد سر رفت وآمد داشته باشند.

پرداخت هوشمند توسط خدمات مستر کارت و استقبال گسترده از آن:

بیش از ۸۰ شهر در سراسر جهان، برای مسافران این امکان را فراهم کرده که با خدمات مستر کارت برای رفت و آمد با قطار و اتوبوس در ترمینال، بلیط خود را پرداخت کنند. همچنین خدمات مستر کارت برای کاربر انیکه مایلند پرداخت های خود را از طریق گجت های هوشمند و تلفن های همراه خود انجام دهند، میسر کرده است. صاحبان مستر کارت این امکان را دارند تا به جای انتظار و تلف شدن وقت در صف های طولانی تهیه بلیط، بلیط خود را به راحتی با خدمات مستر کارت خریداری کنند.

پرداخت هوشمند و آنی در شهرهای بزرگ دنیا توسط خدمات مستر کارت:

هرشهری دارای ویژگی های مخصوص به خود است وهمین امر باعث میشود درسیستم های مختلف تاثیرات خود رابگذارد. یکی از این سیستم ها که تحت تاثیر ویژگی های شهراست، سیستم حمل ونقل مسافران است. مسافران به جای استفاده از خودروی شخصی، مایلند تا از وسیله های عمومی تر مانند اتوبوس، مترو وقطار استفاده کنند تا علاوه برکنترل هزینه، به سلامتی شهر خود کمک ویژه کنند.

یکی از شهرهای بزرگ دنیا و البته هوشمند، لندن است. شهری با یکی از بزرگ‌ترین سیستم های حمل و نقل عمومی در جهان است؛ پرداخت هوشمند مستر کارت یه صورت رسمی و اولین بار در سال ۲۰۱۴ در این شهر معرفی شد.

جالب است بدانید که بعد ازمعرفی پرداخت هوشمند مستر کارت، به شکل باور نکردنی ۴۰ درصد از سفرهای روزانه مسافرین توسط سیستم  پرداخت و سیستم های مستر کارت صورت پذیرفت. تمام خطوط رفت و آمد راه آهن در نیویورک به گونه‌ای است که مسافران می‌توانند بلیط خود را به صورت مستر باز گردانند.

مشابه آن در آسیا، سنگاپور اولین شهری است که سیستم پرداخت بلیط را از طریق مستر کارت به این صورت پیاده سازی کرده است. تکنولوژی به کار رفته در مستر کارت، باعث میشود تا بدون تماس و با صرفه جویی در وقت وهزینه خرید بلیط آسانتر شود.

استراتژی این سبک زندگی هوشمند، تقاضا را روز به روز بیشتر کرده است؛ زیرا علاوه بر صرفه‌ جویی در وقت و هزینه، برای مشتریان خود ارزش بیشتری قائل می­‌شود.

اثرات بلند مدت استفاده ازخدمات مستر کارت چیست؟

پرداخت بلیط های حمل ونقل ازطریق اینترنت و گوشی های هوشمند، کار بسیار جالبیست. سیستم های حمل و نقل برای راحتی مسافران خود، به دنبال راه حل های گوناگون بوده اند. این راه حل برای مسافران جهت پرداخت کرایه، زندگی را تنها برای مشتریان مستر کارت راحت‌تر نکرده است، بلکه مسافران بی‌شمار دیگری هم در سیستم حمل و نقل از آن بهره‌مند خواهند شد.

این یک سیستم منحصر به فرد برای مشتریان خدمات مستر کارت است. ویزا کارت، امریکن اکسپرس، و دیگر ارائه‌ دهندگان سیستم پرداخت مدت طولانی است که قصد دارند برای استفاده مشتریان از خدمات خود، راه را آسان‌تر کنند. زمان و خدماتی که این شرکت ها درارائه به مشتریان خود همه چیز را مشخص میکند.

کارشناسان 20 پیمنت، به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان برای پاسخگویی به سوالات شما هستند. با استفاده از خدمات پرداخت مستر کارت به راحتی می‌توانید کلیه پرداخت‌ها یا رزرو آنلاین هتل‌ها و پرداخت هزینه‌ها را کاهش دهید. رزرو آنلاین پرواز و ارسال و دریافت پول از خارج از کشور از دیگر خدماتی است که برای مهاجران و مسافران عزیز فراهم شده است. برای اطلاعات بیشتر، از طریق تماس با ما درارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد