رزرو هتل خارجی ارزان با کارت شتاب

رزرو هتل خارجی ارزان با کارت شتاب

توسط : تیم محتوا
4,245

رزرو هتل خارجی و خرید پرواز خارجی دو عامل اصلی برای تجربه یک سفر فوق‌العاده هستند؛ که البته در مقایسه با پرواز، اقامت در یک هتل خوب از اهمیت بیشتری برخوردار است. یک پرواز در طولانی‌ترین حالت چند ساعت بیشتر طول نمی‌کشد، اما اقامت در یک هتل حتی تا یک هفته شاید بیشتر هم ادامه خواهد داشت. بنابراین تجربه شایسته از یک سفر خارجی را باید در رزرو هتل خارجی مناسب و ارزان جستجو کرد.

رزرو آنلاین هتل خارجی، آسان‌ تر و سریع‌ تر از همیشه :

با وجود سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌های خارجی، امروزه رزرو هتل خارجی مثل گذشته کار سختی نیست. در سایت رزرو هتل خارجی‌ مشابه سایت های ایرانی کافی است نام شهر مقصد که قصد اقامت در آن را دارید با تاریخ ورود و خروجتان را وارد کنید تا لیست گسترده‌ای از هتل‌ها را ببینید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو هتل خارجی آنلاین را نهایی کنید.

رزرو هتل خارجی

رزرو هتل خارجی با کارت شتاب :

رزرو هتل خارجی به دو صورت امکان پذیر می باشد.

یک : با داشتن یک کارت اعتباری براحتی میتوان برای رزرو اینترنتی هتلهای خارجی در هر کشوری اقدام نمود. نداشتن کارت اعتباری یکی از دردسرهای بزرگی بود که مسافران ایرانی در سفرهای خارج از کشور با آن رو‌به رو بودند. از آنجا که هتل‌های خارجی قیمت خود را در سایت‌های مختلف به دلار و یورو اعلام می‌کنند، امکان پرداخت آنها با کارت شتاب نیست و باید کارت‌های اعتباری جهانی داشته باشید تا بتوانید به رزرو آنلاین آن بپردازید.

دو :  رزرو و پرداخت هزینه‌ی هتل خارجی توسط سایت 20 پیمنت .

مسافران ایرانی به سادگی می توانند با کارت شتاب سفارش رزرو هتل خارجی یا پرداخت هزینه هتل خارجی در سایت ما ثبت و از خدمات مسافرتی ما بهره مند شوند. در چنین حالتی شما به مستر کارت و ویزا کارت برای رزرو هتل خارجی نیازی ندارید و می‌توانید با پرداخت ریالی رزرو هتل را نهایی کنید. مزیت ما نسبت به آژانس های مسافرتی این هست که با مراجعه به آژانسها متوجه خواهید شد که آژانسها فقط هواپیما ها و هتل های خاصی را کار میکنند. مثلا اکثر آنها فقط بلیط رفت و برگشت ۷ روزه دارند. یعنی نمیتوانید رفت و برگشت ۱۰ روزه بگیرید. یا هتل های خاصی را ارائه میدهند که این هتل ها مد نظر شما نیستند یا گرانتر از آنچه که در سایت های خارجی میبینید هستند. همچنین ما دارای کارمزد مشخص هنگام  رزرو و پرداخت هزینه هتل خارجی هستیم.

یکی از خدمات مهم سایت ما رزرو هتل خارجی برای سفارت می باشد.

مزیت اصلی رزرو آنلاین هتل خارجی :

مزیت هایی که خرید و یا رزرو اینترنتی هتل های خارجی برای شما ایجاد می کند بسیار زیاد است. بعنوان نمونه:

– طیف وسیعی از هتل ها و مراکز اقامتی را بعنوان انتخاب های خود خواهید داشت.

– تخفیف های زیادی که از طرف هتل ها برای رزروهای آنلاین ارائه می شود در اختیار شماست.

– اطلاعات کاملی شامل کیفیت خدمات اقامت خود، موقعیت هتل ، عکس اتاق ها از زوایای مختلف ، نظرات مسافرانی که قبلا در آن هتل اقامت داشتند مشاهده کنید و هتل های مختلف را با هم مقایسه نمائید و در نهایت بواسطه آن انتخاب آگاهانه و مناسب تری داشته باشید .

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد