همه چیز در مورد پی پال PayPal

همه چیز در مورد پی پال PayPal

توسط : تیم پی پل
7,978

در پرداخت‌های اینترنتی و آنلاین، معمولاً وب‌ سایت چند نوع روش مختلف را پیش روی شما می‌گذارند و با توجه به تجارب موجود و استقبال فزاینده و چشمگیر از خدمات پی‌پال، بی شک در خرید از وب سایت های خارجی پرداخت از طریق پی پال ساده‌ترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن برای پرداخت است.

PayPal یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی فعالیت می‌کند. سامانه پی پال، پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی امکان پذیر می‌کند .

PayPal هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است که هزاران نفر از فریلنسر گرفته تا کمپانی‌های بزرگ از خدمات متنوع پرداخت و دریافت ارزی آن استفاده می‌کنند. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و اولین سهام آن در سال ۲۰۰۲ به صورت عمومی عرضه شد. پی پال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی است که هم اکنون بیش از ۱۷۰ میلیون کاربر فعال در شبکه خود دارد که روزانه مبلغ بسیار بالایی را در این شبکه منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید : پی پال چیست و چگونه کار می کند؟

در ساده ترین حالت می توان گفت پی پال یک کیف پول الکترونیکی است. نحوه کار پی پال بدین صورت است که شما در ابتدا به وسیله ایمیل خود یک اکانت یا حساب کاربری (راهنمای تصویری ساخت حساب کاربری)  پی پال افتتاح می‌کنید. سپس به صورت اینترنتی آن را شارژ می نمایید. درهنگام شارژ اکانت پی پال از حساب بانکی شما مبلغی را کسر نموده و به موجودی حساب کاربری شما در پی پال اضافه می‌شود. پس از آن می توانید بدون استفاده از کارت بانکی و یا حساب بانکی، پرداخت‌های خود را از درگاه‌های اینترنتی انجام دهید.

PayPal (پی‌پل) با استفاده از سریع‌ترین متدهای بانکی روز و بهره‌گیری از آخرین سیستم‌های امنیتی، سرویس‌های متنوعی را در زمینه خرید و فروش آنلاین و استفاده از کارت‌های اعتباری به صورت کاملا مطمئن، راحت و سریع ارائه می‌دهد.

خدمات پی پال چیست؟

کاربران از طریق PayPal می‌توانند وجه مورد نظر خود را به حساب‌های دیگران منتقل کنند، از طریق پرداخت با پی پال از فروشگاه اینترنتی خرید خود را انجام بدهند یا دریافت مالی داشته باشند.

خدمات این کمپانی از طریق اپلیکیشن موبایل پی پال، به صورت آنلاین در وب‌سایت و همچنین در فروشگاه‌های Google Play و App Store قابل دانلود است. همچنین PayPal خدمات ویژه پرداخت لمسی را در فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های پذیرنده راه‌اندازی کرده است، که کاربر تنها از طریق لمس اپلیکیشن در تلفن همراه خود قادر به پرداخت وجه است.

اپ موبایل نرم افزار پی پال

این شرکت، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، ولی خدمات اصلی آن، شامل این موارد است: خرید و فروش کالا در سایت هایی همچون "Ebay"، انتقال وجه (Send Money) به حساب سایرین، خرید از سایت های خدمات دامنه (domain) و فضای میزبانی (host)، پرداخت حق عضویت، فروش خدمات و دریافت مبلغ آن از طریق حساب پی پال و... .

پی پال در ایران (پی پال بعد از تحریم) : افتتاح حساب paypal

افتتاح حساب پی پال برای کاربران بسیار راحت است، ولی از آنجایی که متاسفانه کشور ایران با محدودیت های ناشی از تحریم ها مواجه است، برای افتتاح حساب پی پال و استفاده از خدمات آن، ضروری است به نکات مهمی توجه گردد. شرکت پی پال حساسیت بسیار زیادی روی کاربران داخل ایران دارد، و قوانین سخت گیرانه ای در مورد ایران وضع نموده است (در صورت مشاهده ی هرگونه ردی از ایران و استفاده از "آی پی" آن، حساب فرد را بلوکه می کند). برای افتتاح حساب پی پال، مشابه گشایش حساب بانکی، لازم است که هویت فرد و محل اقامت وی احراز شود؛ ولی به دلیل اینکه امکان افتتاح حساب با کارت های اعتباری همانند ویزا کارت و مستر کارت نیز وجود دارد، شما می توانید با استفاده از کارت های اعتباری و یک اکانت غیر ایرانی، حساب پی پال باز کنید.

بیشترین موارد استفاده پی‌پال :

•    خرید از سایت eBay
•    شارژ اکانت OnlineNic
•    شارژ اکانت Directi
•    شارژ اکانت Resello
•    شارژ اکانت name.com
•    شارژ اکانت بازی در سایت ها‌ی مختلف WOW و ...
•    ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی مانند IELTS، تافل، GRE و … (مربوط به سایت ایی‌تی‌اس)
•    ثبت نام در دانشگاه‌های خارجی (University Application)
•    ثبت نام گرین کارت آمریکا
•    خرید نرم‌افزار
•    انتقال سریع پول به افراد و شرکت‌ها
•    دریافت درآمد از apple.com و play.google.com

سیاست‌های امنیتی پی پال چیست؟

بر اساس سیاست حفاظت از خریدار پی پال در صورتی که مشتری هزینه محصول خریداری شده را پرداخت کرد و محصول در تاریخ مقرر به دستش نرسد یا محصول ارسال شده با توضیحات درج شده برای محصول در وب‌سایت فروشنده مغایرت داشته باشد، می‌تواند تا ۱۸۰ روز پس از دریافت محصول شکایت ثبت کند، فروشنده هم موظف است تا ۲۰ روز کاری این شکایت را بررسی کرده و پاسخگو باشد. در صورتی که این شکایت به جا باشد، فروشنده موظف است هزینه محصول را به همان کارتی که خریدار از طریق آن وجه را پرداخت کرده، بازگرداند.

می‌توانید برای دریافت درآمد‌های ارزی یا انجام خرید از پی پال استفاده کنید. یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از پی پال برای فریلنسرها در سراسر جهان است. شما هم می‌توانید در صورت تمایل به استفاده از خدمات این کمپانی بزرگ، برای افتتاح حساب یا هر خدمات دیگر از پی پال، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
5 سال قبل

بسیار مفید بود برای من. ممنونم

avatar
5 سال قبل

با توجه به توضیحاتی که دادید باید با آی پی غیر از ایران وارد بشیم به چه صورت هست بیشتر راهنمایی میکنید؟

avatar

با سلام و عرض ادب در صورت افتتاح حساب پی پال توسط ما یک عدد vps (سرور مجازی با آی پی غیر از ایران) به شما تحویل داده می شود. ممنون از نظر شما

avatar
3 سال قبل

شماافتتاح حساب انجام میدین؟

avatar

سلام و عرض ادب ، بله ، می توانید از طریق فرم افتتاح حساب پی پل سفارش خود را ثبت نمایید. باتشکر

avatar
3 سال قبل

سلام من کسی را دارم که در خارج برام حساب پی پل درست کنه چیکار کنم توی ایران بتونم استفاده کنم و لمینت نشه حساب؟

avatar

سلام حسین جان ، وقت بخیر - حتما قوانین کار با پی پال یک نگاهی بنداز و در پرداخت ارزی و دریافت ارز حرفی از ایران نباید باشد. ترجیحا با یک آی پی ثابت وارد حساب خودتون بشید. از طریق وبلاگ به دسته بندی پی پال برید و محتوا مطالعه کنید. باز سوالی بود در خدمتیم. ارادتمند شما بیست پیمنت.

avatar
3 سال قبل

سلام خسته نباشید من پسر دادشم آلمان هستش بهشون گفتم که ی اکانت برام درست کنه اونم قبول کردن سوال اینه که ایشون میگن چون حساب بانکی میخواد من برا حساب بانکی چه کار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

avatar

سلام آقا مجتبی عزیز ، حتما لازم نیست حساب بانکی متصل شود. میتواند از مسترکارت یا ویزاکارت prepaid استفاده نمایند. باتشکر