خرید مستر کارت مجازی

خرید مستر کارت مجازی

توسط : تیم محتوا کارت اعتباری
5,027

خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی و یا استفاده از خدماتی که نیاز به پرداخت دلاری دارند یکی از بزرگترین مشکلات کاربران محسوب می شود. متاسفانه فرایند تبدیل پول و یا پیدا کردن دوستانی که برای شما از فروشگاه های مورد نظرتان خرید کنند هم بسیار پر پیچ و خم است به نحوی که بسیاری از علاقمندان را از خرید های خارجی منصرف می کند. اما خوشبختانه در حال حاضر کاربران می توانند تمام این مشکلات را با استفاده از مستر کارت های مجازی رفع نمایند. مستر کارت مجازی نوعی کارت اعتباری است که به کاربران امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی را می دهد.

خرید مستر کارت مجازی به شما اجازه می دهد تا کمتر از چند دقیقه بتوانید هر نوع محصول و یا خدماتی را از فروشگاه های آنلاین خارجی انجام بدهید. کافی است به مقدار مبلغ مورد نیازتان یک مستر کارت مجازی خریداری کنید تا تمام فرایند کسل کننده و طولانی تبدیل پول و... برای تان حذف شود.

نگاهی به مستر کارت مجازی

خرید مستر کارت مجازی ارزان و فوری

زمانی که در خصوص مستر کارت مجازی صحبت می کنیم، در واقع خبری از هیچ کارت فیزیکی نیست. در ساده ترین بیان ممکن، زمانی که شما خرید مستر کارت مجازی را انجام می دهید، یک شماره شانزده رقمی کارت، کد اعتبار سنجی آن، تاریخ انقضا و رمز در اختیارتان قرار می گیرد. شما با استفاده از این اطلاعات به عنوان یک کارت مجازی صرفا می توانید به صورت آنلاین خرید کنید و امکان خرید فیزیکی نخواهید داشت.

خرید مستر کارت مجازی به ویژه برای کاربرانی که پیش از این، تجربه استفاده از آن را نداشتند احتمالا با ابهامات متعددی همراه باشد. برای مثال ممکن است در خصوص نوع استفاده از آن، امنیت چنین کارت هایی و یا قوانین پیرامون آن سوالاتی داشته باشید. اگر شما هم از این دسته کاربران هستید، توصیه می کنیم در این مقاله همراه بیست پیمنت باشید.

خرید مستر کارت مجازی را چطور انجام دهیم؟

خرید مستر کارت مجازی به راحتی هر چه تمام تر در کمتر از چند دقیقه قابل پیگیری است. کافی است یک ایمیل و یک کارت بانکی عضو شتاب داشته باشید تا با چند کلیک بتوانید به مبلغ مورد نیاز تان یک مستر کارت مجازی خریداری کنید. بیست پیمنت به عنوان یک مرجع برتر و شناخته شده در زمینه خدمات مالی و ارزی محیطی قابل اعتماد برای خرید مستر کارت مجازی را تداعی کرده است. علاقمندان می توانند در کمترین زمان ممکن از طریق بیست پیمنت به خرید مستر کارت مجازی بپردازند. علاوه بر این در صورت تمایل می توانید با پشتیبانی ما جهت مشاوره و راهنمایی بهتر تماس حاصل فرمایید.

مستر کارت مجازی چقدر ایمن است؟

قطعا مسائل امنیتی و حفاظتی مستر کارت های مجازی برای شما هم سوال برانگیز بوده اند. بد نیست بدانید از آن جایی که اطلاعات مستر کارت های مجازی صرفا در اختیار خود خریدار قرار می گیرد، احتمال کلاهبرداری و یا مشکلات این چنینی از طریق آن به مقدار بسیار زیادی کاهش میابد. از طرفی رمز گذاری های نرم افزاری برای این دسته از کارت های مجازی و همانطور که گفته شد عدم بروز اطلاعات کارت، دست هر هکر و یا سودجویی را برای دزدی از این کارت ها کوتاه می کند.

البته باید بدانید که خرید مستر کارت مجازی از مراجع قابل اعتماد و معتبر هم به عنوان یک لایه امنیتی بشمار می روند. اینکه مرجع خرید کارت اطلاعات شما را بروز ندهد و به خوبی از آن ها محافظت کند، باعث افزایش ایمنی کارت های مجازی شما اعم از مستر کارت و... می شوند.

ویژگی های منحصربفرد مستر کارت مجازی

ویژگی های منحصربفرد مستر کارت مجازی باعث شده اند که استفاده از این مستر کارت اعتباری به شدت بین مصرف کنندگان توسعه یابد. در ادامه نگاهی کوتاه به ویژگی های نام برده خواهیم داشت:

صدور آنی و ارزان قیمت یکی از برجسته ترین ویژگی هایی است که مستر کارت های مجازی برای شما به همراه خواهند داشت. شما با استفاده از یک کارت عضو شتاب به راحتی می توانید یک مستر کارت مجازی را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

بد نیست بدانید که پس از خرید مستر کارت مجازی صرفا یک ماه می توانید از آن استفاده کنید. اعتبار کوتاه مدت این کارت ها باعث افزایش ایمنی آن ها می شوند. از طرفی شما هر بار می توانید به اندازه نیازتان یک مستر کارت مجازی تهیه کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید.

اینترنت بانک مستر کارت مجازی

مستر کارت دارای اینترنت بانک و موبایل بانک نیز می باشد. شما با استفاده از این ابزار می توانید به خوبی اعتبار موجود در کارت را مشاهده نمایید و یا مورد استفاده قرار دهید. افزوده بر این هر گاه احساس خطر کردید می توانید از طریق آن ها با چند کلیک کارت خودتان را غیر فعال کنید.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده محبوب و ایده آل مستر کارت های مجازی قابلیت خرید با تمامی ارز های رایج خارجی می باشد. تحت این قابلیت شما می توانید با هر ارزی خرید مورد نظرتان را انجام دهید منتهی تبدیل ارز برای شما مشمول کارمزد خواهد بود. در حالت عادی و خرید با ارز دلار هیچ کارمزدی به خرید های شما اعمال نمی شود.

دیگر نکاتی که برای خرید مستر کارت مجازی باید بدانید

احتمالا با مطالعه این مقاله تا حالا پاسخ بسیاری از سوالات خودتان در خصوص خرید مستر کارت مجازی را گرفته باشید. اما نکات قابل توجه دیگری نیز وجود دارد که توصیه می کنیم در ادامه به مطالعه آن ها بپردازید تا به بهترین نحو از مستر کارت مجازی خود استفاده نمایید.

مستر کارت های مجازی از نظر اعتبار کمی محدود هستند؛ به نحوی که صرفا می توانید مستر کارت هایی با حداقل اعتبار 25 دلار و حداکثر اعتبار 500 دلار را خریداری نمایید. در صورتی که به اعتباری بیشتر از این مقدار نیاز داشته باشید، می توانید هم زمان چند مستر کارت خریداری کنید. گفتنی است که هیچ مستر کارتی قابلیت شارژ مجدد را ندارد و پس از مصرف اعتبار و یا اتمام تاریخ اعتبار غیر قابل مصرف می شود. البته اگر به هر دلیلی اعتبار موجود در مستر کارت مجازی شما مصرف نشده باشد، قبل از اتمام تاریخ انقضا آن می توانید اعتبار باقی مانده را با کسر کارمزد دریافت نمایید.

در نهایت باید بگوییم که مستر کارت های مجازی درست مانند کارت های بانکی رایج هستند. برای مثال اگر خریدی ناموفق باشد اما مبلغ از مستر کارت شما کم شود، قابلیت بازگشت وجه مطابق کارت های بانکی رایج برای آن وجود دارد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد