هزینه ویزای آذربایجان و باکو چقدر است؟

هزینه ویزای آذربایجان و باکو چقدر است؟

توسط : تیم محتوا مهاجرتی
6,348

آذربایجان کشوری بسیار زیباست که اکثر افراد برای بازدید از خرابه های باستانی به این کشور سفر می کنند. وجود مکان های و خرابه های باستانی بسیار زیاد در این منطقه باعث رشد گردشگری در این کشور شده است. اگرچه، یکی از مهمترین چیزها که باید در رابطه با این کشور بدانید این است که برای ورود به این کشور به ویزا نیاز دارید. انواع ویزای آذربایجان وجود دارند که از طریق دریافت آن ها ورود به این کشور برای شما امکان پذیر خواهد بود. در این مقاله هزینه ویزای آذربایجان و هزینه ویزای باکو را به طور مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع ویزای اذربایجان

1. ویزای الکترونیکی اذربایجان : آسان ویزا (evisa) سایت دریافت ویزای الکترونیکی آذربایجان می باشد که از طرف دولت اذربایجان جهت دریافت فوری ویزای آذربایجان به صورت آنلاین پیاده سازی شده است.
تمام افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند کافی است با مراجعه به سایت آسان ویزا آذربایجان نسبت به درخواست ویزا خود اقدام نمایند.
ویزای الکترونیکی آذربایجان در مدت 3 روز تا یک هفته صادر میشود که اعتبار آن هیچ تفاوتی با ویزای لیبل ندارد، مدت اعتبار اقامت در آذربایجان با ویزای الکترونیکی آذربایجان یک ماه یا 30 روز است.

2. ویزای لیبل آذربایجان : یک نوع رایج دیگر اخذ ویزا آذربایجان که توسط کنسولگری و سفارت آذربایجان در کشور مبدأ توریست صادر میشود.
هموطنان ایرانی عزیز جهت دریافت این ویزا می تواند با مراجعه به کنسولگری آذربایجان در تبریز نسبت به اخذ ویزای لیبل آذربایجان اقدام نمایند.
برای اخذ ویزای لیبل آذربایجان اصل پاسپورت با دارا بودن 6 ماه اعتبار و یک قطعه عکس 3.4 تمام رخ رنگی نیاز است، مدت زمان اقامت ویزای توریستی نیز با ویزای لیبل همان 30 روز است.

اسناد و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای آذربایجان

اگر قصد دریافت ویزای الکترونیکی آذربایجان را داشته باشید تنها کافیست وارد سایت وقت سفارت اذربایجان شده و مدارک مورد نیاز خود را از این طریق برای سفارت آذربایجان ارسال نمایید تا در مدت زمان کوتاه موفق به دریافت ویزای آذربایجان شده و به این کشور سفر کنید. در این بخش از مقاله قصد داریم تا برخی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای آذربایجان را معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید : اخذ ویزای الکترونیکی آذربایجان (آموزش تصویری)

پرداخت ویزای الکترونیکی اذربایجان

پاسپورت

برای ورود به کشورهایی که تنها از طریق ارائه ویزا امکان پذیر می باشد شما باید پاسپورت خود را نیز ارائه دهید. قبل از سفر خود بهتر است مطمئن شوید که پاسپورت شما حداقل تا 6 ماه دیگر دارای اعتبار است. در صورتی که پاسپورت شما اعتبار ندارد بهتر است آن را تمدید کنید. در غیر این صورت درخواست صدور ویزا رد خواهد شد.

پرداخت هزینه ویزای آذربایجان

مراحل اخذ ویزای الکترونیکی اذربایجان وقتی تا انتها ادامه دهید نیاز به یک کارت اعتباری بین المللی جهت پرداخت ارزی دارید. به دو روش می توانید هزینه ویزای را پرداخت نمائید. یک. خرید مستر کارت مجازی . روش دوم می توانید پرداخت هزینه ویزای آذربایجان به گروه بیست پیمنت بسپارید و دیگر هزینه ی اضافی بابت صدور مسترکارت ندهید.

هزینه ویزای آذربایجان چقدر است؟

هزینه یا قیمت ویزای آذربایجان به نوع آن بستگی دارد. ویزای آذربایجان در دو نوع ویزای عادی به مبلغ 24 دلار آمریکا و مدت زمان صدور آن 4 روز تا یک هفته کاری و ویزای فوری به مبلغ 51 دلار آمریکا و مدت زمان صدور آن یک روز کاری ( به جزء جمعه ها ) بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد