پرداخت با پی پال و هرآنچه که باید بدانید

پرداخت با پی پال و هرآنچه که باید بدانید

توسط : تیم محتوا پی پال
2,695

خرید و فروش ارز و یا خارج کردن مبلغ زیادی سرمایه از ایران، کار چندان راحتی نمی باشد. این کار حتی اگر از طریق صرافی ها نیز صورت گیرد، مستلزم هزینه های اضافی و صرف زمان چند روزه می باشد. اما در کنار این محدودیت ها، روشی در پرداخت با پی پال وجود دارد که می تواند در کمترین زمان ممکن و از طریق درگاه های امن، به انتقال وجه در سراسر جهان بپردازد.

پرداخت با پی پال هم اکنون بیش از 165 میلیون کاربر از سراسر جهان را به خود جذب نموده است و روزانه تراکنشی بیش از 12.5 میلیون دلار دارد. پرداخت با این روش برای افرادی که نیاز به انتقالات ارزی دارند، بسیار مفید است. در حقیقت اگر شما صاحب کسب و کاری بین المللی هستید، دیگر نیازی به افتتاح حساب در کشور مقصد نمی باشید. بلکه مشتریان شما می توانند تنها از طریق یک ایمیل به واریز وجه در حساب شما بپردازند.

پرداخت با پی پال مستلزم داشتن یک ایمیل و یک مسترکارت که متصل به اکانت پی پل می باشد. همچنین قابل ذکر است که گفته شود، پرداخت با پی پال، بر خلاف افتتاح حساب آن که به صورت رایگان است، همراه با کارمزد می باشد. این شرکت به ازای هر تراکنش، حدود 4 الی 5 درصد به عنوان کارمزد برای خود در نظر می گیرد.

پرداخت پی پال، راهی امن برای خرید های اینترنتی بین المللی

معمولا افرادی مانند دانشجویان، کسانی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی دارند و یا افرادی که دارای تجارت های بین المللی هستند، مخاطب اصلی پرداخت پی پال می باشند. از آنجایی که این شرکت به صورت مستقل از بانک ها عمل می کند، از هیچ کدام از قوانین آن ها نیز تبعیت نمی کند. اما با این حال، پرداخت پی پال به دقت زیر نظر بوده و هر گونه تخلف در آن ها قابل پیگیری می باشد.

پرداخت با پی پال در ایران

پرداخت با پی پال در سال های اخیر برای ایرانیان بسیار مشکل بوده است. زیرا که محدودیت های نقل و انتقال ارز و تحریم ها شامل حال پرداخت پی پال نیز، می باشد. به همین منظور اگر پی پال متوجه شود که شما ساکن ایران هستید، نه تنها حساب شما را مسدود می کند، بلکه به ضبط تمامی پول های موجود در حساب شما نیز می پردازد. پس در این صورت چه باید کرد؟ با این تفاسیر، شرکت های معتبری مانند بیست پی منت وجود داشته که گذرگاهی امن برای پرداخت های اینترنتی شما ایجاد می کند. دیگر لازم نیست که نگران مسدود شدن حساب خود باشید، زیرا که ما به جای شما با شرکت پی پال در حال مبادله ارز می باشیم.

معایب و مزایای پرداخت با پی پال

پرداخت با پی پال نیز مانند هر عملیات مالی دیگری، دارای معایب و مزایایی می باشد. از جمله معایب پرداخت paypal این است که به ازای هر مبلغی که در حساب ارزی شما وجود داشته باشد، پی پال به شما سودی نمی دهد. همچنین پی پال به عنوان شرکتی مستقل به هیچ بانکی پاسخگو نبوده و به ازای تراکنش هایی که در آن رخ می دهد، کارمزد های درصدی برای خود در نظر می گیرد. اما در کنار این معایب، پرداخت paypal دارای فواید بسیاری است که با توجه به موقعیت هم اکنون ایران، بهترین و تنها روش خروج امن ارز از کشور می باشد. در سال های اخیر، نقل و انتقالات ارزی با مشکلات بسیاری رو به رو بود، که با روی کار آمدن پرداخت پی پال و خدمات آن، تقریبا همه آن ها مرتفع گردیدند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
4 ماه قبل

سلام. آیا افتتاح حساب پی پال هزینه ای دارد ؟ اگر قصد انتقال وجه به شرکت های خارجی را داشته باشیم و از 20 پیمنت برای اینکار کمک بخواهیم بگیریم چند درصد از ما دریافت خواهد کرد ؟ در چه صورت پیشنهاد میکنید که اکانت پی پال شخصی برای خود داشته باشیم ؟ و در غیر آن صورت از طریق مجموعه شما این پرداخت را انجام دهیم ؟ شرط داشتن اکانت پی پال چیست ؟ آیا باید میزان انتقال وجه قابل قبولی در مدت زمان مشخص داشته باشیم ؟

avatar

سلام عبدالواحد عزیز، افتتاح حساب پی پال در صورتی که اطلاعات شامل آدرس پستی و شماره تماس خارج از کشور دارید می توانید خودتان رایگان بسازید.در مورد کارمزد از طریق قسمت پشتیبانی پنل کاربری یا تماس بگیرید تا راهنمایی در این خصوص ارائه گردد. در صورت درآمد شما ماهیانه می باشد اکانت خودتان داشته باشید بهتر می باشد.بهتر برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید یا اطلاعات تماس ارسال نمایید کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند. باتشکر