پرداخت هزینه اسکایپ از چه طریقی است ؟

پرداخت هزینه اسکایپ از چه طریقی است ؟

توسط : تیم محتوا ارزی
7,935

اسکایپ چیست ؟

پرداخت هزینه اسکایپ برای یک سری تماس ها باید انجام شود که در ادامه بیان میکنیم.از طریق اسکایپ می توان به کنفرانس های ویدیویی با چندین نفر متصل شد البته قبل از آن باید پرداخت هزینه اسکایپ را انجام دهید. اسکایپ یک برنامه ارتباطی از راه دور است, که در ارائه چت های ویدیویی و تماس های صوتی بین رایانه ها, تبلت ها, دستگاه های تلفن همراه از طریق اتصال به اینترنت فعالیت می کند. اسکایپ همچنین خدمات پیام های فوری را فراهم میکند. کاربران این برنامه ممکن است متن, ویدیو, صدا و تصاویر را منتقل کنند. و این امکان را به شما می دهد که یک بازار تجاری را در این برنامه راه بیندازید پرداخت هزینه اسکایپ برای تماس های رایگان نیازی نیست . تماس های اسکایپ به اسکایپ رایگان هستند. اما تماس هایی که به تلفن های ثابت و همراه صورت می گیرد از طریق سیستم حسابی کاربر با پرداخت هزینه اسکایپ صورت میگیرد. بیشتر کسانی که پرداخت هزینه اسکایپ را انجام میدهند تماس های زیادی با خارج از کشور دارند.

اسکایپ توسط یک فرد سوئدی به نام زنشتروم با همکاری فرد دانمارکی ایجاد شد. اسکایپ برنامه با قدرت بسیار بالا و قوی می باشد که تمامی برنامه هایی که دارای سیستم عامل هستند را پوشش می دهد. آن دسته از برنامه هایی هم که رایگان نیست می توان با پرداخت هزینه اسکایپ استفاده نمود. پرداخت هزینه اسکایپ به چند روش صورت میگیرد که در ادامه بیان می شود. یکی از مزیت های مهمی که این برنامه ارتباطاتی دارد این است که می توان فقط از طریق ایمیل دو طرف با یکدیگر رابطه برقرار کرد و اگر تمایل نداشته باشند شماره های یکدیگر را به هم نمی دهند .

پرداخت هزینه اسکایپ چگونه است ؟

پرداخت هزینه اسکایپ

راه های بسیاری وجود دارد که می توان محصولات اسکایپ, اشتراک ها و... را از طریق پرداخت هزینه اسکایپ در برنامه اسکایپ خود داشت. برای پیدا کردن نحوه پرداخت هزینه اسکایپ در هر کشوری پرداخت های سریع و امنی وجود دارد. در هر جای دنیا برای دسترسی به تمامی امکانات اسکایپ باید اسکایپ کردیت را خریداری نمود. در ایران میتوانید با خرید بسته های ماهانه اسکایپ، شارژ حساب اسکایپ خود را با مبلغی معین در هر ماه برای تماس های خود بپردازید. پرداخت هزینه اسکایپ برای امکاناتی از این قبیل صورت میگیرد : برای اشتراک تماس هایی نامحدود به هر نقطه ای از جهان باید پرداخت هزینه اسکایپ را انجام دهید. اگر تماس های شما به خارج از کشور زیاد است حتما نیازمند بسته های ماهانه می باشید که می توانید از طریق پرداخت هزینه اسکایپ در سایت 20 پیمنت، از آنها استفاده کنید.

خریداری کردن این بسته ها برای تماس بین المللی بسیار به سود شما می باشد. اگر شما با پرداخت هزینه اسکایپ بسته هایی ماهانه برای خود خریداری نمایید حتی زمانی که بیرون از خانه باشد و اینترنت شما متصل نیست آن پیام و تماس به همان تلفن و خط همراه شما منتقل می شود چرا که با پرداخت هزینه اسکایپ این امکان را ایجاد کرده اید. به راحتی بدون این که هزینه اضافی و زیادی داشته باشید با پرداخت هزینه اسکایپ ساعت ها صحبت میکنید.

می توان با پرداخت هزینه، شماره تلفن مجازی در اسکایپ خریداری کرده و تماس هایی را بر روی همین شماره که از طریق پرداخت هزینه اسکایپ انجام داده اید دریافت کنید. خریداری نمودن این شماره برای کسانی که خانواده خود در خارج از کشور هستند و یا سفرهای کاری زیادی به کشورهای مختلف دارند، بسیار عالی و به سود آنها می باشد.

چگونگی شارژ حساب اسکایپ:

وقتی شماره تلفن و یا اسکایپ کردیت را از Skype با پرداخت هزینه اسکایپ خریداری می کنید. باید این شماره را با شارژ حساب اسکایپ تمدید کنید. حسابی که شما خریداری کرده اید اگر یک ماهه باشد بعد از اتمام باید حساب اسکایپ خود را تمدید کنید. اسکایپ کردیت و یا همان اعتبار اسکایپ همانطوری که گفتیم رایگان نیست و باید برای اینکه همیشه این حساب را داشته باشید و از آن استفاده کنید شارژ حساب اسکایپ خود را فراموش نکنید.

به سادگی می توان فرآیند شارژ حساب اسکایپ را طبق دستور العمل هایی که در اسکایپ وجود دارد با پرداخت هزینه اسکایپ در سایت بیست پیمنت شروع کرده و شارژ حساب اسکایپ خود را انجام دهید.زمانی که شما یک روش شارژ حساب اسکایپ خود را انتخاب میکنید, خرید خود را کامل کنید و مبلغ آن از حساب شما کم خواهد شد.

نحوه شارژ اسکایپ چگونه است ؟

استفاده از اسکایپ کردیت همانطور که بیان نمودیم نیاز دارد بعد از مدتی شارژ شود. اما نحوه شارژ اسکایپ را باید از طریق چه چیزی انجام داد را در اینجا بیان می کنیم. مهمتر از پرداخت هزینه اسکایپ باید ابتدا روش هایی را که در نحوه شارژ اسکایپ وجود دارد را بدانیم. چند روش در نحوه شارژ اسکایپ وجود دارد یکی از این روش داشتن کارت اعتباری بین المللی می باشد که می توان به صورت آنلاین حساب اسکایپ خود را شارژ کنید. روش دیگری که در نحوه شارژ اسکایپ وجود دارد استفاده از گیفت کارت اسکایپ است. گیفت کارت اسکایپ یکی از بهترین راه های شارژ حساب اسکایپ میباشد. روش آخر که میتوانید از آن استفاده کنید این است که میتوانید اطلاعات خود را در سایت 20 پیمنت وارد کرده و حساب اسکایپ خود را شارژ کنید. در روش آخر شما هزینه بابت صدور مستر کارت نمیدهید و مجموعه بیست پیمنت با داشتن حساب های بین المللی متعدد با کمترین کارمزد ممکن، شارژ اسکایپ ارزان را تجربه کنید.

مزایای خرید شارژ اسکایپ از بیست پیمنت :

1. تماس تلفنی با اسکایپ های دیگر به وسیله اتصال به وای فای
2. ارسال پیامک (sms) با اسکایپ
3. استفاده از کالر آیدی اسکایپ
4. گرفتن شماره های اختصاصی در اسکایپ
5. تماس تلفنی و تصویری به وسیله اتصال به وای فای
6. تماس با تمامی موبایل ها و تلفن های ثابت در خارج از کشور
7. برقراری تماس بین المللی با هر تلفنی که وجود دارد با کمترین هزینه ممکن
 و سایر موارد به دلیل اینکه امروزه انسان ها در دنیا به وسیله اینترنت بسیار به هم نزدیک تر شده اند باید به فکر راه هایی برای ارتباط برقرار کردن آنها بود که تماس های تصویری اسکایپ یکی از بهترین ارتباطاتی است که امروزه در جهان وجود دارد و تقریبا از میان هر ده نفر هشت نفر از این برنامه استفاده میکنند. این روش شارژ, برای کسانی که در ایران هستند یکی از بهترین راه هایی است که می توانند اکانت اسکایپ خود را شارژ کنند.

خرید شارژ اسکایپ در ایران :

خرید شارژ اسکایپ

ایران در حال حاضر یکی از کشورهایی است که به شدت از برنامه اسکایپ استفاده میکند. به کسانی که از این برنامه استفاده میکنند باید گفته شود که شارژ حساب اسکایپ خود را با پرداخت هزینه اسکایپ در سایت 20 پیمنت انجام دهند تا همیشه از تماس های خود بدون هیچ گونه مشکل کوچکی لذت ببرند. خرید شارژ اسکایپ در ایران بیشتر با این روش صورت میگیرد . در حال حاضر که دلار با افزایش قیمت مواجه شده است و سخت گیری هایی که نسبت به ایران شده است خرید شارژ اسکایپ در ایران دچار مشکل شده است و تنها راه حلی که کارها را آسان تر ساخته همین گیفت کارت است. بسیاری از مردم که خانواده و شغل آن ها در خارج از کشور می باشند وسیله ارتباطی که بسیار به آنها کمک میکند اسکایپ است. پس باید سختی خرید شارژ اسکایپ در ایران را آسان تر نمود.

نحوه خرید شارژ اسکایپ در ایران به صورت آنلاین و به وسیله پرداخت از طریق کلیه کارت های شبکه شتاب به راحتی امکان پذیر می باشد . بعد از خرید شارژ اسکایپ در ایران، کد شارژی که خریداری شده است به ایمیل شما فرستاده می شود. و حساب اسکایپ شما شارژ شده است.

پرسش و پاسخ های متداولی که در مورد اسکایپ پرسیده می شود:

 یک دسته پرسش هایی در مورد اسکایپ وجود دارد که بیشتر افراد آنها را در ذهن دارند و برای آنها منتظر شنیدن جواب می باشند . در این جا چند نمونه از مهمترین پرسش هایی که در مورد این برنامه شاید در ذهن باشد را بیان کرده و پاسخ آن ها را در زیر پرسش بیان میکنیم.

1. اسکایپ چه برنامه ای است  و بر روی چه سیستم های میتوان آن را نصب نمود؟

اسکایپ برنامه ای ارتباطی است که از طریق این برنامه هم میتوان تماس صوتی و هم تصویری با دیگران برقرار نمود. یافتن دوستان از طریق ایمیل و یا شماره تلفن صورت می گیرد. این برنامه را هم میتوان بر روی کامپیوتر و موبایل نصب نمود و با اتصال به اینترنت از امکانات آن بهره مند شد. اسکایپ علاوه بر این که تماس های رایگان دارد می توان از طریق آن با شماره موبایل ها و تلفن های ثابت در کشورهای از طریق پرداخت هزینه اسکایپ رابطه برقرار نمود و هر ماهه با شارژ حساب اسکایپ، اکانت خود را شارژ کنید.

2. اگر با اسکایپ با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید چه شماره ای برای او نمایش داده می شود؟

اگر برای تماس خود از طریق پرداخت هزینه اسکایپ کردیت کارت داشته باشید، شماره تلفن برای کسی که با او تماس گرفته اید نشان داده می شود و پیش شماره کشور آمریکا است. ولی اگر با اکانت اسکایپ شما باشد، همان اکانتی که با آن تماس گرفته اید یعنی اسم شما نشان داده می شود.

3. چگونه میتوان پس از اینکه اکانتی در اسکایپ ساختیم، آن اکانت را تغییر دهیم؟

برای این کار باید ابتدا از آن حسابی که قبلا ساخته اید به طور کامل خارج شوید و بعد حسابی دیگر بسازید. باید به پروفایل خود در اسکایپ روید بعد روی آیکون منو بزنید و عبارت خروج و همان ساین اوت را انتخاب کنید تا به طور کامل از این حساب خارج شوید.

4. آیا این امکان وجود دارد که به طور هم زمان از برنامه اسکایپ و حساب خود هم در گوشی استفاده کنیم و هم در کامپیوتر خود ؟ یعنی هر دو برنامه در همان لحظه با هم روشن باشند ؟

بله این امکان وجود دارد و میتوان یک حساب اسکایپ خود را در دو دستگاه فعال کنید اما اصولا بیشترین اطلاعات تماس ها و فعالیت های شما در اسکایپ به آن دستگاهی که بیشتر استفاده میکنید انتقال داده میشود.

5. چگونه میتوان به پروفایلی که در اسکایپ داریم عکس اضافه کنیم ؟

برای اینکه به پروفایل خود در اسکایپ عکسی بگذارید باید به منوی اصلی بروید و در سمت راست آن به روی آن تصویری که عکس یک آدمک است بزنید و وارد حساب کاربری خود شوید. از این روش می توانید روی پروفایل خود عکس بگذارید و یا اگر مایل هستید آن را عوض کنید.

6. بسیاری از افراد می گویند برنامه اسکایپ برنامه امنی نیست و نمی شود از آن استفاده کرد آیا این امر درست است ؟

باید در پاسخ این پرسش به طور قطعی گفت خیر اسکایپ یک برنامه کاملا امن است که نفوذ به آن غیر ممکن می باشد و هیچ برنامه شنود و یا نا امنی در آن وجود ندارد . خیالتان راحت.

7. چگونه کردیت کارت اسکایپ را تهیه کنیم ؟

خرید کردیت کارت از طریق کارت های بانکی و یا پرداخت نقدی در بانک ها صورت می گیرد. پولی که در این کارت ها باید باشد دلار است که می توان از این طریق خریدهایی را که با دلار حساب می شود را خریداری کنند . خرید شارژ اسکایپ در ایران از طریق این کردیت کارت ها صورت می گیرد و روشی مطمئن محسوب می شود.

8. برای چگونه تماس هایی نیاز به کردیت کارت داریم ؟

تماس هایی که اسکایپ به اسکایپ است چه تصویری باشد و چه صوتی باشد رایگان است و هیچ گونه مبلغی را نمیخواهد و فقط باید به اینترنت متصل باشد. ولی تماس هایی که به صورت صوتی و یا تصویری می خواهید با شماره تلفن همراه و یا شماره های ثابت مانند اداره ها و یا خانه ها داشته باشید نیازمند کردیت کارت که پرداخت هزینه اسکایپ را میخواهد. یکی از مزایای کردیت کارت این است که اگر از آن استفاده کنید و به صورت ماهیانه آن را شارژ کنید هزینه های تماس شما ده برابر نمی شود. این نوع کارت بیشتر برای کسانی مفید است که خانواده و یا دوستانشان در خارج از کشور هستند و هر روز با آنها تماس دارند و یا کسانی که کار آنها در خارج از کشور می باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar

با سلام ،آیا با شارژ حساب اسکایپ به فایل های ضبط شده تماس ها که اکنون قابل دسترسی نیستند ،می توان دسترسی پیدا کرد؟ متشکر

avatar

سلام و عرض ادب ، اسکایپ به مدت 30 روز مکالمات شما را در هارد دیسک ابری ذخیره میکند. هنگامی که تاریخچه مکالمه حذف شوند دیگر بازیابی نمی شوند. این مورد شما که با شارژ حساب اسکایپ بتوانید به فایل های ضبط شده دسترسی پیدا کنید تا آنجایی که ما سرچ کردیم امکان پذیر نیست. ولی باز خود شما هم می توانید در فروم ها خارجی مایکروسافت جستجو کنید و یا حتی می توانید سوال خودتان را از آنها بپرسید و مطمئن شوید. باتشکر