سرانجام بیت کوین به کجا خواهد رسید! شکست یا پیروزی؟

سرانجام بیت کوین به کجا خواهد رسید! شکست یا پیروزی؟

توسط : تیم محتوا ارز دیجیتال
12,059

بیت کوین یکی از ارز های دجیتالی است که به صورت غیر متمرکر و بدون واسطه جهت پرداخت های نامحسوس اینترنتی استفاده می شود. به دلیل غیر متمرکز بودن سیستم این ارز دیجیتال و شبکه های بلاک چین طراحی شده برای آن، نمی توان هیچ مالکی برای آن در نظر گرفت.

در این مقاله قصد داریم به نوسانات این ارز دیجیتال و محبوب در هفته های اخیر بپردازیم! موضوعی که شاید ممکن است سرنوشت شما را تغییر دهد.

نوسانات قیمت بیت کوین در ماه‌های اخیر

در ماه‌های اخیر علاقه شدیدی به خرید ارزهای دیجیتال ملاحظه شده است که این علاقه شدید باعث بالا رفتن قیمت بیت کوین نیز شده است. در این ماه تخمین می‌زنند که سرمایه‌گذاران و طرفداران این ارز محبوب چند برابر خواهد شد و رکوردی عجیب را به ثبت خواهد رساند. قیمت محبوب ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کویین به‌شدت در حال افزایش است، به‌گونه‌ای که سقف 7000 دلار و 7500 دلار شکسته شده و این گونه که پیش بینی می‌شود روند افزایش قیمت تا سقف 8500 دلار و حتی 9000 دلار نیز افزایش خواهد داشت.

نوسانات قیمت این ارز دیجیتال در یک برهه زمانی کوتاه به طور ناگهانی تغییر روند پیدا کرد و سیر نزولی به خود گرفت. به‌گونه‌ای در نیم ساعت اول این روند قیمت بیت کوین 20% کاهش یافت. دلیل این کاهش ناگهانی قیمت فروش 5000  ارز دیجیتال با قیمت 6200 دلار در صرافی Bitstamp بود. ولی این کاهش ادامه پیدا نکرد و در 6400 دلار متوقف شد و روند صعودی مجددا آغاز شد.

قیمت بیت کوین در هفته گذشته از 7،300 دلار به حدود 8000 دلار در بازارهای عمده فروش ارز دیجیتال از جمله صرافی های ایالات متحده آمریکا، هفت درصد افزایش یافته است و این نشان دهنده بهبود روند قیمت ارز نسبت به کاهش شدید 6،400 دلار است. این افزایش به سبب خرید بالای سرمایه‌گذاران است که باعث می شود قیمت بیت کوین به جای افت روز به روز افزایش داشته باشد.

حتی پیش بینی می شود که با توجه به میزان کاهشی که مشاهده شد این بار شاهد افزایش قیمت آن هم به طرز وحشتناکی خواهیم بود. بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که قیمت بیت کوین بین 9000 دلار تا 11000 دلار افزایش خواهد داشت.
افزایش تازه بیت کوین 
با این که قیمت این ارز به 6400 دلار رسید با این حال در کمتر از دو روز مجددا قیمت 25% افزایش یافته و به حدود 8000 دلار رسیده است و این نشانگر آن است که طرفداران بیت کوین این بار قصد ندارند با رسیدن دوباره بیت کوین به بالاترین قله قیمتی ثبت شده اش، از نخریدن آن احساس پشیمانی کنند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که دوباره قیمت ارز محبوب سرمایه گذاران تا سقف 9000 دلار و بیشتر از آن بالا خواهد رفت. البته ناگفته نماند که تعداد کمی از تحلیل گران نیز بر این باورند که قیمت این ارز تا 6000 دلار سقوط خواهد کرد.

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کیون

با نگاهی به نمودار تحلیل تکنیکال می بینیم که قیمت بیت کوین در حال حاضر در بالای خط 7500 دلار قرار داشته و روند به صورت صعودی است. با این شیب احتمال بالا رفتن قیمت بسیار زیاد است. همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید قیمت ابتدا حالت نزولی داشته و سپس حالت صعودی به خود گرفته است که این صعود طبق پیش بینی تحلیل گران ادامه دار خواهد بود.

منابع : سایت newsbtc.com با عنوان های زیر :

Bitcoin (BTC) Price Weekly Prediction: Indicators Suggest Rally To $9,000

?Bitcoin Price Retests $8,000 Following 21.37% Drop – Is $11,000 Next

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد