راه های کاهش کارمزد پرداخت در پی پال

راه های کاهش کارمزد پرداخت در پی پال

توسط : تیم محتوا پی پال
3,398

یکی از بزرگ‌ترین شرکت های خدمات پرداخت آنلاین در جهان پی پال است که خدمات گسترده ای را در زمینه های مختلفی چون درگاه پرداخت آنلاین، حساب اینترنتی و غیره در اختیار کاربران قرار داده است.

هرچند که امکانات این سایت برای کاربران ایرانی محدود شده است اما شما می توانید با استفاده از خدمات 20 پیمنت از تمامی امکانات سایت های معتبر ارزی دنیا از جمله پی پال بهره مند شوید. برای این کار کافی است در صفحه اصلی 20 پیمنت خدمات مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایید.

بدیهی است که هر شرکت خدمات مالی برای خدمات ارائه شده کارمزدی در نظر خواهد گرفت! پی پال نیز از این ماجرا مستثنا نبوده و در حین پرداخت ها و استفاده از خدمات مالی کارمزدی را دریافت خواهد کرد! حال سؤال اینجاست که آیا راهی برای کاهش این کارمزد ها وجود دارد یا خیر؟

روش های کاهش کارمزد خدمات پی پال

هیچ‌کس مایل نیست تا در زمان تسویه حساب پولی که کاملاً به صورت قانونی به دست آورده است کارمزدی به پی پال بپردازد! اما این طور که به نظر می رسد این قانون کاملاً اجتناب ناپذیر بوده و به ناچار باید حین درخواست واریز کارمزدی را نیز بپردازید!

ممکن است بسیاری از کاربران این شرکت بزرگ خدمات پرداخت الکترونیکی یعنی پی پال بخواهند دنبال روشی باشند تا از این کارمزد فرار کنند اما باید بگوییم که این کار غیر ممکن است پس به دنبال راهی باشید تا بتوانید این کارمزد ها را به حداقل برسانید!

در ادامه راهکار هایی را معرفی خواهیم کرد که به کمک آن ها می توانید کارمزد های پی پال را کاهش دهید! این موضوع بیشتر مناسب صاحبان کسب و کارهای کوچک است!

1- در صورت امکان از قابلیت پذیرش و انتقال بین بانکی ACH استفاده کنید، در این روش هیچ هزینه ای به دوش کاربران نبوده و تمامی هزینه های ارسال فاکتور و پرداخت‌ را بانک می پردازد! در حالی که در همین زمان اگر بخواهید این عملیات را با کارت های اعتباری انجام دهید حدود 3 درصد کارمزد خواهد داشت که قطعاً برای کسب و کارهای کوچک به صرفه نخواهد بود و حتی موجب ضرر خواهد شد.

انتقال بین بانکی ACH در پی پل

2. استفاده از امکانات تجاری شرکت پی پال می‌تواند تا حد زیادی موجب کاهش هزینه های مربوط به کارمزد باشد. برنامه های حسابداری چندگانه و صنعتی قابلیت اتصال به پی پال را داشته و در حالت حساب کاربری تجاری می توانند پول زیادی را به جای پرداخت کارمزد صرفه جویی کنند.

به عنوان مثال مشتریان با انتخاب گزینه پرداخت تجاری در حساب کاربری پی پال خود می توانند از این امکان استفاده کرد و با کارمزد بسیار کمتر تراکنش را انجام دهند. تنها باید به این نکته توجه کرد که در این حالت پرداخت با 3 الی 4 روز کاری تأخیر انجام خواهد شد که نباید توجه خاصی به آن داشته باشیم زیرا کمی صبر باعث خواهد شد تا حد زیادی از هزینه های مرتبط با کارمزد صرفه جویی شود.

پرداخت تجاری در پی پال

3- یک ترفند ساده نیز برای کاهش کارمزد پرداخت وجود دارد! اگر در حساب کاربری خود داخل سایت پی پال هر ماه بالغ بر 3 هزار دلار یا بیشتر تراکنش های مالی داشته اید می توانید از این قابلیت استفاده کنید!

برای استفاده از این ترفند شما باید هزینه های بازاریابی پی پال را کاهش دهید لذا وارد فرم مخصوص درخواست دسترسی تجاری شده و یک جزئیات کوتاه راجع به کسب و کار خود نوشته و کادر مرتبط با توافقنامه را تائید نمایید و بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

پس از این مراحل بلافاصله می توانید مشاهده کنید که کارمزد های شما کاهش یافته و اکنون دیگر نیازی به پرداخت کارمزد حدود 3 درصد نیست!

درصد بازاریابی پی پال

4- درخواست مستقیم واریز وجه به جای روش پیشنهادی می‌تواند از کارمزد های بیش از اندازه جلوگیری نماید. در نتیجه از پرداخت صورتحساب های پی پال به صورت پیشنهادی اجتناب کنید در این روش نیز شما ممکن است کمی بیشتر صبر کنید و با تأخیر پرداخت به حساب شما انجام شود اما مطمئن خواهید بود که در هزینه ها صرفه جویی شده است و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

درخواست واریزمستقیم به paypal

5- انتقال به صورت آنلاین یکی دیگر از راهکار هایی است که موجب کاهش هزینه های جاری مربوط به کارمزد در پی پال خواهد شد لذا اگر شما در حال حاضر با صاحبان کسب و کار های آنلاین فعالیت می کنید در نتیجه برای جلوگیری از هزینه های کارمزد اضافی از خدمات آنلاین استفاده نمایید تا بتوانید در هزینه های جاری خود صرفه جویی کنید!

منبع: سایت https://www.carefulcents.com/avoid-invoicing-fees

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد