مجموعه راه‌های کسب درآمد ارزی – قسمت دوم

مجموعه راه‌های کسب درآمد ارزی – قسمت دوم

توسط : تیم محتوا ارزی
2,573

همان طور که اطلاع دارید یکی از بهترین راه کسب درآمد کلان می‌تواند فعالیت‌هایی باشد که به ارز مربوط بوده و در پی آن درآمدها به صورت ارزی به حساب شما واریز خواهد شد و با توجه به شرایط کنونی بازار ارزهای خارجی موضوع کسب درآمد ارزی می‌تواند بسیار مهم و مثمر ثمر واقع شود زیرا شما با کمی مهارت می‌توانید درآمد بسیار خوبی را برای خود به ارمغان آورید!

در قسمت قبلی آموزش راه‌های کسب درآمد ارزی سایت 20 پیمنت در مورد دور کاری توضیحاتی ارائه شد! در واقع دور کاری به فعالیتی گفته می‌شود که در آن فرد متقاضی پروژه‌ای را در یک سایت پروژه محور ایجاد خواهد کرد و سپس بین افراد مستعد یک کاربر انجام این پروژه را بر عهده خواهد گرفت و در نهایت هزینه‌ای به عنوان دست مزد دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید : مجموعه راه‌های کسب درآمد ارزی – قسمت اول

امروز قصد داریم یکی دیگر از سایت‌های مرتبط با دور کاری و کسب درآمد ارزی در جهان را معرفی کنیم که کاربران بسیار زیادی را به دور خود جمع کرده و کیفیت خدمات بسیار بالایی را ارائه می‌دهد و باعث شده تا یک منبع مناسب برای کسب درآمد ارزی محسوب گردد!

کسب درآمد ارزی از سایت PeoplePerHour

سایت کسب درآمد ارزی و دورکاری PeoplePerHour

یکی از جالب‌ترین سایت‌های دور کاری که تا کنون ساخته شده همین سایت است که در آن بیشتر بر روی خرده کاری‌ها تمرکز شده و همین موضوع باعث شده تا هر نوع کاربری با هر مهارتی بتواند در این سایت فعالیت داشته باشد و نسبت به کسب درآمد ارزی اقدام نماید. به عنوان مثال یک فرد پروژه‌ای را در دست دارد و نمی‌تواند به دلیل هزینه‌های بالای آن این پروژه را به شرکت‌های مطرح و حقوقی بسپارد در نتیجه می‌تواند با توجه به شرایط ویژه این سایت نسبت به انتخاب کارشناس خود اقدام نماید.

کارفرمایان از سراسر جهان نسبت به ثبت سفارش‌های خود در این سایت اقدام می‌کنند و نکته جالب اینجاست که بسیاری از کاربران این سایت ایرانی هستند و فریلنسر های ایرانی بسیاری جهت کسب درآمد ارزی از این سایت استفاده می‌کنند که همین موضوع نیز جذابیت خاص خود را دارد!

اگر شما نیز در زمینه‌هایی مانند طراحی سایت، طراحی گرافیکی، ویراستاری، ترجمه، بازاریابی صنعتی، طراحی ویدیو، موشن گرافیک، عکس برداری و ویرایش تصاویر، توسعه نرم افزار موبایل و غیره تجربه و مهارت دارید می‌توانید هم اکنون در این سایت ثبت نام کرده و مسیر کسب درآمد ارزی خود را آغاز نمایید.

پس از ثبت نام در این سایت شما تنها 90 روز وقت دارید تا پروژه‌هایی را دریافت کنید و پس از چند ساعت نسبت به تحویل و ارائه آن‌ها اقدام کنید تا بتوانید صلاحیت خود را به عنوان یک فریلنسر با تجربه و قابل اثبات کنید.

در انتها نیز شما می‌توانید از قابلیت‌های پولی این وب سایت که امکانات پیشرفته و حرفه‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد استفاده نمایید تا بتوانید فعالیت‌های بیشتری در زمینه کسب درآمد ارزی داشته باشید؛ اما سوالی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که پس از کسب درآمد ارزی ناشی از پذیرش و تحویل سفارش‌ها این مبلغ در کدام حساب ذخیره خواهد شد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت با توجه به اینکه در ایران محدودیت‌های مختلفی در مورد پرداخت و دریافت‌های ارزی بین المللی وجود دارد و کاربرانی که نسبت به کسب درآمد ارزی اقدام کرده اند نمی‌توانند درآمد خود را مستقیماً به حساب‌های خود واریز کنند باید ابتدا درآمد کسب شده خود را در حساب‌های الکترونیکی ذخیره کنند.

در مرحله بعد شما باید از حساب‌های الکترونیکی مانند پی پال استفاده کرده تا بتوانید ارزها و دلارهای خود را به ریال تبدیل کنید اما برای این کار نیاز به حساب‌های بین المللی دارید در نتیجه می‌توانید از خدمات سایت 20 پیمنت برای نقد کردن درآمدهای ارزی استفاده کنید.

20 پیمنت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون هیچ مشکلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی امور مرتبط با حساب‌های الکترونیکی پی پال را انجام داده و درآمد خود را به حساب‌های داخل کشور انتقال دهید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد