مجموعه راه‌های کسب درآمد ارزی – قسمت سوم

مجموعه راه‌های کسب درآمد ارزی – قسمت سوم

توسط : تیم محتوا ارزی
2,442

امروزه در شرایطی زندگی می کنیم که نرخ ارز های کشور های اروپایی و آمریکایی به خصوص دلار به شدت در حال افزایش است همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به فکر کسب درآمد ارزی و دلاری باشند. البته اگر شخصی چنین تصمیمی را چندین سال پیش اتخاذ می کرد مشکلات بسیار زیادی برای آن وجود داشت و همواره نقد کردن این درآمد ها بسیار دشوار بود اما امروزه سایت های بسیار زیادی هستند که خدمات ارزی بین المللی ارائه می کنند.

کسب درآمد ارزی و دلاری در کشوری مانند ایران می تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا با کمترین درآمد ها یعنی حدودا 10 دلار هم در یک روز می توانید یک درآمد جانبی مناسب برای خود دست و پا کنید زیرا قیمت ارز و دلار در ایران بسیار بالا خواهد بود.

کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

این میزان درآمد اگر به صورت ماهانه به دست آید از متوسط قشر ضعیف جامعه نیز درآمد بیشتری خواهد داشت در نتیجه اگر به اینترنت و کامپیوتر دسترسی دارید و چند ساعتی هم وقت خالی در روز دارید حتما به کسب درآمد ارزی و دلاری کمی فکر کنید!

بیشتر بخوانید : مجموعه راه‌های کسب درآمد ارزی – قسمت اول

کسب درآمد ارزی و دلاری تنها با چند کلیک

در روند مطالب سایت 20 پیمنت در مورد راه های کسب درآمد ارزی امروز در این مطلب قصد داریم تا یکی دیگر از روش های کسب درآمد ارزی و دلاری را مطرح نماییم تا علاوه بر یک منبع مفید برای درآمد زایی می تواند گزینه ای مناسب برای تامین هزینه های زندگی و حتی پس انداز بازنشستگی باشد.

در قسمت های اول و دوم آموزش کسب درآمد ارزی به بررسی های روش کسب درآمد از طریق تخصص و مهارت پرداخته شد اما در این محتوا قصد داریم نکاتی را برای تمامی کسانی که تنها به کامپیوتر و اینترنت دسترسی دارند توضیح دهیم تا بدون نیاز به هر گونه تخصص و مهارتی بتوانند نسبت به کسب درآمد ارزی و دلاری اقدام نمایند که تنها با چند کلیک امکان پذیر خواهد بود.

در سراسر دنیا وب سایت های مختلفی وجود دارند که از طریق کلیک کردن بر روی تبلیغات خاصی اقدام به پرداخت هزینه به کاربران خواهند کرد اما تنها برخی از این وب سایت ها دارای اعتبار بوده و می توان بر روی درآمد های ناشی از آن حساب کرد. روش کسب در آمد در این سایت ها نیاز به تخصص خاصی نداشته و تنها با کلیک و مشاهده تبلیغات می توانید مبلغی را به حساب کاربری خود اضافه کنید و پس از رسیدن به حد مشخصی آن را برداشت کنید.

وب سایت star clicks

یکی از بهترین وب سایت هایی که در زمینه کسب درآمد ارزی و دلاری از طریق کلیک بر روی تبلیغات فعالیت دارد و ایرانیان زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند وب سایت Star Click  است و به راحتی می توانید با ثبت نام در آن و مشاهده تبلیغات می توانید نسبت به کسب درآمد ارزی و دلاری اقدام نمایید.

سایت media.net

یکی دیگر از وب سایت های فعال در زمینه کسب درآمد ارزی و دلاری بر پایه و اساس کلیک، مدیا دات نت است که بر اساس تعداد کلیک های تبلیغات منتشر شده از سوی شما درآمد نهایی را تعیین خواهد کرد. روند کار در این وب سایت به این صورت است که شما کد مرتبط با تبلیغ مد نظر را در وب سایت خود قرار خواهید داد و به ازای هر کلیک بر روی آن یک مقدار درآمد ارزی و دلاری به حساب کاربری شما در سایت افزوده خواهد شد.
یکی از ویژگی های خاص این وب سایت این است که تنها تبلیغاتی را در سایت شما نمایش خواهد داد که مرتبط با محتوای سایت شما است و در نتیجه می تواند بهترین بازخورد را به همراه داشته باشد. پس از کسب درآمد ارزی و دلاری و رسیدن به حد نصاب 100 دلار قابلیت برداشت توسط حساب های بین المللی و ارزی و الکترونیکی مانند پی پال فعال خواهد شد.

سایت درآمد ارزی chitika

یکی دیگر از وب سایت های معروف در زمینه کسب درآمد ارزی و دلاری بر اساس کلید سایت Chitika.com است که تنها تفاوتش با نمونه های قبلی حد نصاب برداشت درآمد است و شما می توانید پس از جمع شدن درآمد تنها با ده دلار درخواست برداشت خود را از طریق پی پال ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید : مجموعه راه‌های کسب درآمد ارزی – قسمت دوم

در زمینه کسب درآمد ارزی و دلاری نکته ای که وجود دارد این است که شما چگونه باید درآمد ارزی و دلاری خود را به ریال تبدیل کنید؟ در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که 20 پیمنت با سال ها سابقه در زمینه ارائه خدمات مالی ارزی این قابلیت را فراهم کرده تا بتوانید درآمد های ارزی خود را با کمترین کارمزد و در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب های بانکی خود در داخل کشور منتقل کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد