بهترین گزینه های جایگزین پی پال برای نوجوانان زیر 18 سال

بهترین گزینه های جایگزین پی پال برای نوجوانان زیر 18 سال

توسط : تیم محتوا پی پال
4,188

نوجوانان زیر 18 سال در دوران خاصی از زندگی قرار دارند و نیازمند دانستن مسائلی هستند که شاید دسترسی به منابع اطلاعاتی به آن کم باشد. یکی از این موضوعات، آموزش مسائل مالی شامل مدیریت پول ، صرفه جویی و امکان انجام عملیات بانکی برای این رده سنی می باشد و اهمیت آن برای این است که این افراد در آینده بتوانند بزرگسالانی مسئولیت پذیر از لحاظ مالی باشند. ولی موضوع این است که این آموزش به همین سادگی ها هم که فکر می‌کنیم نیست.

یکی از اصلی ترین دلایلِ سخت بودن آموزش، سن نوجوانی است. به خاطر اینکه سایت‌هایی مانند پی پال محدودیت‌هایی را برای نوجوانان زیر 18 سال برای استفاده از خدماتشان می‌گذارند. خوشبختانه تعداد زیادی گزینه‌ی جایگزین پی پال وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها به کودکانتان مباحث پس انداز و مدیریت پول بیاموزید.

علی رغم ممنوعیت‌های پی پال، راه‌های خلاقانه ای وجود دارند که به کودکانتان مکان‌هایی برای پس انداز پولشان را هستند و شما می‌توانید بر اینکه کودکان چگونه در آن کار می‌کنند و custodialپیشنهاد می‌دهند. این حساب‌ها کنترل اینکه چگونه میتوانید مشکل انها را حل کنید نظارت داشته باشید.

چرا پی پال محدودیت سنی دارد؟

پی پال یک بار تصمیم گرفت که یک بخشی از خدمات خودش را به دانش آموزان اختصاص دهد اما آن سرویس در نهایت ادامه پیدا نکرد.

بر طبق وب سایت پی پال، آن‌ها اجازه ندارند که به نوجوانان زیر 18 سال خدمات ارائه دهند، زیرا قانون ایالات متحده انجام قراردادهای قانونی را برای نوجوانان زیر 18 سال ممنوع کرده است.

هنگامی که شما یک حساب پی پال را باز می‌کنید، در واقع شما با انجام یک قرارداد قانونی موافقت کرده اید. قبل از اینکه یک شخص بتواند وارد فرایند هر کدام از قراردادهای قانونی شود، باید به سن قانونی رسیده باشد. سن انجام قرارداد قانونی هم در اکثر کشورها و حوزه های قانونی 18 سال تمام است.

اگرچه بانک‌ها و موسسات مالی دیگری هستند که حساب‌های نوجوانان را با حساب‌های والدینشان پیوند داده اند، ولی پی پال در بین این موسسات به طور کلی تصمیم گرفته که دیگر خدمات این چنینی ارائه ندهد. این موضوع باعث شده که نوجوانان و والدینشان برای رفع نیاز خود به گزینه جایگزین پی پال فکر کنند.

حساب‌های بانکی آنلاین برای نوجوانان

مهم نیست که شما از کدام حساب آنلاین مانند پی پال استفاده کنید، آن چیزی که اهمیت دارد این است که شما به فضایی برای انتقال پول از جایی به جای دیگر نیاز دارید.

یکی از ساده ترین راه حل‌ها ایجاد یک حساب بانکی است که به نوجوانان اجازه بدهد تا بتوانند از آن استفاده کنند و در کنار استفاده از حساب بانکی برای بهره بردن از امکانات بانکی مختلف مانند استفاده از دبیت کارت‌های حقیقی، چک‌ها و ... دستشان باز باشد.

حساب پول CapitalOne 360

حساب «پول» CapitalOne 360 :

CapitalOne نیاز نوجوانان را برای ایجاد حساب‌های بانکی با اضافه کردن موردی با نام حساب «پول» برطرف کرده است. حساب «پول» یک حساب کاربری بدون پرداخت هزینه است.

مزایای استفاده از حساب «پول» CapitalOne 360 :

• عدم نیاز به هرگونه پرداخت پول یا معادل آن
• امکان خرید برای نوجوانان با کارت‌های اعتباری رایگان در هر فروشگاهی که مسترکارت‌ها را قبول می‌کنند
• امکان استفاده از گزینه های متنی برای نوجوانان و والدینشان برای ایجاد تعادل
• استفاده رایگان از عابربانک‌ها در سرتاسر کشور

یک حساب بانکی واقعی نوجوان شما را در مسیری قرار می‌دهد که بفهمید چگونه کارهای بانکی اش را انجام دهد. و به علاوه او می‌تواند درک درستی از سودهای بانکی و مدیریت پول به صورت ماهانه داشته باشد.
حقیقت این است که حساب پولی به پشتیبانی یکی از والدین که شما باشید نیازمند است تا اگر جایی مشکل یا ابهامی بود نوجوان شما خود بتواند آن مشکل را حل کند. شما با این کار می‌توانید پول را در خارج از حساب بانکی خود به این حساب منتقل کنید.

انواع دیگر بانکداری آنلاین؛ دیگر جایگزین پی پال برای نوجوانان:

CapitalOne تنها گزینه موجود برای انجام حسابهای بانکی برای نوجوانان نیست. تعداد دیگری بانک وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها نیز خدمات مشابهی را دریافت کنید.

Bank of America Student Banking : این بانک، برای نگهداری پول از شما هزینه ای دریافت نمی‌کند، بانکداری آن به صورت آنلاین یا موبایلی است و از طریق خدمات پرداخت آنلاین «زللو» می‌توانید پول را دریافت کنید و یا انتقال دهید.

Alliant : این شرکت برای نوجوانان 13 الی 17 ساله خدمات ارائه می‌دهد، می‌توانید با حداقل هزینه افتتاح حساب اقدام به بازگشایی حساب کنید، نیاز به پرداخت هزینه های ماهانه نیست، بانکداری به صورت موبایلی یا آنلاین است و  نرخ بهره بیش از دوبرابر سایر حساب‌های بانکی نوجوانان است.

Chase : یک حساب برای دبیرستانی ها که خدماتش مخصوص 13 الی 17 ساله ها است، بدون پرداخت هزینه ماهانه (به تمایل دارد که تعداد زیادی موقعیت مانند هزینه استفاده ازChaseشرط اینکه حساب نوجوان به حساب والدین متصل باشد) عابربانک‌ها را بپردازد که این موقعیت مناسبی برای شما است تا به نوجوانتان بیاموزید تا از پرداخت‌های بانکی بزرگ بپرهیزند.

Huntington Bank : نوجوانان زیر 18 سال می‌توانند در این بانک یک حساب دانش آموزی داشته باشند و افرادی که بالای 18 سال دارند به عنوان همراه می‌توانند یک حساب وابسته ایجاد کنند. به این نکته توجه داشته باشید که این بانک جزئیات حسابتان را به صورت انلاین به شما نشان نمی‌دهد پس مطمئن شوید که یک پرینت از نکات مهم موقع ثبت نام بگیرید.

Wells Fargo : یک گزینه دیگر است که مناسب باز کردن حساب کاربری نوجوانان 13 الی 17 ساله است و البته باید یکی از شما به عنوان والدین نیز حسابی را در کنار حساب نوجوانتان به صورت پیوسته باز کنید. شما می‌توانید میزان خریدها را محدود کرده و دانش آموزان می‌توانند از طریق گوشی همراه یا به صورت آنلاین کارهای بانکی شان را انجام دهند. خوبی کار این است که اگر به صورت آنلاین کار می‌کنید، از پرداخت‌ها به صورت ماهانه معاف می‌شوید.

نه تنها بانک‌های ملی حساب‌های دانش اموزی ارائه می‌دهند بلکه این احتمال وجود دارد که بانک‌های محلی یا موسسات اعتباری هم گزینه هایی را برای دانش آموزان در نظر بگیرند. بنابراین بانک محلی‌تان را بررسی کنید و بپرسید که آیا خدمات پرداختی رایگان برای نوجوانان که همزمان والدین هم بتوانند در آن ثبت نام بکنند وجود دارد یا خیر.

منبع : سایت makeuseof.com با عنوان The Best PayPal Alternatives for Teenagers Under 18

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد