حساب پی پال چیست؟

حساب پی پال چیست؟

توسط : تیم پی پل
3,715

پی پال چیست؟

eBay میلیونها مورد برای فروش دارد، اما تنها راه پرداخت آن یک سیستم پرداخت به نام "پی پال" است. این سیستم پرداخت به خریداران اجازه می‌دهد تا عملا اشخاص بدون درگیر شدن با بررسی های شخصی، کارت اعتباری یا شماره کارت اعتباری، به فروشندگان پول ارسال کنند. PayPal از یک سیستم ایمن بهره می برد و به طور گسترده پذیرفته شده ‌است. این سیستم درست زمانی که پول را به صورت آنلاین پرداخت می‌کند، یکپارچه و بروزرسانی می شود.

دقیقاً پی پال چیست ؟

به عبارت ساده پی پال سرویسی است که به شما این امکان را می‌دهد که پرداخت کنید، پول انتقال دهید و پرداخت ‌ها را پذیرش کنید. کارت اعتباری خود را با حساب پی پال متصل کنید، پس از آن شما می‌توانید با انتخاب حساب PayPal  خود برای پرداخت، وارد حساب خود شده  و پرداخت خود تایید کنید.  در صورتی که این گزینه را برای پرداخت انتخاب می کنید، PayPal  را انتخاب کنید. سپس به سرعت یک حساب پی پال  باز کنید و روش پرداخت خود را برای تکمیل خرید خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید از حساب  PayPal  خود برای خرید میلیونها سرمایه گذار و فروشنده در سراسر جهان استفاده کنید، درست هرجایی که لوگوی پی پل را می بینید.

دسترسی اعضا به پنل کاربری پی پل

دسترسی های اعضای پی پال :

شما به عنوان یکی از اعضای پی پال، به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

•    انتقال پول از حساب بانکی خود به حساب  PayPal .
•    یک پیش‌پرداخت از کارت اعتباری خود بگیرید و مبلغ را در حساب  پی پال  واریز کنید.
•    انتقال پول از PayPal  به حساب  PayPal  دیگر که متعلق به یک عضو دیگر است.
•    انتقال پول از PayPal  به حساب چک یا حساب پس‌انداز خود.

بیشتر بخوانید : آموزش افتتاح حساب paypal و وریفای کردن

مزایای استفاده از پی پال:

PayPal  یک راه سریع و آسان برای خرید آنلاین است و یک روش ارجح پرداخت در بسیاری از وب سایت‌های خرید، علاوه بر eBay است. استفاده از پی پال می تواند مزایایی را به دنبال خود داشته باشد، در ادامه 7 مزیت پی پل را بیان می کنیم:

انعطاف پذیری برای فروشندگان: با عضویت در پی پال، حتی فروشندگان بسیار کوچک نیز می توانند به سرعت و به راحتی پرداخت هایی را دریافت کنند که از کارت اعتباری و یا بدهی خریداران خریداری شده است.

سرعت: سرعت انتقال PayPal  بین فروشندگان بسیار سریع و فوری است و انتقال از اینگونه حساب ها به حساب های بانکی می تواند به اندازه 24 ساعت طول بکشد.

توان مالی: هزینه استفاده از پی پال 30 سنت در هر معامله و 3٪ از کل مبلغ معامله است.

خرید مطمئن و ایمن: از آنجا که PayPal  تضمین های خریدار و یک فرآیند خاص برای اعتراض معاملات را ارائه می دهد، بنابراین کاربران همیشه از اینکه آیا آنها یک خریدار هستند یا فروشنده، ممکن است نگران پرداخت شوند.

حریم خصوصی:  حساب PayPal امن است و برای خریداران، این به معنی سطح حفاظت از حساب نیست که توسط فروشگاه های آجر و ملات عرضه می شود. بلکه به این معنا است که خرده فروشان معمولا پس از خرید، اطلاعات حساب های خریداران را در دست دارند.

سهولت نگهداری: تاریخ حساب PayPal  به روز افتتاح حساب باز می گردد که در آن کاربران توانایی گزارش گیری از حساب خود را دارند.

پذیرش آنلاین:  پی پال در حال حاضر یک روش معمول برای پرداخت در بسیاری از وب سایت های خرید و همچنین وب سایت هایی است که به دلایل دیگری پرداخت می کنند.

منبع: سایت thebalancesmb.com با عنوان : ?What Is PayPal and How Does It Work With eBay

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد