سایت eBay را چقدر می شناسید؟

سایت eBay را چقدر می شناسید؟

توسط : تیم محتوا ارزی
3,201

eBay یا ای‌بی چیست؟

سایت ایبی از سال ۱۹۹۵ کار خود را از سطح بسیار پایین آغاز کرد و پس از سالها فعالیت سایت eBay به یک نام خانگی تبدیل شد. حتی اگر شما هرگز از آن استفاده نکرده باشید، احتمالا شنیده اید که دیگران درباره آن صحبت می‌کنند و یا آن را در تلویزیون یا اخبار دیده‌ باشید.

ایبی یک سایت خرید آنلاین است که برای مزایده ‌ها و مصرف‌کنندگان در جهت فروش برای مصرف‌کننده راه اندازی شد و از معروفیت بالایی برخوردار شد. این سایت نزد بازرگانان آنلاین بسیار محبوب است که به عنوان یک کانال فروش از آن استفاده می کنند. سایت eBay در بسیاری از کشورهای مختلف در دسترس می باشد، شما می‌توانید با وارد کردن کد پستی خود، به دنبال محصولات موجود در منطقه محلی خود بگردید. علاوه بر این می‌توانید محصولات موجود در سطح ملی و یا بین‌المللی را جستجو کنید.

جهت خرید از ebay می توانید از طریق سایت زاکولا اقدام کنید.

یک سایت دیگر از مجموعه ما می باشد که در زمینه خرید از سایتهای خارجی فعالیت میکند.

خرید از ebay تحویل در ایران

راه اندازی حساب ebay :

هر کسی می‌تواند یک حساب eBay  باز کند و خرید و فروش محصولات را برای آن انتخاب کنید. زمانی که یک حساب فروشنده دارید، هزینه‌های مرتبط با آن نیز وجود دارد. به عنوان مثال، یک لیست از هزینه ها تهیه کنید. متوجه خواهید شد این هزینه‌ها با قیمتی که شما محصولات خود را به آن‌ها می‌فروشید، کاملاً متفاوت است.

دلایل استفاده از ای‌بی :

یکی از دلایل استفاده از این سایت این است که شما می‌توانید تقریبا همه چیز را در این سایت خریداری کنید و میلیون ها تراکنش به صورت روزانه در آن انجام می‌شوند. یکی از مزایای استفاده از این سایت، قرعه‌کشی واقعی است که برای خریداران و فروشندگان eBay، ماهیت کاملا سرمایه داری در سایت دارد.

این امر می‌تواند به این معنا باشد که فروشنده‌ها می‌توانند قیمت‌های بسیار بالایی را برای آیتم‌هایی مانند کلکسیون ها، اقلامی که فروش آنها متوقف شده ، اقلام تخصصی، کالاهای مخصوص و یا هر چیزی در عرضه کم رهبری کنند. این باعث شده‌است که eBay به جایی برسد که مجموعه ای از سرمایه گذاران را تشکیل دهد که آنها می‌توانند اقلامی را که به صورت محلی پیدا نمی‌شوند، بیابند. گردآورنده ای‌بی برای انتخاب آیتم‌ها، ابزارهای جستجوی پیشرفته، سیستم‌های اطلاع‌رسانی، سهولت کار کاربر در سایت و توانایی جلوگیری از تراکنش های تقلبی به لطف سیستم‌های ضد کلاهبرداری خود در راه اندازی سایت ای‌بی به کار گرفته که باعث شده بسیاری از افراد به سوی ebay هجوم آوردند. بعضی از ماموران خرید، روزانه و ساعت‌ها در سایت eBay  به خرید و فروش کلکسیون ها می‌پردازند.

یک فروشگاه ebay چیست؟

یک فروشگاه ای‌بی، تجارت الکترونیک را قادر می سازد تا فروشندگان محصولات خود را در یک مکان به نمایش بگذارند. فروشگاه های ایبی بیشتر شبیه به فروشگاه های سنتی آنلاین هستند.

با فروشگاه های eBay ، کسب و کار می تواند نام تجاری خود را از طریق صفحات وب، بهتر سفارشی کرده و ارتباطات آن را بالا ببرند. اگر یک آیکون به رنگ قرمز کنار یک شناسه کاربری فروشنده دیدید، روی آن کلیک کنید. این شما را به طور مستقیم به فروشگاه ای‌بی هدایت می کند.

اگر بخواهید یک کسب و کار تجارت الکترونیک را با استفاده از سایت ایبی راه اندازی و شروع کنید، فروشگاه eBay  بهترین گزینه برای این کار است. فروشندگان می توانند بیشتر از ابزار ساده و راحت از نظر کارایی جهت استفاده از ای بی و برای ساختن یک نمای فروشگاه درست کنند.

شایان ذکر است اکثر پرداخت های ارزی سایت ebay با پی پال می باشد. جهت خرید از سایت ebay می توانید بعد از پیدا کردن کالا مورد نظر از طریق خرید پی پال و پرداخت ریالی معادل ارزی نسبت به تکمیل خرید خود اقدام نمائید.

منبع:

https://ecommerce-platforms.com/glossary/what-is-ebay

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد