چگونه با خرید از شاتر استوک کد تخفیف بگیریم؟

چگونه با خرید از شاتر استوک کد تخفیف بگیریم؟

توسط : تیم پرداخت ارزی
3,516

خرید از شاتر استوک

امروزه سایت هایی برای فروش تصاویر حرفه ای و فیلم های آماده طراحی شده اند که شما می توانید از طریق آنها فیلم ها و تصاویر آماده و حرفه ای را برای پروژه ها و کسب و کارهای خود خریداری کنید. یکی از این سایت ها شاتراستوک می باشد که به صورت گسترده در حال فعالیت است و روز به روز بیش از پیش در حال گسترش است. به طوری که امروز از بسیاری از افراد می شنوید که تصاویر و فیلم های خود را با خرید از شاتراستوک  تهیه کرده اند.

چرا خرید از شاتراستوک را انتخاب کنیم؟

با بررسی لیست شاتراستوک پی به لیست کاملی از ویژگی ها و گزینه های موجود در این سایت برای خرید از شاتراستوک خواهید برد. در اینجا ما قصد داریم به برخی از نکات برجسته و ویژگی های مهم برای شناخت نحوه خرید از شاتراستوک بپردازیم.

خرید از شاتراستوک در ایران

شاتراستوک هم اکنون بیش از 240 میلیون تصویر حرفه ای در مجموعه خود که بزرگترین مجموعه تصاویر بدون حق امتیاز در جهان است را دارد. شاتراستوک بیش از 150000هزار تصویر جدید را در هفته اضافه می کند. همچنین شما می توانید به بیش از 13 میلیون کلیپ ویدیویی با کیفیت بالا در این سایت دست پیدا کنید. شاتراستوک دارای محصولاتی از جمله بردار ، تصویر ، نماد، فیلم و موسیقی است که در آن ابزارهای جستجوی خلاقانه مانند ShutterStoke Showcase به شما کمک می کند هر چه سریع تر به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید.

این شرکت از سال 2003 به صورت آنلاین و توسط یک عکاس آغاز به کار کرد. برای خرید از شاتراستوک  شما می توانید از هر کارت اعتباری استفاده کنید زیرا تقریباً از همه پرداختی ها مانند  PayPal ، Visa ، American Express ، MasterCard ، Discover و JCB پشتیبانی می کند. در این سایت محتوا تحت مجوز استاندارد به فروش میرسد اما دارای حق امتیاز نمی باشد.

مجوزهای پیشرفته خرید از شاتراستوک و همچنین حق استفاده اضافه تر برای این سیت در دسترس می باشد. این وب سایت هم اکنون شامل مجموعه ای از تصاویر دارای مجوز ویراستاری است. شاتراستوک به عنوان اولین آژانس عکس شناخته شد به طوریکه در بورس اوراق بهادار نیویورک نیز از آن یاد می شود. مجوز استاندارد خرید از شاتراستوک نسبت به سایر آژانسهای سهام دارای مزایای بسیاری است که از میان این مزایا می توان به کیفیت بالای  عکس های شاتراستوک اشاره کرد.

سایت shutterstock

مزایای خرید از شاتراستوک

شاتراستوک دارای چندین اشتراک محبوب کاربران با محدودیت بارگیری تصاویر و فیلم در یک یا چند ماه است. استفاده از اشتراك سالانه برای خرید از شاتراستوک 20٪ تخفيف به صورت ماهانه را به همراه دارد که موجب كاهش قیمت محصولات این سایت مي شود. این به نوعی یک انتخاب خوب است که شما از طریق آن می توانید در طول سال به تصاویر دسترسی پیدا کنید و این دلیل قرار گرفتن این سایت در بهترین لیست اشتراک سهام تصویر است.

شاتراستوک همچنین برای همه کارهای خود از صورتحساب ماهانه استفاده می کند، بنابراین اگر شما یک اشتراک سالانه خریداری می کنید، می توانید تا ماه خرید از شاتراستوک  خود را از طریق آن پرداخت کنید. شما با برنامه سالانه 20٪ پس انداز خواهید کرد و این در نوع خود کاملاً منحصر به فرد است. علاوه بر این Shutter Stoke Royalty Free  تصاویر با ویرایش عکس است که با شرایط جدید مجوز آن بهبود یافته است.
 

کدهای کوپن و پروانه شاتراستوک برای خرید از شاتراستوک

خبر عالی شاتراستوک در آغاز سال 2019 برای بسیاری از کاربران خود، یک پیشنهاد محدود برای همه است که طبق آن تا 31 اکتبر 2019 کاربران 15٪ تخفیف عالی در اشتراک های شاتراستوک خود در مدت زمان محدود با استفاده از کد کوپن ویژه دریافت کردند. کاربران پیش از انقضای این معامله شگفت انگیز می بایست از آن استفاده می کردند.

این کوپن اختصاصی تایید شده 15٪ در هر اشتراک تصویر و هر بسته تصویر پیش پرداخت شده در شاتراستوک را ذخیره می کند. علاوه بر این کوپن اختصاصی 15٪ تخفیف در خرید فیلم سهام خود را با بسته های کلیپ های ویدیویی به کاربران خود داد.

 استراتژی موفقیت شاتر استوک برای خرید از شاتر استوک

گفتن اینکه آژانس سهام شاتراستوک از زمان تاسیس در سال 2003 رشد قابل ملاحظه ای داشته است، شاید اهمیت چندانی نداشته باشد. در حال حاضر این کتابخانه دارای بیش از 240 میلیون عکس رایگان خلاقانه، کلیپ آرت، تصاویر، گرافیک برداری و فیلم های خیره کننده است. موفقیتی که شاتراستوک در صنعت سهام عکاسی از آن برخوردار است، تا حد زیادی به دلیل نوآوری مداوم در گزینه های متعدد محصولات موجود برای نیازها و بودجه های مختلف کاربران و همچنین اتکاء مداوم آنها به منابع جمعیتی از سال های اولیه تاسیس و استانداردهای با کیفیت بالا برای آنها است.

می توانید با کدهای تخفیفی خرید از شاتراستوک خود را افزایش دهید

اگر نمی خواهید هزینه زیادی را صرف کنید یا فقط به چند تصویر احتیاج دارید، شاتراستوک معاملات کم حجم خاص خود را برای کاربران پوشش می دهد. برنامه های آنها فقط از 10 تصویر در ماه شروع می شود و علاوه بر آن گزینه هایی برای 50 و 350 بارگیری نیز در دسترس می باشد. علاوه بر این، آنها بسته های تصویر پیش پرداخت شده را برای مدت یک سال ارائه می دهند که برای پذیرش کسانی که به تصاویر سهام فقط برای یک بار یا متناوب نیاز دارند، بسیار مناسب می باشد. در اینجا تصویری از برنامه های اشتراکی شاتراستوک و پیشنهادات دیگر ارائه شده است.
 
نحوه خرید از شاتر استوک

نحوه خرید کد کوپن: خرید از شاتراستوک  

با کلیک بر روی کد هر یک از آگهی های تبلیغاتی شاتراستوک، به درگاه اختصاصی خرید از شاتراستوک دسترسی پیدا کنید. شما پس از این درست در صفحه خرید قرار می گیرید و یک پنجره پاپ آپ با کد تبلیغاتی دلخواه برای شما باز خواهد شد، آن را ببندید.

پس از این باید انتخاب کنید کدام اشتراک را می خواهید، تعداد بارگیری در هر ماه و مدت زمان برنامه را نیز انتخاب کنید. توصیه ما به شما این است که اشتراک سالانه را انتخاب کنید تا بهترین ارزش حساب را برای خود بدست آورید.

روی دکمه اکنون بخرید یا Buy Now کلیک کنید. از شما خواسته می شود اگر تازه وارد وب سایت شده اید ، وارد قسمت عضویت شوید و یک حساب کاربری را ایجاد کنید و در نهایت اکانت را مرور کنید. با انجام این اقدامات شما تنها یک قدم از تکمیل خرید از شاتراستوک  فاصله دارید.

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده و درست زیر محصولی که می خواهید خریداری کنید، یک خط وجود دارد که از شما میپرسد آیا شما کد کوپن دارید؟
 

سفارش از شاتر استوک

به پنجره پاپ آپ برگردید و کد کوپن اختصاصی خود را کپی کنید و آن را در قسمت کد صفحه خرید قرار داده و بر روی اعمال کلیک کنید. با این کار تخفیف ها را در یک ثانیه مشاهده خواهید کرد.
 

کوپن تخفیف شاتر استوک

پس از این  تمام آنچه که باقی خواهد ماند این است که معامله را با روش پرداخت دلخواه خود انجام دهید.

 

خرید از شاتر استوک

 

باید در اینجا به شما تبریک گفت زیرا شما تا 15٪ در اشتراک شاتراستوک خود صرفه جویی کرده اید و می توانید بلافاصله شروع به بارگیری عکس های عالی و تصاویر بردار کنید. امیدواریم از کد اختصاصی کوپن خرید از شاتراستوک لذت ببرید. مشتریان زیادی در حساب کاربری خود اشتراک 40،00 دلار پس انداز کرده اند. بسیاری از آنها 20 دلار در هزینه ماهانه پس انداز کردند.10 دلار در شاتراستوک کوچکترین زیرمجموعه ذخیره شده می باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد