خدمات شبکه های اجتماعی با socialpanel24

خدمات شبکه های اجتماعی با socialpanel24

توسط : تیم محتوا ارزی
4,128

معرفی سایت Socialpanel24

socialpanel24، یک وبسایت خدمات شبکه های اجتماعی در بستر اینترنت می باشد که مجموعه ای از خدمات اینترنتی مربوط به افزایش میزان محبوبیت و فالوور را در حساب های اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی (SMO) را برای شما با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت انجام می دهد. شما به کمک وبسایت socialpanel24 می توانید صدها سرویس رسانه اجتماعی با کیفیت بالا را با فاصله یک کلیک دریافت کنید.

خدمات شبکه های اجتماعی با socialpanel24

ثبت نام در سایت socialpanel24

شما قبل از هر کاری برای اینکه بتوانید از خدمات وبسایت socialpanel24 استفاده نمائید باید در آن ثبت نام کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. برای این منظور روی Sign UP کلیک کنید و اطلاعات که از شما خواسته شده را وارد کنید. این اطلاعات شامل ایمیل، نام کاربری، نام، نام خانوادگی، حساب کاربری اسکایپ، گذر واژه و تایید اینکه شما ربات نیستید، می باشد. دقت کنید که شما حتماً به یک حساب کاربری اسکایپ نیاز خواهید داشت.

ثبت نام در socialpanel24

پس از تایید اطلاعات شما و تایید حساب، شما به صفحه ابتدایی هدایت خواهید شد و در آنجا شما باید نام حساب کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید تا وارد حساب خود شوید. همانطور که مشاهده می کنید، از سمت چپ به شما میزان سفارشات انجام شده در وبسایت socialpanel24، میزان هزینه و پرداختی که در صندوق خود انجام داده اید، وضعیت سرویس که در حال انجام کار می باشد و وضعیت حساب کاربری که عادی می باشد را به شما نشان می دهد. قابل ذکر است که شما می توانید به میزان 100 الی 500 سفارش در سایت ثبت کنید.

پنل کاربری وبسایت خدمات شبکه های اجتماعی

پرداخت هزینه در سایت socialpanel24

برای پرداخت هزینه و شارژ اکانت socialpanel24 باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید که ما در بخش قبلی به شما نحوه ایجاد یک حساب کاربری را به شما گفتیم. پس از آن باید وارد حساب شده و در قسمت You have Spent روی گزینه Deposit more here کلیک کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید.

پرداخت هزینه شارژ اکانت socialpanel24

در این صفحه شما باید در قسمت اضافه کردن بودجه به socialpanel24 اطلاعات حساب خود را وارد کنید. شما ابتدا باید روش پرداخت خود را انتخاب کنید. روش پرداخت شما می تواند با کارت اعتباری، وب مانی، لیت کوین، اتریوم، بیت کوین و سایر حساب هایی که دارای اعتبار می باشند، باشد. در بخش بعدی شما باید میزان پرداختی که میخواهید انجام دهید را به دلار و یا سنت وارد کنید. این پرداخت میزان شارژ و اعتبار حساب شما را نشان می دهد.

در قسمت پایین این صفحه شما باید پیش از پرداخت هزینه برخی از اطلاعات را مطالعه نمایید که شامل موارد زیر می باشد:

- کارت که با آن پرداخت خود را انجام می دهید. شما از هر نوع کارتی برای پرداخت می توانید استفاده کنید، اعم از کارت Visa، MasterCard و یا اکسپرس یا سایر کارتهای اعتباری که هر یک از آنها برای پرداخت socialpanel24 قابل قبول می باشند. البته کارتهای اعتباری باید به نام شخص شما باشد و حداقل باید دارای 25 دلار سپرده باشند.

- پرداخت خودکار اسکریل به عنوان یکی از روش های پرداخت در کشورهای سطح بالا نیز در اینجا برای پرداخت در سایت socialpanel24 فعال می باشد.شما باید حداقل باید به میزان 5% پرداختی داشه باشید که چیزی معادل 5 دلار می باشد. نکته قابل توجه در پرداخت خودکار اسکریل این است که شما پاداش پرداخت بالاتر از 1000دلار دریافت خواهید کرد.

- پرفکت مانی به عنوان بهترین پول برای پرداخت نیز در سایت socialpanel24 برای شما فعال می باشد. شما برای پرداخت از طریق پرفکت مانی باید حداقل 2 دلار پرداخت داشته باشید تا به میزان 2.5% پاداش دریافت کنید و از پرداخت 100 الی 499 دلار به میزان 5% جایزه دریافت خواهید کرد که چیزی معادل 500  دلار می باشد.

- وب مانی یکی دیگر از روش های پرداخت در سایت socialpanel24 برای شارژ اکانت حساب می باشد که شما به وسیله آن برای شما یک پرداخت خودکار فعال شده است که حداقل پرداختی شما می تواند 2 دلار باشد و میزان پاداش دریافتی شما از این پرداخت  2.5% می باشد. اگر شما پرداختی با 100 الی 499 دلار داشته باشید، 5%  جایزه دریافت خواهید کرد که با محاسبه می توان گفت چیزی معادل 500 دلار خواهد بود.

- پرداخت پایونیر یکی دیگر از اطلاعاتی می باشد که شما می توانید آن را به عنوان روش پرداخت وارد کنید. حداقل میزان پرداختی شما باید به میزان 50 دلار باشد که برای آن میزان 5% پاداش در نظر گرفته می شود، این پاداش چیزی معادل 100 دلار به علاوه سپرده شما خواهد بود.

مرحله بعدی پس از وارد کردن میزان پرداخت و نوع کارت اعتباری باید روی گزینه Continue to payment را انتخاب کنید تا به مرحله پرداخت هزینه بروید. پنجره ای برای شما ظاهر خواهد شد که در آن باید ابتدا شماره کارت و تاریخ انقضا و CVV آن را وارد کنید و سپس روی گزینه Pay بزنید تا اطلاعات حساب شما بررسی شده و پرداخت انجام شود.
شارژ حساب socialpanel24 

شما با پرداخت هزینه از کارت اعتباری و یا سایر حساب های اینترنتی، میزان اعتبار حساب socialpanel24 خود را افزایش خواهید داد و به قولی اکانت خود را شارژ خواهید نمود و پس از آن می توانید سرویس های مختلف از قبیل دریافت فالوور اینستاگرام و دریافت لایک اینستاگرام را از میان سرویس ها انتخاب کنید. اکثر کسانی که صاحب مشاغل بزرگ هستند، نیاز به افزایش فالوور و افزایش میزان محبوبیت یا لایک در اینستاگرام را دارند تا اعتبار حساب خود را نیز بالا ببرند.

خدمات شبکه های اجتماعی socialpanel24

دریافت فالوور و لایک اینستاگرامافزایش فالوور، لایک و کامنت در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام یکی از بهترین و داغترین شبکه های اجتماعی اطراف است! با ارائه خدمات برای اینستاگرام در مقابل رقبای خود قرار بگیرید ، تصاویر یا فیلم های اینستاگرام خود را با صدها لایک واقعی تقویت کنید ، بینندگان را به صورت مستقیم در جریان های تلویزیون اینستاگرام خود قرار دهید یا حتی نظرات خود را به صورت دلخواه تحویل دهید. بازاریابی اینستاگرام خود را با socialpanel24 به سطح بعدی برسانید.

افزایش لایک اینستاگرام

برای دریافت این سرویس باید ابتدا وارد حساب کاربری و یا اکانت socialpanel24 خود شوید و پس از آن از میان زبانه های بالا، new order را انتخاب کنید و پس از آن در پنل سمت چپ در پایین صفحه اطلاعات مربوط به لایک اینستاگرام را باید تکمیل کنید.

افزایش لایک اینستاگرام

شما باید در قسمت Category باید دسته بندی مورد نظرتان که دریافت لایک اینستاگرام می باشد را وارد کنید. در باکس بعدی به شما میزان لایکی که به شما ارائه می شود و هزینه آن را برای شما مشخص می کند. به عنوان مثال برای 5K لایک شما 3.50 دلار برای هر 1000 لایک پرداخت می کنید. در بخش بعدی نیز توضیحات به نحوه افزایش میزان لایک و مدت زمان انجام آن و همچنین سرعت انجام آن برای شما به صورت مختصر شرح داده می شود.

دو بخش بعدی نیز مربوط به لینک اینستاگرام شما و همچنین تعیین مقدار اعتبار که حداقل 50 و حداکثر 1000 دلار می تواند باشد. در آخرین قسمت شما باید میزان پرداختی خود را به دلار مشخص کنید و پس از آن گزینه Submit را انتخاب کنید تا برای پرداخت به صفحه پرداخت هدایت شوید. در صورتی که اکانت شما شارژ لازم برای پرداخت را داشته باشد، این مبلغ از شارژ اکانت شما کسر خواهد شد.

افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه انجام مراحل برای افزایش فالوور اینستاگرام مشابه افزایش لایک اینستاگرام می باشد، با این تفاوت که شما برای افزایش فالوور اینستاگرام خود سه گزینه را پیش رو دارید:
•    تضمینی
•    بر اساس کشور هدف
•    بدون پر کردن

هر یک از این سه گزینه روزهای مختلفی را برای افزایش فالوور اینستاگرام مشخص می نماید که شما بر اساس آن چیزی که نیاز دارید باید گزینه مناسب را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای گزینه تضمینی شما فالوورهای اینستاگرام را از حداقل 5k الی حداکثر 100k دریافت می کنید که سرعت هر یک از آنها نیز متفاوت می باشد. هزینه ای که پرداخت می کنید برای هر یک از آنها تقریباً یکسان می باشد با کمی تفاوت، با این تفاوت که سرعت انجام آن برای شما متفاوت می باشد. شما هر یک از گزینه های تضمینی را انتخاب کنید، مدت زمان آن سی روزه می باشد. یعنی پس از 30 روز شما آن میزان فالووری که نیاز دارید را دریافت خواهید کرد.

خرید فالوور اینستاگرام 

نکته: شما می توانید 1 دلار را به صورت رایگان دریافت کنید اما برای دریافت آن باید یک حساب در سایت blackhatworld داشته باشید تا این یک دلار را دریافت کنید.

برای پرداخت هزینه اکانت socialpanel24 و شارژ حساب socialpanel24 به دو روش زیر می توانید اقدام کنید.

1- خرید مسترکارت از ما و شارژ حساب socialpanel24 توسط خود شما.

2- ثبت سفارش شارژ اکانت سوشیال پنل (socialpanel24) توسط شما در سایت 20 پیمنت و انجام سفارش پرداخت در وبسایت socialpanel24 توسط کارشناسان ما. کافی هست نام کاربری و رمز عبور خودتان در سایت سوشیال پنل 24 ارسال نمائید تا کارشناسان ما نسبت به شارژ حساب اقدام نمایند. در روش خرید مستر کارت شما بابت صدور مستر کارت باید هزینه پرداخت کنید که در این روش فقط کارمزد انجام سفارش پرداخت می کنید و در هزینه برای شما صرفه جویی می شود.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد