پرداخت سایت hetzner و ساخت اکانت هتزنر

پرداخت سایت hetzner و ساخت اکانت هتزنر

توسط : تیم محتوا ارزی
24,782

معرفی سایت Hetzner

سایت Hetzner یکی از ارائه دهندگان میزبانی وب حرفه ای است که به عنوان یک اپراتور مرکز داده با تجربه در دنیا مطرح می باشد. شرکت  Hetzner از سال 1997 محصولات و خدمات میزبانی با کارایی بالا و همچنین زیرساخت های لازم برای عملکرد کارآمد وب سایت ها را به مشتریان خصوصی و تجاری ارائه داده است. ترکیبی از فناوری پایدار، قیمت گذاری جذاب، پشتیبانی و خدمات انعطاف پذیرHetzner  باعث شده کاربران بتوانند به صورت آنلاین و بطور مداوم موقعیت بازار خود را در سطح ملی و بین المللی تقویت کنند. علاوه برای این شرکت Hetzner دارای چندین مرکز داده در آلمان و فنلاند می باشد.

خرید سرور از سایت هتزنر
 
ساخت اکانت هتزنر

برای ثبت نام در سایت Hetzner باید ابتدا وارد سایت شوید و سپس روی گزینه Log in کلیک کنید. با کلیک بر روی گزینه ی Log in شما سه گزینه ابر، ربات و کنسول را پیش رو خواهید داشت که با توجه به کاربرد ما از ثبت نام در سایت Hetzner، ما گزینه ابر یا Cloud را انتخاب می کنیم. پس از انتخاب این گزینه یک صفحه ورود به حساب برای شما باز خواهد شد و از آنجایی که شما حساب کاربری ندارید، باید این حساب را بسازید. برای این منظور روی گزینه Register now کلیک کنید تا صفحه Registration را برای شما باز کند.

 ساخت اکانت هتزنر

در این صفحه از شما یک ایمیل و گذرواژه درخواست می شود. پس از وارد کردن اطلاعات لازم و انتخاب گزینه Continue پیغام زیر به شما نشان داده می شود. در این پیغام به شما گفته می شود که صندوق پستی خود را از ایمیلی که برای شما ارسال کرده ایم بررسی کنید. وارد ایمیل شوید و بر روی پیوند فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود و پس از آن مراحل ثبت نام را ادامه دهید.
 ثبت نام در سایت هتزنر

پس از کلیک بر روی لینک صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که حاوی پیغام زیر است. در این مرحله از شما خواسته می شود عنوان یا لقب، نام و نام خانوادگی خواسته می شود. حال لقب شما با توجه به سمت شما انتخاب خواهد شد. به عنوان مثال دکتر، آقا، خانم و یا پروفسور هستید، هر یک از آنها را انتخاب کنید. همچنین دو گزینه بالا مشخص می کند که حساب کاربری که شما ایجاد کرده اید یک حساب شخصی و یا سازمانی می باشد.
 وریفای اکانت هتزنر

پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، شما با مرحله بعدی که مربوط به اطلاعات تماس شما می باشد مواجه خواهید شد. در این قسمت شما باید آدرس، کد پستی، کشور، شناسه مالیات بر ارزش افزوده و شماره تماس خود را وارد نمایید. در صورتی که شناسه مالیاتی ندارید، هیچ ایرادی ندارد. این مرحله برای شما بدون این شناسه تکمیل خواهد شد و سایت Hetzner در این مرحله به شما چندان سخت نخواهد گرفت.

نکته : برای استفاده از خدمات سایت هتزنر مخصوصا هنگام پرداخت با پی پال در صورتیکه اطلاعاتی از ایران باشد امکان پذیر خواهد بود.

 افتتاح حساب در سایت هتزنر
 

مرحله بعد شامل انتخاب روش پرداخت شما در این سایت می باشد. حساب پرداختی شما می توان کارت اعتباری، انتقالات بانکی، پی پال و یا سپا باشد. 

روش های پرداخت در سایت hetzner
 

پس از انتخاب روش پرداخت، گزینه Complete برای شما فعال خواهد که با فشردن آن مراحل ثبت نام و ایجاد حساب به اتمام خواهد رسید. در این مرحله یک پیغام تبریک در ساخت حساب در سایت Hetzner به شما نشان داده خواهد شد و پس از شمارش و رسیدن به صفر به حساب کاربری شما وارد خواهد شد.

خرید از سایت Hetzner

شما پیش از خرید نیاز به ساخت حساب دارید که در بخش قبلی به طور کامل به شما آموزش داده شد اما برای انجام خرید از سایت Hetzner ابتدا باید یک پروژه ایجاد کنید که برای این کار باید پیش از آن حساب کاربری خود را تایید کنید. با فشردن New Project پیغامی به شما نشان داده خواهد شد که لینک تایید حساب در آن به رنگ قرمز مشخص شده است و شما باید روی این لینک کلیک کنید. شما در مرحله بعدی باید یک مدرک شناسایی را برای سایت ارسال کنید، اعم از کارت شناسایی، گواهینامه و ... را می توانید ارسال نمایید.

برای خرید از سایت وارد سایت Hetzner شوید و هر یک از محصولاتی که مد نظرتان می باشد را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه خرید، صفحه Log in  به شما نشان داده می شود که باید در آن اطلاعات حساب کاربری Hetzner خود را وارد کنید.

 سطح دسترسی به سایت هتزنر

پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری شما وارد صفحه پرداخت خواهید شد که با توجه به نوع حساب مالی و کارت اعتباری که از آن بهره می برید، باید اطلاعات آن را وارد نمایید. البته باید یادآور شویم که شما برای خرید مدیریت سرور و یا وب هاست باید یک حساب کاربردی کنسول داشته باشید. روش ساخت این حساب مانند حساب ابر می باشد و شما می توانید از ابتدا گزینه کنسول را انتخاب نمایید.

خدمات سایت Hetzner

خدمات سایت Hetzner شامل مواردی از قبیل ثبت و تایید دامنه، ثبت ربات و ثبت گواهینامه SSL می باشد. ثبت یک دامنه برای بسیاری از افراد که صاحب مشاغل بزرگ هستند و تا حدودی در دنیا شناخته شده هستند، یکی از حیاتی ترین امور می باشد که باید به آن پرداخت. ثبت ربات یکی از سرویس های سایت Hetzner است که شما به وسیله آن می توانید دامنه های شناخته شده و معروف را با هزینه بسیار مناسب به دست آورید. اما در مورد گواهینامه های SSL می توان گفت این گواهینامه ها برای مدیریت برنامه های تجارت الکترونیکی و کلیه معاملات که شامل داده های حساس و محرمانه می باشند، بسیار مهم هستند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمائید. همچنین برای پرداخت سایت Hetzner  میتوانید از منوی خدمات به قسمت سایر پرداخت های ارزی مراجعه کنید و از آنجا سفارش خود را ثبت نمائید. کارشناسان ما در کمتر از 2 ساعت کاری پرداخت و خرید شما را از سایت هتزنر انجام داده و رسید پرداخت هتزنر برای شما ارسال می کنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

سلام من حساب کاربری ساختم و صفحه اول پاسپورتم رو وارد کردم فرداش اومدم دیدم حسابم deactive شده. دلیلش چیه؟ میشه کاری کرد حساب برگرده؟ یا باید مجدد ساخت؟ اگر باید مجدد ساخته بشه چیکار میشه کرد مثل قبلی deactive نشه؟

avatar
یک سال قبل

سلام آقا حسام عزیز ، به تازگی هتزنر روی ایران حساس شده است و ترجیحا باید اطلاعات کشورهای دیگر وریفای نمایید. در صورتی که اکانت وریفای شده هتزنر خواستید از طریق پنل کاربری قسمت پشتیبانی درخواست ثبت نمایید تا قیمت و شرایط ارسال گردد. باتشکر

avatar
10 ماه قبل

سلام توی قسمت انتخاب کارت، فقط گزینه credit car هست و اونجا به بعد نمیدونم باید چیکار کنم اگه میشه یه کمکی بهم بدین

avatar

سلام علی عزیز، دقیقا متوجه منظور شما نشدیم. برای پرداخت فاکتور هتزنر می توانید از پی پال استفاده نمایید. باتشکر

avatar
8 ماه قبل

سلام منم مشکلم مثله علی است در قسمت ثبت نام انتخاب کارت فقط (یا همون قسمت اخر ثبت نام ) فقطcredit car است و پی پال یا موارد دیگر وجود ندارد باید چیکار کنیم؟

avatar

سلام علیرضا عزیز، سایت هتزنر سیاست ساخت اکانت تغییر داده و هنگام ساخت و وریفای باید با کردیت کارت مبلغی پرداخت نمایید. بعد از آن می توان برای پرداخت فاکتور ها سرور از طریق پی پال اقدام کرد.باتشکر