پرداخت هزینه در سایت دیتا کمپ

پرداخت هزینه در سایت دیتا کمپ

توسط : تیم محتوا ارزی
2,629

آموزش علم داده ها با دیتا کمپ (Data Camp)

در عصر جدید و با پیشرفت روز افزون فناوری و تکنولوژی ، برای کسب موفقیت و دریافت مشاغلی کلیدی ، مهارت های بسیاری پیش روی افراد واقع شده است . شاید بتوان گفت خارج از آن که در چه شغلی باشید و یا محل کار شما کجا باشد نیاز دارید که زبان داده ها را درک نموده و آن را دریابید دیتا کمپ به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به خوبی آموزش علم داده ها را کسب نموده و در مسیر شغلی خود به کار ببندید .

این امکان وجود دارد که در هر شرایطی باشید بتوانید دیتا کمپ را آموخته و آن ها را مطابق با شرایط خود و با بهره گیری از دستگاهی که در دسترس دارید یاد بگیرید همچنین این امکان وجود دارد که بر اساس آموزش دوره هایی که انتخاب می نمایید و سفارش آن ها را می دهید آن ها را پرداخت کرده و مورد استفاده قرار دهید .
 

دیتاکمپ datacamp

به کارگیری دیتا کمپ در پرداخت هزینه در مشاغل 

اگر می خواهید گروهی را در یک پورتال خصوصی و اختصاصی دنبال و جستجو نمایید می توانید از دیتا کمپ استفاده کنید این قابلیت در دیتا کمپ ایجاد شده است تا بتوانید رشد گروه مورد نظر تان را ردیابی نمایید و از روند رشد و پیشرفته آن ها در مرور زمان به خوبی آگاه شوید این یک روش مطمئن است که در یک سازمان ، به مدیران این قابلیت و توانمندی را می دهد که بتواند به آسانی گزارشی از پیشرفت کارمندان را با استفاده از علوم داده ها دریافت کرده و عملکرد آن ها را به خوبی کنترل نمایند.


روش پرداخت هزینه در سایت دیتا کمپ 

در صورتی که تصمیم گرفته اید در دوره های آموزشی دیتا کمپ شرکت کنید برای پرداخت هزینه های این دوره ها می توانید از سایت 20پیمنت استفاده نمایید برای انجام این کار به قسمت خدمات مراجعه کرده و با انتخاب پرداخت های ارزی ، فرم مربوط به سفارش پرداخت نمودن هزینه ی این سایت را کامل نمایید .

پیشنهاد مطالعه:  پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال


 برنامه های سفارشی با دیتا کمپ مناسب سازمان ها 

شما به آسانی می توانید با مشاهده ی دوره های آموزشی دیتا کمپ و فصل های خاصی که این دوره های اجرا می شود زمانی را که می توانید و توانایی شرکت در آن را دارید انتخاب نمایید توجه داشته باشید زمان هایی را انتخاب کنید که قادر هستید به شکلی منظم در تمامی دوره حضور داشته باشید این امکان برای آموزش های گروهی در سازمان ها ایجاد شده است که بتوانند برنامه دوره های سفارشی خود را با سایت دیتا کمپ به وجود آورده به گونه ای که آن دوره کاملا در راستا و در اختیار آن سازمان واقع شده و در جهت اهداف و برنامه ریزی مشخص آن سازمان طراحی شود . این یک حقیقت است که در  دیتا کمپ محیطی جذاب جهت یادگیری برای شما به وجود خواهد آمد و شما با اشتیاق کامل این دوره ها را پشت سر خواهید گذاشت .


از طرفی این قابلیت برای مدیران سازمان ها وجود دارد که بر اساس دوره هایی که افراد می گذرانند و مهارت هایی که کسب نموده اند نمودار های مقایسه ای ایجاد نموده و آن را به آسانی بررسی کنند. این مزیت علم داده هاست که این امکان را ایجاد می کند و این در شرایط امروزی که داده های زیادی به سوی ما می آیند یک مزیت بسیار ممتاز به شمار می آید . به روشنی می توانید دید که در سازمان هایی مانند موسسات مالی و یا مراکز مدیریتی و مشاوره ، به جهت ورودی بالای داده ها در استفاده از اطلاعات به روشی کارآمد ناموفق بوده اند . 
 

لیست دوره های آموزشی سایت دیتا کمپ

دوره های آموزشی دیتا کمپ

یکی از برنامه نویسی های چند منظوره ی کارآمد که از سوی اغلب دانشگاه ها و سازمان ها مورد توجه قرار گرفته است ، پایتون می باشد . با کمک این برنامه بسیاری از موسسات توانسته اند برنامه های خود را توسعه دهند . زبان این برنامه ساده بوده و یادگیری آن نیز به سهولت امکان پذیر است و برای برنامه نویسان تسلط به آن و استفاده از این برنامه ی شگفت انگیز در بازار کار ، کار ساده است .

مطابق گزارشات بدست آمده از ACM برنامه ی پایتون یکی از پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی جهت یادگیری مقدماتی برنامه نویسی در دانشگاه های معتبر آمریکا می باشد که برای کسانی که از آن استفاده نموده اند منافع بسیار را در بر داشته است .

اگر بخواهیم در مورد پایتون توضیحاتی ساده را ارائه دهیم می توان گفت که پایتون زبان برنامه نویسی می باشد که به جهت یادگیری علم داده ها ایجاد شده و مورد توجه و محبوبیت بسیاری واقع شده است . سازمان ها و شرکت های زیادی همچون ebay و شرکت مرسدس بنز ، برای جمع آوری داده های خود از برنامه ی پایتون استفاده می کنند همچنین بسیاری از موسسات و سازمان ها در دنیا از این برنامه به عنوان یکی از مزایای رقابتی استفاده کرده و برداشت های داده ها را از پایتون خواهند داشت.

در سایت دیتا کمپ (datacamp.com) ، جهت آموزش پایتون ، دوره ای متمرکز و خاص ایجاد شده است که بتوان یادگیری استفاده از این برنامه و ثبت علم داده ها را صورت داد . لازم به ذکر است که در دروه های مقدماتی ایجاد شده در سایت دیتا کمپ در خصوص برنامه ی پایتون ، راه های مناسب و ارزشمندی را برای ثبت و ذخیره ی داده ها و اعمال تغییرات در آن آموزش داده خواهد شد همچنین ابزارهای مناسبی در راستای علم داده ها در جهت تجزیه و بررسی ها ، ایجاد خواهد شد که در اختیار شخص تحت آموزش قرار خواهد گرفت .

این قابلیت ایجاد شده است که بتوان به صورت آنلاین برنامه ی پایتون را آموزش دید برنامه ای موثر در جهت علم داده و پرداخت هزینه ها خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه:  سیستم پرداخت آنلاین پی پال چقدر ایمن است


آنچه در برنامه ی پایتون در سایت دیتا کمپ خواهید آموخت 

1. در ابتدای دوره ی آموزشی پایتون در سایت دیتا کمپ خواهید آموخت که مفاهیم اصلی در پایتون چه خواهند بود و روش استفاده از پایتون و اسکریپت را به روشی تعاملی یاد خواهید گرفت . در این برنامه می توانید ابتدا متغیرهای خود را به وجود آودره و داده های اولیه و اصلی این برنامه را به خوبی بشناسید. 
2. در مرحله ی بعدی با لیست پایتون آشنا خواهید شد اکنون می توانید روش ذخیره سازی و اعمال تغییرات در فهرست ها را به خوبی یاد گرفته و با روش برخورد با تعداد زیاد داده های ورودی به خوبی آشنا شوید .
3. از طرفی به خوبی خواهید آموخت که در دوره های آموزشی پایتون ، از داده ها به چه شکلی استفاده نمایید و توابع و کدهای ایجاد شده توسط نویسندگان پایتون را منظور نمایید . 
4. دقت داشته باشید که با دقت و جسارت کامل در برنامه ی پایتون به تمرینی کارآمد و موثر علم داده ها بپردازید در اندک زمانی در خواهید یافت که با بهره گیری از این ابزار ارزشمند می توانید در سازمان و موسسات به کشف داده ها بپردازید .
 

دوره آموزشی دیتابیس در دیتا کمپ

دیتا کمپ و مهندسی داده ها 

شاید در محیط کار خود و یا در تجمع خاصی صحبت از مهندسی داده ها شده باشد و شما آن را شنیده اید اما به خوبی در مورد آن اطلاع نداشته و مفهوم آن را درک نمی کنید و نمی دانید که کاربرد مهندسی داده ها چه بوده و مهندسین آن چه کارهایی را صورت می دهند و در صورتی که بخواهید به عنوان یک مهندس داده فعالیت نمایید چه کاری را باید انجام دهید .

پیشنهاد مطالعه:  هزینه آزمون gre

در سایت دیتا کمپ ، دوره ای طراحی شده است که در آن پردازش داده ها را آموزش می دهند در دوره ی مقدماتی ، به خوبی می توانید جستجو و کشف داده ها را در مهندسی داده ها بیاموزید و با آن به خوبی آشنا شوید . این یک آموزش مناسب برای کسانی است که در سازمانی با منابع متفاوت فعالیت می کند و با استفاده از این برنامه بتوانند تصویری واضح و مقیاسی از منابع داده ها داشته باشند .

آن چه که کاملا روشن است ، استفاده از این روش ها در سازمان ها می تواند بسیار کارآمد بوده و برای کسانی که در سایت دیتا کمپ عضو می شوند این امکان را ایجاد می کند که از روش هایی که در این سایت وجود دارد استفاده کرده و برای افزایش و ارتقاء اطلاعات خود و سازمانی که در آن فعالیت می کنند قدم بردارند. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
3 سال قبل

سلام خسته نباشید. آیا datacamp به ایرانی ها اجازه ثبت نام میدهد؟ اگر بله، آیا بعد از اتمام دوره certificate میدهند؟

avatar

سلام و عرض ادب ، ما برای خیلی از شرکت ها و اشخاص در ایران پرداخت دیتاکمپ را انجام داده ایم. اصولا به همه مدرک معتبر میدن ولی تا بحال از مشتری ها سوالی نکردیم. باتشکر از شما