بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل های استانبول

توسط : تیم خبری
1,825

استانبول هر ساله مقصد گردشگران ایرانی بسیار زیادی است. مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و هتل های لوکس از مهمترین دلایل محبوبیت این شهر است. اما همواره یکی از مهم ترین دغدغه مسافرانی که به استانبول سفر می کنند پیدا کردن هتل خوب و لوکس است تا بتوانند در طی سفر خود از آن بهره مند شوند. در این مطلب قصد داریم تا بهترین هتل های استانبول را به معرفی شما معرفی کنیم تا بتوانید اقامت بهتری در استانبول داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

1- هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره Titanic City Taksim که در قلب استانبول واقع شده است به دلیل داشتن اتاق های بسیار زیبا یکی از هتل های محبوب در بین گردشگران ایرانی و خارجی است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بسیاری مانند مسجد سلیمانیه، موزه مادام توسو و مسجد آبی وجود دارد. از طرف دیگر در اطراف هتل پارک های بسیار زیبایی است  که در صورت تمایل می توانید ساعاتی را در آن جا به گشت و گذار مشغول شوید. همچنین این هتل در فاصله پنج دقیقه ای از میدان تکسیم قرار گرفته است که یکی از میدان های بسیار مشهور ترکیه است. همه اتاق های هتل تایتانیک سیتی استانبول دارای سیستم امنیتی، پخش موسیقی و تخت خواب¬های بسیار با کیفیت با منظره پانوراما هستند.

از طرف دیگر صبحانه بوفه ای این هتل بسیار مشهور است و شما از هر ذائقه ای که باشید امکان ندارد چیزی برای خوردن پیدا نکنید.  شما می توانید شام خود را نیز در هتل بخورید و از غذاهای بین المللی لذت ببرید. مسافران می توانند چای و قهوه را در لابی میل کنند و از محیط بسیار زیبای هتل لذت ببرند. این هتل یک ساختمان 17 طبقه است که به سبک معماری معاصر ساخته شده است. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته است که خدمات پذیرش مسافران را در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. اغلب کارکنان هتل به زبان انگلیسی آشنایی دارند و در صورتی که قادر به صحبت به زبان ترکی استانبولی نباشید می توانید به زبان انگلیسی با آن ها صحبت کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های بارز این هتل نحوه برخورد بسیار مناسب کارکنان هتل با مسافران می باشد.

نظافت هتل تایتانیک سیتی استانبول به صورت روزانه انجام می شود که باعث شده است فضای هتل بسیار تمیز باشد.  در صورت تمایل می توانید از سرویس لباسشویی رایگان که هتل در اختیار مسافران قرار می دهد برای شستن البسه خود بهره مند شوید. همچنین در این هتل امکان دسترسی مستقیم به استخر سرپوشیده، وان داغ و کلاس های بدنسازی وجود دارد. بنابراین در صورتی که برنامه خاصی برای ورزش خود دارید می توانید از باشگاه هتل تایتانیک سیتی استانبول استفاده کنید.  این هتل در سال 2008 با 183 اتاق بازسازی شده است. برای رزور و پرداخت هزینه به صورت آنلاین می توانید از خدمات پرداخت ارز مسافرتی گروه 20 پیمنت بهره مند شوید.

2- هتل مرکور تکسیم

هتل مرکور تکسیم استانبول

هتل مرکور تکسیم در معروف ترین خیابان ترکیه یعنی استقلال قرار دارد. خیابانی که شب و روزش چندان تفاوتی با یکدیگر ندارد و در هر ساعتی که باشد مردم در حال رفت و آمد هستند. این هتل در  انتهای شمال شرقی خیابان استقلال و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است.  بسیاری از مشهورترین رستوران های ترکیه و حتی برخی از رستوران های زنجیره ای اروپایی در این خیابان آماده ارائه خدمات به مسافرانی هستند که به دنبال تجربه کردن طعم های جدید هستند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل داشتن اتاق های بسیار تمیز است و عایق صدا هستند به همین دلیل در صورت اقامت در این هتل لحظات بسیار آرامی را سپری خواهید کرد. این هتل دارای 137 عدد اتاق است که به صورت مدرن طراحی شده اند. داخل اتاق کتری برقی، تلفن و سیستم امنیتی و مینی بار برای استفاده مسافران وجود دارد. تراس اتاق ها چشم انداز بسیار زیبایی به  تنگه بسفروس ترکیه دارند.

لوکیشن خوب هتل مرکور تکسیم یکی از دلایل محبوبیت این هتل در بین گردشگران است. در صورتی که علاقه مند به گشت و گذار در اطراف هتل باشید می توانید از کاخ دلماباهچه که در نزدیکی هتل قرار دارد دیدن کنید. البته موزه هنرهای مدرن استانبول نیز تنها در فاصله یک و نیم کیلومتری از هتل مرکور تکسیم است که دیدن آن خالی از لطف نیست. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول منطقه تاریخی سلطان احمد است که برای رفتن به آن جا می توانید به ایستگاه ترم کاباتاش در نزدیکی هتل بروید. مرکز خرید جواهر نیز در فاصله نوزده کیلومتری از این هتل است که می توانید برای خرید اجناس برند با قیمت مناسب به این مرکز خرید بروید. 

در این هتل خدماتی مانند  اینترنت، خشکشویی و اتوکشی به صورت رایگان به مسافران ارائه می شود. از طرف دیگر در صورتی که دوست داشتید تا در تراس هتل نوشیدنی خنک بنوشید و یا از میان وعده های هیجان انگیز استفاده کنید می توانید به کافه واقع در تراس هتل بروید. مطمئن باشید تجربه ای دلنشین برای شما خواهد بود. 
برای پرداخت هزینه های هتل می توانید از تمام کارت های اعتباری خود مانند امریکن، ویزا، دینرز کلاب و غیره استفاده کنید. در صورت عدم دسترسی به این کارت ها می توانید از خدمات پرداخت مسافرتی گروه  20 پیمنت استفاده کنید. 

3- هتل نیپون

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون با طراحی مدرن به سبک ژاپنی در نزدیکی میدان تکسیم است. اتاق های این هتل از امکانات کافی مانند سیستم امنیتی، سیستم تهویه هوای مطبوع، تلوزیون و قهوه ساز برخوردار است. صبحانه در  رستوران این هتل به صورت بوفه سرو می شود. برای شام و ناهار انواع غذاهای ترکی و بین المللی توسط آشپزهای بسیار معروف طبخ می شود. 

در صورت اقامت در این هتل می توانید از باشگاه هتل نیز استفاده کنید و از برنامه ورزشی خود عقب نمانید. اگر بعد از گشت و گذار در کوچه پس کوچه های استانبول خسته شدید و نیاز به  ریلکس شدن داشتید حتما به سالن ماساژ هتل نیپون سری بزنید تا از خدمات ماساژ بهره مند شوید. یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل پارکینگ اختصاصی است که به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید. همچنین اینترنت رایگان در همه جای هتل در دسترس است و شما می توانید در حالی که در لابی هتل نشسته اید  ویا در اتاق خود هستید به کارهای روزانه خود برسید. برخی دیگر از مهم ترین امکانات عمومی این هتل عبارتند از: پارکینگ، دسترسی افراد با محدودیت های حرکتی، منطقه مجزا برای افراد سیگاری، اتاق های ضد صوت و..

یکی از دلایلی که بیشتر گردشگران این هتل را برای اقامت خود در استانبول ترجیح می دهند این است که حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته می شوند. علاوه بر این در هتل، مرکز ماساژ و تناسب اندام وجود دارد که مهمانان هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. در صورتی که نیاز به خرید لیر و یا دلار داشتید یک صرافی در هتل وجود دارد که ضرورت رفتن به صرافی خارج از هتل را از بین می برد و می تواند منجر به صرفه جویی در وقت شود. همچنین هتل نیپون برای افرادی که در هتل اقامت کنند برنامه گردشگری ارائه می دهد که در صورت تمایل می توانید در برنامه های آن ها شرکت کنید و یا جهت گردش در شهر از پرسنل هتل کمک بگیرید. از طرف دیگر خدمات حمل و نقل هتل نیپون شامل ترانسفر به فرودگاه، اجاره اتومبیل و کرایه دوچرخه می باشد. 

4- هتل لارس پارک

هتل لارس پارک استانبول

یکی از بهترین هتل های استانبول هتل لارس پارک می باشد که در فاصله صد متری از میدان تکسیم قرار دارد. این هتل در سال 2015 کاملا باز سازی شد و اتاق ها به سبک بسیار مدرنی دکور شده اند. در هر اتاق امکاناتی مانند تلوزیون، حمام، سیستم تهویه مطبوع، میز اتو، مینی بار، سشوار و .. وجود دارد. کلیه لوازم بهداشتی در این هتل به صورت رایگان در اتاق مسافران قرار داده می شود. این لوازم عبارتند از: دمپایی، حوله، صابون، شامپو و دستمال توالت

مهم ترین ویژگی این هتل داشتن سرویس بسیار با کیفیت و فضای بسیار بزرگ است که همه چیز را برای داشتن یک صبحانه عالی فراهم می کند. در این هتل چای ترکی، قهوه، انواع شیرینی ونان، مربا، آبمیوه و ..برای صبحانه سرو می شود. اگر دوست داشتید تا هنگام عصر در یک کافه دنج و آرام قهوه خود را بخورید حتما به کافه پارک بروید و لحظاتی را در آرامش سپری کنید. اگر دوست داشتید تا وعده های غذایی خود را در خارج از هتل بخورید می توانید با چند دقیقه پیاده روی به بهترین رستوران ها و کافه های استانبول دسترسی داشته باشید.

ما به شما توصیه می کنیم از قدم زدن در باغ همیشه سرسبز این هتل غافل نشوید و به همراه خانواده خود ساعاتی را در آنجا بگذرانید. کاخ دلمه باغچه که یکی از جاذبه های تاریخی شهر استانبول است در فاصله یک و نیم کیلومتری هتل لارس پارک قرار دارد که می توانید از آن نیز دیدن کنید. البته فراموش نکنید که مرکز همایشات، کنگره استانبول و کنسرت جمال رشیت نیز در نزدیکی هتل است که بازدید از آن ها نیز می تواند لحظات فراموش نشدنی برای شما رقم بزند. 

هتل لارس پارک برای مسافران خود امکانات ورزشی و تفریحی زیادی فراهم می کند که عبارتند از: استخر سرپوشیده، سونا بخار، ماساژ، ثبت نام تور و گشت شهری، حمام ترکی، اجاره اتومبیل، صندلی ماساژ و ...

از دیگر ویژگی های این هتل اتاق های تمیز و بسیار راحت است که دارای تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی است. در صورتی که  اشیا گران قیمت به همراه خود داشته باشید  می توانید از صندوق امانت داخل اتاق استفاده کنید. همچنین در صورتی که خودتان و یا همراهانتان از صندلی چرخدار استفاده می کنید می توانید حمام های قابل دسترسی با صندلی چرخدار را برای خود بگیرید. 

پیشنهاد خدمات:رزرو هتل های خارجی در 20 پیمنت

5- هتل الیزیوم

هتل الیزیوم استانوبل

هتل الیزیوم یکی از بهترین هتل های استانبول است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل در فاصله شش صد متری میدان تکسیم قرار دارد و شما می توانید با کمی پیاده روی به میدان برسید. در صورتی که تمایل داشتید تا به محله ها و خیابان های دیگر استانبول بروید  کافی است خودتان را به ایستگاه متروی تکسیم برسانید که در نزدیکی هتل الیزیوم است.  یکی از بارزترین ویژگی های این هتل، اتاق های بسیار مجهز با چشم اندازی پانورامیک از استانبول است. از طرف دیگر اتاق های این هتل جهت رفاه حال مسافران مجهز به امکانات بسیار لوکس و مدرن شده است.

در صورتی که در فصل تابستان به استانبول سفر کردید جای نگرانی نیست زیرا سیستم تهویه هوای مطبوع این هتل آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. صندوق امانات داخل اتاق برای حفاظت از لوازم گران قیمت، طلا و جواهرات شما تعبیه شده است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. مینی بار، چای ساز و قهوه ساز از دیگر وسایلی هستند که در اتاق جهت استفاده مهمانان گذاشته شده اند. تمام اتاق های هتل الیزیوم دارای یک حمام اختصاصی بسیار شیک و امکانات بهداشتی مدرن هستند. اگر برای اقامت در استانبول این هتل را انتخاب کردید به خاطر داشته باشید که نیازی به بردن سشوار با خود ندارید و داخل حمام سشوار قرار دارد.
صبحانه بوفه ای این هتل در رستوران فانوس سرو می شود که شما می توانید با توجه به سلیقه خود بشقاب خود را پر کنید.

در اغلب روزها منوی صبحانه شامل تخم مرغ، املت، انواع نان تازه و محلی، پنیرهای مختلف با طعم های متفاوت، عسل، انواع مربا، اسلایس های میوه و.. است. رستوران هتل الیزیوم یکی از رستوران های بسیار معروف استانبول است که به نام ترین آشپزهای ترکی در آن مشغول به طبخ خوشمزه ترین غذاهای بین المللی هستند. شما می توانید هر روزه ناهار و یا شام خود را در هتل سرو کنید و از سختی های پیدا کردن رستوران خوب در سطح شهر نجات پیدا کنید.

اگر بعد از گشت و گذار در استانبول خسته شدید حتما به مرکز ماساژ هتل الیزیوم مراجعه کنید خدمات ماساژ در این هتل توسط تراپیست های مجرب و دوره دیده به مسافران ارائه می گردد.

همچنین مرکز خرید زورلو که یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول است در 9 کیلومتری این هتل قرار دارد و شما می توانید برای خرید کردن به آن جا بروید. از دیگر ویژگی های بارز این هتل میزان رضایت بسیار بالای مسافرانی است که در این هتل اقامت داشته اند. رفتار مناسب و حرفه ای کارکنان و امکانات رفاهی با کیفیت از مهم ترین دلایلی است که آن ها این هتل را به دیگران توصیه می کنند. برای رزرو آنلاین هتل می توانید از خدمات پرداخت ارزی مسافرتی گروه 20 پیمنت بهره مند شوید.

6- تکسیم گونن

هتل تکسیم گونن استانبول

هتل تکسیم گونن در فاصله 110 متری از میدان تکسیم قرار دارد. این هتل لوکس در سال 1999میلادی ساخته شده است اما مرتبا مورد بازسازی قرار گرفته است. اتاق های این هتل با امکاناتی مانند تلوزیون، مینی بار، یخچال، سشوار و وسایل بهداشتی در اختیار مسافران قرار می گیرد. البته برخی از اتاق های هتل تکسیم گونن دارای اتاق نشیمن جداگانه ای هستند. در دکوراسیون هتل و اتاق ها بیشتر از رنگ های گرم استفاده شده است تا مسافران در حین اقامت خود احساس آرامش بیشتری کنند. 

یکی دیگر از ویژگی های این هتل، رستورانی است که در بام این هتل احداث شده است. شما می توانید در حالی که در بام این رستوران مشغول غذا خوردن هستید از مناظر بسیار زیبای استانبول لذت ببرید. در این رستوران غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. اگر تمایل به نوشیدن قهوه و یا خوردن کیک و انواع مختلف دسر و بستنی داشتید حتما سری به کافه مادو هتل تکسیم گونن بزنید.

از دیگر امکانات این هتل مجهز بودن به باشگاه ورزشی، حمام ترکی و سونا است که می توانید با استفاده از آن ها لحظات بسیار خوشی را برای خود رقم بزنید. همچنین در صورت علاقه مندی می توانید از قصر دولماباهچه و برج گالاتا که در نزدیکی هتل هستند بازدید کنید. 

هتل تکسیم گونن که در 110 متری میدان تکسیم قرار دارد، برای افرادی که به دنبال یک هتل چهار ستاره خوب در سطح شهر استانبول و در یک موقعیت مکانی مناسب هستند یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. هتل تکسیم گونن در سال 1999 میلادی ساخته شده است و پس از آن به طور مرتب مورد بازسازی قرار گرفته است.
اتاق‌های این هتل از دکوراسیونی بسیار زیبا و لوکس برخوردارند که در آن از رنگ‌های گرم استفاده شده است و هر کدام از آن‌ها از امکانات و تجهیزاتی نظیر مبلمان چوبی، سیستم تهویه هوا، یک عدد تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، چای ساز و قهوه ساز، یخچال، سشوار، وان آب گرم  برخوردار هستند. این هتل دارای 290 اتاق است که بعضی از آن ها دارای اتاق نشیمن جداگانه هستند.

توجه به این نکته ضروری است که هر چند در اطراف میدان تکسیم هتل های زیادی وجود دارد اما برخی از آن ها داخل کوچه و یا در مسیرهای بسیار پر رفت و آمد هستند اما موقعیت هتل تکسیم گونن بسیار عالی است و در یک محله آرام و بسیار شیک واقع شده است. کوچه های اطراف این هتل سنگفرش هستند که لذت پیاده روی را برای شما دو چندان خواهد کرد. همچنین مغازه های متنوع و لوکس بسیار زیادی در اطراف این هتل وجود دارد که می توانید از آن ها نیز دیدن کنید.

صبحانه بوفه ای این هتل در طبقه یازدهم سرو می شود که چشم اندازی بسیار زیبا دارد. منوی صبحانه این هتل شامل انواع مختلف کیک، دسر، مربا، پنیر، تخم مرغ، سوسیس و ... است.

7- هتل سنترال پالاس

هتل سنترال پالاس استانبول

 سنترال پالاس یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های استانبول است که کمتر از 100 متر با میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل جزو هتل های لوکس به شمار می آید که دارای اتاق های بسیار راحت با امکانات رفاهی مناسب است. 

اتاق های این هتل به سبک عثمانی اما با وسایلی بسیار مدرن دکور شده اند که فضای اتاق را بسیار جذاب کرده است. اگر از علاقه مندان به عکاسی باشید می توانید تصاویر بسیار زیبایی را از داخل هتل ثبت کنید. همچنین تمام اتاق های این هتل به سیستم تهویه هوای مطبوع مجهز شده اند تا مسافران در طول اقامت خود در این هتل از آرامش کافی برخوردار باشند.

درصورتی که جزو افرادی هستید که به صورت روزانه ورزش می کنید و نمی خواهید تا در مسافرت  از برنامه خود عقب بمانید حتما سری به سالن ورزشی هتل بزنید. در سالن ورزشی هتل سنترال پارک انواع مختلف دستگاه های ورزشی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره مند شوید. 

غذاهایی که در این هتل سرو می شوند از بهترین مواد اولیه تهیه شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای خوردن شام و ناهار می توانید به رستوران مخصوص هتل مراجعه کنید. با توجه به این که در این هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود در صورتی که آشنایی کافی با غذاها ندارید می توانید از گارسون کمک بخواهید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل در بین گردشگران این است که حمام های این هتل نیز به شیوه عثمانی دکور شده اند و شما می توانید با حمام کردن در آنجا یک تجربه شگفت انگیز داشته باشید و خستگی خود را در کنید. اما یکی دیگر از علت هایی که بیشتر گردشگران این هتل را برای اقامت خود ترجیح می دهند نزدیکی هتل سنترال پالاس به منطقه نشان تاشی است. نشان تاشی  به دلیل داشتن مغازه ها و بوتیک های بسیار شیک یکی از مناطق خرید بسیار معروف استانبول می باشد. 

8- هتل رامادا

هتل رامادا استانبول

هتل رامادا با امکانات رفاهی بسیار زیاد یکی از هتل های بسیار لوکس استانبول است که فاصله آن با میدان تکسیم تنها 5 دقیقه است. این هتل با داشتن استخر روباز و امکانات اسپا توانسته است رضایت اغلب مشتریان خود را جلب کنید.

اتاق های هتل رامادا دارای دکوراسیون مدرن هستند که سیستم تهویه مطبوع هوای تعبیه شده در اتاق ها اقامت در فصول گرم تابستان را نیز دلنشین می کند. اتاق ها دارای تلوزیون، مینی بار و صندوق امانات هستند. از طرف دیگر درون هر اتاق یک حمام اختصاصی بسیار تمیز وجود دارد که امکانات بهداشتی مانند حوله، صابون و شامپو جهت رفاه حال مسافران در آن قرار داده شده است. البته شما در صورت تمایل می توانید از امکانات حمام ترکی هتل استفاده کنید که قطعا تجربه جدیدی برای شما خواهد بود. 

باشگاه ورزشی مجهز به دستگاه های بدن سازی امکان انجام تمرینات ورزشی را برای علاقه مندان به ورزش بدنسازی فراهم کرده است. البته برای استفاده از سالن حتما بهتر است با قسمت پذیرش هتل هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این هتل دسترس پذیری آسان آن به نقاط مختلف شهر استانبول است. به عنوان مثال مرکز خرید جواهر تنها در فاصله دو کیلومتری هتل رامادا قرار دارد. البته در اطراف هتل مغازه ها و بوتیک های زیادی وجود دارد که شما می توانید هنگام قدم زدن در اطراف هتل از آن ها نیز بازدید کنید. 
رستوران هتل چهار ستاره رامادا به صورت بوفه برای مهمانان سرو می شود. در منوی صبحانه انواع غذاهای محلی ترکی وجود دارد که بسیار لذیذ هستند اما در صورتی که غذاهای محلی با ذائقه شما سازگار نبود می توانید از غذاها، دسر و کیک های بین المللی بخورید.

از مهم ترین امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، استخر شنا و خدماتی مانند لباسشویی و خشکشویی اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید ممکن است برای استفاده از هر کدام موارد هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

9- هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول

این هتل پنج ستاره که در منطقه ی بی اوغلو قرار دارد و حدودا در فاصله پنجاه متری از میدان تکسیم می باشد، یکی از بهترین هتل های استانبول است. اتاق های بسیار راحت این هتل مجهز به حمام های خصوصی بسیار مدرن و وان آب گرم هستند که یک اقامت بسیار خاطره انگیز را برای مسافران فراهم می کند. در طراحی اتاق های این هتل سبک نئوکلاسیک به کار گرفته شده است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. 

تخت های هتل بسیار راحت هستند و شما می توانید خواب بسیار راحتی را در هتل الیت ورد استانبول تجربه کنید. پرده های تمیز، روتختی های شیک و وسایل نو قطعا تمام آن چیزی خواهد بود که شما از یک هتل لوکس انتظار دارید. علاوه بر این یک سالن ورزشی با تمام امکانات رفاهی برای مسافرین داخل هتل در نظر گرفته شده است که می توانید از آن، هنگام انجام ورزش روزانه خود بهره مند شوید. رستوران و کافه از دیگر امکاناتی هستند که می توانید در طول اقامت خود در هتل از آن ها استفاده کنید و در صورتی که علاقه مند به نوشیدن یک قهوه ترک اصل باشید نیازی نیست که از هتل خارج شوید.

اینترنت رایگان، صندوق امانات، استخر بزرگ و استخر ویژه کودکان از دیگر امکانات قابل توجه این هتل است. اگر جزو افرادی هستید که علاقه مند به تجربه حمام ترکی هستید می توانید به یکی از حمام های نزدیک هتل مراجعه کنید. با توجه به موقعیت بسیار عالی این هتل، دسترس پذیری شما به نقاط مختلف شهر بسیار سریع خواهد بود و حتی می توانید با کمی پیاده روی خود را به خیابان استقلال برسانید. 

همچنین در صورتی که خودتان و یا یکی از همراهانتان از ناحیه پا محدودیت حرکتی داشته باشد، ولیچر توسط پرسنل در اختیار شما قرار داده خواهد شد. هتل الیت ورد در سال 2014 ساخته شده است و یکی از هتل های نو و بسیار زیبای استانبول به شمار می رود.

اغلب کارکنان این هتل چند زبانه هستند و در صورتی که آشنا به زبان ترکی استانبولی نباشید می توانید به زبان انگلیسی با آن ها صحبت کنید. متصدیان پذیرش، گارسون ها و خدمتکاران هتل، همه افراد مجرب و بسیار مودبی هستند که شیوه صحیح ارتباط با مشتری را به خوبی می دانند. به همین دلیل در زمان اقامت در این هتل به خوبی پذیرایی خواهید شد و هیچ مشکلی در این ارتباط نخواهید داشت.

صبحانه هتل از ساعت 6 تا 10 صبح سرو می شود که توصیه می کنیم حتما سر وقت برای صبحانه حاضر شوید. چرا که منوی صبحانه هتل الیت ورد استانبول بسیار جذاب است و غذاهای بسیار خوشمزه ای در انتظار شما خواهد بود. در صورت تمایل به صرف غذاهای سبک می توانید سری به کافه ویتامین هتل  بزنید.

10- هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول

یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول، هتل گرند جواهر استانبول است. این هتل در منطقه شیشلی واقع شده است. فاصله این هتل از معروف ترین میدان ترکیه یعنی تکسیم حدودا چهار کیلومتر است. یکی از مهم ترین مزایای این هتل آرام و خلوت بودن محل قرار گیری هتل است به همین دلیل در صورت اقامت در این هتل همهمه و صدای بیرون آسایش و آرامش شما را برهم نخواهد زد.

این هتل دارای 323 اتاق است که تمام اتاق های این هتل بسیار شیک و جادار هستند که مجهز به سرویس خواب و نشیمن جداگانه هستند. یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل داشتن اینترنت رایگان در همه اتاق ها و حتی در لابی هتل می باشد. خدمات تاکسی و حمل و نقل در این هتل هر چند مانند سایر هتل ها شامل پرداخت هزینه اضافه است اما ترانسفر فرودگاهی رایگان است.

با توجه به این که در همه جای هتل سیستم تهویه تعبیه شده است، هوای داخل هتل بسیار مطبوع می باشد، همچنین دیوارها مجهز به عایق صدا هستند که باعث می شود آرامش لازم برای اقامت شما در هتل فراهم شود.

 این هتل دارای دو استخر روباز بزرگ است که برای استفاده مهمانان آزاد است و شما می توانید در طول روز با آب تنی در استخر لحظات مفرحی را برای خود رقم بزنید. البته در صورتی که علاقه مند به استفاده از استخر روباز نباشید خبر خوش برای شما این است که این هتل دارای استخر سرپوشیده نیز می باشد.

این هتل به دلیل نزدیکی به معروف ترین مرکز خرید ترکیه به نام جواهر در میان گردشگران بسیار معروف است و شما می توانید با طی مسافتی کوتاه خود را به این مرکز برسانید. هتل گرند جواهر استانبول دارای دو رستوران و کافی شاپ است که بهترین غذاهای ترکی و بین المللی در آن سرو می شود. اگر تمایل به آشنایی با غذاهای محلی ترکی داشتید کافی است سری به این رستوران بزنید.

برای رزور آنلاین هتل شما نیز به کارت بانک بین المللی خواهید داشت در صورت عدم دسترسی به کارت می توانید از خدمات پرداخت ارزی گروه 20 پیمنت بهره مند شوید و هتل گرند جواهر استانبول را به صورت آنلاین رزرو کنید.

پیشنهاد خدمات 20 پیمنت :رزرو هتل های خارجی در کشور های مختلف

جمع بندی

همواره پیش از مسافرت در مورد محل اقامت خود به دقت تحقیق و بررسی کنید تا در مسافرت خود با مشکل مواجه نشوید. هر چند در شهر استانبول هتل های بسیار زیادی وجود درد اما ما در این مقاله بهترین هتل های این شهر را معرفی کردیم. در صورتی که تجربه اقامت در هریک از این هتل ها را داشته اید خوشحال می شویم تا تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد