هتل های ارزان استانبول

هتل های ارزان استانبول

توسط : تیم خبری
1,888

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و نیاز است برای اقامت خود هزینه کمتری را داشته باشید و هتل مناسبی را تهیه کنید، پیشنهاداتی را پیش رو دارید البته می بایست به نکاتی پیش از انتخاب هتل و اقامتگاه توجه کنید. نکاتی مانند نزدیک بودن به جاذبه های توریستی مراکز تفریحی و خرید می تواند در این انتخاب موثر باشد. این سوال مطرح است که آیا اقامتگاهی با این مشخصات را می توان یافت ؟

اینجا در 20 پیمنت تصمیم داریم تا تعدادی از هتل های ارزان قیمت، اما با کیفیت شهر زیبای استانبول در ترکیه را  به شما معرفی نماییم. این مشخصات حاوی امکانات و خدمات هتل ها می باشد تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. اغلب این هتل ها را می توان بصورت آنلاین رزرو نمود و یا قیمت های آنها را با یکدیگر مقایسه کرد.

از مجموعه عواملی که می تواند یک هتل را نسبت به سایر هتل ها متمایز کند آن است که ویژگی های مانند نزدیک بودن به انواع رستوران و فست فودها یا مکان های تفریحی و توریستی را دارا باشد. ضمنا بتوان کیفیت خدمات مناسبی را از آن هتل دریافت نمود. تمامی اینها و البته هزینه های متناسب و ارزان می تواند برای انتخاب هتل منظور شود. درمیان حدود چهار هزار و پانصد هتل در شهر استانبول که قیمت های مناسبی را ارائه می نمایند، به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

سفر به استانبول

نام قدیمی شهر استانبول قسطنطنیه است، درحقیقت این شهر بزرگترین شهر ترکیه محسوب می شود که قطب اقتصادی و فرهنگی ترکیه نیز به شمار می رود. این شهر زیبا و دیدنی در کنار دریای مرمره و تنگه بسفر جای دارد. شاید جالب است بدانید که تنگه بسفر در واقع دو قاره آسیا را از اروپا جدا نموده است.

با مسافرت به استانبول، کنار سفری مهیج و دلپذیر، قادر خواهید بود با رسومات و فرهنگ مردم استانبول نیز آشنا شوید. شهر استانبول بین دو قاره واقع شده است و این باعث شده هر دو فرهنگ را در این کلان شهر بتوانید حس کنید. این شهر توریستی نسبت با شهرهای اروپایی ارزان است و تمام سال پذیرای مسافران و توریست های بین المللی بوده است. این نکته جالب است بدانید که کشور ترکیه بالاخص استانبول سومین شهر گردشگری در دنیاست.

معمولا فصل بهار و تورهای نوروزی برای خیلی از مسافران جذاب و به صرفه است. هتل های ارزانی که دو یا سه ستاره هستند برای این گونه سفرها مناسب است. به عبارتی در نوروز تعداد زیادی از کسانی که قصد سفر دارد به خصوص ایرانیان ترکیه و شهر استانبول را انتخاب می نمایند. این تعداد بالای مسافر، استانبول را بر آن داشته است که هتل های یک، دو، سه، چهار و پنج ستاره را با تنوعی بالا و قیمتهایی متفاوت و اقتصادی ایجاد کنند. شما با هر بودجه ای به استانبول سفر کنید خواهید توانست اقامتگاه متناسب با بودجه خود را انتخاب نمایید. البته طبیعی است که هتل ها برحسب امکانات و آسایشی که ایجاد می کنند و موقعیتی که در شهر دارند هزینه های متفاوتی را بابت اقامت از شما دریافت خواهند نمود.

در کنار داشتن محل اقامتی مناسب، برای جلوگیری از دیگر هزینه ها مانند غذا، رفت و آمد و گردش، نیاز است تا محل اقامتی خود را با توجه به این گزینه ها انتخاب نمایید. مهم است رستوران های اطراف هتل خود را جستجو نمایید و یا وسایل نقلیه عمومی و تاکسی ها را بررسی کنید و دسترسی ها را به جاذبه های توریستی ببینید.

مثلا ممکن است هتل شما در جایی قرار داشته باشد که بتوانید بدون استفاده از وسیله ای به مراکز بزرگ خرید در استانبول بروید. مکان های دیدنی و فرهنگی این شهر مانند مسجد آبی، خلیج گلدن هورن، مسجد سلیمانیه و موزه اباصوفیه را بتوانید به سادگی بازدید نمایید.

اگر بخواهید بیشتر به گردش در شهر و جاهای دیدنی بپردازید بهتر است هتل خود را در یکی از دو محله تقسیم (بخش جدید التاسیس در استانبول است که در بخش اروپایی ایجاد شده است) یا سلطان احمد (بخشی قدیمی استانبول در بخش اروپایی)  انتخاب نمایید. در آنجا هتل های ارزان قیمت مناسبی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، در این دو منطفه مراکز خرید خوبی نیز وجود دارد.

البته قابل ذکراست که در همین دو محله هتل های لوکس با منظره و دیدی زیبا از دریای مرمره و یا هتل های متوسط وجود دارد که می تواند هر سلیقه و بودجه ای را پوشش دهد. در قسمت غربی شهر و در نزدیکی فرودگاه هتل های لوکس تری را می توان یافت.

هتل های ارزان قیمت استانبول

هتل های ارزان قیمت ترکیه

1- اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت، از ارزانترین هتل های شهر استانبول محسوب می شود. این هتل در منطقه کوچکی که حدودا سه کیلومتری با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد، واقع شده است. به عبارتی تنها حدود چهار دقیقه زمان لازم است که با ماشین به هتل برسید.

این هتل دارای اتاق هایی با امکانات تلویزیون و لوازم تهیه چای و قهوه است. تعدادی از این اتاق ها سالنی برای استراحت و نشستن دارند. تعدادی دیگر نیز رو به شهر و یا باغ ایجاد شده اند. هر روزه صبحانه در قسمت رستوران و بوفه آماده است. در عین حال اگر تمایل دارید پس از یک پیاده روی صبحانه ای در بیرون هتل میل کنید، اطراف این هتل رستوران و کافه های بسیاری وجود دارد.

هتل اکسپرس امکاناتی همچون اجاره دوچرخه و یا ماشین، خدمات اینترنت رایگان، باغ و پارکینگ اختصاصی، صرافی، خدمات رزرو بلیط، تهویه ای مطبوع، فروشگاه های خرید سوغاتی  را دارا می باشد که همگی در خدمت مسافران قرار گرفته است. لازم به ذکراست در چهارده کیلومتری هتل اکسپرس اینچی ایرپورت، بنای تاریخی مسجد سلیمانیه واقع شده است. برای اقامت دراین هتل جهت هر شب می بایست هشت دلار پرداخت نمایید.

2- هتل بیوند استایل استانبول

هتل بیوند استایل، در خیابان استقلال واقع شده است. این هتل علیرغم قیمت مناسب و ارزانی که دارد دارای اتاق هایی با کیفیت است. در تمامی اتاق ها تهویه مطبوع کار شده است و دارای وایفای رایگان است. ضمنا می توانید از تلویزیون و تراس زیبای اتاق ها لذت ببرید. رستوران هتل نیز دارای غذاهای با کیفیت و لذیذی است. نمای این هتل زیبا و دیدنی است.

اگر تمایل داشتید بیرون از هتل چیزی میل کنید، رستوران های اطراف هم قیمت مناسب دارند، هم کیفیتی عالی. همچنین سایر سرویس و خدمات این هتل شامل فروشگاه، خدمات ماساژ و ریلکس، تهویه مطبوع در همه جای هتل و سرویس های خودرو می باشد.

در ساعاتی از روز این هتل موسیقی زنده دارد و برای جاذبه های گردشگری می توانید از رزرو بلیط های تور این هتل استفاده نمایید.  این هتل دارای صرافی و دستگاه ای تی ام نیز هست.

3- هتل آدا استانبول (ارزان اما مناسب)

هتل آدا در قسمت مرکزی شهر استانبول واقع شده است و از ده هتل ارزان در شهر استانبول محسوب می شود. اتاق های این هتل بزرگ و با نوری دلپذیر ساخته و طراحی شده است به گونه ای که مناظر زیبای دریای مرمره و مسجد سوکولو در دید این هتل می باشد. از خدمات ویژه این هتل می توان به اینترنت رایگان، صبحانه های خوشمزه ترکی و پارکینگ اختصاصی و رایگان اشاره نمود. در این هتل نیز فروشگاه، صرافی، صندوق امانات و اتاق کودک ایجاد شده است. ضمنا شما می توانید در تمام ساعات از شبانه روز اتاق خود را رزرو نمایید. اگر نیاز به آرامش دارید اتاق هایی جهت ایجاد آرامش تعبیه شده است و چنانچه قصد دارید گشتی در شهر بزنید می توانید از قسمت اجاره ماشین هتل استفاده نمایید. اگر قصد دارید در این هتل اقامت داشته باشید برای هر شب می بایست هشت تا ده دلار پرداخت نمایید.

۴- هتل پکس استانبول

هتل پکس در بی اوغلو استانبول قرار گرفته است. این هتل دارای امکاناتی همچون سالن اشتراکی، باغ و تراس می باشد. ضمنا این هتل سه ستاره است و بصورت شبانه روزی پذیرش و رزرو دارد. اینترنت رایگان در همه جای هتل در دسترس است. در داخل اتاق ها میز و کمد و سرویس چای و قهوه وجود دارد. این هتل صبحانه را با احتساب هزینه روی اتاق ها هر روز سرو می نماید. این هتل زیبا با کلیسای معروف سنت آنتونی و کلیسای پادائو، فقط حدود سیصد متر فاصله دارد.

در داخل هتل امکاناتی چون صرافی، اتاق بازی و ویدئو کلاب و تور گردشگری وجود دارد. در همه جای هتل پکس تهویه مطبوع در گردش است. می توانید از کتابخانه و لژ و باغ این هتل استفاده نمایید. این هتل نیز دوچرخه و خودرو را اجاره می دهد و برای جاذبه های گردشگری تورهایی را ارائه می دهد. ضمنا در این هتل سه ستاره حمام ترکی وجود دارد. هزینه اقامت در این هتل ارزان برای هر شب هشت دلار می باشد.

۵- هتل کالیفرنیااستانبول

هتل کالیفرنیا  هتلی سه ستاره است که در سلطان احمد واقع شده است. این هتل با بالکن هایی که به روش معماری فرانسوی ساخته شده است زیبا تر به نظر می رسد. این هتل دارای اینترنت رایگان است و می توانید از تلویزیون آن که در فضای نشیمن قرار گرفته است لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل ارزان قیمت در استانبول این است که کف اتاق ها را با پارکت پوشانده اند و سرویس های خواب آرام و راحتی را ایجاد کرده اند به همراه حمام های ترکی با سشوار مجزا. در رستوران هتل هر روز صبح صبحانه سرو می شود که البته می توانید درخواست کنید تا برایتان صبحانه را به اتاق بیاورند.  در قسمت لابی این هتل، نور و مبلمان زیبایی قرار گرفته است که محیطی آرام را ایجاد نموده است. نکته دیگر این هتل آن است که می توانید از مشاوره و همراهی پرسنل هتل برای برنامه های گردش خود استفاده نمایید. رستوران هتل نیز از غذاهای خوب و مناسبی برخوردار است. این هتل دارای صرافی، اتاق بازی کودک، اتو و خشک شویی و تهویه مطبوع در سرتاسر هتل می باشد. ضمنا اگر قصد گردش داشته باشید می توانید خودروای را از هتل اجاره نمایید و یا از خدمات تور هتل استفاده کنید. این نکته قابل ذکر است که هزینه اقامت برای هر شب در هتل کالیفرنیا هشت دلار می باشد.

۶- هتل ننا استانبول

هتل ننا  در محله ای به نام فاتح در شهر استانبول ایجاد شده است. این هتل ارزان به دلیل نزدیکی به بسیاری از جاذبه های گردشگری در استانبول، مورد توجه بسیاری از توریست های خارجی است. این هتل کلاسیک، با سبک معماری ترکی طراحی شده است. هتلی راحت که می تواند فضایی آرامش بخش را برای اقامت شما ایجاد نماید. رستوران این هتف در پشت بام می باشد که تصویری زیبا از تنگه بسفر را به نمایش می گذارد. شما می توانید انواع غذاهای ترکی و یا بین المللی را میل نمایید. طراحی داخل اتاق های این هتل با مبلمانی عتیقه به همراه تزئینات پارچه هایی به رنگ روشن و با کف پوشی چوبی انجام شده است. اینترنت رایگان، اتو و خشک شویی، صرافی در این هتل در اختیار مسافران است. ضمنا برای گشت و گذار می توانید خودرو را از هتل اجاره نمایید. باغ زیبای هتل برای استراحت بسیار مناسب است. ضمنا در هتل ننا رویدادهای ورزشی برگزار می شود.

7- هتل شابی استانبول

هتل شابی در استانبول نیز  در منطقه فاتح واقع شده است. این هتل تا اماکن دیدنی و جذاب استانبول تنها چند دقیقه فاصله دارد که می توان حتی با پیاده روی به آنها سری زد. یکی از امکانات جذاب در این هتل اجاره دوچرخه است که می توان با آن از مناظر اطراف هتل لذت برد. از دیگر امکانات هتل شابی صبحانه خوشمزه، سرویس خواب مجهز و راحت و رستوران می باشد. باغ بیرون از هتل نیز برای ایجاد زمان استراحت بسیار مناسب است.

این هتل برای رفاه بیشتر مسافران تورهایی با نام ساعت شاد ایجاد نموده است و یا سرویس های روزانه ای که به اتاق ها ارائه می نماید. ضمنا فروشگاه سوغاتی این هتل خالی از لطف نیست. این هتل بصورت بیست و چهار ساعته در اختیار مسافران است و صرافی داخل هتل در این راستا خدمات خوبی ارائه می دهد.

۸- هتل دیواس استانبول

دراستانبول و در محله سلطان احمد، هتل دیواس که هتلی سه ستاره است ایجاد شده است. این هتل با اماکن توریستی ماننده ایاصوفیه و یا مسجد آبی تنها چند دقیقه راه دارد که اگر مایل باشید با پیاده روی و دیدن شهر امکان پذیراست.

خدمات رزرو و پذیرش در این هتل بصورت بیست و چهار ساعته است. این هتل دارای باغ و پارکینگ اختصاصی است. در تمامی اتاق های این هتل مهمانان هتل می توانند تا از خدمات ۲۴ ساعته ی پذیرش، پارکینگ و یک باغ کوچک بهره مند شوند.  اتاق های این هتل دارای تراس و اینترنت بصورت رایگان هستند. تزئینات اتاق ها تماما با معماری ترکی مزین شده است. پارکینگ و باغ اختصاصی هتل، خدماتی برای افراد ناتوان، اتاق بازی برای کودکان، خدمات حمل و تور هتل از دیگر امکانات و خدمات این هتل زیباست.

۹-  هتل آپارتمان گلدن گالاتا استانبول

هتل گلدن گالاتا در شهر استانبول و در محله سلطان محمد واقع شده است. این هتل با فاصله ی بسیار اندکی که از اماکن توریستی معروف مانند تراموا طوفان و یا برج گالاتا دارد بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران می باشد.

هتل آپارتمان گلدن گالاتا اتاق های شیک و راحت با تهویه مطبوع دارد. شما می توانید از اینترنت و یا ایستگاه تراموا طوفان و یا همچنین منطقه ی تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است. در این هتل آپارتمان شیک، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها وجود دارد. برای راحتی بیشتر مسافران دیوارهای اتاق عایق شده اند و با توجه به فضای شیکی که برای زمان استراحت منظور شده است این امر محقق گردیده است. ضمن آنکه همزمان با استراحت می توانید از تلویزیون نیز استفاده نمایید. دراین هتل آپارتمان شما یه آشپزخانه کوچک، مجزا و مرتب دارید که به شما این امکان را می دهد که غذایی بابت میل خود طبخ نمایید. در این آشپزخانه یخچال و وسایل تهیه چای یا قهوه نیز مهیاست.  از دیگر امکانات این هتل اتوشویی و خشک شویی، بلیط برای بازدید از مکان های گردشگری، صرافی و دستگاه خود پرداز می باشد.

۱۰- هتل ویزیون سیتی استانبول

از دیگر هتل های سه ستاره در استانبول، هتل ویزیون سیتی است که یکی از هتل های ارزان قیمت در ترکیه محسوب می شود. شما در تمامی ساعات شبانه روز می توانید خدمات این هتل را دریافت نمایید. اتاق های این هتل دارای دیوارهای عایق صدا می باشد. ضمنا کف تمامی اتاق ها پارکت شده و تهویه مطبوع دارد. از اینترنت رایگان در تمام هتل می توان استفاده کرد. یخچال و تلویزیون در تمامی اتاق ها وجود دارد. یکی از جذابیت های این هتل اجرای موسیقی زنده است. این هتل برای شما تورهای گردشگری را فراهم می نماید. خدماتی مانند رزرو هتل، صرافی نیز از دیگر امکاناتش می باشد.

11- هتل سن پلاس استانبول 

یکی از هتل های دو ستاره در مرکز شهر استانبول که در میدان تکسیم واقع شده است هتل سن پلاس می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک حدودا بیست کیلومتر بوده و تا مترو نیز حدودا سیصد الی سیصد و پنجاه متر فاصله دارد. این هتل زیبا و ارزان دارای بیست و شش اتاق است که در شرایطی لوکس، اتاق های خانوادگی، سوئیت  ایجاد شده است. در تمام اتاق ها تجهیزات کامل رفاهی و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. طراحی داخلی و دکور این اتاق ها بسیار زیبا و دلپذیراست. شما می توانید از تلویزیون اتاقتان که به ماهواره نیز متصل است اوقات مفرهی را ایجاد نمایید.

این هتل بصورت شبانه روزی برای ارائه خدمات آماده است. رستوران و کافه هتل نیز برای سرویس دهی شایسته درخدمت مسافرانش می باشد. صبحانه هر روز در هتل و یا اتاقتان آماده سرو است.

12- هتل فاوری استانبول

اقامتگاه دو ستاره فاوری درمحله ی نیسانتاسی که یکی از مناطق خوب در استانبول است قرار گرفته است. این هتل زیبا و شیک، بزرگ و وسیع نیست و تنها دارای چهل اتاق است. اما تمامی اتاق ها شیک و امروزی طراحی و چیدمان شده است که برای هر گردشگری می تواند جذاب باشد. این اتاق ها دارای حمام ترکی مجزا بوده وسیستم تهویه مطبوع در تمام هتل ایجاد شده است. در عین حال که هتل فاوری یک هتل دو ستاره است اما در میان هتل های خوب در شهر استانبول در میان گردشگران مطرح است.

از دیگر امکانات این هتل، داشتن دو سالن بدن سازی است. همچنین به مکانهایی همچون مراکز خرید و رستوران های خوب در استانبول نزدیک است. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود بیست و دو کیلومتر است و تا فرودگاه دیگر استانبول ( فرودگاه صبیحه ) چهل و پنج کیلومتر فاصله دارد. از طرفی تا مترو نیز حدود دویست متر پیاده روی دارید. هتل فاروی تا بناهای زیبایی همچون دلمه باغچه، میدان تقسیم و برج ساعت فاصله بسیار کمی دارد.

چنانچه خانوادگی سفر می کنید و کودک زیر 12 سال دارید، مبلغ کمی بابت سرویس اضافه بابت کودک دریافت می شود اما به هیچ عنوان نمی توانید حیوان خانگی وارد هتل کنید. هزینه اقامت برای یک شب در این هتل ده دلار است.

13- هتل آرارات استانبول

هتل دیگری که در استانبول و در محله سلطان محمد واقع شده است و دو ستاره می باشد، هتل آرارات است. این هتل کوچک و زیبا با ایجاد محیطی دلپذیر، مکانی دنج و آرام را برای گردشگران و مسافران خود ایجاد کرده است. فاصله هتل تا اماکن تاریخی و گردشگری کم بوده و با صرف کمترین زمان می توان به آن دست یافت. در نظر سنجی ها، این هتل در لیست برترین های هتل های ارزان قیمت در رنج ده الی بیست دلار محسوب می شود که دارای کیفیت خدمات خوبی است.

برای خوردن یک وعده صبحانه خوب می توانید از رستوران هتل که در پشت بام واقع شده است، آنرا تهیه نمایید که ضمن لذت بردن از مناظر شهر زیبای استانبول صبحانه لذیذی را نیز میل نمایید. فاصله هتل از فرودگاه آتاتورک حدودا بیست و یک کیلومتر است و تا فرودگاه صبیحه نیز پنجاه و یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل تا بناهای تاریخی خنچون کاخ موزه بزرگ موزائیک و مسجد آبی و البته بازار آستارا حدود یکصد متری فاصله دارد که می توانید با پیاده روی از این مکان ها بازدید کنید و در حین پیاده روی از مناظر شهر نیز استفاده نمایید.

پیشنهاد خدمات:پرداخت هزینه رزرو هتل در استانبول ترکیه

معرفی اقامتگاه های ارزان استانبول ترکیه

معرفی اقامتگاه های ارزان استانبول ترکیه

1 - اقامتگاه مرمره پلیس استانبول

هتل مرمره پلیس در استانبول هتلی دو ستاره می باشد که در دره هتل های ارزان قیمت و متوسط ( برحسب نوع اتاق ها) می باشد. هزینه هر اتاق بین ده دلار تا بیست و پنج دلار برای هر شب  می باشد. این هتل در نزدیکی بازار اصلی استانبول و در منطقه ینی کاپی ایجاد شده است. از طرفی تا مسجد سلیمانیه نیز با پیاده روی تقریبا یک و نیم کیلومتر راه است که مسیری دلپذیر و آسان به نظر می رسد. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می شود. رستوران هتل غذاهای لذیذی را سرو می نماید اما اگر تمایل دارید برای صرف ناهار و یا شام به بیرون از هتل بروید اطراف هتل رستوران های مناسبی وجود دارد. اتاق های هتل مرمره زیبا هستند اما خیلی بزرگ نیستند. سرویس خدمات در این هتل بصورت شبانه روزی بوده و هر اتاق دارای حمام جداگانه است.

لازم به ذکر است که در تمام هتل، اینترنت نامحدود در دسترس مسافران است. یکی از امکانات جالب این هتل سونای آن می باشد که برای بسیاری از مسافران جذاب است. در این هتل بر اساس امکاناتی که در اختیار مسافران می گذارد و نوع اتاق ها قیمت ها متفاوت است. فاصله هتل مرمره تا فرودگاه آتاتورک تقریبا شانزده کیلومتر می باشد و تا فرودگاه صبیحه پنج و نیم کیلومتر فاصله است. برای کسانی که کودکی کمتر از دو سال دارند جهت ایجاد تخت کودک، مبلغی بسیار کمی را دریافت می کنند.

2 - اقامتگاه سنترال استانبول

از دیگر هتل های دو ستاره استانبول که قصد داریم اینجا به شما معرفی کنیم، هتل سنترال در استانبول است که دارای طرفداران بسیاری است. هزینه برای هر شب اقامت در این هتل بین ده تا بیست دلار می باشد که برای کسانی که بدنبال اقامتگاهی ارزان هستند، رقم مناسبی است. این هتل کوچک اما مجهز و مدرن ساخته شده است که می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. با وجود آنکه در رده هتل های دو ستاره قرار می گیرد، اما به جهت طراحی زیبایی که دارد یکی از برترین و زیباترین هتل های ارزان در استانبول محسوب می شود که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این هتل دارای رتبه پانزدهم در میان هتل های اقتصادی و ارزان است.

از امکانات هتل می توان به اینترنت رایگان و پرسرعتش اشاره نمود. ضمن اینکه دراین هتل پذیرش به صورت بیست و چهار ساعته انجام می شود. فاصله هتل سنترال تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد و تا فرودگاه صبیحه پنج کیلومتر فاصله است. این هتل تا منطقه های تاریخی سلطان احمد هفتصد متر فاصله دارد و تا مکان های فرهنگی حجا پاشا دویست متر فاصله دارد و نهایت اینکه تا حمام ترکی جاگالوگلو سیصد متر راه است. در صورتی که ادویه ها برای شما جذاب هستن می توانید با طی کردن ششصد متر ضمن استفاده از بازار ادویه، از پارک گولهان نیز دیدن فرمایید.

3 - اقامتگاه اِوسِن استانبول

در استانبول و در نزدیکی محله سلطان احمد، هتل اِوسِن ایجاد شده است. در اطراف این هتل اماکن تاریخی چون مساجد صوفیه، آبی و توپکاپی قرار گرفته اند. این هتل در رده هتل های ارزان اما راحت و تمیز می باشد که خدمات بسیار مناسبی را ارائه می نماید.

در اقامتگاه اِوسِن می توانید به بوفه مراجعه کرده و یک صبحانه مفصل و دلپذیر را نوش جان کنید. ضمنا در تمامی قسمت های هتل وایفای رایگان وجود دارد که در دسترس تمامی گردشگران و مسافران این هتل قرار می گیرد.

4 - اقامتگاه اوران استانبول

هتل اوران استانبول، در قسمت قدیمی شهر و درکنار جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی همچون، گرند بازار، آب انبار زیر زمینی،  ایا صوفیه و رستوران زیبای لاللی واقع شده است. این هتل زیبا اما کوچک دارای حمام ترکی و سونا بوده و سالن زیبایی و ماساژ دارد. در هتل اوران صبحانه را می توانید در قسمت بوفه ی رستوران صرف کنید. در تمامی هتل امکان استفاده از اینترنت رایگان وجود دارد. در اتاق ها تلویزیون اختصاصی نیز قرار گرفته است.

5 - اقامتگاه آسور استانبول

در منطقه زیبا و قدیمی سلطان محمد اقامتگاه آسور واقع شده است که به اماکن قدیمی و توریستی شهر مانند مسجد آبی و یا گرند بازار و کاخ توپکاپی نزدیک است. اگر قصد گردش در شهر را دارید ایستگاه مترو نزدیک هتل واقع شده است. این هتل کوچک و دو ستاره، یکی از هتل های ارزان قیمت استانبول محسوب می شود. در عین حال از تمیزی و آسایش لازم برخوردار است. تهویه ای مطبوع در سرتاسر هتل ایجاد شده است. شما می توانید در زمان استراحت در اتاقتان از تلویزیون نیز استفاده نمایید. ضمن آنکه مینی بار در اتاق وجود دارد. صبحانه نیز مانند اکثر هتل ها در استانبول هر روز صبح سرو می شود.

6 - اقامتگاه آلیون سوئیت استانبول

وارد خیابان استقلال در استانبول که بشوید می توانید هتل آپارتمان آلیون سوئیت را مشاهده کنید. این هتل آرام و کوچک و دنج، یکی از هتل های ارزان قیمت در استانبول است که دارای اینترنت رایگان در اتاقها و تمامی هتل می باشد. در این هتل صندوق امانت وجود داشته و سیستم تهویه در تمامی هتل ایجاد شده است. برای صرف غذا هم می توانید از رستوران هتل استفاده نمایید و هم بدلیل نزدیکی به رستوران های مناسب، قادر خواهید بود از آنها استفاده کنید. این رستوران در محله تقسیم واقع شده است.

7 - اقامتگاه پرا رُز استانبول

اقامتگاه  پرا رُز نیز از هتل‌های ارزان قیمت و مناسب در شهر استانبول و در منطقه تقسیم قرار دارد که نزدیک برج قدیمی گالاتا می باشد. در این هتل امکاناتی همچون مجموعه های ورزشی و بدنسازی، سونا و ماساژ و سالن زیبایی ایجاد شده است. درهتل پرا رز سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان وجود دارد. ضمنا اتاق های این هتل دارای حمام مجزای ترکی است. از همه اینها جذاب تر، رستوران سنتی و محلی این هتل است که با مواد غذایی سالم و تازه، غذایی لذیذ را در اختیار مسافران خود قرار می دهد.

8- اقامتگاه فورس استانبول

اقامتگاه فورس نیز یکی دیگر از هتل های محله سلطان احمد در شهر استانبول است. این هتل با ترکیب معماری سنتی و تاریخی و کلاسیک و مدرن فضای دلنشینی را ایجاد نموده است. هتل کوچک فورس در نزدیکی مسجد آبی و گرند بازار است. شما به سادگی می توانید از روی تراس های اتاق این هتل به منظره های زیبای شهر و دریای مرمره دست یابید. البته این مناظر بیشتر بین ماههای ژوئن تا سپتامبر زیبا تر به نظر می رسد. اتاق های هتل فورس با وجود کوچک بودن بسیار کارآمد است زیرا امکانات رفاهی و آسایش در آن تجهیز شده است. تجهیزاتی چون حمام ترکی مجزا، اینترنت رایگان و تهویه مطبوع در تمامی هتل و اتاق ها ایجاد شده است. صبحانه سرد و گرم در این رستوران هر روز صبح سرو می شود.

9 - اقامتگاه کامفورت سوئیت استانبول

هتل کامفورت سوئیت از دیگر هتل های ارزان قیمت استانبول محسوب می شود که در منطقه تقسیم واقع شده است. در حوالی این هتل تعداد زیادی رستوران مناسب وجود دارد که می توانید اوقات خوبی را در آن ها بگذرانید. این هتل از نظر قیمتی ارزان و مناسب است اما کیفیت خدمات خوبی دارد که قابل توجه است. ضمن آنکه تمیزی را می توانید در همه جا هتل شاهد باشید. در رستوران هتل کامفورت می توانید صبحانه ای کامل و لذیذ را میل کنید. اگر نیاز به استفاده از اینترنت دارید در تمامی هتل امکان استفاده رایگان از اینترنت وجود دارد.

10 - اقامتگاه موزاییک استانبول

اقامتگاه موزاییک در حوالی بازار گرند و ادویه، مسجد سلیمانیه و دانشگاه معتبر استانبول واقع شده است. این جاذبه های تاریخی می تواند در انتخاب این هتل از سوی گردشگران تاثیرگذار باشد. اتاق های این هتل به امکاناتی چون تراس، تلویزیون و تهویه مطبوع مجهز است. ضمنا اینترنت رایگان نیز در تمام هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد.

از دیگر امکانات عالی این هتل می توان به سالن های ورزش و لاغری، سونا و چکوزی، استخر سر پوشیده می توان نام برد. همچنین آب گرم و مرکز سلامت این هتل از ساعت یازده صبح الی هفده عصر برای مسافران بصورت رایگان سرویس خواهد داشت. در رستوران هتل موزاییک می توانید صبحانه سرد و گرم را همراه با نان گرم نوش جان بفرمایید.

11 - اقمتگاه نار پرا استانبول

اقامتگاه زیبا و جذاب نار سوئیت پرا از دیگر هتل های ارزان و مناسب در میان هتل‌های استانبول می باشد که در منطقه بی اغلو و در حوالی برج گالاتا واقع شده است.  تمامی سوئیت های این هتل با طراحی داخلی کلاسیک و مدرن ساخته شده است و از بالکن اتاق ها می توان منظره زیبای برج گالاتا را دید.

در تمامی این هتل اینترنت رایگان در دسترس مسافران است. این هتل بدلیل واقع شدن در خیابان استقلال، دسترسی مناسبی را برای صرف غذا در رستوران های با کیفیت حوالی هتل ایجاد نموده است که می تواند اوقات خوشی را برای گردشگران فراهم نماید. تنها با چند دقیقه پیاده روی به آنها دسترسی خواهید داشت.

اکنون می خواهیم در مورد هاستل ها که در واقع استراحت گاههای ارزان محسوب می شوند صحبت کنیم. در هاستل ها در یک اتاق ممکن است دو یا چند تخت با امکانات مشترک وجود داشته باشد که تختها و امکانات آن به مسافران اجاره داده می شود. به عبارتی مسافران آن اتاق برای استفاده از تجهیزات و امکانات اتاق با یکدیگر شریک هستند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

این اتاق ها ممکن است دو تا هشت تخته باشند. گاهی ممکن است شما در اتاقی باشید که افرادی با فرهنگ های متفاوت از ملل مختلف در کنارتان قرار گیرند. این می تواند تجربه جالب و مفیدی برای هر فرد باشد. از این تجربیات می تواند دوستی های خوبی ایجاد شود.

در مورد هاستل این نکته مطرح است که عمدتا کمتر پیش می آید که تمامی تختهای یک اتاق همزمان به اجاره رفته باشند. لذا شما گاهی پیش می آید که با حداقل نفرات در اتاق خود مستقر خواهید شد. اینجا در 20 پیمنت به شما اینگونه اقامتگاه ها را معرفی می کنیم.

اکثرا کسانی که به هدف سفر و گردشگری در استانبول به ترکیه مسافرت می کنند، تمایل دارند تا در این شهر از اقامتگاه های با قیمت مناسب تر استفاده کنند. هتل های ارزان و یا هاستل ها که در استانبول تعداد زیادی از آن ها ایجاد شده است. برای کسانی که هزینه های هتل صرف نمی کند و یا نمی خواهند هزینه زیادی داشته باشند، هاستل ها گزینه خوبی هستند تا در کنار صرفه جویی در هزینه ها از امکانات کامل همچون مناظر زیبای اطراف هتل، رستوران و خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل ها، اینترنت رایگان آنها استفاده نمایید. اکثر این هاستل ها در مرکز شهر بوده و تا مراکز خرید و یا جاذبه های گردشگری فاصله چندانی ندارند. دیدن دریای مرمره و منظره ای زیبا از شهر همیشه جذاب است. همچنین می توان از رستوران های اطراف هاستل ها برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده نمود و اوقات خوشی را بوجود آورد.

اکنون به صورت خلاصه به شرح مزایا و معایب هاستل ها می پردازیم

به مزایای هاستل ها می توان این گونه اشاره نمود که از نظر قیمتی در مقایسه با هتل ها خیلی ارزان تر هستند. اگر فردی اجتماعی باشید حضور در فضاهای اشتراکی و بودن کنار تعداد بیشتری از گردشگران برایتان این امکان را بوجود می آورد که بتوانید معاشرت نمایید و از ارتباط های اجتماعی خود استفاده نمایید.

بعنوان مثال اگر رویداد خاصی باشد مانند تماشای مسابقه فوتبال، و یا مراسمی آیینی مانند شب یلدا یا عید نوروز باشد، در کنار یکدیگر بودن و در جمع بودن لذت آن را چندین برابر می کند. بخصوص که در آن جمع از فرهنگ ها و کشورهای متفاوتی به دور هم گرد آمده باشند. این تبادل فرهنگ ها می تواند برای هر توریستی جذاب باشد.

در هاستل ها نکات و ایراداتی نیز وجود دارد. مثلا اگر تنها برایتان ارزان بودن اقامتگاه مهم است هاستل گزینه مناسبی است اما شاید مجبور باشید با کسانی هم اتاق شوید که به دلایلی خیلی احساس راحتی نکنید. البته در هاستل ها اتاق های خصوصی ( یک تخته ) نیز وجود دارد که در مقایسه با اتاق در هتل قیمت مناسب تری دارد. اگر تمیزی برای شما از درجه اهمیت زیادی برخوردار است، باید بدانید که هاستل ها در مقایسه با هتل ها چندان نظافت مناسبی ندارند. این ممکن است به دلیل جمعی زندگی کردن در هاستل باشد. اما در هر صورت، در این شرایط بهتر است در مورد اتاق خود و اطراف خود دست به کار شده و تمیز نمایید. نکته دیگر آنکه ممکن است آرامش و سکوتی که مدنظر دارید در هاستل بدست نیاورید زیرا همان تفاوت فرهنگ ها می تواند در این مورد تاثیر گذار باشد. البته این اقامتگاه ها همانند هتل ها دارای امنیت فردی هستند.

با این وجود اقامت در هاستل ها برای کسانی که به تنهایی سفر می کنند و یا صرفا کم هزینه بودن برایشان مفید است و یا کسانی که برای تجارت در استانبول هستند و یا برای گردش تمام روز بیرون از اقامتگاه هستند و تنها برای استراحت شبانه از آن می خواهند استفاده کنند گزینه مناسبی به نظر می رسد.

معرفی هاستل های استانبول ترکیه

معرفی هاستل های ارزان استانبول ترکیه

1- هاستل چیرز استانبول

از برترین هاستل های شهر استانبول می توان به هاستل چیرز اشاره نمود که مسافران زیادی از این اقامتگاه رضایت خود را اعلام نموده اند. توریست های زیادی برای این هاستل، رتبه خوب و ممتازی را در نظر گرفته اند که نشانه رضایت از سرویس و خدمات آن است. این هاستل دارای نه اتاق زیبا و مرتب و البته تمیز است که با رنگ های متفاوتی تزیین شده است. این نه اتاق دارای تنوع و جذابیت های خاص خود هستند.

هر کس که هاستل چیرز را انتخاب می کند با هر سلیقه ای که باشد می تواند از یکی از اتاق ها به انتخاب خود استفاده نماید. یکی از اتاق های این هاستل دارای ظرفیت ده نفره مختلط است که طرفداران زیادی از میان توریست های گروهی دارد. از مشخصات دیگر اتاق ها می توان به اتاق چهار تخته، اتاق چهار تخته خانم ها، اتاق دو تخته مدرن، و اتاق سه تخته اشاره کرد. هنگام رزور و یا مراجعه به این هاستل اطلاعات کامل اتاق ها را خواهید داشت تا مطابق سلیقه و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

این بدیهی است که مطابق امکانات اتاقی که انتخاب شده است، هزینه ها محاسبه خواهد شد که طبیعی است متغیر است. در این هاستل همانند هتل های ارزان، دارای اینترنت پرسرعت، اتاق جمعی، اجاره خودرو و سرویس فرودگاه، همچنین پارکینگ خصوصی است. از طرفی می توانید صبحانه را نیز در اقامتگاه خود صرف نمایید. هاستل چیرز از برترین هاستل ها در استانبول است و در همه فصلی توریست های زیادی را در خود جای می دهد.

2- هاستل بیگ اپل استانبول

همانطور که گفته شد این اواخر بر تعداد توریست های بین المللی که تصمیم دارند اوقاتی را به گردشگری در استانبول بگذرانند، افزون شده است. به طبع درخواست کنندگان هاستل ها نیز زیاد تر شده اند. یکی از جاذبه های این هاستل از میان رقبایش این است که در رستوران آن غذاهای خوشمزه و بومی استانبول طبخ و سرو می شود. گروه کثیری از مسافران برای طعم خوب این غذاها این هاستل را انتخاب می کنند.

در هاستل بیگ اپل همانند هتل ها اینترنت رایگان وجود دارد و سیستم تهویه در تمام فضا ایجاد شده است. سیستم های گرمایشی و آب گرم نیز در اختیار همه مسافران قرار گرفته است. از طرفی نزدیک بودن این اقامتگاه به اماکن قدیمی و جاذبه های توریستی همچون کاخ توپکاپی، باسیلیا سیسترن، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی، آن را در انتخاب های اولیه هر مسافری قرار می دهد.

همچنین در هاستل بیگ اپل، اتاق شخصی و خصوصی نیز وجود دارد که با کمی تفاوت هزینه می توانید آنرا رزرو نمایید. در این اتاق ها، شما حمام خصوصی که دارای سشوار است، تلویزیون و ماهواره در اختیار خود خواهید داشت. با استفاده از دی وی دی داخل اتاق، لحظات مفرهی را برای خود ایجاد خواهید کرد. اگر به دنبال سفری کم هزینه هستید تا بیشتر بتوانید به خریدهای خود برسید و یا از اماکن گردشگری استفاده نمایید، هاستل بیگ اپل گزینه مطلوبی است.

3- هاستل هانچی استانبول

از دیگر هاستل های ممتاز در شهر استانبول هاستل هانچی است که در مرکز شهر واقع شده است. به دلیل قرار گرفتن این هاستل در مرکز شهر، دستری خوبی به مراکز خرید در استانبول داشته و رستوران های خوبی را در اطراف خود دارد. ضمنا برای دسترسی به اماکن تاریخی و گردشگری نیز، این هاستل اقامتگاه مناسبی به نظر می آید.

در این هاستل با پنج نوع متفاوت از تنوع اتاق ها میزبان مسافران هستند. این اتاق ها شامل دو تخته، شش تخته معمولی، شش تخته بانوان، اتاق دو تخته مدرن و اتاق چهار تخته می باشد. در این اتاق ها مزایای متفاوتی منظور شده است که آنها را نسبت به یکدیگر متمایز می کند. که طبیعتا هزینه های این اتاق ها نیز متفاوت خواهد بود. از داخل تعدادی از این اتاق ها منظره زیبایی از شهر استانبول دیده می شود و از سوی دیگر می توانید از درون اتاق باغ سرسبز و تماشایی را رویت کنید.

اگر به دنبال سرگرمی در هاستل می گردید، در قسمت لابی می توانید از بازی هایی چون فوتبال دستی و دارت استفاده نموده و لذت ببرید. بخصوص که می توانید با دوستان جدید تان در اتاق به این سرگرمی بپردازید. در هاستل شما اینترنت رایگان و سالن نشیمن و رستورانی با غذاهای لذیذ دارید. باغی زیبا با منظره ای چشم نواز نیز در این هاستل وجود دارد. ضمنا صبحانه هر روز صبح در هاستل هانچی سرو می شود. هاستل هانچی یکی از برترین اقامتگاه های ارزان در استانبول است که رضایت بسیاری از گردشگران را برانگیخته است.

جمع بندی

اگر سفر را دوست دارید و کشور ترکیه را برای سفر خود انتخاب نموده اید و چندان اهل تجمل گرایی نیستید و از خود سفر و تجربه هایش لذت می برید، می توانید از میان هتل های ارزان استانبول و یا هاستل های معتبر و برتر آن استفاده نمایید. در این حالت ضمن صرفه جویی در اقتصاد خود، از مزایای این اقامتگاه های مناسب استفاده نموده اید و خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده اتان رقم زده اید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد