ارزان ترین هتل های ارمنستان

ارزان ترین هتل های ارمنستان

توسط : تیم مسافرتی
1,267

اگر تصمیم دارید به ارمنستان سفر کنید و به دنبال اقامتگاهی ارزان قیمت در شهر ایروان هستید، ما در 20 پیمنت اطلاعات مختصری را از هتل های سه ستاره این شهر در اختیارتان خواهیم گذاشت تا با کمک آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شهر ایروان قدمتی هزار ساله دارد. در این شهر زیبا، رویدادهای مهم تاریخی اتفاق افتاده است. پادشاهان و حاکمان بسیار آمده اند و رفته اند. جنگ و خشونت برای مردم این شهر، داستان های بسیاری را برای گفتن بوجود آورده است. چنین سرگذشت و تمدن قدیمی، آثاری تاریخی را نیز برجای گذاشته است. در شهر ایروان و کشور ارمنستان، شما با جاذبه های گردشگری و مناظر زیبا و بکر این شهر روبرو خواهید شد. یکی از الزامات سفر و گردشگری انتخاب اقامتگاهی مناسب است که در کنار هیجانات سیر و سفر در زیبایی ها، محلی را برای استراحت و آرامش داشته باشیم.

در این جا سعی داریم با معرفی هتل های ارزان در ایروان و شرح امکانات و شرایط آنها، شما را در این امر یاری رسانیم.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

1- هتل دلوکس ارمنستان

هتل دلوکس ایروان، هتل سه ستاره ای با سا بنایی زیبا و سقفی از جنس شیروانی است. این هتل تا مرکز شهر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. پذیرش در این هتل به صورت بیست و چهار ساعته می باشد. اگر قصد گردش در شهر را دارید می توانید از هتل ماشین اجاره نمایید. در صورتی که خودرو همراه دارید نیز می توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید.

در این هتل زیبا، طراحی اتاق ها بصورت مدرن اما ساده انجام شده است و همه اتاق ها تمیز و مرتب و زیبا هستند. تهویه مطبوع و اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها وجود دارد. خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل در اختیار مسافران می باشد. ضمنا بصورت مداوم هر روز در حمام شوینده های بهداشتی گذاشته می شود. یخچال و تلویزیون در تمامی اتاق ها وجود دارد. پرسنل این هتل به زبان روسی و انگلیسی صحبت می کنند.

صبحانه هر روز صبح در هتل سرو می شود. اگر تمایل دارید از غذاهای ارمنی و اروپایی این هتل استفاده نمایید، می توانید به رستوران هتل مراجعه کنید. ضمن آنکه رستوران های اطراف هتل نیز غذاهای لذیذی را ارائه می دهند. از طرفی کافه های گرم و صمیمانه اطراف هتل نیز می تواند اوقات خوشی را برای شما حین معاشرت با مردم ساکن ایروان، ایجاد نماید. این هتل دارای سی اتاق تمیز و شیک است.

فاصله هتل تا اماکن دیدنی و تاریخی ایروان بشرح ذیل است: 

  • . تا میدان جمهوری سه کیلومتر
  • . تا دژ تاریخی اربونی حدودا هفت کیلومتر
  • . تا پارک زیبای عشاق یکی و نیم کیلومتر
  • . تا ماتنا داران دو و نیم کیلومتر
  • . تا موزه تاریخی سه کیلومتر
  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور حدودا چهار کیلومتر

از دیگر امکانات هتل می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

اینترنت و شاتل رایگان، سالن های خانوادگی، اتاق اسموک، خدمات گردشگری و تور، خدمات اتوشویی و خشک شویی، سیستم تهویه مطبوع، دیوار هایی عایق از صدا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق کودک و پارکینگ اختصاصی. همچنین نگهداری حیوان خانگی در این هتل ممنوع است.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

2- هتل شیراک ارمنستان

یکی از هتل های سه ستاره اما با کیفیت ایروان هتل شیراک است. این هتل برای کسانی که می خواهند سفر و اقامتی مناسب و ارزان داشته باشند مناسب است. هتل شیراک در قلب شهر ایروان و در قسمت تجاری آن واقع شده است. از اتاق های این هتل می توان مناظر زیبایی از کوه های آرارات را مشاهده کرد. ضمنا به دلیل موقعیت مکانی این هتل دسترسی به سایر اماکن دیدنی ایروان ممکن است.

اتاق های این هتل بسیار متنوع است. برای کسانی که خانوادگی سفر می کنند سوئیت و اتاق های بزرگی تعبیه شده است. تمامی اتاق های این هتل تمیز و مرتب هستند. طراحی اتاق ها تماما با رنگ های روشن انجام شده است. ضمن آنکه رستوران های اطراف هتل نیز غذاهای لذیذی را ارائه می دهند. از طرفی کافه های گرم و صمیمانه اطراف هتل نیز می تواند اوقات خوشی را برای شما حین معاشرت با مردم ساکن ایروان، ایجاد نماید. این هتل دارای یکصد اتاق تمیز و زیبا است.

فاصله هتل تا اماکن دیدنی و تاریخی ایروان بشرح ذیل است:

  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور نهصد متر
  • . تا پارک عشاق حدودا یک و نیم کیلومتر
  • . تا خانه اپرا دو و نیم کیلومتر
  • . تا ماتناداران دو کیلومتر
  • . تا موزه تاریخی نیم کیلومتر
  • . از امکانات رفاهی دیگر این هتل می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

سالن های خانوادگی، اینترنت و شاتل رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق اسموک، خدمات گردشگری و تور، سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتوشویی و خشک شویی،، دیوار هایی عایق از صدا، اتاق کودک و پارکینگ اختصاصی. همچنین نگهداری حیوان خانگی در این هتل ممنوع می باشد.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

3- هتل پرایمر ارمنستان

یکی دیگر از هتل های سه ستاره ایروان، هتل پرایمر است که تنها با دویست متر پیاده روی به ایستگاه اتوبوس می رسید و می توانید به سادگی به مرکز شهر بروید. چنانچه از خودروی شخصی خود استفاده می کنید، پارکینگ هتل بصورت رایگان در خدمت شما است. در قسمت مشترک هتل اینترنت رایگان در دسترس مسافران قرار می گیرد. این هتل زیبا اما کوچک دارای بیست و پنج اتاق می باشد.

تمامی اتاق ها با طراحی و مبلمانی ساده و شیک انجام شده است. ضمن آنکه از این اتاق ها می توان کوه های آرارات را به تماشا نشست. در قسمت رستوران غذاهای بین المللی و البته ارمنی سرو می شود که فضایی آرام و دلنشین را برای مهمانان خود ایجاد نموده است. صبحانه نیز هر روز صبح سرو می شود. همچنین قسمت بار هتل برای مسافران نوشیدنی های مطبوعی را ارائه می نماید. یکی از جاذبه های این هتل، استخر نه چندان بزرگی است که داخل هتل واقع شده است و می تواند اوقات مفرهی را برای مسافران ایجاد نماید.

فاصله اماکن دیدنی ایروان تا هتل به شرح ذیل است:

  • . تا میدان جمهوری سه کیلومتر
  • . تا ماتناداران دو کیلومتر
  • . تا پارک عشاق دو و نیم کیلومتر
  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور سه و نیم کیلومتر
  • . تا موزه تاریخ سه کیلومتر
  • . تا دژ اربونی حدودا هفت کیلومتر
  • . تا خانه اپرا دو کیلومتر

از دیگر امکانات رفاهی به موارد ذیل می توان اشاره نمود:

اینترنت و شاتل رایگان، سالن خانوادگی، سرویس تور و گردشگری، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتوشویی و خشک شویی، سرویس هر روزه اتاق ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی مجزای اتاق ها، پارکینگ اختصاصی و استخر رو باز و باغ اختصاصی

ارزان ترین هتل های ارمنستان

4- هتل الیمپیا ارمنستان

یکی از هتل های سه ستاره و برتر ایروان هتل الیمپیا با امکانات راهی عالی و مناظر چشم نوازش می باشد. این هتل زیبا در نزدیکی دره HRAZDAN واقع شده است که با تصویری زیبا از منظره های کوه آرارات و آبشارهای دل انگیزش، چشم هر مسافری را به خود جلب می نماید.

از عمر این هتل تقریبا بیست سالی می گذرد. ضمنا به جهت نزدیک بودن به مترو می توان به سادگی از هتل به هر قسمت شهر که نیاز باشد، رفت. تعداد اتاق های این هتل سی اتاق می باشد.  طراحی این اتاق‌های با سبک کلاسیک از جنس چوب که با منبت کاری های استادانه و ظریفی نقش بسته است، انجام شده است. همچنین پنجره های بزرگ این هتل آن را جذاب تر کرده است ضمن آنکه نور گیری خوبی هم دارد.

در دیوارهای این اتاق ها آباژور های زیبا نصب شده است که نور ظریفی را در شب به اتاق می دهد و زیبایی آن را بیشتر می کند. ضمن آنکه آرامش بخش است. تمامی اتاق های این هتل دارای تراس است که می تواند اوقاتی را برای تماشای منظره به همراه نوشیدن یک چای یا قهوه گرم رقم بزند و تجربه ای دل پذیر را ایجاد نماید. پرسنل این هتل به زبان روسی و ارمنی صحبت می کنند.

صبحانه در این هتل بصورت سرد و گرم هر روزه سرو می شود. ضمنا مهمانان می توانند از غذاهای متنوع اروپایی و ارمنی در این رستوران زیبا و آرام استفاده نمایند. غذاهای بسیار لذیذی در این رستوران طبخ و ارائه می شود. اگر بخواهید اوقات مفرهی را برای خود رقم بزنید می توانید از استخر هتل الیمپیا استفاده نمایید. برای مسافران استفاده از این استخر و صندلی های رو به آفتابش امکان پذیراست. به حتم لحظاتی خوش را خواهید داشت.

فاصله هتل تا اماکن دیدنی و تاریخی ایروان بشرح ذیل است:

  • . تا میدان جمهوری سه کیلومتر
  • . تا دژ اربونی هفت و نیم کیلومتر
  • . تاخانه اپرا سه کیلومتر
  • . تا موزه حدودا سه کیلومتر
  • . تا ماتناداران حدودا سه کیلومتر
  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور هم چهار کیلومتر

از دیگر امکانات رفاهی به موارد ذیل می توان اشاره نمود:

تراس های اتاق که رو به کوه های آرارات است، باغ زیبای هتل، پارکینگ رایگان، کرایه خودرو و دوچرخه، سالن خانوادگی و آرایشی، موزیک زنده، پارکینگ و اینترنت رایگان، سوئیت های اختصاصی، خدمات اتوشویی و خشک شویی، تلویزیون، یخجال و تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی و عایق بودن دیوارهای تمام اتاق ها.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

5- هتل اس‌ دی دیوید ارمنستان

این هتل سه ستاره و ارزان قیمت، بدلیل داشتن کیفیتی مناسب در ایروان، تعداد زیادی از مسافران را به سوی خود جلب نموده است. ضمنا به دلیل نزدیک بودن به ایستگاه مترو و اتوبوس امکان رفت و آمد به شهر را آسان نموده است. این هتل کوچک اما زیبا دارای پانزده اتاق است.

درتمام اتاق ها با سادگی دل پذیری و طراحی رنگ های گرم ایجاد شده است که هر روزه با دقت بسیار تمیز و مرتب می شود. مهمانان می توانند صبحانه را هر روز در رستوران هتل صرف نمایند. همچنین آشپزخانه این هتل که غذاهای اروپایی و ارمنی طبخ می نماید بسیار مجهز است. بنابر این می توانید غذایی لذیذ و متنوع را در این هتل میل کنید.

فاصله هتل تا مکان های تاریخی و دیدنی در ایروان بشرح زیر است:

  • . تا میدان جمهوری سه کیلومتر
  • . تا ماتناداران سه و نیم کیلومتر
  • . تا دژ اربونی هفت و نیم کیلومتر
  • . تا خانه اپرا و موزه حدودا سه کیلومتر
  • . تا پارک عشاق دو کیلومتر
  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور حدودا چهار کیلومتر

ازدیگر امکانات هتل:

وجود آشپزخانه اشتراکی که برای کسانی که طبخ غذا را دوست دارند بسیار جذاب است. مرکز اسپا و سلامتی و تناسب اندام، کرایه خودرو و دوچرخه، اینترنت رایگان، اتاق های خانوادگی و سیگار، امکانات VIP و سوئیت ماه عسل، خدمات گردشگری، تلویزیون و یخچال، خدمات اتوشویی و خشک شویی در هتل، سیستم تهویه مطبوع و سرمایشی و گرمایشی در تمام اتاق ها، دیوارهای عایق صدا در اتاق ها.

ضمنا ورود حیوان خانگی در این هتل ممنوع شده است. تمامی پرسنل هتل به زبان های روسی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

6- هتل مگ ارمنستان

هتل سه ستاره مگ در سال 2011 در ایروان ساخته شد. این هتل در قلب شهر ایروان است به همین دلیل فقط با کمی پیاده روی می توانید به جاذبه های گردشگری بسیاری دست یابید. ضمنا دسترسی این هتل به وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس بسیار آسان و نزدیک است.

در این هتل سوئیت های شیک و بزرگی با مبلمان مرتب و امروزی طراحی شده است که برای مسافران گروهی که با خانواده سفر می کنند عالی است. این سوئیت ها دارای آشپزخانه ای کوچک اما تجهیز شده است که به سادگی می توانید غذاهای مورد علاقه خود را در آن طبخ نمایید. همچنین رستوران این هتل غذاهای محلی ارمنی طبخ می کنند که استفاده از آن خالی از لطف نیست. همچنین صبحانه هر روز صبح در هتل آماده سرو است و کافه هتل در تمام وقت در اختیار مهمانان خواهد بود. ضمن آنکه میوه های فصل بصورت تازه نیز برای مسافران تهیه و ارائه می شود. این هتل دارای هفت سوئیت مرتب و زیباست. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، ارمنی و فرانسوی صحبت می کنند.

فاصله هتل تا اماکن دیدنی:

  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور دو کیلومتر
  • . تا پارک عشاق هشتصد متر
  • . تا خانه اپرا ششصد متر
  • . تا موزه حدود یک و نیم کیلومتر
  • . تا ماتناداران چهارصد متر 
  • . تا دژ اربونی حدودا شش کیلومتر

سایر امکانات هتل مگ:

سالن های خانوادگی، اینترنت و شاتل رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق اسموک، خدمات گردشگری و تور، سیستم تهویه مطبوع، خدمات اتوشویی و خشک شویی،، دیوار هایی عایق از صدا، اتاق کودک و پارکینگ اختصاصی. همچنین نگهداری حیوان خانگی در این هتل ممنوع می باشد.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

7- هتل کپیتال ارمنستان

اگر به دنبال اقامتگاهی آرام و دور از هیاهو می گردید، هتل سه ستاره کپیتال می تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل ارزان، اما با کیفیتی بالا خدماتش را ارائه می دهد و شما با اقامت در این هتل می توانید خاطراتی زیبا را برای خود رقم بزنید. تعداد اتاق های این هتل سه ستاره پانزده اتاق است. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، ارمنی و فرانسه صحبت می کنند.

رستوران این هتل با طبخ غذاهای محلی ارمنی پذیری مهمانان خود است. ضمنا در قسمت بار هتل نیز نوشیدنی سرو می شود. همه اتاق ها دارای بالکن رو به مناظر زیبایی هستند و دکوراسیون این اتاق ها ساده اما زیبا طراحی شده است. یکی از جاذبه های این هتل استخر آن است که با شنا کردن در آن می توانید ساعاتی آرامش و لذت را تجربه نمایید.

فاصله این هتل تا اماکن دیدنی:

  • . تا میدان جمهوری دو کیلومتر
  • . تا دژ اربونی حدودا هفت کیلومتر
  • . تا خانه اپرا و موزه حدودا دو کیلومتر
  • . تا ماتناداران دو کیلومتر
  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور سه کیلومتر
  • . تا پارک عشاق نهصد متر

از دیگر امکانات هتل کپیتال:

کرایه خودرو و دوچرخه، اینترنت رایگان در تمامی هتل، آشپزخانه ای مشترک، سرو صبحانه در اتاقها، دستگاه ATM، سرویس های ویژه و VIP، سرویس گردشگری، تلویزیون، یخچال، چای ساز، سرویس اتوشویی و خشک شویی، دیوارهای عایق صدا برای تمامی اتاق ها، سیستم تهویه و سرمایشی و گرمایشی. ضمنا ورود حیوانات ممنوع است.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

8- هتل والنسیا آکوا ارمنستان

هتل سه ستاره و ویلایی هتل والنسیا آکوا پارک، یکی دیگر از اقامتگاه های ایروان است که می تواند گزینه مناسبی برای اقامت شما محسوب شود. پارک آبی در نزدیکی هتل واقع شده است و این امکان را برای شما فراهم می سازد تا اوقات مفرهی را برای خود مهیا سازید. این هتل دارای پنجاه و هشت اتاق است.

در این هتل اتاق‌‌ها با ترکیبی از طرح دکوراسیون و مبله کلاسیک با رنگ های گرم ایجاد شده و بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد. اتاق هایی راحت که در آن می توان آرامش را حس نمود. در این هتل نیز مانند اکثر هتل ها در ایروان، غذای محلی ارمنی، دریایی و اروپایی طبخ می شود. پذیرش و رزرو در این هتل بصورت بیست و چهارساعته می باشد.

فاصله هتل تا اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری:

  • . تا میدان جمهوری حدود پنج کیلومتر 
  • . تا ماتناداران حدود چهار کیلومتر 
  • . تا پارک عشاق حدودا پنج کیلومتر 
  • . تا میدان جمهوری تقریبا پنج کیلومتر 
  • . تا دژ اربونی حدودا هفت و نیم کیلومتر 
  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور پنج و نیم کیلومتر 
  • . تا دژ اربونی ۷٫۶ کیلومتر 
  • . تا خانه اپرا و موزه حدودا پنج کیلومتر

امکانات هتل والنسیا ارمنستان

وجود استخر رو باز و سونا برای بسیاری از مسافران بسیار جذاب است. همچنین کلاس یوگا،مرکز اسپا و سلامتی و تناسب اندام، کرایه خودرو و دوچرخه، اینترنت رایگان، اتاق های خانوادگی و سیگار، امکانات VIP و سوئیت ماه عسل، خدمات گردشگری، سرویس آرایشی، دستگاه ATM، تلویزیون و یخچال، خدمات اتوشویی و خشک شویی در هتل، سیستم تهویه مطبوع و سرمایشی و گرمایشی در تمام اتاق ها، دیوارهای عایق صدا در اتاق ها.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

9- هتل وایت هوس ارمنستان

یکی از هتل هایی که در منطقه مسکونی واقع شده است و از نظر موقعیت شهری در منطقه ای مناسب می باشد هتل وایت هوس است. دکوراسیون اتاق های این هتل به سبک کلاسیک طراحی شده است. تعداد اتاق های این هتل پانزده اتاق است. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و ارمنی صحبت می کنند.

برای صرف غذا می توانید از رستوران داخل هتل که غذاهایی متنوع را طبخ می نماید استفاده نمایید. دراین رستوران غذا ها به سبک محلی و بین المللی تهیه می شود. این نکته نیز وجود دارد که می توان صبحانه را در اتاق خودتان میل نمایید. همچنین در قسمت بار هتل نوشیدنی های متنوعی در اختیار مسافران است. یکی از جاذبه های این هتل استخر بزرگ و آفتاب گیر آن است که می تواند فضایی آرامش بخش و شاد را برایتان ایجاد نماید.

فاصله هتل وایت هوس تا اماکن گردشگری:

  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور حدودا چهار کیلومتر
  • . تا ماتناداران سه و نیم کیلومتر
  • . تا میدان جمهوری چهار و نیم کیلومتر
  • . تا کلیسای جامع سنت گریگور حدودا چهار کیلومتر
  • . تا دژ اربونی  چهارصد متر
  • . تا موزه ایروان و خانه اپرا حدودا پنج کیلومتر

امکانات رفاهی هتل:

تراس های اتاق ها که می توان مناظر زیبایی را از آن ها شاهد بود و همزمان اوقاتی را به صرف نوشیدنی گذراند. باغ زیبای هتل و استخر روباز به همراه سونا که برای کودکان نیز استخری ایجاد شده است. خدمات اجاره خودرو و دوچرخه، سرویس آرایشی، اینترنت رایگان در همه هتل، تلویزیون و یخچال و چای ساز، بار همراه با نوشیدنی های متنوع، اتاق کودک، دستگاه ATM، خدمات اتوشویی و خشک شویی، دیوارهای عایق صدا در تمام اتاق ها، سرویس ویژه و VIP، سیستم تهویه و گرمایشی و سرمایشی در تمام هتل. آوردن حیوانات به هتل ممنوع است.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

10- هتل باکسوس ایروان ارمنستان

اقامتگاه باکسوس ارمنستان در شهر ایروان است. در این هتل شما امکاناتی نظیر تلویزیون، تهویه مطبوع، و یک یخچال کوچک خواهید داشت. اینترنت نیز در تمامی هتل در دسترس شما خواهد بود. ضمنا اگر اهل اپرا هستید، این هتل تا اپرا فقط ده دقیقه فاصله دارد.

در هتل باکسوس در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای سفارش و رزرو اقدام نمایید. همچنین پرسنل هتل شما را در زمینه گردشگری راهنمایی خواهند نمود. رستوران این هتل با غذاهای لذیذ و نوشیدنی های مطلوب پذیرای مسافرانش خواهد بود. فاصله این هتل تا فرودگاه زوارتنوس ایروان، تقریبا حدود ده کیلومتر است و اگر برای گشت و گذار به داخل شهر می خواهید بروید می توانید از مترو که با پنج دقیقه پیاده روی به آن می رسید، استفاده نمایید.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

11- هتل بلا ایروان ارمنستان

اقامتگاه بلای ایروان در حوالی تئاتر، اپرا و کلیسای جامع واقع شده است.  در این هتل ایروانی امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن های ورزشی و زیبایی، استخر و اتوشویی و خشک شویی وجود دارد. اتاق های این هتل مجهز به  تلویزیون و چای ساز و قهوه ساز است. رستوران این هتل از مسافران خود با غذاهای لذیذی پذیرایی می کند. صبحانه این هتل هر روز صبح آماده سرو است. هتل بلا برای سفارش و رزرو به صورت بیست و چهار ساعته پذیرش دارد.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

12- هتل سیتی بای پیک نیک ارمنستان

این هتل سه ستاره در شهر ایروان واقع شده است که در نهصد متری میدان جمهوری می باشد. فاصله هتل سیتی بای پیک نیک ایروان تا فرودگاه زوارتنوس حدودا دوازده کیلومتر است و به تئاتر و اپرا نیز بسیار نزدیک می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون و میزکار است. پذیرش در این هتل ایروانی بصورت بیست و چهارساعته خواهد بود.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

13- هتل پریمیر ارمنستان

یکی از هتل های ارزان قیمت در ایروان که سه ستاره می باشد، هتل پریمر است که تا قلب شهر ایروان تنها ده دقیقه راه است و تا فرودگاه این شهر حدودا بیست دقیقه فاصله دارد. این هتل در محله مانومنت واقع شده است. رستوران هتل با غذاهایی لذیذ و محلی در خدمت مسافرانش قرار دارد. ضمنا پذیرش هتل بصورت بیست و چهار ساعت آماده پذیرفتن مهمانانش می باشد.

امکانات رفاهی هتل:

پارکینگ اختصاصی و رایگان، اینترنت وایر لس رایگان در تمامی هتل، سرو صبحانه در اتاق ، سرویس گردشگری، تلویزیون، یخچال، چای ساز، سرویس اتوشویی و خشک شویی، سیستم تهویه و سرمایشی و گرمایشی.

ارزان ترین هتل های ارمنستان

14- هتل الیسیوم گالری ایروان ارمنستان

در یکی از معروف ترین و بهترین مناطق و خیابان های ایروان که خیابان شمالی نام دارد، هتل الیسیوم گالری واقع شده است. خیابان شمالی سالن اپرای ایروان را به میدان اصلی ایروان یعنی میدان جمهوری متصل می نماید که هتل تا این خیابان فقط چند دقیقه کوتاه فاصله دارد. در این هتل سه ستاره ی زیبا پانزده اتاق وجود دارد که تماما با تجهیزات کامل و راحت آماده شده اند.

فاصله هتل تا اماکن مهم ایروان:

  • . تا فرودگاه ده کیلومتر
  • . تا خانه اپرا حدودا سیصد متر
  • . تا میدان جمهوری تقریبا ششصد متر

این موقعیت هتل باعث می شود بتوانید به آسانی به دیگر جاذبه های این شهر همچون کلیسای جامع یا پارک عشاق نیز سر بزنید.

امکانات رفاهی هتل الیسیوم:

کرایه دوچرخه، سرگرمی و بازی های عصرانه، کرایه خودرو، اینترنت وای فای رایگان در تمام هتل، خدمات اتوشویی و خشک شویی، خدمات توریستی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و چای ساز، پارکینگ رایگان هتل. 

ارزان ترین هتل های ارمنستان

15- هتل گرانادا ارمنستان

هتل دیگر ایروان، هتل گرانادا می باشد که در منطقه ای مناسب واقع شده است. این هتل در قبل شهر ایروان قرار گرفته است که این باعث می شود دسترسی به مراکز خرید و اماکن تاریخی و دیدنی ایروان، ساده باشد. همچنین ایستگاه اتوبوس در نزدیکی هتل می باشد. این هتل از نظر کیفیت در رده خوبی است و دارای امنیت مناسبی می باشد. ضمن آنکه از نظر هزینه، ارزان قیمت است.

تمامی اتاق های هتل گرانادا مجهز بوده و امکانات رفاهی کاملی را دارد. همچنین اتاق هایی که دو تخته هستند مساحتی معادل بیست و نه متر مربع دارند و اتاق های سه تخته شصت متر مربع هستند و تقریبا یک واحد آپارتمان کامل محسوب می شوند. اگر تصمیم دارید با خودروی خودتان به ارمنستان و ایروان مسافرت نمایید، می توانید از پارکینگ اختصاصی و رایگان این هتل استفاده نمایید. ضمنا این هتل خدمات اجاره خودرو را نیز دارد. 

امکانات رفاهی هتل:

یخچال اختصاصی، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع و سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون ال سی دی به همراه کانال یاب، میز ناهار خوری، پارکینگ اختصاصی هتل بصورت رایگان، اینترنت وایرلس رایگان، خدمات اتوشویی و خشک شویی، رستوران و بار. 

ارزان ترین هتل های ارمنستان

16-هتل آپارتمان کاپیتال ارمنستان

هتل آپارتمان کاپیتال یکی از اقامتگاه های جذاب و البته آرام در ایروان است که تا کنون توانسته است با خدمات خود، رضایت مسافران داخلی و خارجی خود را جلب نماید. این هتل زیبا در منطقه آیگدزور واقع شده است که یکی از زیباترین محله های ایروان است که مناظری زیبا و دیدنی را به رخ می کشد.

امکانات رفاهی هتل آپارتمان کاپیتال:

کرایه خودرو و دوچرخه، اینترنت وای فای رایگان در تمام هتل، خدمات توریستی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و چای ساز، پارکینگ رایگان هتل، خدمات اتوشویی و خشک شویی. 

ارزان ترین هتل های ارمنستان

17- هتل نور ارمنستان

هتل سه ستاره نور که در سال 2012 ساخته شده است، برای کسانی که سفری ارزان را برای خود تدارک دیده اند، گزینه مناسبی است. این هتل تا میدان جمهوری که مرکز شهر محسوب می شود حدود پنج کیلومتر فاصله دارد. به عبارتی این هتل در قسمت غربی شهر ایروان می باشد که تا ایستگاه اتوبوس پنج دقیقه راه است که بصورت پیاده می توان تا آنجا رفت. از طریق اتوبوس می توانید به هر کجای شهر که می خواهید بروید.

نزدیک بودن این هتل به مرکز خرید دالما و سالن هامالیر می تواند برایتان جذاب باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع بوده و با دکوراسیونی به سبک کلاسیک به همراه رنگ گرم طراحی شده است. صبحانه در این هتل هر روز صبح سرو می شود. ضمن آنکه می توانید از رستوران هتل که غذاهای ارمنی و بین المللی را طبخ می کند، استفاده نمایید. همچنین قسمت بار و کافه نیز تمام وقت پذیرای مهمانان خود است.

از دیگر امکانات هتل نورد:

یخچال و چای ساز اختصاصی ، تلویزیون، اینترنت رایگان،  سیستم تهویه مطبوع و سرمایشی و گرمایشی، میز ناهار خوری، پارکینگ رایگان، خدمات اتوشویی.

جمع بندی

اگر ارمنستان و شهر زیبای ایروان را برای سفر انتخاب کرده اید و تصمیم دارید سفر اقتصادی را در پیش داشته باشید، این جا در 20 پیمنت، تلاش کردیم اطلاعات و مشخصات مختصری از هتل های ارزان اما با کیفیت ایروان را ارائه دهیم تا بتوانید برای سفر خود انتخابی مفید داشته و سفری هیجان انگیز و دل پذیر را فراهم نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد