ارزان‌ترین هتل‌های دبی

ارزان‌ترین هتل‌های دبی

توسط : تیم خبری
1,580

دبی یکی از شهرهای مدرن است که همه ساله افراد بسیاری به آن شهر سفر می کنند. جاذبه های گردشگری دبی یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این شهر در بین گردشگران است. از طرف دیگر هتل های دبی بسیار لوکس هستند و اغلب افرادی که دوست دارند تا در طول اقامت خود از امکانات ویژه استفاده کنند به سراغ رزرو هتل های خوب دبی می روند. اما قطعا اقامت در چنین هتل هایی برای همه ما مقدور نیست.
بیشتر افراد به دنبال مسافرت های اقتصادی هستند که بتوانند قادر به تامین بودجه سفر باشند. یکی از مهم ترین دغدغه این افراد پیدا کردن هتل های ارزان اما با کیفیت مناسب است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی ارزان ترین هتل های دبی بپردازیم و در مورد امکانات تفریحی، رفاهی و جزییات آن ها صحبت کنیم. اگر علاقه مند به سفر هستید و در برنامه خود سفر به دبی را دارید با ما همراه باشید.

 

ارزان ترین هتل های ارمنستان


هتل لاوندر دبی 

یکی از ارزان ترین هتل های دبی هتل لاوندر می باشد. هتل لاوندر، یک هتل 3 ستاره است که با 117 اتاق در مرکز شهر دبی واقع شده است.  از این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله وجود دارد و همچنین مترو الریگا براحتی از این هتل در دسترس است. به همین دلیل دسترسی به نقاط مختلف شهر در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است. 
 اتاق‌های این هتل همگی دارای بالکن با منظره زیبا هستند و شما می توانید لحظاتی را به آرامش در آن جا سفر کنید. از طرف دیگر اتاق ها بسیار تمیز بوده و شما حتی در صورتی که دارای فرزند کوچک هستید می توانید با خیال راحت در هتل لاوندر دبی اقامت کنید.  همچنین تمام اتاق ها  دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون کابلی و اتو می‌باشند. 
برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند در ارزان ترین هتل های دبی نمی توانند از امکانات خوبی برخوردار بشوند در حالی که این هتل دارای امکانات بسیار مناسبی می باشد که توانسته است رضایت مشتریان خود را به صورت صد در صدی جلب کند. برخی از امکانات این هتل عبارتند از: پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، رستوران، آرایشگاه، فروشگاه و...
 البته یکی از مهم ترین مزایای این هتل داشتن پارکینگ است و شما نیازی نیست تا ساعت های طولانی برای پیدا کردن جای پارک صرف کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات خشکشویی هتل نیز استفاده کنید.
هرچند امکانات تفریحی و ورزشی در این هتل زیاد نیست اما دارای یک استخر روباز می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید و تنی به آب بزنید. از خدمات اینترنتی نیز می توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها اشاره کرد. در زمان نگارش این مقاله هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط 200 هزار تومان است. 

پیشنهاد مطالعه :  راهنمای جامع مسافرت به دبی


هتل سیتی استار دبی

هتل 3 ستاره سیتی استار یکی دیگر از ارزانترین هتل های دبی است که در مرکز شهر قرار دارد. با توجه به این که این هتل در منطقه دیره دبی واقع شده است می توان گفت دارای بهترین موقعیت مکانی است.  از طرف دیگر جاذبه های گرشگری و مراکز خرید بزرگ در نزدیکی این هتل واقع شده اند. 
این هتل دارای 105 اتاق بسیار زیبا می باشد که با معماری مدرن دکور شده اند و برای استراحت بسیار راحت هستند. داخل هر اتاق حمام اختصاصی وجود دارد که سشوار و وسایل بهداشتی داخل آن ها وجود دارد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین داخل هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت پلاسما، یخچال، فرش و ملافه های تمیز  قرار داده شده است.  البته در برخی از اتاق ها فضای نشیمن جدایی برای راحتی مسافران نیز در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل سیتی استار دبی در دو نوع استاندارد و سوئیت با نمایی رو به شهر موجود می باشند که شما با توجه به شرایط خود می توانید یکی از آن ها را رزرو کنید. 
یکی از مهمترین مزیت های هتل سیتی استار نزدیکی هتل به فرودگاه است. از هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه با ماشین فاصله است. همچنین هتل سیتی  دسترسی خوبی به ایستگاه مترو صلاح الدین دارد. 
صبحانه در هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و برای بقیه وعده‌های غذایی مهمانان می‌توانند از رستوران و کافه هتل استفاده کنند. وای فای رایگان در همه نقاط هتل وجود دارد. استخر روباز، سونا، جکوزی، پارک آبی، خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی ، زمین تنیس  از جمله امکانات تفریحی هتل است.
 همچنین برخورداری از امکاناتی مانند ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات از  دیگر ویژگی های ممتاز این هتل 3 ستاره می‌باشد.  در زمان نگارش این مقاله هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط در حدود 269 هزار تومان است.

 

ارزان‌ترین هتل‌های دبی


 هتل های زنجیره ای  آی بی آ اس الرقه

این هتل 3 ستاره در منطقه الرقه دبی قرار گرفته است و دارای 280 اتاق می‌باشد. این هتل یکی از ارزانترین هتل های دبی می باشد که اقامت در آن بسیار مقرون به صرفه است. هر چند از یک هتل سه ستاره نباید انتظار امکانات یک هتل لوکس را داشت اما ما به شما قول می دهیم در این هتل احساس راحتی خرید کرد.
 اتاق‌های راحت این هتل دارای  امکاناتی مانند تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع و ... است. تخت خواب ها بسیار تمیز و راحت می باشند و شما می توانید در کمال آرامش استراحت کنید. 
اگر از علاقه مندان به ورزش باشید باید به شما بگوییم می توانید از باشگاه تناسب اندام استفاده کنید و از ورزش روزانه خود عقب نمانید. هم چنین در صورت تمایل می توانید از تراس هتل نیز استفاده کنید. این هتل یک رستوران با غذاهای با کیفیت و تنوع غذایی بالایی دارد که منوی غذاهای رژیمی هم  در آن موجود است. در ضمن این رستوران به صورت 24 ساعته کار می‌کند. البته یکی از مزیت های رستوران هتل آی بی آ اس الرقه ارائه منوی غذاهای مناسب برای کودکان  می باشد. 
اگر خودتان و یا یکی از همراهانتان دچار محدودیت حرکتی هستید جای نگرانی نیست چرا که می توانید از امکانات رفاهی برای افراد معلول مانند صندلی چرخ دار استفاده کنید. این هتل دارای فضای پارکینگ خصوصی می باشد که استفاده از آن برای مسافران هتل رایگان است و نیازی نیست شما از قبل آن را رزرو کنید و یا هزینه اضافه پرداخت کنید. 
  ایستگاه متروی الرقه در نزدیکی و به فاصله 5 دقیقه‌ ای از هتل قرار دارد و دسترس به نهر و استادیوم تنیس دبی را برای مهمانان آسان کرده است. کارمندان این هتل اغلب چند زبانه هستند که آماده خدمات رسانی به مهمانان می باشند. هزینه یک شب اقامت در این هتل در رمان نگارش این مقاله  ‌به طور متوسط 200 هزار تومان است. 


هتل سان اند سندز دبی

یکی دیگر از ارزانترین هتل های دبی هتل سان اند سندز دبی می باشد که در خیابان الرقه واقع در منطقه دیره قرار دارد. هتل 3 ستاره سان اند سندز با فرودگاه بین المللی 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 120 اتاق می باشد که بعضی از آنها دارای تراس هستند. اتاق ها تمیز و لوکس هستند و همه روزه توسط پرسنل تمیز می شود. 
قرار گرفتن این هتل در خیابان الرقه واقع در منطقه دیره، دسترسی به مرکز خرید الغریر و ایستگاه یونیون اسکوئر را راحت کرده است. شما در صورت نیاز می توانید در سریع ترین زمان ممکن خود را به نقاط مختلف شهر برسانید.
از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات 24 ساعته در اتاق و رستوران اشاره کرد. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه و مطابق سلیقه ایرانیان می باشد. البته باید در نظر داشت که تنوع غذایی چندان زیاد نیست.
استخر سرباز و باشگاه بدنسازی از امکانات ورزشی و تفریحی هتل سان اند سندز دبی می باشد. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به کافی شاپ، خشکشویی، صندوق امانات و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. در زمان نگارش این مقاله هزینه اقامت برای هر شب در حدود 450 هزار تومان است.

پیشنهاد مطالعه :  آموزش خرید از فروشگاه سوق دبی


هتل دریم پالاس دبی

هتل 3 ستاره دریم پالاس در منطقه دیره دبی قرار گرفته است و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است.  فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه وتا مرکز خرید رییف و الغریر هم 5 دقیقه می باشد. همچنین این هتل دسترسی خوبی به ایستگاه مترو الرقه و ایستگاه مترو صالح‌ الدین دارد. 
 هتل دریم پالاس دارای 154 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا می باشند. با توجه به این که اتاق ها دارای پنجره های بزرگ از سقف تا کف هستند بسیار دلباز می باشند. در هریک از اتاق ها تلویزیون، مینی بار و حمام اختصاصی وجود دارد. داخل حمام نیز سشوار و وسایل بهداشتی برای استفاده مسافران گذاشته شده است. 
امکانات ورزشی و تفریحی هتل دریم پلاس دبی عبارتند از: استخر سرباز، سونا و باشگاه بدنسازی. همچنین اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها در دسترس می باشد. 
از دیگر امکانات این هتل می‌توان به  امکانات ویژه معلولین، باشگاه بدنسازی، خشکشویی، سالن اجتماعات و  بوفه اشاره کرد. در زمان نگارش این مقاله هزینه یک شب اقامت در این هتل حداقل120 هزار تومان است.

 

ارزان‌ترین هتل‌های دبی


هتل کلاریج دبی


هتل 3 ستاره کلاریج در منطقه دیره دبی واقع شده است. با توجه به این که این هتل دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف شهر دارد یکی از هتل های محبوب در میان گردشگرانی است که به دبی سفر می کنند. از طرف دیگر این هتل 300 متر با ایستگاه اتوبوس وتا فرودگاه بین المللی 7 کیلومتر فاصله دارد.
 این هتل دارای 92 اتاق با امکانات تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره و رادیو است. تمام اتاق های هتل کلاریج دبی کفپوش شده اند و بسیار ساده و شیک دکور شده اند. همچنین برخی از اتاق های این هتل دارای منظره ای پانورامیک به شهر هستند که همه چیز را برای یک اقامت خاطره انگیز فراهم می کند. در اتاق ها تجهیزات لازم برای درست کردن قهوه و چای وجود دارد و شما می توانید در هر زمان از شبانه روز که احتیاج داشتید برای خود قهوه و چای درست کنید. 
در هتل کلاریج دبی 6 کافه بار وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و فرصت تجربه کردن طعم های مختلف را داشته باشید. اگر علاقمند به غذاهای تند باشید می‌توانید به  کافه بار هندی و لبنانی سری بزنید. البته اگر جزو افرادی هستید که ذائقه خاصی دارید و نمی توانید طعم های جدید را تست کنید می توانید در کافه بار ایرانی، غذاهای خوشمزه ایرانی را بخورید. 
ترانسفر رایگان به مرکز خرید و ساحل، وای فای رایگان از دیگر امکانات  این هتل است.  صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و شما می توانید برای وعده های غذایی خود از منوی ویژه غذاهای رژیمی استفاده کنید. اگر سیگار می کشید می توانید از محلی که برای افراد سیگاری مشخص شده است استفاده کنید. در این هتل کلوب شبانه هم وجود دارد که می توانید با رفتن به آن جا لحظات مفرحی را برای خود رقم بزنید. در زمان نگارش این مقاله 
هزینه هر شب اقامت در این هتل 450 هزار تومان است.


هتل مایفر دبی 

یکی دیگر از ارزانترین هتل های دبی هتل مایفر دبی می باشد. موقعیت این هتل بسیار عالی و مناسب است به طوری که مکان‌های تفریحی و دیدنی دبی مثل برج ساعت، مرکز خرید الغریر و زمین گلف از هتل براحتی قابل دسترسی است. 
از خدمات رفاهی این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در فضای عمومی هتل در دسترس است. همچنین در صورت نیاز می توانید با پرداخت هزینه اضافه از خدمات خشکشویی بهره مند شوید. یک فضای مخصوص برای افراد سیگاری نیز در نظر گرفته شده است.
این هتل 3 ستاره 132 اتاق با امکانات حمام، مبلمان، میز کار، تلویزیون و تهویه مطبوع دارد. خدمات برای اتاق ها 24 ساعته است و شما می توانید در مورد نیازها و یا درخواست های خود با پذیرش هتل صحبت کنید. اگر به صورت خانوادگی و یا گروهی سفر می کنید می توانید از اتاق های خانوادگی استفاده کنید.  البته توجه داشته باشید که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. 
از دیگر امکانات این هتل می توان به  پارکینگ، آرایشگاه، سونا، وای ‌فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی و  استخر روباز  اشاره کرد. استفاده از پارکینگ برای افرادی که دارای گواهی نامه بین المللی هستند آزاد است.  در زمان نگارش این مقاله هزینه یک شب اقامت در  این هتل 400 هزار تومان است. 

 

ارزان‌ترین هتل‌های دبی


هتل فونیکس دبی

این هتل 3 ستاره تا فرودگاه بین‌المللی دبی و مرکز خرید قدیمی الغریر 20 دقیقه فاصله  دارد. هتل فونیکس 80 اتاق دارد که دارای  امکاناتی مانند میز کار، مبلمان، تلویزیون و تهویه مطبوع  می باشد. اتاق های هتل بسیار تمیز هستند و اقامت راحتی را برای مسافران فراهم می کنند. همچنین برخی از سوئیت ها دارای اتاق نشیمن جدا هستند.
مهمانان در صورت علاقه مندی می توانند در طول اقامت خود در این هتل از خدمات ماساژ در اسپای هتل لذت ببرند. خدمات اتوکشی و شستشوی لباس نیز به مهمانان ارائه داده می شود. اجاره ماشین نیز در صورت هماهنگی با پذیرش امکان پذیر است.  سایر خدمات  این هتل فروشگاه، وای ‌فای رایگان و جکوزی است. 
رستوران این هتل به صورت شبانه روزی فعال است و شما می توانید در هر ساعتی که خواستید انواع غذاهای عربی و بین المللی را در این هتل تجربه کنید.  ساعت تحویل اتاق در هتل فونیکس دبی ساعت 12 می باشد. با توجه به موقعیت هتل فونیکس این هتل یک گزینه بسیار عالی برای کسانی است که قصد خرید و تفریح دارند.  این هتل یکی از ارزانترین هتل های دبی است که برخلاف ظاهر ساده امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد.
باور کنید لزومی به صرف هزینه های بسیار زیاد در طول مسافرت نیست، شما می توانید با اقامت در هتل اقتصادی فونیکس دبی، لحظات خوب  و مفرحی را برای خود و خانواده تان بیافرینید. در زمان نگارش این مقاله هزینه یک شب اقامت در هتل فونیکس از 115 هزار تومان شروع می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  راهنمای جامع پرداخت وقت کشورها


هتل دلمون پالاس دبی 

یکی دیگر از هتل های  ارزان قیمت دبی هتل 3 ستاره دلمون پالاس است. این هتل در خیابان ریگا قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به مرکز شهر رسید. صبحانه در رستوران این هتل به صورت منوی باز سرو می شود. 
این هتل دارای 132 اتاق می باشد که تمام آن ها مجهز به حمام دارای وان  و لوازم بهداشتی هستند که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.  تهویه مطبوع، مبلمان شیک و راحت ، تلویزیون و وای فای رایگان از دیگر امکانات موجود در اتاق ها می باشد. این هتل در فاصله نزدیک  به فرودگاه بین المللی قرار دارد. یکی از بازارهای معروف دبی بازار ادویه است که می توان با ده دقیقه رانندگی به آن جا رسید و غرق در دنیای هزار رنگ ادویه ها شد. 
این هتل که در سال 2012 به بهره برداری رسیده است بسیار تمیز و شیک است و در عین حال که یکی از ارزانترین هتل های دبی می باشد، یکی از بهترین هتل های دبی نیز به شمار می رود. هزینه اقامت هر شب در این هتل حداقل 398 هزار تومان است.

 

ارزان‌ترین هتل‌های دبی


هتل افریکانا

این هتل 3 ستاره در منطقه دیره دبی واقع شده‌است. هتل افریکانا فاصله نزدیکی با مرکز تجارت جهانی، مرکز همایش‌ها، نمایشگاه‌های دبی و فرودگاه دبی دارد. اتاق‌های این هتل ساده و راحت دکور شده اند و مجهز به امکانات مناسب مانند سیستم تهویه‌ مطبوع، تخت‌خواب‌های راحت، تلویزیون و مینی‌بار، حمام با لوازم بهداشتی هستند.
علاوه بر این امکانات اتاق‌های این هتل دارای تراس با نمای پانورما هستند.  مهمانان این هتل می‌توانند وعده های غذایی خود را در رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هتل صرف کنند. اینترنت پرسرعت در همه نقاط هتل در دسترس است. از دیگر امکانات مناسب هتل می‌توان به پذیرس 24 ساعته، راهنمای تور، خدمات تجاری همچون فکس و فتوکپی، خدمات خشک‌شویی و اتوکشی، انبار چمدان اشاره کرد. البته توجه به این نکته ضروری است که برخی از خدمات هتل در قبال پرداخت هزینه انجام می شود.


هتل فورچون دیره دبی

این هتل در یک موقعیت خوب و در قلب دبی قرار گرفته است. این هتل دارای 76 اتاق است که تمام آن ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند. از هتل تا ایستگاه متروی یونیِن تنها ۵ دقیقه فاصله وجود دارد. در  اتاق‌های این هتل سیگار ممنوع هستند و مکان‌های مجزا برای سیگار کشیدن  وجود دارد. نظافت اتاق‌ها به صورت روزانه است و خدماتی مانند خشکشویی، اتوشویی و... با پرداخت هزینه اضافی انجام می‌گیرد. 
دستگاه ATM، مغازه برای خرید سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ از جمله امکانات این هتل است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه باز با کیفیت بالا سرو می‌شود. این هتل  برای مهمانان ناتوان و کم توان خود امکاناتی را برای اقامت راحت فراهم کرده است. 
برای افرادی که مسافرت کاری دارند دستگاه‌های فکس و کپی و اتاق کنفرانس در این هتل موجود است. پذیرش هتل 24 ساعته بوده و امکاناتی از جمله صندوق امانات، ورود و خروج خصوصی، تبدیل ارز و راهنمای گردش ارائه می‌دهد. کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی، هندی، روسی، فیلیپینی و عربی هستند. 


کوپثورن هتل 

هتل کوپثورن دارای 210 اتاق با امکانات مناسبی همچون تلویزیون، حمام، سشوار و وسایل بهداشتی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این هتل  قرار گرفتن در موقعیت خوب و نزدیک بودن به مراکز خرید و ایستگاهای حمل و نقل عمومی است که باعث کاهش هزینه های سفر می‌شود. 
از این هتل دسترسی به مرکز خرید سیتی سنتر دیره و منطقه تجاری دبی آسان است و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه با ماشین و فاصله آن تا مرکز خرید بورجومان مال 2.5 کیلومتر است. 
در این هتل سوئیت‌های مختلفی از جمله اتاق سوپریور، سوئیت  دلوکس، سوئیت اجرایی و سوئیت پنت هاوس وجود دارد. اتاق‌های هتل با وسایل مدرن تزئین شده اند و در برخی از اتاق‌های آن آشپزخانه وجود دارد. داشتن استخر رو باز همراه با یک تراس برای آفتاب گیری از دیگر امکانات این هتل می‌باشد. در رستوران‌های هتل کوپثورن غذاهای سنتی و عربی سرو می‌ شود، اگر از علاقه مندان به غذاهای عربی هستید حتما سری به رستوران های این هتل بزنید.  از دیگر خدمات هتل می‌توان به مرکز بدنسازی، حمام بخار ترکی، سونا، سالن ماساژ و پارکینگ نیز اشاره کرد. اینترنت در اماکن عمومی هتل به صورت شارژ در اختیار مهمانان قرار می گیرد. 

 

ارزان‌ترین هتل‌های دبی

پیشنهاد مطالعه :  نحوه خرید کالا از سایت های خارجی


هتل سنت جورج

این هتل سه ستاره در منطقه ای پر رفت و آمد واقع شده و دسترسی به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو را آسان  کرده است. افرادی که برای خرید به دبی مسافرت می‌کنند هتل سنت جورج گزینه بسیار مناسبی برای آن ها می باشد، چرا که   این هتل در یک منطقه تجاری واقع شده است. مهمانان این هتل در صورت نیاز به خشکشویی و اتوشویی می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات هتل استفاده کنند. اینترنت در همه نقاط هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد.  در این هتل اتاق‌های مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد. در صورت نیاز، مهمانان می‌توانند از انبار چمدان هتل  استفاده کنند. صرافی هتل آماده ارائه خدمات  تبدیل ارز برای مهمانان خود است.  پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته است و کارمندان هتل مسلط  به زبان های انگلیسی، هندی و عربی هستند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به  سرویس شاتل، شاتل فرودگاه (با هزینه اضافه)، سیستم گرمایشی، فروشگاه، رستوران و.. اشاره کرد. همچنین این هتل  امکاناتی برای افراد دارای ناتوانی های جسمی فراهم کرده است.


رزرو اینترنتی ارزان ترین هتل های دبی

یکی از راه های کاهش هزینه های سفر رزرو هتل به صورت آنلاین است. شما کافی است که یک کارت بانکی بین المللی داشته باشید تا بتوانید با پرداخت هزینه هتل آن را با بهترین قیمت رزرو کنید. اما در صورت عدم دسترسی به کارت بانکی جای نگرانی نیست شما می توانید از خدمات گروه 20 پیمنت استفاده کنید. 20 پیمنت به منظور رفاه ایرانیان خدمات پرداخت ارزی را برای رزرو هتل های خارجی ارائه می دهد. از دیگر خدمات گروه 20 پیمنت می توان به خرید بلیط هواپیما خارجی، پرداخت هتل خارجی، خرید بلیط اتوبوس و قطارهای خارجی، خرید بلیط اتوبوس و قطارهای خارجی اشاره کرد. گروه 20 پیمنت رزرو اینترنتی ارزان ترین هتل های دبی را برای شما در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر خواهد کرد.
در پایان...
در این مقاله به معرفی ارزان ترین هتل های دبی پرداختیم. آیا شما تجربه اقامت در این هتل ها را داشته اید؟ آیا هتل های ارزان دیگری در دبی می شناسید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد