سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما

توسط : تیم خبری
4,234

مقدمه 
شاید اکثر ما سایت های داخلی که برای فروش بلیط هواپیما فعال هستند را می شناسیم. اما وقتی صحبت از سایت های خارجی مطرح می شود ، چندان اطلاعاتی از آنها نداریم. اگر نمی دانید که چگونه باید در یک سایت خارجی برای خرید بلیط اقدام کنید و یا وب سایت های معتبر و برتر را نمی شناسید ، با ما در 20 پیمنت همراه باشید تا ضمن معرفی این سایتهای برتر خارجی ، روش و راهکار خرید را نیز به شما ارائه دهیم.

 
پیش از آنکه به ارائه لیست سایت های برتر خرید بلیط پروازهای خارجی بپردازیم ، این نکته را بایستی متذکر شویم که هرکدام از این سایت های بین المللی ، قوانین مشخص و منحصر به فرد خود را دارند. پس توجه داشته باشید قبل از آنکه برای پرداخت هزینه بلیط خود اقدام نمایید ، به قسمت قوانین سایت مراجعه کرده و آنرا بصورت کامل مطالعه نمایید.
نخست این نکته را بایستی بدانید که هیچ سایت خارجی نیست که برای تمامی مسیرها بهترین قیمت را ارائه دهد و نیاز است از منابع متفاوتی استفاده نمایید. ابتدا نیاز است که از جستجوی اینترنتی و رایانه سر در بیارید ، سپس با اندک مشاوره می توانید به هدفتان برسید. برای خرید بلیط هواپیما ، کافی است وارد یکی از این سایت های بین المللی شده و با ایجاد کردن حساب کاربری خود ، بلیط هواپیما را به مقصدی که می خواهید ، رزرو کنید. برای پرداخت نیز می توان از یکی از راه های پرداخت آنلاین ، کارت های اعتباری ارزی و یا پی پال استفاده نمایید که در این زمینه کارشناسان ما برای ارائه نحوه انجام آن ، در خدمتتان خواهند بود.

 

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما


در خرید بلیط هواپیما همواره چهار عامل اصلی : شرکت هواپیمایی، هزینه بلیط، کلاس پرواز و زمان پرواز نقش تعیین کننده ای در انتخاب و خرید بلیط دارد. بر همین اساس در ادامه به معرفی پرمخاطب ترین سایت هایی که بهترین اطلاعات را به منظور انتخاب بلیط با بهترین شرایط در اختیار شما قرار می دهند، می پردازیم. این نکته را همواره در نظر داشته باشید که هیچ یک از سایت به طور مداوم پایین ترین قیمت ها را ارائه نمی دهد، پس بهتر پیش از انتخاب و اقدام به خرید به سایت های مختلفی که در ادامه معرفی می گردد سر بزنید و بهترین پرواز را انتخاب نمایید.
برای خرید بلیط از بین سایت های معرفی شده و دیگر سایت های خارجی کافی است پس از انتخاب جهت خرید و پرداخت هزینه با انتخاب یکی از دو روش تهیه مستر کارت و یا پرداخت از طریق سایت های واسط اقدام نمایید. تیم تخصصی بیست پیمنت با فراهم نمودن امکان تهیه مسترکارت و همچنین استفاده از خدمات پرداخت توسط سایت امکان خریدی مطمئن و آسان را برای شما فراهم نموده است. جهت پرداخت مستقیم می توانید به منوی خدمات خرید بلیط هواپیما خارجی مراجعه نمائید.

سایت های برتر و معتبر جهت خرید پروازهای خارجی را می توان چنین معرفی کرد :


Expedia –CheapOair –Travelocity-   Skyscanner-   Bookit.com- Tripadvisor  Travelzoo- One Travel- google flights – Kayak – momondo-nomad from kiwi

 

پیشنهاد مطالعه: آموزش خرید دلاری بلیط هواپیما


اگر برای خرید بلیط از سایت های خارجی تصمیم دارید اقدام کنید نخست موارد ذیل را در نظر بگیرید :

۱-  برای زمان سفر برنامه ریزی کنید :

اکثر مواقع رزرو بلیط پیش از زمان سفر برای پروازهای خارجی ، به شما کمک می کند که بتوانید با صرف زمان مناسب ، بلیطی مناسب و مقرون به صرفه را تهیه کنید.


 ۲-  هزینه اولیه بلیط پروازهای خارجی را بررسی کنید :

در شرایطی که تصمیم گیری شما صرفا یک ایده است که بتوانید جوانب را برای پرواز خارجی بررسی کنید ، همین کافی است که بدانید این خود شروع یک سفر خارجی مهیج است.


۳- جستجوی سایت های معتبر خارجی فروش بلیط پرواز های خارجی :

این نکته دارای اهمیت است که بدانید اکثر سایت‌هایی که بلیط پروازهای خارجی ارائه می دهند ، راهکاری مشابه هم دارند. اکثر آنها لیست کاملی از خطوط هواپیمایی را ارائه می دهند که همراه با ارائه قیمت است. از طرفی تعداد دفعات و محل های توقف را در طی راه در فرودگاه های مبدا و مقصد نیز نشان می دهند. البته توجه داشته باشید که نزدیک بودن به موعد سفر ، روی قیمت ها تاثیر خواهد داشت.


۴- کارت اعتباری ارزی  را تهیه کنید :

این را بایستی بدانید که جهت رزرو کردن پرواز خارجی ، به یک کارت اعتباری ارزی احتیاج دارید. همچنین مشخصات شخصی خود را مانند نام و نام خانوادگی ، آدرس ، آدرس ایمیل و شماره گذرنامه را می بایست وارد نمایید. این نکته نیز قابل توجه است که در هنگام تهیه کارت اعتباری ارزی نیاز است هزینه ای را پرداخت نمایید که می توانید از سایت 20 پیمنت استفاده نمایید. توجه داشته باشید آدرس ایمیل را کامل و درست وارد نمایید. زیرا تاییدیه درخواست رزرو بلیط هواپیما ، برای شما ایمیل خواهد شد که در فرودگاه به آن نیاز دارید.
 برای همگان مسافرت با هواپیما و پرواز توانسته است خاطراتی مهیج را بوجود آورد. امروزه دیگر نیاز ینست تا مدت ها در صف خرید بلیط باشید ، تنها نیاز است تا به یک سایت معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما وارد شده و با مشخص کردن مبدا و مقصد ، سفری خاطرخه انگیز را برای خود رقم بزنید. پرواز و سفر با هواپیما به جهت سرعت در رسیدن به مقصد برای ما جذاب است زیرا نیاز نیست که در طی سفر خستگی مسیر را تحمل کنیم.
با در نظر گرفتن این محبوبیت و بازار تقاضای بالای مسافرت با هواپیما ، در تمامی دنیا سایت های فروش بلیط هواپیما ایجاد شده است که همگی به صورت اینترنتی فعالیت می کنند. تمامی شرکت ها و آژانس ها و سایت های خرید بلیط هواپیما و فعال در زمینه توریستی ، خدمات پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. ارائه این خدمات و سهولت در طی کردن روند ثبت و تهیه بلیط است که باعث شده است تعدادی از این سایت های بین المللی ، دارای محبوبیت و اعتبار جهانی باشند. در اینجا به معرفی چند سایت معتبر و معروف جهان می پردازیم.

 

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما


 خرید بلیط از Skyscanner

Skyscanner،  وب سایتی دارای اعتبار جهانی است که در شاخه خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت گسترده ای دارد. که توسط سه نفر از متخصصین IT در سال دو هزار و یک میلادی تشکیل شد. موسسین اولیه این سایتر معتبر بری اسمیت، بونامی گریمز و گرت ویلیام هستند.
یکی از نکات جالب این سایت این است که موسسین شرکت در قسمت معرفی شرکت نوشته اند که یکی از دلایل خلق سایت اسکای اسکنر این اسن که در مقطعی از زمان نمی توانستند بلیط مناسب برا پرواز به پیست اسکی را پیدا کنند و همین ایده ای برای راه اندازی ساتی شده است تا همگان بتوانند با دسترسی به یک سایت معتبر ، در کوتاهترین زمان ، بهترین پرواز را مطابق درخواستشان در تمامی دنیا داشته باشند.
این سایت معتبر در سال دو هزار و دو عمومی شد. دفتر شرکت دو سال بعد در اسکاتلند و در شهر ادینبوگ ایجاد شد که اکنون شعبات دیگری در کشورهای دیگر نیز دارد. دفاتر در سنگاپور ، پک و میامی فعالیت گسترده ای دارند.


مشخصات مثبت سایت  Skyscanner

در سایت اسکای اسکنر می توان میان یک هزار و دویست خطوط هواپیمایی در تمامی دنیا ، بلیط هواپیما را در هر جایی از جهان که باشید به مقصد درخواستی خود با بهترین شرایط خرید نمایید. در این سایت مشخصات کاملی از  شرکت های هواپیمایی فعالی و قیمت بلیط هایشان ارائه می شود.


چگونگی خرید بلیط هواپیما اینترنتی از سایت اسکای اسکنر

وارد سایت www.skyscanner.net شده و ابتدا در بالاترین بخش سایت در سمت راست ، واحد پولی که می خواهید را انتخاب کرده و زبان سایت را نیز به زبان درخواستی خود تغییر دهید. سپس در باکس سرچ خرید بلیط هواپیما را وارد کنید و در آخر نمایش قیمت ها را انتخاب نمایید. نتیجه در خواست خود را بر روی صفحه سایت می توانید ببینید. 
سایت Skyscanner یکی از شناخته شده ترین وب سایت های خرید بلیط در بین مسافران جهان است. سایت اسکای کننر علاوه بر فراهم نمودن امکان یافتن ارزانترین بلیط ها در ایرلاین های مختلف، خدمات دیگری همچون رزرو هتل، اجاره ماشین و ... به 30 زبان مختلف ارائه می دهد. این سایت به صورت مستقیم فروش ندارد، شما پس از یافتن ارزانترین و مناسب ترین پرواز از طریق سایت به صفحه اصلی شرکت هواپیمایی یا هتل هدایت می شوید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش خرید دلاری بلیط هواپیما

خرید بلیط از Google Flights


گوگل فلایتز یک موتور جستجوی است و هنگامی که پرواز مناسب را یافتید شمارا به شرکت هواپیمایی یا سایت های مرتبط هدایت می نماید. Google Flights امکان ردیابی قیمت ها را در طول زمان با نمودارهای قیمت و یا اراسال ایمیل در زمان کاهش یا افزایش قمیمت برای شما فراهم می نماید.
از میان خدمات بسیار گوگل ، خدماتی  برای رویت و مقایسه نمودن قیمت بلیط های هواپیما در تمامی جهان به نام   Google Flights  ایجاد شده است. از مشخصات خاصی که این خدمات گوگل دارد این است که می توان قیمت بلیط ها را یک بازه زمانی مشخص با انتخاب تاریخ مشخصی برای بلیط هواپیما رویت کرد و در مقام مقایسه ها قیمت های کمتر مربوط به روزهای قبل و بعد را نیز مشاهده نمود. از دیگر قسمتهای جالب و مه این سایت گوگل فلایتز ، این است که  برای مقاصد پرطرفدار مطابق تاریخی که مد نظر دارید به شما پیشنهاداتی را نشان می دهد که حتی می تواند بر اساس بهترین و مناسب ترین قیمت نیز باشد. حال به شما توضیح خواهیم داد از این سایت چگونه استفاده نمایید. ابتدا بایستی وارد google.com/flights شوید. سپس شهر مقصد و مبدا را مشخص کنید. به این نکته توجه کنید که می توانید روی لیست مقاصد محبوب کلیک نمایید تا پیشنهادات را ارائه دهد. اکنون نوع بلیط درخواستی را مشخص کنید. به عنوان مثال چارتر باشد ، یک طرفه یا با توقف و... بعد از آن کلاس پرواز و تعداد مسافر را تعیین کنید. تاریخ دقیق درخواستی را مشخص کرده و منتظرارائه لیست ارزان ترین بلیط های هواپیما در یک روز باشید. در این حالت می توانید از میان پیشنهادات بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید. پس از آن که بلیط خود را انتخاب کردید جهت خرید به سایت شرکت هواپیمایی که انتخاب کردید منتقل می شوید. در این شرایط اگر نیاز بود زمان را تغییر دهید و یا کنسل نمایید با شرکت هواپیمایی بصورت آنلاین در تماس باشید.

 

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما


خرید بلیط از Expedia

یکی دیگر از سایت های دارای اعتبار در جهان که در زمینه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فعالیت می نماید ، شرکت Expedia  می باشد. این شرکت به عنوان قسمتی از شرکت مایکروسافت در سال 1996   فعالیتش را آغاز نمود. پس از گذشت پنج سال توسط بیل گیتس ، به بخش عمومی منتقل شد و با مدیریت عاملی ریچارد بارتون ادامه فعالیت داد. سال بعد توسط شرکت اینتراکتیو یو اس آ خرید شد. این شرکت ار همان سال فعالیت خود را توسعه داد و در سال 2011 نیز اپلیکیشن موبایلی را به بازار عرضه نمود. این شرکت موفق در زمینه خرید بلیط هواپیما ، حدود یکصد و بیست میلیون کاربر در تمامی دنیا دارد.
این سایت علاوه بر امکان خرید بلیط خدمات دیگری همچون رزرو هتل، رزرو پرواز و هتل، اجاره ماشین، کروز و ... را ارائه می دهد. Travelocity پس از هر خرید یک کوپن تخفیف هواپیما یا هتل (بسته به نوع خرید) را به شما اختصاص می دهد. امکان لغو رایگان پروازها (در اکثر خطوط هوایی) تا بیست  چهار ساعت پس از رزرو از جمله مزایای این سایت به شمار می رود. البته در هنگام دریافت خدمات در این سایت در نظر داشته باشید که در برخی موارد هزینه رزرو دریافت می کند.
شرکت اکسپدیا، در رده هشتم بین شرکت های خدمات مسافرتی در ایالات متحده آمریکا می باشد و اولین و برترین سایت خدمات توریستی و خرید بلیط هواپیما آنلاین جهان  است که در سی کشور در دنیا فعالیت می نماید. که عمده فروش آن بصورت اینترنتی و آنلاین در سایت و اپلیکیشن انجام می شود.
بر روی سایت www.expedia.com/Flights  می توانید ضمن داشتن اطلاعات کامل حدود چهارصد خطوط هوایی در دنیا ، برنامه سفر خودتان را نیز با هر میزان هزینه ای که تمایل دارید ، انجام دهید. 
لازم به ذکر است که Expedia صاحب Travelocity است ، به همین دلیل  این سایت رزرو بلیط هواپیما اساساً نتایج برنامه های  Expedia را با استفاده از طرحی متفاوت و سیاست گذاری های سازمانی ارائه می دهد. در این سایت صفحه اصلی Travelocity ساده شده است ، اما جستجوی تاریخ های انعطاف پذیر را ارائه نمی دهد. در صفحه نتایج ، هزینه ها با کلیک کردن برای هر پرواز مشخص می شود ، که مقایسه هزینه ها را کمی دشوار می کند. در سایت تراول سیتی سفر های را طبق هر برنامه با نمره ای در مقیاس 10 درجه بندی می کند که طول مدت ، نوع هواپیما و کیفیت امکانات موجود در هواپیما در نظر می گیرد. 
بهترین ویژگی : با امتیاز بندی که در برنامه های سفر مشخص می کند ، به سادگی می توانید انتخاب صحیحی را برای خود داشته باشید و قادر خواهید بود بهترین سفر را از میان تمامی پیشنهادات در زمان دلخواه خود تعیین نمایید.

پیشنهاد مطالعه: خرید بلیط از پگاسوس در ایران


خرید بلیط از Bookit.com

سایت خرید بلیط هواپیما بوکیت بر اساس آسان سازی دسترسی برای مخاطب ایجاد شده است. با کمک این سایت قادر هستید با بهترین روش خرید بلیط هواپیما را انجام دهید. این امکانات سایت ، باعث شده است که یکی از برترین و معتبر ترین سایتهای خارجی در زمینه خرید بلیط هواپیما باشد. در سایت Bookit.com جدول نتایج طراحی شده است که این جدول ، جهت مقایسه قیمت ها ، کار را برای کاربران بسیار آسان کرده است.
در نمودار در بالای صفحه سایت ذکر شده است که پایین ترین قیمت برای پروازهای بدون توقف ، در این سایت اعلام می شود و سایت بوکیت در این زمینه پیشتاز است. در باقی موارد این سایت مشابه سایت های دیگر عمل می کند ، با تعداد زیادی گزینه و کادرهای انتخاب برای فیلتر کردن نتایج برای درخواست های خاص کاربر. شما با ثبت اطلاعات و مشخصات و تعیین بلیط ، می توانید هزینه رزرو را پرداخت نمایید. یکی از ایرادات این سایت این است که هزینه رزرو بلیط بر روی این سایت کامل و روشن نیست و شرایط در مورد این موضوع کاملا مبهم است. پس از انتخاب نهایی بلیط و وارد کردن مشخصات در نهایت شما اطلاعات هزینه را در زمان پرداخت خواهید داشت. در هر صورت در سایت Bookit.com ، مقایسه قیمت ها جهت یک مکان مشخص برای  مقایسه در دسترس است.


خرید بلیط از TravelZoo

تراولزو سایت خرید بلیط هواپیماست که نسبت به سایر سایت ها تفاوتی بارز دارد. در این سایت می توانید بازه زمانی زیادی را انتخاب نمایید. به عنوان مثال طی هفته آتی ، ماه آینده ، پاییز امسال و... و در تمام این زمان ها برای مقصدی که مد نظر دارید ، جستجو کرده و مقایسه پیشنهادات را داشته باشید. این امکان در سایتTravelzoo  باعث شده است که بتوانید را هر میزان از بودجه ای که می خواهید صرف کنید در بازه زمانی دلخواهتان ، گزینه ای را بیابید.
این سایت معتبر به دلیل امکاناتی که دارد و دسترسی های مناسب برای هر بودجه ای ، سال هاست که در لیست برترین سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما قرار گرفته است.

 

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما


خرید بلیط از cheapoair

اصلی ترین خدمتی که در سایت چیپو ایر ارائه می گردد عرضه بلیط هواپیما است. کافی است فرودگاه مبدا و مقصد و  تاریخ رفت و برگشت را در صفحه اول و در بخش Flight وارد نمایید. پس از آن لیست کاملی از پروازها با ایرلاین های و مختلف و اطلاعات دقیق پرواز در اختیار شما قرار می گیرد.


سال های بسیاری است که خرید بلیط از سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین مانند سایت cheapoair برای همه آسان شده است. خدمات اینترنتی در این سایت ها و گسترش خدمات آن ها و سهل شدن راه خرید و البته پرداخت ، توانسته است گروه بسیاری را تشویق نماید که برای خرید به این سایت ها رجوع کنند. بخصوص سایت هایی که اعتبار جهانی دارند در این مقوله پیشتاز هستند. با توجه به توسعه تکنولوژی ، می توان به سادگی از هرجای دنیا با استفاده از یک سایت معتبر همچون cheapoair بصورت آنلاین بهترین پرواز را انتخاب کرد ، پیشنهادها و تخفیفات را دید و حتی بصورت آنلاین نیز پرداخت های ارزی را انجام داد. فقط کافیست که در زمان انتخاب سایت ، به اعتبار سایت و اطلاعاتی که ارائه می دهد اعتماد داشته باشید.

سریع ترین راه را برای مقایسه و بوک کردن از میان ۴۵۰ پرواز ارزان قیمت هواپیمایی ارائه می دهیم! شعار اصلی چیپو ایر است. در نظر داشته باشید که گاهی قیمت های اولیه با قیمت های نهایی محاسبه شده در سایت متفاوت است(برای هر خدمت میزان قیمتی در نظر گرفته می شود). پس از تکمیل اطلاعات فردی می توانید شماره صندلی خود را نیز انتخاب نمایید اما در نظر داشته باشید که این خدمت نیز هزینه ای در بر خواهد داشت.
جهت خرید بلیط پروازهای خارجی از سایت Cheapoair  به سادگی با مشخص کردن زمان دلخواه ، در ساعتی از شبانه روز که باشد بدون واسطه ، پرواز دلخواه خود را با قیمتی واقعی و مناسب انتخاب ، رزرو و خرید نمایید.
همانطور که می دانید خرید بلیط از راه سایت های خرید بلیط پروازهای خارجی مانند  Cheapoair به دلیل قیمت مناسب نسبت به آژانس های هواپیمایی ، مقرون به صرفه است. ضمن اینکه دراین سایت ها با دسترسی و پیشنهاد های پروازهای موجود در زمان انتخابی شما ، امکان انتخابی بهتر را برای شما ایجاد می نماید. فقط کافی است تاریخ و مقصد را انتخاب نمایید تا لیست کاملی از پیشنهادات ارزان قیمت و مناسب را داشته باشید. به عبارتی شما دراین حالت ، انتخاب های بیشتری برای پرواز خارجی خود خواهید داشت.
یکی از دلایلی که گروهی از افراد ، وسایل نقلیه دیگری را برای سفر انتخاب می کنند ، هزینه های بالای بلیط هواپیما نسبت به سایر وسایل است. همین موضوع باعث شده است که اکثر شرکت های هواپیمایی و سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما ، برای جذب بیشتر و رضایت مندی مشتریان ، بلیط های ارزان قیمت و یا تخفیف دار را در سیاست کاری خود دارند.
در این میان آژانس هواپیمایی بین‌المللی CheapOair  هم با درنظر گرفتن چنین سیاستی ، یکی از موفق ترین و برترین شرکت ها در حوزه بلیط های پرواز خارجی می باشد. این شرکت از سال 2005 فعالیت خود را آغاز نمود و در کوتاهترین زمان به یکی از برترین شرکتهای خدمات مسافرتی بدل شد.
شما با خرید بلیط cheapoair قادر خواهید بود در میان تعدا زیادپرواز در روز و ایر لاین های مختلف، بلیطی را تهیه نمایید که با بودجه و نیاز‌های شما سازگار است. همچنین از طریق سیستم جستجو در سایت  CheapOair و ایجاد فیلتر ، می توانید تنها بلیط های مورد نظر خود را درخواست نمایید. و یا با جستجوی بلیط های تخفیف دار ، بلیطی مناسب را از این سایت برای خود رزرو نمایید. 
در سال 2011 که این شرکت اپلیکیشن خود را برای iOS و اندروید ، طراحی نمود باعث شد تا نسبت به باقی سایت های خرید بلیط ، پیشی گرفته و سطح کاری خود را ارتقاء دهد. به همین دلیل در سال 2012 به یکی از سایت های برتر دنیا مبدل شد.
نحوه کار با سایت cheapoair جهت خرید بلیط هواپیما به این گونه است که یا از طریق اپلیکیشن یا سایت این شرکت اقدام نموده و بلیط خود را انتخاب نمایید. برای پرداخت بایستی از یکی از کارت های ارزی بین المللی استفاده کنید که در سایت 20 پیمنت در این زمینه در خدمت شما خواهیم بود. 
بعد از تعیین بلیط و نحوه پرداخت ، آنرا رزرو نموده و اطلاعات پرواز را یا در آدرس ایمیل خود خواهید داشت و یا بر روی گوشی موبایل دریافت می کنید.


خرید بلیط از  TripAdvisor Flights 

ابتدا در قسمت جستجوی پرواز ، مشخصات سفر خود را وارد کنید. این مشخصات شامل شهر مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت می شود. سپس می توانید طیف وسیعی از پروازها را در بازه زمانی که مشخص کرده اید با کرایه های ارزان بصورت لیستی کامل دریافت کنید. سایت TripAdvisor Flights یکی از سایت های برتر خرید بلیط های پرواز خارجی محسوب می شود.
در این مرحله نیاز است با توجه به فیلترهایی که در سایت قرار گرفته است ، گزینه هایی مانند زمان پرواز ، خطوط هواپیمایی و توقف را تعیین نمایید. ضمنا این امکان برای شما وجود دارد که صندلی خود را در پرواز انتخاب نموده و کارت پرواز را نیز به صورت آنلاین دریافت نمایید. 
TripAdvisor  شرکت مادر SmarterTravel است که پیش از این به دلیل بررسی های هتل شناخته شده است اما هم اکنون با ارائه خدمات برتر در ارائه بلیط های پرواز خارجی ، توانسته است از سوی مسافران رتبه های برتری را به عنوان فعال در خطوط هوایی از آن خود نماید. شما می توانید جستجو برای پروازهای هواپیما را در پروازهای TripAdvisor جستجو نمایید . با نگاه دقیق به این سایت رزرو پرواز ، مشخص است که TripAdvisor همیشه در تلاش است که ارزانترین قیمت های بلیط را ارائه نماید. اما در زمان هایی خاص تخفیف های ویژه ای را اعمال می نماید. با این وجود ، همیشه این گزینه را به شما می دهد تا بتوانید این سایت را با سایتهایی مانند  Expedia ، Travelocity و سایر سایت های رزرو پرواز مقایسه نمایید. پروازهای TripAdvisor همچنین دارای گزینه های جستجوی مفیدی مانند امکان جستجو برای اولویت بندی پروازهای بدون توقف ، می باشد.
ابزار جستجوی پرواز در این سایت از سایرسایت های مشابه بی نظیر است زیرا این امکان را به شما می دهد بتوانید خطوط هوایی دیگری را مبتنی بر درخواست خود و برحسب کرایه آنها مشاهده نمایید. بنابراین می توانید از هواپیمایی مناسب و قوی بلیط خود را تهیه نمایید.

 

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما


خرید بلیط از  OneTravel 

یکی دیگر از سایت های خرید بلیط هواپیما One Travel است که پرواز و هتل را با قیمتی مناسب ارائه می کند.این شرکت درسال 1995 در شهر بارن پنسیلوانیا تاسیس شده است. و همانگونه که آمار نشان می دهد یکی از برترین سایت های معروف در زمینه خرید بلیط پروازهای خارجی در ایالات متحده آمریکا محسوب می شود.
به محض آنکه فرودگاه یا شهر مقصد خود را وارد می کنید ، در قسمت تقویمی سایت قیمت های از پیش تنظیم شده را ارائه می کند. این یک ویژگی مفید است که شما می توانید در کمترین زمان تاریخ های سفر را با بهترین قیمت مطابق درخواست خود و در تاریخی که مد نظر دارید پیدا نمایید.
یکی از مهمترین ایرادات OneTravel این است که در هر بلیط هزینه خدمات ارائه بلیط تغییر می کنند. البته این تغییرات لحظه ای با شیب تند ، نیاز است که در قسمت بالای سایت نمایش داده شود. اما در هرصورت شما می توانید پروازهای متفاوتی را بر روی سایت وان تراول مقایسه نمایید. گزینه های مختلفی است که با انتخاب آنها لیست مقایسه ای در اختیارتان قرار می گیرد. این درشرایطی است که در انتخاب تاریخ سفر خود انعطاف پذیر باشید و با انتخاب یک بازه زمانی مناسب ، بتوانید پروازهای مناسب و ایده آلی را برای خود رزرو نمایید.

پیشنهاد مطالعه: خرید بلیط قطار خارجی به صورت اینترنتی


خرید بلیط از  Travelzoo 

 سایتTravelzoo با سایر سایتهای ذکر شده در اینجا کاملاً متفاوت است. به جای رزرو برنامه های ویژه ، می توانید زمانهای گسترده (این هفته ، ماه آینده ، این تابستان و غیره) را برای مقصد مورد نظر خود در هر ماه یا فصل جستجو کنید. این امر باعث می شود Travelzoo برای افرادی که دارای بودجه و بازه زمانی مناسب هستند ، مناسب باشد ، اما هیچ تصوری درمورد زمان یا حتی جایی که می خواهند به آنجا بروند ، نیست. نکته مثبت این است که اگر برنامه های خاصی را در ذهن دارید ، 
انعطاف پذیری Travelzoo می تواند گزینه ها و پیشنهادات ویژه ای را که شما در جایی دیگر پیدا نکرده اید ، مانند پروازهای ارزان قیمت ، کلاس تجاری و برنامه های سفر چند شهره ، سفرهای خیابانی را مقرون به صرفه تر از آنچه فکر می کنید برایتان ایجاد نماید.
شرکت تراول زو Travelzoo دارای بیست و هشت میلیون عضو و بیست و پنج دفتر در تمامی دنیاست. موسس شرکت تراول زو می گوید: هدف ما دریافت بهترین پیشنهادات از برترین شرکت هاست و ما هرگز راهکاری را پیشنهاد نمی کنیم که خودمان قادر به انجامش نباشیم.


خرید بلیط از Hopper


Hopper در حقیقت یک اپلیکیشن است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا مناسبترین زمان را برای خرید بلیط پیش بینی کنید. طراحان این اپلیکیشن اعلام کرده اند با استفاده از این اپلیکیشن تا 40% در هزینه پرواز صرفه جویی خوهید داشت.
این اپلیکیشن با محیط کاربری بسیار ساده امکان مشاهده و بررسی لیست قیمت ها را برای یک سفر مشخص یا در طول یک ماه فراهم می نماید. از جمله معایب Hopper عدم امکان جستجو بر روی دسکتاپ و گزینه های محدود فیلتر است.

 

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما


خرید بلیط از  trip 

یکی دیگر از شرکتتهای فعال در خصوص ارائه بلیط های پرواز خارجی فعالیت می نماید ، شرکت trip است که به بیش از پنج هزار شهر در سراسر دنیا پرواز دارد. این سایت جهت پروازهایش ، قیمت های ثابت و دارای ضمانت را ارائه می نماید. همچنین روش پرداخت هزینه بلیط در این سایت بسیار راحت و البته ایمن است. بنابر این می توانید با خیالی آسوده ، رزرو بلیط انتخابی خود را از طریق سایت تریب انجام دهید.


خرید بلیط از KAYAK 

کایاک یک سایت کپی شده است که چندین بار متوقف شده است ، اما وقتی در اواسط دهه 2000 دوباره راه اندازی شد ، توانست با تغییراتی بنیادی به سایتی قدرتمند تبدیل شود و هنوز هم یکی از قدرتمندترین ابزارهای جستجو را دارد. در این سایت می توانید قیمت های لحظه آخری یا تخفیف دار  را ردیابی نمایید. این سایت به جهت نوع کاربری و با توجه به تبلیغات گسترده ای که انجام داده است ، توانسته است حتی ، پررنگ تر از پروازهای Google ظاهر شود. سایت کایاک همانند گوگل ، دارای ویژگی جستجوی انعطاف پذیری است که به شما امکان می دهد پیشنهادات پرواز خوبی را در منطقه ای مانند اروپا جستجو کرده و یا حتی به سادگی در هر جای دیگری آنرا بیابید. 
یکی دیگر از ویژگی های مفید موجود در این سایت این است که در بسیاری از برنامه های سفر ، نیاز به مشاوره حس می شود که در این سایت و در قسمت مشاوره ما ، به شما امکان می دهد بدانید که اکنون باید کدامین بلیط را در چه زمانی بخرید و یا نیاز است که کمی منتظر بمانید ، این بدان دلیل است که کیاک فکر می کند کرایه ها طی هفت روز آینده بالا یا پایین می روند. این سایت قدرتمند بارها در معرض خطر هکر ها قرار گرفته است اما با زیربنای مناسب توانسته است همچنان جزو برترین سایت های خرید بلیط پروازهای خارجی باقی بماند.
این شرکت در طی ده سال فعالیت خود از یک دفتر کوچک با چهارده پرسنل به شرکتی قوی با بیش از یکهزار نفر تبدیل شده است که زیر گروه های بین المللی این شرکت بشرح ذیل است : SWOODOO ، checkfelix ، momondo ، Cheapflights ، Mundi  و  HotelsCombined

 

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما


خرید بلیط از  Momondo

این سایت یک metasearch است و از دیگر موتورهای جستجو نیز برای یافتن بهترین نتیجه استفاده می کند. یکی از مناسب ترین سایت های برای ردیابی و انتخاب بهترین قیمت ها است.
مانند کایاک ، Momondo یک سایت metasearch است که شما را برای خرید خود به سایت های دیگر می برد. در سایت موموندو در قسمت چپ صفحه می توان اطلاعاتی مانند زمان پرواز و قیمت بلیط و سایر جزئیات هواپیما ... را فقط با کلیک کردن گزینه مناسب رویت کرد. در این سایت ابتدا مبدا و مقصد را از شما می خواهد. سپس نیاز است تاریخ های رفت و برگشت را بصورت مشخص و یا در بازه زمانی تعیین کنید. بدین ترتیب پروازهای متفاوتی را با قیمت های مشخص بر روی سایت به نمایش می گذارد که می توانید آن ها را مقایسه نمایید. به دلیل داشتن حدود یکهزار خط پرواز ، توانسته است رنج قیمتی مناسبی را دراختیار کاربر قرار داده و انتخاب را برای هر فرد راحت نموده است. این خود دلیلی بر رضایت و برتری این سایت خرید آنلاین بلیط پروازهای خارجی است.

پیشنهاد مطالعه: خرید بلیط کشتی های تفریحی کروز


خرید بلیط از Kiwi.com

این سایت مانند بسیاری از سایت های دیگر OTA است. شما به جای اینکه به سایت دیگری وصل شوید ( همانند سایت های کایاک یا ماموندو) به طور مستقیم در سایت (همانندExpedia ) می توانید رزرو خود را انجام دهید. اما آنچه آن را از دیگر سایت ها متفاوت می کند ، موتور جستجوی Nomad است که به شما امکان می دهد برنامه های سفر ارزان را برای سفرهای چند منظوره پیدا کنید. شما محل شروع و پایان سفر خود و همچنین شهرهایی که می خواهید در طول مسیر متوقف شوید را وارد می کنید ، (از جمله اینکه چند شب که می خواهید در هر مکان بگذرانید) سپس درخواست مسیرکرده  و سایت برنامه ای را برای شما ایجاد می کند که با خطوط هوایی و مسیرها با کمترین قیمت ممکن مطابقت داشته باشد. به عنوان نمونه ، مسیری را در نظر می گیریم که شامل چهار پرواز است ، شهر نیویورک به رم ، مسکو ، توکیو و بازگشت به نیویورک ، که با یک بلیط یک هزار و سی دلاری مقدور می شود.  شما می توانید نتایج خود را فیلتر کنید تا مسیرهای مختلف را با چند لایه برای شما به نمایش بگذارد.

 

سایت های خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما


حرف آخر : 

در اینجا تلاش کردیم گزیده ای از سایت های برتر جهان را که در زمینه خرید بلیط های پرواز خارجی فعالیت می نمایند و قدرتمند نیز ظاهر شدند ، را در اختیارتان قرار دهیم. برای خریدی مطمئن و البته آسان ، نیاز است ابتدا سایت را برگزینید بعد از آن از داخل سایت پیشنهادات را کامل بررسی کنید ، سپس به پرداخت هزینه بلیط بپردازید. در 20 پیمنت به شما کمک خواهیم کرد ضمن انتخاب پروازی ایده آل از سایتی معتبر ، پرداخت آنلاین را نیز انجام دهید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد