بهترین هتل های آنکارا

بهترین هتل های آنکارا

توسط : تیم خبری
1,551

شهرآنکارا دومین شهر بزرگ و پیشرفته ترکیه می باشد. این شهر در عین حال که مدرن است ، از تاریخ و تمدنی قدیمی نیز بهره می گیرد. این را در تمامی شهر می توان حس کرد. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید بازدید از این شهر زیبا را را نیز در برنامه سفر خود بگذارید زیرا با گشتی در آنکارا می توانید فرهنگ و معماری زیبایی از ترکیه را تجربه کرده و تبدیل به خاطراتی خوش نمایید. در 20 پیمنت ، شما را با هتل های برتر آنکارا آشنا کرده و برای انتخابی بهتر شما را یاری می کنیم. 
این نکته برکسی پوشیده نیست که برای داشتن سفری مهیج و لذت بخش ، داشتن محل اقامتی راحت ، زیبا و با امکاناتی مناسب امری ضروری است. در شهر بزرگ و مدرن آنکارا ، با وجود هتل های بسیاری که هر سلیقه ای را پوشش می دهد، این دغدغه وجود نخواهد داشت. البته مهم آن است که بتوانید بر اساس سلیقه و انتظارات و البته بودجه خود هتل مناسب را بیابید. 
شهر آنکارا با تمامی جذابیت ها و ویژگی هایش یکی از مقاصد گردشگری از تمامی دنیا شده است. از همین رو هتل ها و اقامتگاه های این شرکت ، عمدتا به استاندارد های این شاخه نزدیک هستند تا بتوانند با ارائه خدماتی ویژه رضایت مسافران خود را بدست آورند و بر محبوبیت جهانی خود بیافزایند.
از میان هتل های آنکارا ، تعدادی از هتل ها به جهت مزیت هایی که دارند ، بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار گرفته اند که در این جا به معرفی تعدادی از این هتل های معروف آنکارا می پردازیم.

 

بهترین هتل های آنکارا


1-هتل بیلکنت

هتل بیلکنت ، هتل پنج ستاره لوکس و مجلل در شهر آنکارا می باشد. در این هتل بدلیل وجود سالن کنفرانس بزرگ ، بسیاری از گردشگران بین المللی و بازرگانان حضور دارند. بعبارتی در کنار آن که هتلی زیبا و با شکوه است ، توانسته است بعنوان مرکزی برای برگزاری کنفرانس ها نیز باشد. اگر به دنبال اقامتی شیک هستید و می خواهید امکانات لازم برای یک کنفرانس را نیز داشته باشید این هتل می تواند انتخاب مناسبی باشد. 
هتل بیلکنت با وجودی که در منطقه ای بسیار آرام واقع شده است ، اما دسترسی های مناسب دارد. این هتل پرطرفدار در هر ساعتی از شبانه روز ، پذیرای میهمانان خود خواهد بود. 
تجهیزات و امکانات هتل بیلکنت
اگر نیاز دارید برای گردش به شهر بروید ، می توانید با پرداخت مبلغی جدا از هزینه هتل ، از خدمات ترانسفر هتل استفاده نمایید. این نکته را به یاد داشته باشید که در زمان ورود و یا رزرو هتل در فرم مربوطه ثبت کنید که درخواست استفاده از میوه ، بطری آب و شیرینی و شکلات هتل هستید و مبلغ آن را پرداخت می نمایید.
پذیرش در این هتل بصورت بیست و چهار ساعته می باشد. قابل ذکر است که هر روز از ساعت چهارده تا نیمه شب ، اتاق به مسافران تحویل می شود و تا ساعت دوازده می توانید اتاق را تحویل نمایید. پرسنل مجرب هتل بیکنت ، به زبان های ترکی و انگلیسی پذیرای مهمانان هستند. ضمنا همانطور که گفته شد اگر برای برگزاری جلسات این هتل را انتخاب نموده اید ، می توانید از امکانات و تجهیزات اتاق جلسات استفاده نمایید. استفاده از دستگاه فکس و کپی نیز در این اتاق جلسات مقدور است. 
تراس های زیبای این هتل که برای مشاهده مناظر شهر بسیار زیباست و باغ اختصاصی هتل که با فضایی برای استراحت و تهیه غذایی لذیذ با استفاده از باربیکیو داخل باغ ، ایجاد شده است. این امکان برای مسافران هتل وجود دارد. همچنین سالن سلامتی هتل ، باشگاه ورزشی و بدن سازی ، استخر روباز و پوشیده ، استخر آب سرد و استخر کودکان ، سونا و جکوزی هتل همگی از امکانات تفریح و سرگرمی مهیجی است که در این هتل ایجاد شده است. 
از دیگر ورزش هایی که در این هتل می توانید همراه با مربیان مجرب داشته باشید ، گلف و تنیس است که در دسترس مسافران قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای موسیقی زنده است که هر شب برگزار می شود. صبحانه سفارشی مسافران هر روز صبح در اتاق شان سرو می شود. برای صرف غذا می توانید از رستوران مجلل هتل که غذاهای محلی و بین المللی را طبخ می کنند ، استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: هتل های ارزان استانبول


2-هتل هیلتون

یکی دیگر از هتل های درجه یک و پنج ستاره در آنکارا ، هتل هیلتون است که در بسیاری از کشورها شعبه فعال دارد و از شهرت جهانی برخوردار است. این هتل زیبا و مجلل و با شکوه ، بدلیل امکانات و خدمات بسیار عالی که ارائه می دهد، مورد استقبال بسیاری از گردشگران بین المللی قرار گرفته است. به عبارتی اگر کسی تصمیم داشته باشد به آنکارا سفر کند ، اقامت در این هتل زیبا را از دست نخواهد داد. این هتل در منطقه ای آرام واقع شده است و دسترسی های لازم را دارد. 
هتل هیلتون به دلیل داشتن امکانات بالای تفریحی و سرگرمی ، خود پایگاهی برای تفریح محسوب می شود. به گونه ای که تعداد بسیاری از کسانی که از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل استفاده می کنند ، مسافر نیستند.


امکانات تفریحی و رفاهی هتل هیلتون

خدمات پذیرش این هتل ، بصورت بیست و چهار ساعته بوده و چنانچه در هر ساعتی از شبانه روز به هتل برسید می توانید اتاق رزرو خود را تحویل بگیرید. همچنین ساعت تحویل دادن اتاق ها در هتل هیلتون از ساعت چهارده تا بیست و چهار می باشد و ساعت دوازده می بایست اتاق ها تحویل داد. پرسنل مجرب و حرفه ای این هتل ، به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.
از جمله سرویس های این هتل می توان به درخواست نظافت و سرویس مجدد اتاق ها ، در خواست امنیت بیشتر ، اینترنت وایفای رایگان ، خدمات ترانسفر شهری و فرودگاهی و سالن جلسات بهمراه تجهیزات کامل ، اشاره نمود. ضمنا برای برگزاری جلسات در این هتل می بایست هزینه مجزایی پرداخت نمود. 
باغ اختصاصی زیبای هتل با شرایط رفاهی و آرامش بخش یکی از جاذبه های این هتل است. همچننی می توانید از روی تراس اتاق خود تصاویری زیبا از شهر را داشته باشید. باشگاه ورزشی و سلامتی  یوگای هتل در اختیار مسافران است. از طرفی استخر روباز و سرپوشیده و کودکان این هتل به همراه سونا و جکوزی و استخر آب سرد می تواند اوقات شاد و لذت بخشی را برای مسافرانش مهیا سازد. باشگاه ورزشی و بدنسازی این هتل و زمین های گلف و تنیس از جمله امکانات ورزشی عالی هتل هیلتون محسوب می شود. 
در رستوران این هتل می توانید غذاهای محلی و بین المللی را سفارش داده و از خوردن آنها لذت ببرید. ضمن آنکه صبحانه هر روز صبح در اتاق های هتل سرو می شود. نکته جالب و دوست داشتنی این هتل ، اجرای موسیقی زنده هر شب در فضای آرام و دلنشین هتل می باشد.

 

بهترین هتل های آنکارا


3-هتل گرین پارک 

اکنون می خواهیم یکی از برترین هتل های پنج ستاره شهر آنکارا را به شما معرفی کنیم. هتل گرین پارک یکی از هتل های باشکوه و زیبای این شهر است که به دلیل امکانات رفاهی و سرگرمی که برای مسافران خود ایجاد کرده است ، توانسته است اقامتگاهی مناسب و ایمن برای گردشگران بین المللی باشد. این هتل پرطرفدار و با کیفیت ، در منطقه ای عالی ایجاد شده است که درعین حال که حس آرامشی را به مسافرانش منتقل می کند ، به مراکز خرید و دیدنی شهر نیز نزدیک است. امکانات باشگاه سلامتی این هتل برای هر ساعتی از روز در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.


هتل گرین پارک و خدمات رفاهی آن 

برای استفاده از خدمات اجاره خودرو و یا ترانسفر شهری نیاز است مبلغی را جداگانه مسافران پرداخت نمایند. پذیرش هتل بصورت بیست و چهار ساعته از میهمانان خود پذیرش خواهد نمود و می توان به آسانی رزرو اتاق خود را در هر ساعتی دریافت نمود. این نکته قابل ذکراست که هر روزه ساعت سیزده الی نیمه شب زمان تحویل اتاق ها می باشد و زمان خالی کردن اتاق ها نیز دوازده می باشد. پرسنل مجرب هتل گرین پارک به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. همچنین اگر برای برگزاری جلسات این هتل را انتخاب نموده اید ، سالن جلسات هتل با تمامی تجهیزات در اختیار مسافران می باشد. 
از دیگر امکانات این هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان این هتل است که نیازی به رزرو قبلی ندارد. اینترنت وایرلس و پرسرعت در تمامی این هتل به صورت رایگان قابل استفاده می باشد. فروشگاه های مستقر شده جهت خرید سوغاتی و کالا در این هتل دارای محصولاتی با کیفیت و جذاب هستند که گردشگران را به سوی خود جلب می کنند. دوربین های امنیتی در تمامی هتل ، شرایط امن و راحتی را برای مسافران فراهم نموده است. 
همچنین می توان به باشگاه ورزشی و سلامتی این هتل اشاره نمود. استخر هتل گرین پارک ، می تواند اوقاتی آرام و شادی را برایتان رقم بزند. از طرفی وجود سونا و جکوزی و استخر سرد نیز برای سلامتی و تازه شدن روح و جسم مفید است. این امکانات و خدمات رفاهی بغیر از مسافران در اختیار سایر افراد نیز قرار می گیرد و می توانند از این تجهیزات و امکانات استفاده نمایند. 
سالن ورزشی تنیس ، دارت و گلف همچنین داشتن باشگاه ورزشی بدن سازی و یوگا از دیگر فعالیت های ورزشی است که هم مسافران می توانند از آن استفاده کنند و هم دیگر مراجعین.  ضمنا در رستوران هتل می توانید غذاهای ترکی و اروپایی را میل نمایید. ضمن اینکه صبحانه هر روز صبح در اتاق مسافران سرو می شود. 


4-هتل برا 

یکی دیگر از هتل های لوکس و پرطرفدار در آنکارا هتل برا می باشد. این هتل پنج ستاره در یکی از مناطق خوب در آنکارا واقع شده است و بسیار مجلل و زیبا طراحی شده است. کسانی که حتی یک بار از این هتل برای اقامت استفاده کرده باشند آن را به عنوان خاطره ای زیبا و دلنشین ثبت خواهند کرد. این هتل می تواند از آن خاطراتی باشد که تکرار شدنش همچنان دلنشین خواهد بود. منطقه ای که هتل در آن واقع شده است شرایط دسترسی مناسبی با جاذبه های شهر و مراکز خرید دارد ، درعین حال که آرام و بدون هیاهو می باشد. 
هتل برای آنکارا فاصله اش تا فرودگاه آنکارا تقریبا بیست و هشت کیلومتر است و تا مکان های تفریحی همچون مقبره آتاتورک حدود چهار کیلومتر ، قلعه آنکارا حدود سه کیلومتر و تا موزه فرهنگ شهر آنکارا تقریبا سه کیلومتر می باشد. این هتل دارای دویست و نه اتاق می باشد.


امکانات رفاهی و سرگرمی هتل

مسافران این هتل می توانند با پرداخت هزینه هایی مجزا از امکانات کرایه خودرو برای گردش شهری و یا فرودگاه استفاده نمایند. ضمنا اگر از خوراکی های داخل اتاق مانند شیرینی و شکلات ، میوه های تازه و نوشیدنی ها استفاده می کنند ، هزینه ها بصورت جدا محاسبه می شود. 
تهویه مطبوع در تمامی هتل و اتاق ها در گردش بوده و هوای تمیز و دلنشینی را در تمامی نقاط ایجاد نموده است. پذیرش بیست و چهارساعته هتل ، از مهمانان خود پذیرایی خواهد نمود. البته تحویل اتاق ها هر روزه از ساعت سیزده تا اوقات نیمه شب می باشد و اگر قصد خالی کردن اتاق را داشته باشند می بایست تا قبل از ساعت دوازده انجام گیرد.
پرسنل هتل برا به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. این هتل پنج ستاره و ممتاز بصورت روزانه نظافت و سرویس می شود و اگر نیاز باشد با درخواست مسافر ، نظافت مجدد انجام خواهد شد. ضمنا امنیت این هتل کامل است. اگر هم به خاطر جلسات کاری به این هتل آمده اید می توانید از اتاق جلسات با تمامی امکانات و تجهیزات مانند کپی و فکس و تلفن نیز استفاده نمایید. اینترنت نیز در تمامی هتل بصورت رایگان و پر سرعت در اختیار مهمانان قرار می گیرد. 
رستوران هتل با طبخ غذاهای ترکی و بین المللی در اختیار مهمانان در تمامی روز است. ضمن آنکه صبحانه را می توانید در اتاق خود میل نمایید.
همانطور که پیش تر توضیح داده شد این هتل دارای امکانات تفریحی و سرگرمی بسیاری است که نه تنها در اختیار مسافرانش قرار گرفته است ، حتی افراد از بیرون هتل نیز می توانند از این امکانات استفاده نمایند. امکاناتی همچون زمین های گلف و تنیس و باشگاه های ورزشی و بدن سازی. همچنین استخر بزرگ و تمیز این هتل ، برای هر مسافری جذاب بوده و می تواند اوقات مفرهی را ایجاد نماید. اگر هم به همراه کودک خود سفر می کنید قسمت استخر کودک می تواند سرگرمی مناسبی برای او باشد.

 

بهترین هتل های آنکارا


5-هتل هالیدی این

درسال 2012 هتل هالیدی این در شهر آنکارا تاسیس شد. به دلیل نزدیکی این هتل با مجلس ترکیه و مرکز همایش ( تنها ده دقیقه پیاده روی نیاز است) این هتل بسیار معروف و پر طرفدار شده است . از طرفی تا مراکز خرید و یا مترو نیز حدود ده دقیقه پیاده روی نیاز دارد.
فاصله این هتل تا فرودگاه تقریبا سی کیلومتر است و تا مقبره آتا تورک دو و نیم کیلومتری راه می باشد.این هتل زیبا به جهت آنکه زیرمجموعه برند معروف هالیدی است از استانداردهای بین المللی برخوردارد است. تمامی اتاق ها و حتی لابی هتل بسیار کلاسیک و مدرن و زیبا طراحی شده است. به دلیل نزدیک بودن با سفارت خانه ها ، مسافران بین المللی بسیاری برای گردش و یا برگزاری جلسات به این هتل می آیند.
این هتل دارای شش طبقه می باشد که دارای امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان ، باشگاه های ورزشی و بدن سازی ، ترانسفر شهری و فرودگاهی ، اینترنت رایگان در تمامی هتل که پر سرعت نیز هست ، تجهیزاتی برای افراد کم توان می باشد.
ضمنا اگر برای سفر کاری به آنکارا سفر کرده اید و هتل هالیدی را برای اقامت و برگزاری کنفرانس ها برگزیده اید ، می توانید از سالن کنفرانس برای جلسات کاری خود و یا برگزاری همایش و سمینار استفاده نمایید. تجهیزات این سالن کامل می باشد.
برای استفاده از باشگاه بدن سازی این هتل می توانید از ساعت شش تا بیست و سه از آن استفاده نمایید استفاده از لوازم این باشگاه برای مسافران رایگان است. همچنین اگر از خودروهای اجاره ای این هتل استفاده می نمایید هزین آن تقریبا برای دو نفر چهل و پنج یورو می باشد. 
از دیگر امکانات داخل اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع که البته در تمامی هتل نیز ایجاد شده است ،  تلویزیون قهوه ساز، حمام با سشوار ، مینی بار و اینترنت وای فای رایگان نام برد. همچنین در تعداد زیادی از اتاق ها نوشیدنی و شکلات گذاشته شده است. تعداد اتاق های این هتل هشتاد سه اتاق است.
در رستوران شیک این هتل می توانید هر روز برای صرف ناهار ، شام و صبحانه از غذاهای ترکی و بین المللی آن استفاده نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که صبحانه را در داخل اتاق خود درخواست نمایید. هر روز صبحانه ساعت شش و نیم سرور می شود و ساعات ناهار از ساعت دوازده شروع خواهد شد. غذاهای لذیذی را در این رستوران تجربه خواهید نمود. 
در کافه بار هتل هالیدی که فضایی شیک و وسیع است و با لوسترهای زیبایی تزئین شده است ، می توانید نوشیدنی ها ، اسنک های مغذی و خوشمزه و کوکتل های متفاوتی را تجربه نمایید. این کافه از ساعت ده صبح شروع به کار می نماید و تا ساعت یک بامداد به مسافرانش سرویس خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای جامع مسافرت به ترکیه


6- هتل گرند

در ابتدای سال دو هزار و نه در شهر آنکارا هتلی مجلل و با شکوه به نام گرند تاسیس شد که پنج ستاره بوده و یکی از برترین هتل های آنکارا محسوب می شود. این هتل در نزدیکی محلس واقع شده است و این خود باعث شده است که جایگاه ویژه ای داشته باشد. همچنین تقریبا نهصد متر تا ایستگاه مترو فاصله است که می تواند شما را برای تردد های شهری کمک بزرگی باشد. از طرفی تا مراکز خرید بزرگ در مرکز شهر حدود دقیقه با ماشین راه است و تا پارک معروف کوگلا حدود یک و نیم کیلومتر و تا فرودگاه این شهر سی کیلومتر راه می باشد. به دلیل بالا بودن رنکینگ این هتل ، در اغلب سایت های رزرو هتل ، این سایت دارای رتبه و اهمیت بالایی است.
رستوران تمیز و زیبای هتل در تمامی اوقات روز با غذاهای ترکی و بین المللی از میهمانان خود پذیرایی می نماید. شما می توانید تجربه طعم لذیذ یک غذای ترکی را در این رستوران داشته باشید. همچنین این امکان وجود دارد تا صبحانه خود را در اتاق خود داشته باشید

 
تجهیزات و امکانات تفریحی و رفاهی هتل

در این هتل ، با وجود سالن کنفرانس بزرگ و اتاق های جلسات متعدد ، امکان برگزاری همایش است. همچنین مراکز تجاری تمام وقت باز هستند و فروشگاه های سوغاتی در هتل در دسترس مسافران می باشد. پارکینگ اختصاصی در این هتل بصورت رایگان می باشد و هزینه اضافه دیگری از مسافران دریافت نمی نماید. خدمات گردشگری و تور نیز به مهمانان ارائه می شود.
تمامی اتاق های این هتل بصورت روزانه انجام می شود و برای اتوشویی و خشک شویی لباس هایتان می توانید از خدمات این هتل استفاده نمایید. ضمنا جهت گردش در شهر و یا فرودگاه خدمات ترانسفر این هتل نیز درخدمت مسافرانش می باشد. همچنین اتاق نگهداری از کودک در هتل برقرار است که با هزینه جداگانه برای شما مقدور می شود. اگر نیاز باشد برای شما تاکسی یا لیموزین تهیه شود این هتل این امکان را برای شما فراهم می سازد.
پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. در این هتل امکان استفاده از سالن آرایش و زیبایی و حتی خدمات عروسی نیز وجود دارد. اینترنت در تمامی قسمت های هتل بصورت رایگان در دسترس می باشد. هر روز از ساعت چهارده اتاق های هتل تحویل داده می شوند و برای خالی کردن اتاق بایستی ساعت دوازده اقدام نمود.
همچنین از دیگر امکانات جذاب تفریحی و سرگرمی در هتل پنج ستاره گرند ، می توان به استخر سرپوشیده آن اشاره نمود که می تواند اوقات مفرهی را برایتان ایجاد نماید همچنین سالن سلامتی و تناسب اندام نیز در این هتل بر قرار است. استفاده از سونا و جکوزی و آب گرم برای مسافران به صورت رایگان می باشد. 
کافه هتل نیز محیطی آرام و دلنشین است که از مسافران با نوشیدنی هایی دلپذیر پذیرایی می نماید تا ضمن نوشیدن ، از فضای آرام بخش کافه نیز بهره ببرند.

 

بهترین هتل های آنکارا


7-هتل مُونپیک 

از دیگر هتل های پنج ستاره در آنکارا هتل مجلل مونپیک است که به دلیل کیفیت خدماتش ، مسافران بین المللی و تجار بسیاری را پذیرا بوده است. این هتل برای کسانس که می خواهند هم از شرایط رفاهی لوکسی برخوردار باشند و هم در آسایش کامل اوقات خود را سپری نمایند ، گزینه مناسبی است. تمام کسانی که این هتل را یک بار امتحان کرده باشند ضمن آنکه از آن به عنوان خاطره ای به یاد ماندنی یاد می کنند ، این امکان را هم می دهند که بارها به این هتل باز گردند. این هتل آرام و زیبا به دلیل موقعیت مکانی که دارد به دسترسی های مراکز خرید و یا وسایل نقلیه مانند مترو ، نزدیک است. همچنین پذیرش این هتل بصورت بیست و چهار ساعته است و شما در هر ساعتی می توانید از خدمات این هتل استفاده نمایید و اتاق مورد دلخواه خود را داشته باشید.


 خدمات آسایشی و تفریحی مُونپیک

سالن جلسه و کنفرانس این هتل در تمامی اوقات در اختیار کسانی است که می خواهند جلسات کاری را در آن برگزار کنند. تجهیزات و لوازم جهت برگزاری کنفرانس در سالن ها موجود است. ضمنا امکان استفاده از دستگاه های کپی و فکس در هتل وجود دارد. این هتل پنج ستاره دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است که بدون نیاز به رزرو قبلی می توانید از آن استفاده نمایید. 
رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی را بسیار عالی طبخ می کند. شما می توانید طعم لذیذی از این غذاها را تجربه نمایید. ضمن آنکه این امکان وجود دارد که صبحانه در داخل اتاق مسافر سرو شود.
اینترنت وایرلس و پرسرعت در تمامی هتل در اختیار مسافران قرار گرفته است. ضمنا دوربین های امنیتی کار شده در تمام هتل ، شرایط ایمنی مناسبی را در هتل فراهم نموده است. این هتل دارای چندین فروشگاه برای خرید و تهیه سوغاتی می باشد که می توانید هدایای خود را از این فروشگاه ها تهیه نمایید. 
اگر با ماشین خود سفر نکرده اید و نیاز به اجاره خودرو دارید ، قسمت ترانسفر شهری و فرودگاهی با پرداخت هزینه ای متفاوت در خدمت شما خواهد بود. همچنین در تمامی اتاق ها نوشیدنی های متنوع ، بطری آب و میوه های تازه به همراه شیرینی و شکلات قرار گرفته است که اگر تمایل به استفاده از آنها را داشته باشید نیاز است تا هزینه اضافی بابت آنها پرداخت نمایید.
پذیرش این هتل بصورت بیست و چهار ساعته در خدمت مسافرانش می باشد و تحویل اتاق ها را از ساعت سیزده شروع می کنند. برای خالی کردن اتاق ها هر روز ساعت دوازده اقدام باید کرد.
پرسنل متخصص و حرفه ای این هتل به دو زبان ترکی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند. این پرسنل جهت خدمات گردشگری و تور هتل می توانند مشاورین خوبی برای مسافران باشند. باشد. 
از دیگر امکانات رفاهی این هتل زیبا می توان به مرکز سلامتی و زیبایی آن اشاره نمود که با کیفیتی بالا ارائه می شود. استخر رو باز و سرپوشیده هتل نیز از خدمات جذاب و روح بخش هتل است که می تواند اوقات خاطره انگیز و آرام بخشی را برای مسافران رقم بزند. ضمن آنکه سونا ، جکوزی و استخر آب سرد نیز در کنار این استخر ایجاد شده است. 
چنانچه نیاز باشد اوقاتی را به ورزش بپردازید می توانید از سالن بدنسازی این هتل استفاده نمایید. همچنین شرایطی برای ورزش آرام بخش یوگا نیز ایجاد شده است. در باشگاه سلامتی این هتل خدمات درمانی مانند سم زدایی را نیز انجام می دهد. این امکانات هتل برای کسانی که مسافر نیستند هم قابل استفاده می باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:  آشنایی با کشور ترکیه


8-هتل رادیسون بلو

هتل پنج ستاره هتل رادیسون بلو ، از جمله هتل های زنجیره ای و مشهور در جهان است که در آنکارا واقع شده است . این هتل زیبا و معروف در خیابان استقلال آنکارا که یکی از خیابان های اصلی آن می باشد قرار گرفته است. ساختمان این هتل پنج طبقه بوده و نمای سفید رنگ و زیبایی را به نمایش گذاشته است. اتاق های این هتل دویست و دو اتاق می باشد.
تعداد زیاد اتاق و متنوع بودن آنها از بابت موقعیت مکانی که قرار گرفته اند و یا امکاناتی که در آنها مستقر شده است ، این امکان را برای مسافر ایجاد می کند تا بتواند مطابق سلیقه خود ، انتخابی شایسته داشته باشد. پرسنل متخصص و حرفه ای این هتل درجه یک ، ضمن داشتن روابط عمومی عالی و حس انسان دوستانه بالا ، به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.


سرویس رفاهی و سرگرمی هتل رادیسون بلو

مقابل این هتل زیبا ، پارک بزرگ و چشم نوازی وجود دارد که ازپنجره اتاق های هتل مناظر زیبایی را به نمایش می گذارد. همچنین اوقاتی از روز ، پیاده روی کردن در این پارک آرام ، خالی از لطف نیست. قدم زدن در پارک می توانید در روحیه شما تاثیر گذار باشد. 
همچنین وجود کافه های بسیار در اطراف هتل ، تنوع غذایی بالایی را در اختیار مسافران هتل رادیسون قرار داده است. این هتل تا فرودگاه حدود بیست و دو کیلومتر فاصله دارد و اگر نیاز به اجاره خودرو داشته باشید بخش ترانسفر فرودگاهی هتل در خدمت شما خواهد بود.
این روزها نیاز به اینترنت در هر جایی که باشید امری ضروری به نظر می رسد. اینترنت پر سرعت در تمامی هتل در دسترس مسافران قرار گرفته است. رستوران شیک و زیبای هتل با غذاهای ترکی و بین المللی با کیفیتی عالی در خدمت مسافران هستند. ضمن آنکه صبحانه در این هتل هر روز صبح ، صبحانه کامل و مفصلی بصورت گرم و سرد و با تنوع بالا سرو می شود که نمی توان از آن گذشت. البته می توانید درخواست کنید تا صبحانه را برایتان به اتاقتان بیاورند. البته شاید یکی از دلایل انتخاب این هتل ، این رستوران و طبخ بی نظیر غذا ها بخصوص صبحانه عالی آن باشد. برای کسانی که در رژیم غذایی هستند نیز لیست غذاهای رژیمی وجود دارد تا به دلیل سفر از برنامه غذایی خود دور نمانند.
از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به اتاق جلسه که برای برگزار ی جلسات بسیار مناسب است نام برد. این اتاق تجهیزات لازم برای اجرای جلسه را دارد و اگر برای سفر کاری به این هتل سفر کرده اید ، می توانید از امکانات آن استفاده نمایید. 
همچنین خدمات گردشگری و تور این هتل برای مسافران بسیار گزینه خوبی است. پرسنل مجرب این هتل با مهمان نوازی کامل در خصوص گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه های این شهر زیبا ، شما را یاری کرده و امکانات لازم برای تور را در اختیارتان خواهند گذاشت . امکاناتی مانند خدمات اتوشویی و خشک شویی و صرافی نیز دراین هتل وجود دارد.

 

بهترین هتل های آنکارا


9-هتل شرایتون

در مرکز شهر آنکارا یکی از لوکس ترین هتل های ترکیه واقع شده است که هتل شرایتون نام دارد. این هتل پنج ستاره و با شکوه در قلب شهر آنکارا ساخته شده است و دارای سیصد و یازده اتاق یک یا چند تخته بوده و تعدادی سوئیت های مجلل که بتواند سلایق مختلف را پوشش دهد. موقعیت مکانی هتل باعث شده است تا بتوانید مناظر بسیار زیبایی را از هتل شاهد باشید. تراس های اتاق این هتل برای تماشای مناظر زیبا و روح نواز شهر بسیار عالی است. برای هر اتاق ضمن مبلمان شیک و امروزی ، تلویزیون ، یخچال و حمام اختصاصی ترکی وجود دارد. اینترنت نیز جهت رفاه مسافران در تمامی هتل به صورت رایگان در اختیارشان قرار گرفته است.


هتل شرایتون و خدمات ویژه تفریحی 

اگر نیاز به دریافت وجه نقد دارید ، دستگاه های ATM در تمامی هتل وجود دارد. همچنین صرافی مستقر در هتل برای تبدیل کردن ارز می تواند اقدام نماید. برای آنکه در سفر خیالتان از بابت لباس ها راحت باشد می توانید از خدمات اتوکشی و خشک شویی هتل استفاده نمایید. در این هتل نیز سالن جلسات با همه امکانات در اختیار کسانی است که این هتل را برای سفر کاری انتخاب نموده اند. تجهیزات لازم برای اجرای جلسات در این سالن ها وجود دارد.
یکی از جاذبه های این هتل که بسیاری را به سوی خود می کشاند ، وجود رستوران های متعدد در این هتل است که شما را برای انتخاب غذایی بابت میلتان با طعمی لذیذ و خاطره انگیز ، یاری می کند. غذاهای ترکی و عثمانی اصیل در این هتل طبع می شود که شاید بتوان گفت که کمتر رستورانی در شهر این غذاها را با این کیفیت و طعم و رنگ زیبا ارائه می دهد. همچنین در رستوران این هتل ، برای کسانی که در برنامه رژیم غذایی خاصی هستند نیز برنامه رژیمی منظم و لذیذی تدارک دیده است تا این گونه مسافران نیز بتوانند از دوره سفر خود لذت ببرند و نگران بهم خوردن برنامه غذایی خود نباشند. از طرفی اگر کودک به همراه داشته باشید ، برای سلیقه کودکان نیز غذاهایی خاص و لذیذ تعبیه شده است. اگر کودکتان برای خوردن غذا مقاومت داشته باشد با دیدن این غذاهای خوش آب و رنگ حتما اشتهایش باز خواهد شد.
به حتم شنیده اید که صبحانه های ترکی بسیار لذیذ و با تنوع بالا می باشد. شما می توانید صبحانه ای مقوی را با تنوعی بسیار بالا و طعم های دلپذیری تجربه نمایید و روزی پر از هیجان را شروع نمایید. این امکان نیز وجود دارد تا صبحانه را در اتاق مسافر سرو نمایند. شاید همه اینها دلیلی برای انتخاب این هتل به عنوان یکی از هتل های برتر ترکیه باشد.
از دیگر امکانات موجود در این هتل درجه یک ، می توان به دو استخر رو باز و سرپوشیده نام برد که ضمن طراحی زیبا و رعایت کامل بهداشتی و آبی تمیز ، اوقات بسیار خوشی را حین شنا کردن برایتان به ارمغان خواهد آورد. همچنین این هتل دارای تفریحات دیگری مانند سالن بیلیارد ، تنیس ، دارت و اسکواش می باشد که در اختیار مسافرانش قرار داده است تا ضمن اقامتی آرام و دلپذیر ، بتوانند لحظات شادی را برای خود بوجود آورند و خاطراتی زیبا به یاد ماندنی را خلق کنند. شاید آنقدر در هتل به شما خوش بگذرد که به فکر گشت و گذار در شهر نیفتید.
اما اگر خواستید در کنار این امکانات عالی هتل ، از شهر زیبای آنکارا نیز دیدن کنید و جاذبه های گردشگری آن را ببینید می توانید از پرسنل مجرب هتل مشاوره گرفته و از قست تور هتل برای خدمات گردشگری اقدام نمایید. تمامی این امکانات توانسته است این هتل پنج ستاره را در آنکارا معروف و پرطرفدار نماید. 

پیشنهاد مطالعه:  بایدها و نبایدهای خرید خانه در ترکیه


10-هتل بارسلو آنکارا آلتینل 

از دیگر هتل های پنج ستاره و با کیفیت در آنکارا می توان به هتل پنج ستاره ی بارسلو آنکارا آلتینل اشاره کرد. این هتل در منطقه ای واقع شده است که دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه های گردشگری داشته و به مراکز خرید نیز نزدیک است و به آسانی می توان به آنها دسترسی داشت. فاصله این هتل تا فرودگاه چهل و پنج دقیقه است. 
این هتل دارای یکصد و هفتاد و دو اتاق می باشد که با امکانات و تجهیزات کامل و طراحی زیبا در اختیار مسافرانش قرار می گیرد. اگر با ماشین خود سفر نکرده اید می توانید از قسمت ترانسفر ، برای اجاره خودرو استفاده نمایید. همچنین پارکینگ این هتل تمام وقت بصورت رایگان و بدون نیاز به رزرو در اختیارتان خواهد بود. 
اینترنت رایگان وایرلس در تمام هتل در اختیار مسافران قرار گرفته است. در این هتل زیبا رستوران ترکی و بین المللی با غذاهای لذیذی از مسافران پذیرایی می کند. ضمن آنکه کافه تریا و کافی نت در هتل در تمامی اوقات مورد استفاده می باشد. اگر تصمیم دارید حیوان خانگی به همراه داشته باشید متاسفانه این هتل اجازه ورود حیوانات را به شما نخواهد داد.
در هتل فروشگاه های عرضه سوغاتی وجود دارد که می تواند برای مسافران جذاب باشد. اگر اهل کتاب خوانی هستید کتابخانه هتل می توانید مکانی باشد که اوقاتی را در آرامش به مطالعه بپردازید. خدمات پزشکی هتل و امکانات خاص معلولین از دیگر امکانات این هتل است. همچنین سالن های ورزشی و زمین های بازی و سالن بولینگ و گلف ، پارک آبی بسیار هیجان انگیز ، استخر و سونا و جکوزی داخل هتل ، حمام ترکی ،  اتوکشی و خشک شویی ، اجاره دوچرخه ، اتاق جلسه و در نهایت رستوران جذاب این هتل تمامی از امکانات بی شماری هستندکه می توانند ضمن ایجاد رفاه و آرامش ، شرایط سرگرمی را نیز برای مسافران خود رقم بزنند.


11-هتل کرون پلازا


اگر قصد سفرتان به ترکیه به دلیل وقت سفارت می باشد ، هتل کرون پلازا بهترین انتخاب است . زیرا این هتل امکان دسترسی به سفارت های کشورهای آمریکا ، انگلیس و کانادا را فراهم نموده است و شما بدون نگرانی می توانید برای کارهایتان به سفارت خانه بروید. در این هتل اینترنت رایگان بوده و در تمامی هتل در دسترس مسافران می باشد.
اگر با ماشین خود سفر کردید ، می توانید از پارکینگ هتل به راحتی و رایگان استفاده نمایید. اگر هم بدون خودرو هستید ، خدمات ترانسفر شهری و فرودگاهی هتل در اختیار شما خواهد بود. در این هتل رستوران مجهز و تمیزی با غذا های ترکی و بین المللی از مسافران خود پذیرایی خواهد کرد. همچنین کافه های مدرن و البته سنتی در هتل وجود دارد که می تواند ضمن ارائه نوشیدنی ، اوقات مفرهی را نیز برایتان فراهم نماید. 
اگر نیاز به تبدیل ارز دارید ، صرافی مستقر در هتل در اختیارتان خواهد بود. این هتل دارای دو استخر رو باز و سرپوشیده است که برای شنا و دریافت آرامش از محیط ، بسیار مناسب می باشد. همچنین خدمات درمانی و پزشکی ، سالن های ورزشی و بدن سازی و زمین بازی نیز از دیگر امکانات هتل می باشد. سالن های ماساژ و زیبایی نیز می تواند اوقات آرامش بخشی را برای مسافران ایجاد نماید.

 

بهترین هتل های آنکارا


12-هتل جو ماریوت

از دیگر هتل های آنکارا که بسیار بزرگ می باشد و دارای چهارصد و سیزده اتاق است می توان به هتل جو ماریوت اشاره کرد. این هتل با داشتن فضایی بسیار زیبا و وسیع ، برای گردشگران بین المللی اقامتگاهی جذاب و به یاد ماندنی است.
این تعداد زیاد اتاقها و داشتن تنوع بالای آن ها بر حسب موقعیت مکانی و امکاناتشان ، یکی از مزایای این هتل به شمار می رود تا بتواند هر نوع سلیقه ای را پاسخگو باشد. پرسنل پذیرش این هتل بصورت بیست و چهار ساعته به زبان ترکی و انگلیسی و داشتن روحیه همکاری و مهمان نوازی در خدمت مسافران هستند. 
از طرفی امکانات مهم تفریحی و سرگرمی در هتل جو ماریوت ، می توان به استخر رو باز و سرپوشیده آن اشاره نمود. همچنین سالن های ورزشی و سونا و جکوزی ، صرافی ، اینترنت رایگان در تمامی هتل ، پارکینگ رایگان و اختصاصی هتل و اجاره خودرو نیز از دیگر جاذبه های این هتل به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعه:  انواع ویزای ترکیه را بهتر بشناسید


13-هتل ریکسوس

از دیگر هتل های پنج ستاره در آنکارا که بسیار نزدیک به مجلس نیز می باشد هتل ریکسوس است. این نزدیک بودن به مجلس برای این هتل امتیاز محسوب شده است. زیرا توانسته است همایش و کنفرانس های بسیاری را در خود جای دهد. از طرفی از آنجایی که این هتل دارای امکانات و تجهیزات مناسب و با کیفیتی است از سوی بسیاری از توریست های بین المللی مطلوب بوده و آن را برای اقامت خود ، انتخاب نموده اند.
این هتل دارای دویست و هفده اتاق است که تمامی آنها بزرگ بوده و با دکوراسیونی شیک و بارنگ های گرم طراحی و تزئین شده است. اینترنت در تمامی هتل بصورت رایگان و پرسرعت در اختیار مسافران قرار گرفته است.  رستوران این هتل زیبا ، با غذاهای محلی و بین المللی از مسافران پذیرایی می نماید. ضمن آنکه در تمام اتاق ها مینی بار ویژه ای ایجاد شده است. کافه مستقر در هتل نیز با نوشیدنی های خود از مهمانان پذیرایی می کند.
این هتل دارای سالن بدن سازی و زمین های بازی متنوع ، اتاق ماساژ ، صرافی  و استخر های رو باز و پوشیده  و همچنین استخر کودک می باشد. که استفاده از آنها ضمن اقامت آرامش بخش در هتل ، می تواند سرگرمی و تفریح مناسبی را نیز ایجاد نماید.  ضمن آنکه پذیرش در این هتل بصورت بیست و چهار ساعته بوده و پرسنل آن به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.

 

بهترین هتل های آنکارا


14-هتل گرند ورک

از دیگر هتل های آنکارا هتل گرند ورک است که به دلیل داشتن امکانات و سرگرمی های مناسب ، گزینه مناسبی برای اقامت در آنکارا باشد. این هتل در منطقه ای آرام و مناسب شهر واقع شده است که امکان دسترسی ها را آسان کرده است.
پارکینگ بزرگ این هتل بصورت رایگان می باشد و امکان اجاره خودرو شهری و فرودگاهی نیز وجود دارد. اینترنت پرسرعت در تمامی هتل بصورت رایگان می باشد. همچنین تهویه مطبوع اتاق ها فضایی مطلوب را ایجاد کرده است. پذیرش در این هتل به صورت بیست و چهار ساعته است .
از امکانات ویژه و عالی این هتل می توان به استخر رو باز و سرپوشیده داخل هتل اشاره کرد که در کنار آن سونا و جکوزی ، سالن ماساژ و زیبایی ، حمام ترکی و حتی اتاق آب درمانی ایجاد شده است. همچنین سالن های متنوع ورزشی مانند بولینگ و بیلیارد نیز در این هتل ساخته شده است. 
اگر غذای ترکی و بین المللی را دوست دارید می توانید طعم خوش آن را در رستوران این هتل بچشید. ضمن آنکه صبحانه ترکی هر روز صبح سرو خواهد شد. کافه تریا نیز در هتل با نوشیدنی های متنوع از مسافران پذیرایی می کند. 
در آخر اگر قصد شما از سفر ، کاری است می توانید از سالن کنفرانس و جلسات هتل استفاده نمایید. تجهیزات این سالن ها کامل بوده و در اختیار مسافران قرار می گیرد. 


حرف آخر :

کشور ترکیه و شهر آنکارا بعنوان پایتخت این کشور ، مدت مدیدی است که در صنعت توریسم پیشتاز است و توانسته است با ایجاد امکانات رفاهی در هتل ها و جاذبه های گردشگری ، هر روزه بر تعداد گردشگران بین المللی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند ، بیفزاید. در 20 پیمنت به شرح تعدادی از هتل های برتر آنکارا پرداختیم تا در انتخاب اقامتگاهی با شکوه و به یاد ماندنی شما را یاری نماییم. تا بدون نگرانی بتوانید از میان برترین و مجلل ترین هتل های آنکارا ، مطابق سلیقه و انتظارات خود ، هتلی مناسب را انتخاب نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد