انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون

توسط : تیم خبری
7,196

مطابق آخرین تحقیقات و آمار بدست آمده ، سایت فروشگاهی اینترنتی آمازون Amazon ، در سال 2015 با درامد خالص 107 میلیارد دلار و عضویت سیصد و چهار میلیون اکانت فعال ، توانسته است با فاصله بسیار زیادی از سایت های مشابه مانند eBay و Wal-Mart ، به عنوان پرچم دار بازار سایت های خرده فروشی آنلاین در تمامی جهان نامیده می شود. این بدان دلیل است که در سایت آمازون ، طیف وسیعی از کالاهای متنوع و خریدی دل چسب را در تمامی دنیا شاهد بوده ایم. همانند سایر خریداران در سرتاسر دنیا ، در ایران نیز این سایت مورد توجه و استقبال بسیاری از کاربران ایرانی است.
روش هایی برای زیاد کردن حساب کاربری خود در سایت آمازون وجود دارد. یکی از این روش ها این است که کارت اعتباری ویزا یا مستر تهیه کنید و مشخصات و اطلاعات کارت را در اکانت خود که در سایت آمازون ایجاد کردید وارد نمایید. بدین ترتیب حساب اعتباری ارزی شما در این سایت افزایش خواهد یافت.


برای تهیه کارت اعتباری ارزی ویزا کارت و یا مستر کارت می توانید وارد سایت 20Peyment شده و در صفحه مربوط به کارت های اعتباری ، خرید کارت را انجام دهید. در صورتی که اولین بار است که این کار را تجربه می کنید ، پیشنهاد می شود با کارشناسان ما در این سایت مشورت نمایید. 
راه دیگر این است که فرم مربوط به خرید گیفت کارت آمازون را در سایت 20 پیمنت کامل کنید تا پس از بیست و چهار ساعت یک Amazon Gift Card برای شما تهیه و ارسال گردد. با استفاده از این کارت می توانید اعتبار خود را در سایت آمازون بالا ببرید. این گیفت کارت ، در حقیقت یک کد و رمز اعتباری است که به صورت مجازی صادر می شود تا در قالب کارت هدیه با میزان مشخصی از پول ،  بین هدیه دهنده و دریافت کننده انتقال وجه ارزی صورت پذیرد تا بدین ترتیب این امکان برای خریدار وجود داشته باشد که خریدش را از سایت آمازون انجام دهد.
گیفت کارت سایت فروشگاهی آنلاین آمازون به دو صورت صادر می شود. نوع الکترونیکی که دریافت کد به شکل آنلاین است و نوع فیزیکی آن Print-At-Home و یا نوع ارسال با ایمیل باشد.
شاید بتوان گفت دانشجویان و مترجم های بسیاری از کاربران همیشگی و طرفدار گیفت کارت آمازون هستند ، زیرا سایت آمازون در ابتدای ایجادش یک کتابخانه بزرگ اینترنتی بود. بنابراین برای این قشر ، سایت آمازون به همراه گیفت کارت آمازون جذابیتی دو چندان دارد. زیرا با شارژ کردن حساب خود در این کارت ، به آسانی می تانند کتاب و مقالات مورد پسند خود را به روش الکترونیکی دریافت نمایند.

 

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


کاربرد گیفت کارت آمازون چیست ؟

از مزایا و کار آیی گیفت کارت های آمازون می توان چنین گفت که با استفاده از آن این امکان وجود دارد که برای لوازم و تجهیزات نو و کار کرده از آن استفاده نمود. همچنین در بازار بزرگ و منتوع سایت آمازون ، با توجه به رشد روز افزون آن و رنج بالای فروش کالا ، گیفت کارت آمازون گزینه ای مناسب و سهل به نظر می رسد. این موضوع کاملا روشن است که با وجود سیاست گذاری هایی که در سایت آمازون وجود دارد ، رشد و پیشرفت این سایت عظیم در زمینه های متفاوتی شکل گرفته و رو به افزایش است.
همچنین به سادگی می توانید با استفاده از گیفت کارت آمازون ، برنامه های لازم را برای گوشی موبایل خود تهیه و نصب کنید. به همین منظور ، در سایت 20Peyment برای کاربران عزیزی که در ایران ساکن هستند ، این امکان را ایجاد کرده ایم که با تهیه کارت های اعتباری معتبر مانند ویزا و یا مستر کارت و همچنین گیفت کارت آمازون ، برای خرید در سایت فروشگاهی اینترنتی آمازون اقدام نمایند. ضمن آن که ، به جهت عدم امکان ارسال مستقیم کالا به ایران ، کارشناسان ما می توانند در خرید ، پرداخت و پیگیری ارسال کالا و تحویل در ایران نیز همراه شما باشند. 
اگر بخواهیم عملکرد این سه روش را مقایسه کنیم ، هیچ کدام از آنها با یکدیگر تفاوتی ندارند و فقط شکل ارسال آن ها متفاوت است. در صورتی که تمایل دارید گیفت کارت آمازون را به شکل هدیه به دوستانتان ارسال کنید ، بهتر است نوع Print-At-Home یا eGift را انتخاب نمایید، در صورتی که صرفا قصد خرید آنلاین دارید ، نوع آنلاین آن را تهیه کنید که در این روش کد اعتباری خواهید داشت که با کمک آن می توانید خریدتان را انجام دهید.
در این مرحله شما ایمیلی را دریافت می کنید که رمز افزایش اعتبار به حساب کاربری Redeem Code ،مبلغ Gift Amount  و لینکی که مربوط به اضافه شدن اعتبار گیفت کارت درحساب کاربری است را مشاهده می نمایید.
Redeem Code واژه ای است که در تمامی شرکت های دیگر همانند آمازون که بعنوان سایت های فروشگاهی فعالیت می کنند از قبیل Google Play و eBay ، هنگام خرید گیفت کارت با آن ها روبرو می شوید.

پیشنهاد مطالعه: انواع حواله ارزی و تفاوت آن ها


خرید گیفت کارت آمازون

این نکته را بایستی بدانید که گیفت کارت های آمازون بدون تاریخ انقضا هستند. بنابر این برای استفاده از آن ها هیچ گونه محدودیتی ندارید. بعد از آن که گیفت کارت را دریافت کردید نیاز است به اکانت خود بروید و Redeem Code را که دریافت نموده اید و مربوط به گیف کارت آمازون می باشد ، وارد حساب کاربری خودتان کنید.
جهت خرید از سایت آمازون می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی از گیفت کارت های آمازون استفاده نمایید. در صورتی که بعد از خرید گیفت کارت آمازون ، نیاز به کم و اطلاعات بیشتری در خصوص شیوه وارد کردن کد کارت در اکانت خودتان در سایت آمازون داشتید ، می توانید راهنمایی و مشاوره لازم را از کارشناسان ما در سایت 20 پیمنت داشته باشید. همچنین توضیحاتی اجمالی در این خصوص را اینجا ارائه خواهیم دارد.


راهنمای خرید از سایت آمازون Amazon

شکی نیست که ممکن است بارها نام سایت پرآوازه و غول آسای آمازون را شنیده باشید. آمازون سایتی اینترنتی است که بصورت فروشگاه خرده فروشی در تمامی دنیا فعالیت می نماید و هر کس در هر گوشه ای از جهان می تواند از آن خرید نماید. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که چگونه می توان به سهولت کار پرداخت در این سایت را انجام داد. راه ها و ابزار های مطمئن این کار چه هستند؟ آیا می توان بدون داشتن حساب ارزی به نام خود ، خرید از این سایت فروشگاهی خارجی را انجام داد ؟ اگر بار اولی است که خرید می کنید و یا نگران هستید که خرید و پرداخت مطمئنی را نداشته باشید ، می توانید با کارشناسان ما در 20پیمنت تماس گرفته تا کوتاه ترین زمان شما را در این خرید کمک نمایند. کافیست لینک محصول انتخابی خود را برای ما ارسال نمایید تا با تکمیل کردن خرید و دریافت صورت حساب از آمازون ، کار پرداخت و پیگیری ارسال را برایتان انجام دهیم. 


شیوه های  پرداخت در سایت فروشگاهی  Amazon : 

همانطور که پیش تر توضیح داده شد سایت آمازون ، سایت فروشگاهی بسیار متنوع و کاملی است که می توانید کالاهایی را با تنوع بسیار زیاد در آن بیابید. برای خرید از این سایت ، نیاز است که حساب کاربری ایجاد کنید و پس از آن قادرید خریدتان را انجام دهید. یکی از امتیازات این سایت ، استرداد کالاست. چنانچه از خرید کالا منصرف شدید و یا تصمیم گرفتید نوع آن کالا را تغییر دهید ، این امکان به سادگی در سایت آمازون امکان پذیراست. ضمن آن که این سایت با ارائه مشخصات کامل از کالا ، قیمت ، نحوه خرید ، پرداخت ، ارسال و حتی اطلاعات فروشنده را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با استفاده از فیلتر کردن ، بتوانند انتخابی دقیق تر را در زمانی مناسب داشته باشند.
از طرفی ، هنگامی که خرید خود را کامل کردید و شماره رهگیری دریافت نمودید ، این امکان را دارید که با استفاده از این کد ، شیوه انتقال و ارسال کالا را پیگیری کنید. با عضویت در سایت آمازون می توانید هیجان خرید از یک بازار غول آسا را با تنوع بسیار بالای کالا و قیمت های مناسب ، به همراه اعلام حراجی ها و تخفیف های ویژه ی آن را داشته باشید.

 

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


چنانچه تصمیم دارید از کارشناسان 20پیمنت برای خرید خود کمک دریافت نمایید ، نیاز است مراحل ذیل را انجام دهید : 

1. در اولین مرحله نیاز است که لینک مربوط به کالایی که خرید کرده اید را به لینک سایت 20 پیمنت ارسال نمایید.

2. بعد از آن می بایست در فیلد مشخص شده ، لینک مربوط به پرداخت کالای خود را از سایت Amazon  وارد نمایید.

3.این مبلغ می بایست به حساب 20 پیمنت واریز شود.
پس از آن که این موارد انجام شد ، کارشناسان ما اطلاعات پرداخت شما را بررسی می کنند. در صورت تایید ، خرید تان را از سایت فروشگاهی آمازون به انجام می رسانند. این کار کمتر از حدود دو الی سه ساعت امکان پذیراست. 
از آنجایی که کاربرانی که وارد سایت فروشگاهی آمازون می شوند ، عمدتا به عضویت سایت در آمده و از اعضای ماندگار این سایت می شوند ، لذا داشتن کارت اعتباری که بتواند برایشان امتیاز ثبت کند ، ارزشمنداست . با استفاده از کارت اعتباری مناسب ، می توانید پاداشی را به دست آورید که حداکثر 5٪ در هر خرید می باشد. این امتیازات می تواند برای خریدهای بعدی نیز ثبت شود. در هرصورت شما کارت اعتباری نیاز دارید که در صورت از بین رفتن یا آسیب دیدن ، ضمانت آن باقی بماند.
همچنین با استفاده از برنامه این سایت می توانید از جدید ترین کالا ها و تخفیف های آن آگاه شوید.  برای پرداخت، سایت 20 پیمنت ، استفاده از کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و یا مستر کارت را پیشنهاد می دهد.
بنابراین اگر شما دارای هر کدام از این کارت ها هستید می توانید به راحتی خودتان پرداخت را انجام دهید. در صورتی که دنبال اطلاعات بیشتری در این مورد هستید ، می توانید از مقاله های مربوط به کارت های اعتباری ویزا کارت و مستر کارت و نحوه پرداخت آنها ، در سایت 20 پیمنت بهره گیرید. و یا اینکه اگر تمایل دارید این کار توسط کارشناسان ما انجام گیرد ، فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. 
در این جا با بررسی موارد بسیاری در خصوص کارت های اعتباری ،  شش مورد از بهترین کارت های اعتباری را برای خریدهای آمازون انتخاب کردیم. لیست ما مجموعه ای از پرداخت و امتیازات را دارد که به نیاز های شما بستگی دارد.  اکنون این کارت ها را بررسی کرده و با یکدیگر مقایسه می کنیم.

پیشنهاد مطالعه: خرید از آمازون را بلد نیستم


برترین کارت های اعتباری برای آمازون

کارت اعتباری  Double Cash 
کارت اعتباری One Venture Rewards 
کارت نقره ای Prime Prime Rewards 
کارت طلایی American Express 
کارت هدیه Cash Blue Preferred از American Express 
کارت اعتباری  Citi Double Cash Card
اگر می خواهید فقط کارت اعتباری یا کیف پول خود را داشته باشید تا از هر آنچه خریداری می کنید ، از جمله خریدهای خود در آمازون ، وجه نقد خود را پس انداز کنید ، کارت اعتباری Citi Double Cash راهی مناسب برای انجام آن است. در تمام خریدها شما 2٪ وجه نقدی ، 1٪ هنگام خرید و 1٪ دیگر هنگام پرداخت به دست می آورید.
برای کارت بدون هزینه سالانه ، CNN Underscored Citi Double Cash عالی است و بسیار ساده است. لازم نیست نگران دسته بندی های جوایز و تخفیف ها باشید. 
در صورت خریدن یک چیز گران قیمت ، ممکن است بخواهید کارت Citi Double Cash را انتخاب کنید که در صورت خراب شدن و یا گم شدن کالای شما یا اینکه بخواهید آن کالا را برگردانید ، از طریق این کارت شدنی است.
کارت Capital One Venture همچنین از گارانتی گسترده برخوردار است و حداکثر 100 دلار اعتبار در قبال هزینه درخواست Global یا TSA PreCheck برخوردار است. همچنین هیچ هزینه تراکنش خارجی را پرداخت نمی کند و هیچ هزینه سالانه برای سال اول ندارد ، پس از آن هر سال 95 دلار دریافت می نماید.
با استفاده از کارت Chase Freedom ، در هر خریدی که انجام می دهید ، از جمله  از طریق آمازون ، 1.5٪ وجه نقد به شما تعلق می گیرد. این کمتر از Citi Double Cash است ، اما در ازای نرخ درآمد پایین تر ، جوایزی دریافت خواهید کرد که به طور بالقوه انعطاف پذیرتر و با ارزش تر هستند.
بهترین گزینه برای اعضای کارت نقره ای آمازون Prime Prime Rewards می باشد. این کارت 5٪ وجه نقد در آمازون ، 2٪ وجه نقد در رستوران ها ، پمپ بنزین ها و داروخانه ها و 1٪ وجه دیگر را به شما بازپرداخت می کند. این بازگشت عالی در سایت آمازون در مقایسه با کارت های دیگر موجود در لیست ما است.
اما یک مورد قابل توجه وجود دارد ، برای دریافت این کارت باید عضویت نقره ای آمازون را داشته باشید و این رقم می تواند تا 119 دلار در سال هزینه داشته باشد. البته ، اگر به دنبال خرید کارت مخصوص خرید آمازون هستید ، احتمالاً شما عضو قبلی هستید ، در این صورت احتمال وجود دارد که این کارت بهترین گزینه برای شما باشد.
در طی فصول مختلف سال ،  به طور معمول ، روز نخست آمازون در ژوئیه و روز جمعه در ماه نوامبر ،کارت اعتباری Amazon Prime Visa گاه تا 20٪ وجه نقدی را که برای خریدهای انتخابی داشته اید باز پس می دهد. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این اتفاق دوباره در سال 2020 رخ دهد ، اما این یک تبلیغ همیشگی در چند سال گذشته بوده است.

 

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


از طرفی با حمایت از بیمه های طولانی مدت ، ضمانت سه سال خرید را دریافت خواهید کرد. این ضمانت برای هر حساب تا پنجاه هزار دلار می باشد. اگر بیش از این مبلغ خرید می کنید و کالای شما گران است این کارت ، خریدتان را تحت ضمانت خود قرار نمی دهد.
گاهی اوقات فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که می توانید هنگام خرید بزرگ در نظر بگیرید. دو مزیت کارت اعتباری که شما به ویژه می خواهید در آن نقش داشته باشید ، حمایت از خرید و محافظت از بازگشت است که در American Express Gold آن را خواهید داشت.
محافظت از خرید از موارد مهم برای کالای خریداری شده در برابر آسیب یا سرقت است. با استفاده از این محافظت ، شما در مقابل هزینه تعویض یا تعمیر کالای مورد نظر محافظت می شوید. با American Express Gold ، به مدت 90 روز از تاریخ خرید ، حداکثر ده هزار دلار در هر خرید و پنجاه هزار دلار در هر حساب کاربری برای هر سال ، از خرید تحت پوشش ضمانت خواهید بود.
این امر باعث می شود Amex Gold به یکی از کارت های عالی در خرید از سایت آمازون ، به خصوص کالاهای گران قیمت تبدیل شود. این نکته روشن است که حمایت از خرید یک مزیت مشترک در بین کارت های اعتباری است ، اما بسیاری از کارت های دیگر با مبلغ 500 تا 1000 دلار را در هر خرید تحت پوشش و بیمه قرار می دهند که می تواند برای این کالاهای گران قیمت محدود کننده باشد.
American Express یکی از بهترین صادرکنندگان کارت است که با حمایت از بازگشت کالا (بازگشت کالای واجد شرایط خریداری شده) فعالیت می کند. با استفاده از این کارت اگر تنها 90 روز از تاریخ خرید گذشته باشد و فروشنده کالای خریداری شده را پس نگیرد ، American Express قیمت خرید کامل (به استثنای حمل و نقل) را پس از بررسی ، بازپرداخت می کند. نکته مهم در مورد سیاست گذاری عنوان شده ، این است که شما باید کارت را به طور کامل با شرایط American Express خریداری کنید. 
یکی از بهترین راه حل ها ، کارت Blue Cash Preferred است که حتی در بسیاری از سوپر مارکت ها ، کارت های هدیه آمازون را به فروش می رسانند ، که می توانید برای استفاده از آنها خرید خود را به راحتی در حساب آمازون خود بارگیری کنید. اگر در انجام این کار راحت باشید ، این روش بیشترین پول نقدی را که ممکن است در آمازون کسب کنید ، حتی بیشتر از کارت اعتباری آمازون ،  به شما هدیه می کند.
فقط توجه داشته باشید که هنگام خرید از کارت های هدیه ، مزایای کارت اعتباری را که به طور بالقوه دریافت کرده اید ، مانند ضمانت نامه طولانی و محافظت از خرید ، از دست خواهید داد. حتی اگر از کارت اعتباری استفاده می کنید که هنگام خرید کارت هدیه ، آن مزایا را ارائه می دهد ، وقتی کارت هدیه در واقع بازخرید می شود ، مزایای آن را نخواهد داشت.
بنابراین Blue Cash Preferred می تواند بیشترین پول را در کارت های هدیه در آمازون کسب کند و Amex Gold که در بالا به آن اشاره شد ،  یکی دیگر از بهترین مدعیان  ، برای خرید کارت های هدیه آمازون است ، زیرا برای مواردی که ممکن است بخواهید از خرید ، به صورت اینترنتی از کارت اعتباری خود ، کارت هدیه را تهیه کنید ، پاداشی اضافه دریافت می کنید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش خرید از آمازون ترکیه


بهترین کارت اعتباری برای خرید از سایت  آمازون کدام است؟

با وجود تعداد زیادی کارت اعتباری برای خریدهای آمازون ، احتمالاً تعجب می کنید کدام کارت برای شما مناسب است. اگر می خواهید کارتی دریافت کنید که مستقیماً وجه نقد خود را پس دهد ، بهترین انتخاب شما Citi Double Cash یا Amazon Prime Rewards Visa است ، اگر عضو نقره ای سایت آمازون باشید. اگر هدف شما کسب امتیاز برای مسافرت است ، می توانید کارت های Capital One Venture یا Chase Freedom نامحدود را در نظر بگیرید.
اما اگر نگرانی اصلی شما محافظت از خرید شما است ، صرف نظر از بازپرداخت پول یا پاداش مسافرتی که داشته باشید ، American Gold Gold را در نظر بگیرید. همچنین اگر می خواهید برای خرید کارت های هدیه آمازون نیز اقدام کنید ، بنابر این کارت طلایی Blue Cash Preferred یا American Express can می تواند بیشترین پول نقد و یا پاداش مسافرتی شما را کسب کند.
در نگاه اول ، به نظر می رسد کارت برتر Prime آمازون هیجان انگیز ترین گزینه است  و برای اکثر مردم در دسترس و آسان است. این کارت 5٪ نقدی بابت تمام خریدهای Amazon همچنین 2٪ برگشت در رستوران ها را ارائه می دهد. از طرفی یک کارت هدیه 100 دلاری به صورت خودکار در حساب Amazon.com خود بارگذاری می کنید.


بزرگترین اشکال بازده بالای هزینه تمام کارت هایی است که واقعاً باید ارائه دهند. در حالی که کارت با ضمانت و حفاظت از خرید همراه است و حفاظت از ضمانت طولانی ، شامل مزایای خرید مانند حفاظت از قیمت یا محافظت در برابر بازگشت کالا نمی باشد. بنابر این برای خریدهای بزرگ ایده آل نیست. اشکال دیگر این است که برای واجد شرایط بودن جهت عضویت می بایست سالانه 119 دلار را پرداخت نمایید. 
اگر مشترک Prime نیستید و هنوز هم می خواهید درآمد خود را پس انداز کنید ، بهترین راهکار شما این است که با Chase Freedom نامحدود را انتخاب کنید. این کارت 1.5٪ وجه نقد را برای همه خریدها فراهم می کند. 
با استفاده از این کارت تا 120 روز پس از خرید امکان بازگشت کالا وجود دارد و ضمانت طولانی خرید را دارد. همچنین این امکان وجود دارد که تا یک سال تمدید شود و برای یک سال هزینه ای ندارد.
 کارت Prime Rewards آمازون تنها کارتی نیست که می تواند 5٪ بازپرداخت خرید را ارائه دهد ، در حالی که هزینه سالانه ای دریافت نمی کند. این روش در Cash Back نیز انجام می شود.
با استفاده از Discover it Cash Back ، می توانید 5٪ وجهی را که با توجه به تقویم بازپرداخت نقدی پس از ثبت نام انجام شده ، پس بگیرید. به خاطر داشته باشید که این کارت برای خریدهای آمازون در سه ماهه آخر سال عالی است و بهترین کارت برای استفاده در طول سال نیست. 

 

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


کارت طلایی American Express

کارت نهایی در این لیست در درجه اول برای افرادی است که خریدهای گران قیمت زیادی را در آمازون انجام می دهند. با داشتن کارت طلایی Amex ، امتیازات عضویت نخست را در خریدهای آمازون کسب می کنید و بازده 2٪ بر اساس ارزیابی TPG را به دست می آورید.  بزرگترین فایده استفاده از این کارت ، محافظت از خرید آن است. در حالی که بسیاری از کارت ها از این مزایا برخوردار هستند ، کارت طلای Amex محافظت حیرت انگیز ده هزار دلار در هر اتفاق و حداکثر پنجاه هزاردلار برای یک سال را فراهم می کند.
اگر این حمایتها برای شما مهم نیستند ، می توانید با خرید کارت های هدیه آمازون اقدام به خرید نمایید. در این حالت بازده هزینه خود را افزایش داده و 4 برابر امتیاز کسب کنید. یعنی بیست و پنج هزار دلار در سال . از طرف دیگر ، کارت ترجیحی Amex EveryDay  می تواند گزینه خوبی باشد ، زیرا این کارت در صورت استفاده بیش از سی بار در یک ماه ، 50٪ جایزه را به شما پیشنهاد می کند. 


کارت طلایی Amex دارای 250 دلار هزینه سالانه است ، اما مزایای آن ، از جمله اعتبار شما در هر سال 120 دلار در رستوران های سراسر جهان و مکان های دیدنی و 100 دلار اعتبار هزینه سالانه هواپیمایی ، این کارت را ارزشمند می نماید.
همانطور که مشاهده می کنید ، انتخاب کارت برای استفاده در خریدهای آمازون به سادگی لیست ارائه شده نیست. بهترین کارت اعتباری برای شما به عادت و اولویت های شخصی شما بستگی دارد. بنابراین ، در حالی که کارت Amazon Prime Rewards بازده بالایی را در خریدهای آمازون ارائه می دهد ، بهترین گزینه برای همه نیست ، زیرا این فقط در دسترس اعضای اصلی است و فاقد محافظت از خریدهای کلیدی است ، که شما می خواهید برای خریدهای بزرگ تر داشته باشید.
مزایای کارت به عنوان مثال ، محافظت در برابر برگشت  ، بسیار ارزشمند است و ممکن است ارزش از دست دادن  پاداش دو الی سه درصد را داشته باشد. علاوه بر این ، اگر برای ذخیره امتیازات قابل انتقال ، صرفه جویی کرده اید ، ممکن است بتوانید پاداش خود را به صورت ارز و زودتر دریافت کنید.
خریداران آمازون تعدادی کارت اعتباری برای انتخاب دارند ، برای تهیه کارت های اعتباری ، این امکان وجود دارد که از سایت آمازون به عنوان یک غول تجارت الکترونیکی تهیه نمایند و یا از دیگر شرکت های ارائه دهنده کارت اعتباری که در زمینه پرداخت هزینه های آنلاین فعال هستند. 


کارت های پیشنهادی

آمازون دو نوع کارت اعتباری برای مشتریان ارائه می دهد ، کارت پاداش و کارت فروشگاه و هر نوع یک گزینه Amazon Prime و یک گزینه استاندارد برای انتخاب دارد.
تنها مزیت قابل توجهی که برای کارت فروشگاه Amazon.com وجود دارد این است که با هر یک از کارت های فروشگاه آمازون ، می توانید مبلغ مشخصی را بیش از یک برنامه بازپرداخت شش ، دوازده یا بیست و چهارماهه با نرخ سود صفر درصد داشته باشید.
درعوض ، اگر مرتباً در Amazon.com خرید می کنید و به دنبال بدست آوردن وجه خود در خرید خود هستید ، باید انتخاب کنید و کارت های هدیه آمازون را با بهترین کارت های اعتباری مقایسه کنید و تصمیم خود را بگیرید.
برای افرادی که در حال حاضر اعضای طلایی آمازون هستند ، برای محصولات آمازون سالانه 6000 دلار اعتبار ایجاد می شود. این در حالی است که سالانه برای حق عضویت مبلغ 119 دلار دریافت می شود.

پیشنهاد مطالعه: آموزش خرید از فروشگاه سوق دبی


درباره کارت Prime Prime Rewards

کارت Prime Prime Rewards Visa بهترین کارت اعتباری برای خریدهای آمازون است. این هزینه سالانه ندارد ، به استثنای هزینه اشتراک 119 دلاری که در آمازون نیاز است. همچنین یک کارت هدیه هفتاد دلاری نیز به همراه دارد. همچنین این کارت 5 درصد نقدی را برای خرید در Amazon.com به شما ارائه می دهد. بنابر این اگر عضو طلایی آمازون هستید شرایط برای شما عالی است.
اگر در حال حاضر به دلیل مزایای دیگر آن ، از جمله ارسال رایگان دو روزه یا حمل همزمان در بعضی مناطق ،  دسترسی به سرویس پخش ویدیویی Amazon Prime ، در آمازون پرایم مشترک هستید ، افزودن این کارت به کیف پول شما یک راه رایگان است. از طرفی باز پرداخت های یک الی دو درصد نیز وجود دارد. اما آنها آن را از اکثر کارت های پاداش دیگر در بازار جدا نمی کنند. سود واقعی کارت 5٪ در خریدهای Amazon می باشد.
با این حال ، اگر فکر می کنید سفارش های زیادی در سایت آمازون نخواهید داشت تا هزینه Amazon Prime را ضمانت کنید ، پیشنهاد می شود که فقط برای دریافت این کارت آمازون ، ثبت نام کنید. کارت های خوب دیگری نیز وجود دارند که هزینه سالیانه ندارند و به اشتراک اولیه نیاز نیست ، از جمله کارت پاداش های آمازون.


کارت پاداش سایت آمازون

Amazon Rewards Card در واقع یک نسخه دیگر از کارت Prime Prime Rewards Amazon است. همه دسته بندی پاداش ها همان ضرایب یک تا دو درصد است که می توانید با کارت Prime Prime Rewards نیز دریافت کنید ، در زمان خرید در Amazon.com به جایی آن که فقط 3٪ اعتبار دریافت کنید ، برای خرید هایتان با Amazon Rewards Card 5٪ به همراه یک کارت پاداش 70 دلاری آمازون را خواهید داشت و با کارت امضای ویزا Prime Prime Rewards ضمن دریافت 3% ، کارت هدیه 50 دلاری آمازون را نیز همراه دارد.
برای واجد شرایط بودن دریافت کارت پاداش های آمازون ، نیازی به اشتراک در Amazon Prime ندارید ، این بدان معنی است که شما از همان اولین خرید تان سود می برید. به عنوان مثال ، کسی که سالانه 4000 دلار در آمازون خرید می کند ، 120 دلار پس از خرید با کارت پاداش های آمازون می گیرد ، اما فقط 81 دلار با کارت Prime Prime Visa Signature دریافت می کنید. با این وجود ، پولی را که می توانید در هزینه های حمل و نقل از طریق اشتراک در Amazon Prime صرفه جویی کنید ، در نظر نمی گیریم ، بنابراین تشخیص اینکه کدام کارت برای شما بهتر است واقعاً به کل مبلغی که هزینه کرده اید بستگی دارد. و یا اینکه آیا کالاهایی که مرتبا سفارش می دهید واجد شرایط هستند یا خیر. 
هنگامی که دقیقاً در هر سال 5،950 دلار در آمازون خریدکرده اید ، کارت Prime Prime Rewards Visa بدون توجه به مزایای حمل و نقل به دلیل نرخ بازده بالاتر ، درآمد بیشتری برای شما خواهد داشت.


گزینه های خوب دیگر برای مشتریان آمازون

اگر چه کارت Prime Prime Rewards مزایای خوبی برای خریداران همیشگی آمازون ارائه می دهد ، اما نباید تنها گزینه ای باشد که در نظر دارید. کارت های خوب دیگری نیز برای خریداران آنلاین وجود دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر خریدهای آمازون را در طول تعطیلات انجام دهید. برای ایجاد اعتبار خود از کارت اعتباری بدون هزینه طولانی مدت استفاده کنید. 

 

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


درباره کارت Cash Back

Discover it Cash Back یکی از کارت های مورد علاقه بسیاری برای خرید آنلاین و هزینه کردن به طور کلی به دلیل برنامه برگشت پول و پاداش سال اول  آن است.
این کارت در هر سه ماه ، Discover it Cash Back  پنج درصد وجه نقدی را که حداکثر 1500 دلار در خرید یا حداکثر سه ماهه در یک گروه جدید است ،  ارائه می دهد که نیازی به فعال سازی نیست.
همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره شد سایت آمازون سالانه در زمان های مشخصی تقویم جایزه های خود را اعلام می کند که در این جا تقویم  2020 را  آورده ایم:
ژانویه تا مارس : فروشگاه های مواد غذایی ، Walgreens و CVS
آوریل تا ژوئن : پمپ بنزین ، Uber ، Lyft و کلوپ های عمده فروشی
جولای تا سپتامبر : رستوران ها و پی پال
اکتبر تا دسامبر : Amazon.com ، Target و Walmart.com
همان طور که مشاهده می کنید ، Amazon.com یکی از برنامه های گردشی پاداش را در زمان های خاص به خصوص تعطیلات فراهم نموده است . اگر در طول سال ، خرید های زیاد و سنگینی از سایت آمازون ندارید و نمی خواهید هزینه اشتراک طلایی در آمازون را بپردازید ، استفاده از Discover it Cash Back به شما امکان می دهد تا در شلوغ ترین فصل خرید سال ، پاداش نقدی دریافت کنید.


دریافت جایزه در سال اول از سایت آمازون 

چیز دیگری که ما در مورد Discover it Cash Back خوب است بدانیم  ، جایزه ای است که در اختیار دارندگان کارت جدید قرار می گیرد. در پایان سال اول ، Discover بازپرداخت وجهی را که تاکنون کسب کرده اید ، دو برابر می کند. این بدان معناست که می توانید در طول سال اول خود 10٪ بازپرداخت برخی از خریدها را بدست آورید.


یک کارت بلند مدت خوب

از آنجا که کارت Discover it Cash Back با هزینه سالانه صفر دلار همراه است ، لذا باعث می شود کارت پشتیبان عالی برای کیف پول خود داشته باشید. شاید همیشه نتوانید از برنامه نقدی استفاده کنید ، اما اگر به طور مرتب از آن در خریدهای کوچک در طول سال استفاده می کنید ، می تواند یک ابزار عالی برای ساخت امتیاز اعتباری شما در طول زمان باشد.

 

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


در مورد  Blue Cash Preferred از کارت آمریکایی اکسپرس


اگرچه کارت آبی Blue Cash Preferred از آمریكا اکسپرس با هزینه سالانه 95 دلار دریافت می شود ، اما ما هنوز فکر می کنیم این گزینه جایگزین خوبی برای افرادی است که هزینه های زیادی را در لوازم خرد انجام می دهند.
این کارت مزایایی برای خرید آنلاین ندارد ، به غیر از مبلغ 1٪ نقدی که در کلیه خریدهای عمومی به آن پرداخت می شود ، اما دارندگان کارت بازپرداخت قابل توجه 6٪ در خریدهای سالانه با حداکثر 6000 دلار دریافت می کنند. بنابراین اگر به طور معمول 500 دلار در ماه در آمازون هزینه می کنید ، می توانید در طول سال 360 دلار درآمد کسب کنید.


آیا کارت اعتباری آمازون ارزشمند است؟

ما فکر می کنیم که اگر اغلب در Amazon.com خرید می کنید ، Amazon Prime Rewards Visa Signature Card یک گزینه خوب است و این در حالی است که قبلاً در Amazon Prime مشترک باشید. از آنجا که سایر کارت های برگشت پول خوب نیز موجود هستند ، پیشنهاد نمی دهیم که فقط برای این کارت در Prime ثبت نام کنید ، مگر اینکه بخواهید از مزایای دیگر Prime مانند سرویس پخش ویدیویی آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای جامع پرداخت وقت کشورها


آیا تایید کارت اعتباری آمازون سخت است؟

واجد شرایط بودن در کارت های اعتباری آمازون دشوار نیست ، مشروط بر اینکه عضویت لازم را داشته باشید ، به طور کلی ، افراد با نمرات اعتباری خوب یا عالی  تأیید می شوند.


آیا Amazon Prime Store Card یک کارت اعتباری است؟

بله ، کارت فروشگاه اینترنتی آمازون یک کارت اعتباری است که توسط Synchrony Bank صادر شده است. با این حال ، با کارت های خارج از خریدهای Amazon.com وابستگی شبکه ای ندارد ، بنابراین استفاده از آن محدود است. از طرف دیگر ، کارت Amazon Prime Rewards Visa Sign و کارت پاداش های Amazon توسط Chase صادر می شوند و در هر مکانی که کارت های ویزا پذیرفته شوند قابل استفاده هستند.


آمازون از چه کارت اعتباری استفاده می کند؟

چهار کارت اعتباری با مارک آمازون برای استفاده های انفرادی در دسترس است ، اما بهترین کارت ارائه دهنده آمازون کارت Prime Prime Rewards Visa است.

 

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


ورود کارت اعتباری آمازون کجاست؟

اگر کارت پاداش آمازون دارید ، می توانید وارد شوید و فعالیت حساب خود را مشاهده کنید. اگر کارت فروشگاه آمازون دارید ، می توانید وارد سایت شوید و فعالیت حساب خود را نیز مشاهده کنید.


حرف آخر :

در صورتی که کالایی را نیاز دارید که در ایران آن را نیافته اید ، یا آن که قیمت محصول مورد نظر شما با قیمت جهانی آن بسیار تفاوت دارد ، و تصمیم دارید از سایت فروشگاهی آنلاین آمازون خرید خود را انجام دهید ، می توانید ضمن مطالعه دقیق مقاله ارائه شده و آگاهی از سایت آمازون ، ضمن لذت از خریدی عالی در سایت آمازون ، با کمک کارشناسان ما در سایت 20Peyment جهت تکمیل پروسه خرید خود و پرداخت آن اقدام نمایید. همان گونه شرح داده شده خرید از سایت آمازون مستقیما از ایران و با کارت های شتاب ممکن نیست و نیاز است که کارت اعتباری مناسبی را تهیه نمایید. ما در این جا کارت هایی را معرفی کردیم که چنانچه بار اولی است که خرید از آمازون را انجام می دهید  و نگران انجام صحیح آن هستید ، می توانید ضمن تهیه کارت های اعتباری از سایت 20پیمنت ، لینک مربوط به محصول مورد نظر تان را نیز برای ما ارسال نمایید. تا ضمن تکمیل مراحل خرید کالا ، پرداخت را نیز به جای شما انجام دهیم. 
این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که به طور معمول کالاهای خریداری شده ، ابتدا به آدرسی غیر از ایران ارسال می شوند و سپس می توان برای ارسال کالا به کشور ایران و آدرس خریدار اقدام نمود که این پیگیری را می توانید از همکاران ما در خواست نمایید. 
به محض آن که کالایی را انتخاب کردید ، می توانید لینک محصول خود را که در سایت آمازون مشاهده می کنید ، برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا تمامی مراحل بعدی که شامل ارسال به آدرسی در آمریکا و یا کشور دیگر ، ارسال به کشور ایران و نهایتا مقدمات و انجام کارهای اداری گمرک می شود ، را انجام دهیم. بدین ترتیب کالا در درب منزل شما قابل تحویل است. مدت زمان ارسال کالا به طور معمول از زمان ارسال تا رسیدن به آدرس خریدار در کشور ایران و درب منزل ، بین چهل تا شصت روز کاری طول می کشد. 
برای آن که خریدی کامل ، ایمن و در سلامت را داشته باشید ، می توانید از تجربه و مهارت کارشناسان 20پیمنت بهره گیرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد