آموزش خرید از علی اکسپرس

آموزش خرید از علی اکسپرس

توسط : تیم خبری
23,989

سایت فروشگاهی علی اکسپرس یک سایت چینی می باشد که در سال 2010 مشغول فعالیت شد. این سایت دارای بیش از یکصد میلیون محصول بوده را به چهل گروه بندی متفاوت دارد و به طور عمده فروشندگانش از کشور چین هستند. سایت علی اکسپرس با رویکرد خرده فروشی فعالیت خود را آغاز کرد. تنوع کالا در این سایت فروشگاهی اینترنتی بسیار زیاد بوده و از مزایای آن این است که می توانید محصولاتی با قیمت مناسب و البته قیمتی ارزان را جستجو و خرید نمایید.

خرید از علی اکسپرس و تحویل در ایران توسط سایت دیگر مجموعه ما بنام زاکولا امکان پذیر می باشد. کافی است لینک کالاهای مد نظر ارسال نمائید تا فاکتور جهت پرداخت صادر گردد.

هنگامی که در سایت فروشگاهی علی اکسپرس وارد می شوید ، با طراحی عجیب و پیچیده ای روبرو نخواهید شد. اگر شما تجربه استفاده و خرید از سایت های داخلی را داشته باشید و به صورت اینترنتی خرید کرده باشید ، به خوبی می دانید که چطور پروسه درخواست خرید را اجرا کنید. 
در صفحه اول این سایت در قسمت بنر ، شما با پیشنهادهای روز و جذاب سایت روبرو می شوید. به طور معمول حراجی ها و تخفیف های ویژه در این بنر به نمایش گذاشته می شود. اگر می خواهید اپلیکیشن این سایت را روی گوشی خود داشته باشید کافیست از روی سایت و در قسمت نوار بالای صفحه ، آیتم  Save big on our app را انتخاب کرده و تمام وقت در جریان پیشنهادات هیجان انگیز این سایت باشید.


همانطور که گفته شد سایت فروشگاهی آنلاین علی اکسپرس ، ارائه دهنده کالاهای متنوع و بسیاری از برند های مختلف می باشد و در سراسر جهان مشتری دارد. در سایت 20 پیمنت ضمن ارائه توضیحات در خصوص روش خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس ، به شما در خصوص انجام سفارش و پرداخت آنلاین آن نیز مشاوره خواهیم داد. 
این سایت فروشگاهی اینترنتی ، در زمانی اندک و به سهولت ، با پایین ترین کارمزد ، کالایی را که خرید کرده اید در درب منزل تحویل تان می دهد.
سایت فروشگاهی اینترنتی علی اکسپرس زیر گروه سایت بزرگ و معتبر Alibaba می باشد. شرکت علی بابا با ارزش چندین میلیارد دلار است که اولین بار پرتال معاملات شرکت ها را راه اندازی نمود. این شرکت در واقع در تجارت الکترونیک در چین فعالیت می نماید که آقای جک ما آن را مدیریت می کند. در این سایت ، محصولات به روش اینترنتی با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می شود.


در سال 2012 ، فروش در وب سایت علی بابا ، تقریبا 1.1 تریلیون دلار بوده است. این مبلغ فروش ، نسبت به سایر سایت های فروشگاهی ، رقم خیلی زیادی است. اکنون بر اساس آمار بدست آمده ، سایت علی بابا دارای دویست و هفتاد و نه میلیون خریدار بوده و هشت و نیم میلیون فروشنده برای وب سایت فروشگاهی علی بابا خدمات ارائه می دهند. میزان سفارش سالیانه این سایت تقریبا چهارده و نیم میلیارد دلار گزارش شده است که مبلغی هیجان انگیزاست. سایت فروشگاهی علی اکسپرس بعنوان زیر گروه سایت معتبر علی بابا ، دارای ارزش و اعتباری بالاست.
امروزه ، فضای مجازی و اینترنت ، توانسته است انتخاب های زیادی را در مسیر کسانی که مشکل پسند هستند ، قرار دهد. اگر شما هم دنبال مد روز جهانی هستید و خرید از برند ها برایتان جذاب است ، می توانید با خیالی آسوده و با اطمینان از امنیت این سایت ، از سایت فروشگاهی علی اکسپرس خرید نمایید.
سایت فروشگاهی آنلاین علی اکسپرس (AliExpress) در ابتدا به عنوان یک سایت فروشگاهی تک (خرده ) فروشی در کشور چین ایجاد شد تا از کسب و کارهای خرد در چین و چندین نقاط دیگر در دنیا ، تامین جنس شده و به مشتریان خود در سطح بین المللی ارائه نماید. سایت علی اکسپرس AliExpress در زمینه تجارت الکترونیک در کشور روسیه ، بیشترین بازدید را دارد. در برزیل هم یکی از سایت های بسیار محبوب به شمار می آید. فروشندگان در سایت فروشگاهی علی اکسپرس ، هم اشخاص حقیقی هستند و هم اشخاص حقوقی.  در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. هدف این سایت آن است که بتواند با گسترش فعالیت خود ، به بازارهای بیشتری در کل جهان دسترسی داشته باشد و رقیبی سرسخت برای سایتهای بزرگ و معتبری همچون سایت های اینترنتی آمازون و eBay باشد. 

پیشنهاد مطالعه: انواع حواله ارزی و تفاوت آن ها


زمانی که صحبت از سایت های فروشگاهی خارجی و خرید های آنلاین از آنها مطرح می شود ، بلافاصله تصویر تحریم های ایران نیز پیش کشیده می شود. خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس نیز شامل همین موضوع است و به دلیل وجود تحریم ها ، امکان خرید مستقیم از سایت برای ایرانیان وجود ندارد. 
دو راه پیش روی ایرانیان است برای خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس. نخست اینکه به کمک دوستی که در کشورهای دیگر دارید اقدام کنید و یا با تهیه ویزا کارت و یا مستر کارت ، خرید خود را انجام دهید. برای تهیه کارت های اعتباری ارزی مانند مستر و ویزات کارت ، می توانید از 20 پیمنت راهنمایی و کمک بگیرید. در سایت معتبر 20 پیمنت این امکان برای شما به وجود خواهد آمد که از سایت فروشگاهی علی اکسپرس به سادگی خرید را انجام داده و به صورت آنلاین پرداخت خود را به انجام برسانید و در آدرس خود در ایران کالا را تحویل بگیرید.


پروسه ی خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس

در سایت فروشگاهی علی اکسپرس ، محصولات در گروه بندی های متفاوتی قرار گرفته اند. این گروه های متنوع ، این کمک را می کند که با سرعت بیشتری محصول خود را در سایت پیدا کرده و پروسه خرید را انجام دهید. این دسته بندی ها شامل موارد ذیل می شود: 
لوازم مربوط به حیوانات خانگی ، لوازم خانگی ، رایانه و لوازم جانبی آن ، تلفن همراه ، اسباب بازی ، لوازم کودکان و نوزادان ، پوشاک زنانه و مردانه ، کیف و کفش ، وسایل مربوط به سلامتی و زیبایی ، لوازم ورزشی و پیک نیک ، تجهیزات مربوط به خودرو و موتور سیکلت و لوازم مربوط به تاسیسات و تعمیرات منازل. 
در سایت علی اکسپرس در سمت چپ صفحه اصلی ، در خصوص این دسته بندی ها ، آیتم Categories را مشاهده می کنید. در این قسمت می توانید تمام گروه های موجود در سایت فروشگاهی علی اکسپرس را مشاهده نمایید. از تجهیزات و لوازم خودرو گرفته تا پوشاک های زنانه و بچه گانه. این نکته را مد نظر داشته باشید که هر کدام از عناوین خود تعداد زیادی زیرمجموعه و محصول را در بر می گیرد.
به عنوان نمونه اگر اولین دسته بندی رو انتخاب کنید که مربوط به پوشاک زنانه است ، با تنوع بسیاری از انواع لباس های زیر ، مجلسی ، کت و شلوار ، لباس عروس و یا وسایل تزئینی لباس ها را مشاهده خواهید کرد. بهتر است حوصله بسیار به خرج دهید و به طور کامل گزینه ها را بررسی و مطالعه کنید. با این کار ممکن است ایده های جدیدی برای خریدی که مد نظرتان است را بدست آورید. ممکن است برای خرید یک نوع خاص پوشاک وارد سایت و دسته بندی خاصی شوید ، اما پیشنهادات جالب و تخفیف دار این سایت شما را به خرید لوازم دیگری از تزئینات گرفته تا لباس های رسمی و مجلسی نیز وادار نماید.

پیشنهاد مطالعه:  خرید از آمازون را بلد نیستم


خرید از علی اکسپرس با استفاده از کارت های اعتباری ارزی مانند ویزا کارت و مستر کارت

جهت خرید کردن از سایت فروشگاهی علی اکسپرس، راه های پرداخت متفاوتی دارید اما یکی از مهم ترین و کارآمدترین  راه ها ، استفاده از کارت های اعتباری ارزی مانند مستر کارت و یا ویزا کارت می باشد. در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه از طریق این کارت ها خرید نمایی. ضمن آن که در سایت 20 پیمنت می توانید برای تهیه کارت های اعتباری ویزا و مستر کارت نیز اقدام نمایید.


خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس با کارت اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت

اگر در سایت علی اکسپرس دارای پنل کاربری هستید و کارت اعتباری ویزا کارت و یا مستر کارت را در اختیار دارید ، می توانید از قسمت بالای صفحه آیتم پرداخت آنلاین را انتخاب نموده و از میان تنوع پرداخت های آنلاین ، ویزا کارت یا مستر کارت را برگزینید. با انتخاب ویزا کارت یا مستر کارت، به مرحله بعدی که خرید اینترنتی است منتقل می شوید که می توانید مراحل خرید را کامل کرده و پرداخت خود را انجام دهید.
در صفحه ای که مربوط به خرید اینترنتی با استفاده از کارت اعتباری است ، بایستی ابتدا مشخصات و اطلاعات درخواستی رو ثبت کنید. اولین قدم این است که قیمت کالایی را که در سایت فروشگاهی علی اکسپرس انتخاب کرده اید ، را در با دقت کامل در باکس مبلغ کالا وارد نمایید. در این جا نیاز است که واحد ارز نیز مشخص شود. سپس مبلغ پرداختی به همراه کارمزد آن در همان کادر مشاهده می شود. 
در این مرحله سایت از شما لینک کالایی را که انتخاب کرده اید می خواهد ، که می بایست در کادر مربوطه وارد نمایید. اگر نیاز بود که توضیحات تکمیلی را برای کالای مورد نظر خود ثبت نمایید ، باکس مربوطه را انتخاب کرده و توضیحات را ثبت کنید. سپس تصویری از محصول را بعنوان یک فایل به آن پیوست کنید.
در پایان نیاز است که ثبت سفارش را انتخاب کرده و به مرحله تایید نهایی منتقل شوید. در این مرحله هزینه ها می بایست پرداخت شود. بعد از پرداخت ، مدت زمان تحویل کالا و ارسال آن را خواهید دید.
اگر کارت اعتباری مستر کارت یا ویزا کارت دارید ، این امکان برای شما وجود دارد که خودتان مستقیماً خریدتان را از سایت فروشگاهی علی اکسپرس انجام دهید. با توجه به تنوع بسیار بالای کالا و محصول در سایت بزرگ و معتبر AliExpress ، می توانید در دسته بندی محدود تری وارد شده و با حوصله و صرف زمان لازم ، از این فروشگاه غول پیکر خرده فروشی ، دیدن کنید. در عین حال این سایت چنان مجهز است که با وجود دسته بندی و فیلتر های موجود ، بتوانید کالایی را که نیاز دارید در کوتاه ترین زمان ممکن بیابید. همچنین جذابیت و هیجانات ناشی از تخفیفات و حراجی های این سایت هر بازدید کننده ای را به خود جلب می نماید. 
آیا شما از جمله کسانی هستید که برای خرید ، سایت های فروشگاهی اینترنتی داخلی و خارجی را انتخاب می کنید؟ در این صورت پیشنهاد می شود که در سایت فروشگاهی علی اکسپرس ثبت نام نمایید. برای ثبت نام در سایت کافی است که گزینه  Join Free را انتخاب کنید. در این حالت صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که از شما مشخصات و اطلاعات را درخواست می کند. بدین ترتیب شما نیز یکی از کاربران فعال در سایت فروشگاهی آنلاین علی اکسپرس خواهید شد.

 

آموزش خرید از علی اکسپرس


مراحل خرید در سایت فروشگاهی اینترنیت علی اکسپرس (AliExpress)

1-مرحله اول خرید آنلاین  : تکمیل فرم ثبت نام 

برای آغاز خرید از سایت آنلاین علی اکسپرس ، ابتدا بایستی در سمت راست قسمت بالای صفحه کلیک کنید. اکنون یک منو پیش روی دارید که باید در این منو آیتم Join Free را انتخاب کنید. در این مرحله صفحه ای دیگر را برای شما ایجاد خواهد کرد که حاوی فرم ثبت نام است. در این فرم نیاز است که اطلاعات و مشخصات شخصی خود مانند نام و نام خانوادگی ، آدرس ایمیل ، تلفن و کمله عبور را به صورت دقیق و کامل ، وارد نمایید. در این سایت تشخیص هویت نیاز نیست. در نهایت با انتخاب گزینه ایجاد کردن اکانت جدید Create Your Account  ، کار ثبت نام نهایی شده و تاییدیه به آدرس ایمیل شما ارسال می شود که با کمک آن اکانت شما فعال خواهد شد.


2-مرحله دوم خرید آنلاین : جستجو و دسته بندی محصولات در علی اکسپرس (AliExpress)

فروشگاه آنلاین علی اکسپرس بازار بزرگ اینترنتی جهانی است که خریداران و فروشندگان بسیاری را در خود جای داده است. فروشندگانی که به ایران نزدیک هستند می توانند برای کم شدن هزینه های ارسال مناسب تر باشند. می توانید هنگام خرید ، ضمن بررسی بازخوردهای مشتریان که در قسمت فروشنده نوشته شده است ، مشخصات و آدرس فروشنده را نیز مطالعه کنید تا خیالتان از بابت هزینه پست نیز راحت باشد. ضمن اینکه بازخورد های مثبت مشتریان نیز می تواند این اطمینان را به شما بدهد که کالای ارسالی آن ، اصل بوده و کیفیت مناسب را دارد.
در هرصورت سایت فروشگاهی علی اکسپرس دارای قابلیت های بسیاری است که می توان در زمانی اندک کالای دلخواه را پیدا نمود. ضمن آن که اگر محصولی را یافتید که مناسب نظر شما بود ، پیشنهاد می شود که محصولات مشابه آن را نیز بررسی و جستجو کنید تا با انتخاب بهتر و قیمتی مناسب تر خرید خود را نهایی کنید.


3-مرحله سوم خرید آنلاین : فیلتر شدن و سبد خرید محصولات در علی اکسپرس (AliExpress)

در صورتی که جستجوی کالای انتخابی خود را در قسمت بالای صفحه سایت به انجام رساندید ، با کمک فیلترهای این سایت ، لیست کاملی از نتایج جستجو را مشاهده خواهید کرد. سمت چپ صفحه گروه بندی های سایت را می توان دید. در آن قسمت گروهی را که مدنظر دارید ، مثلا پوشاک زنانه ، جواهرات ، تجهیزات خودرو و... انتخاب کنید تا جستجوی دقیق تری را در اختیارتان بگذارد. در این قسمت می توانید جزئیات بیشتری را رویت کنید از قبیل جنس کالا ، ضمانت و.. بنابر این شما تمامی شرایط مربوط به آن محصول را می توانید مطالعه کنید.
در صورتی که مطمئن شدید کالای مورد پسند خود را یافته اید ، می توانید دکمه Add to Cart  یا همان اضافه کردن به سبد خرید را زده و محصول را در سبد خرید خود مشاهده نمایید.


4-مرحله چهارم خرید آنلاین : ثبت نهایی خرید محصولات در علی اکسپرس (AliExpress)

در صورتی که از خرید خود مطمئن هستید ، می بایست دکمه Continue Shopping را انتخاب کنید. اگر آیتم ادامه یافتن خرید را انتخاب نمایید ، لینکی را بالای صفحه سبد خرید مشاهده می کنید که از طریق آن می توانید به سبد خریدتان برگردید. دراین وضعیت همه اطلاعاتی را که فروشنده در مورد کالای انتخابی شما منظور کرده است را با دقت مطالعه نمایید. این اطمینان را برای خود ایجاد نمایید که در خصوص کالا و نحوه ارسال محصول ابهامی وجود نخواهد داشت. 

پیشنهاد مطالعه:  آموزش خرید از آمازون ترکیه


این نکته را بایستی بدانیدکه این اطلاعات ارائه شده توسط فروشنده ، قسمتی از صورت حساب و قرارداد کالا می باشد که مطابق آن کالا را بایستی به خریدار تحویل نمایند. در پایان با انتخاب آیتمBuy All در صفحه سبد خرید ، به مرحله بعد خواهید رفت  که در آن از شما مشخصات کامل و دقیق پستی را می خواهند. توجه داشته باشید به دلیل تحریم ها ، امکان ارسال مستقیم کالا به ایران وجود ندارد و بایستی آدرس ثبتی شما ، یکی از کشورهای همسایه باشد. بعد از ثبت کامل مشخصات پستی ، نیاز است که نحوه پرداخت هزینه را مشخص نمایید. 


پرداخت آنلاین از طریق یکی از کارت های اعتباری ویزا کارت و یا مستر کارت و یا پرداخت pay pall راه هایی هستند که می توانید صورت حساب خود را وارد نمایید که در این خصوص کارشناسان ما در 20 پیمنت شما را یاری خواهند نمود. زمان ارسال در روی صفحه سایت به شما اعلام خواهد شد که مطابق آن کالای خود را دریافت خواهید نمود.


زمانی که آدرس ایمیل شما تایید شد ، به صفحه شخصی و مخصوص به خود وارد شوید و موارد ذیل را بررسی نمایید

1-My AliExpress
آیتم My AliExpress ، دقیقا مانند GPS جی‌پی‌اس رفتار می نماید ، این بدان معنی است که شما می توانید در هر زمان از وضعیت کالای سفارش داده خود آگاه شوید. با کمک این آیتم ، کالاهای سفارشی شما نمایش داده می شوند و این نکته قابل کنترل است که پرسنل سایت علی اکسپرس ، در تمامی مراحل پرداخت ، ارسال و تحویل در حال پیگیری و کنترل پروسه خرید شما هستند. همچنین می توانید در خصوص این روند نظرتان را ثبت نمایید.
2-My Orders
در این قسمت نیاز است که شماره پیگیری را که در زمان خرید برای شما در آدرس ایمیل ارسال شده است را وارد نموده و از روند سفارش خود مطلع شوید.
3-Message Center
در گذشته نیاز بود برای پیگیری کاری ، نامه نگاری انجام شود و این کار زمان زیادی را از ما می گرفت. این آیتم به جای آن نامه نگاری هاست. در این قسمت می توانید با فروشنده مکاتبه داشته باشید و این مکاتبات قابل رویت است. به عنوان مثال ممکن است مورد خاصی را از فروشنده درخواست نموده باشید که اکنون آن را به خاطر ندارید. با مراجعه مجدد به مکاتبات می توانید آن ها را کنترل نمایید.
4-  Wish List
این لیست بلندی است که زمانی که در حال جستجوی محصول مورد نظر خود هستید و یا در بازار بزرگ آنلاین علی اکسپرس در حال بازدید هستید ، به محصولاتی بر می خورید که در همان لحظه نمی توانید آن ها را خرید کنید ، بنابراین می توانید آن محصولات را در این قسمت قرار دهید تا در زمان لازم مجدد به آن ها رجوع کنید و خریدتان را انجام دهید. 5-My Favorite Stores
هنگام بررسی و بازدید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس ، اگر با فروشگاه هایی برخورد کردید که برایتان جذاب بود می توانید در این صفحه آن ها را وارد کنید تا در زمان های بعدی بتوانید به آن ها رجوع کنید.
6-  Account Settings
همانطور که می دانید اطلاعات کاربری افراد موضوعی ارزشمند است ، در این صفحه این امکان برای شما وجود دارد که با مراجعه به آن اطلاعات را به روز رسانی کنید و یا تغییرات لازم را اعمال نمایید. 
حال این را می دانید که می توانید با خاطری آسوده در این بازار بزرگ خرده فروشی ، بگردید و از تنوع بسیار بالای آن لذت ببرید. می توانید کالای مورد پسند خود را انتخاب نموده و بعد از مطالعه کامل جزئیات کالا Product Details  و مطالعه بازخورد های Feedback مشتریان و خریداران قبلی ، شیوه پرداخت و نحوه ارسال Shipping & Payment را انتخاب کرده و  گارانتی فروشنده  Seller Guaranteesرا کنترل نموده و با اطمینانی کامل کالای خود را خرید کرده و با یکی از کارت های اعتباری ارزی و یا پرداخت های آنلاین ، پرداخت خود را نیز انجام دهید. بدین ترتیب خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس برای شما هیجان و لذتی وصف نشدنی را به همراه خواهد داشت.

 

آموزش خرید از علی اکسپرس


برای خرید از سایت علی اکسپرس از شرکت‌های واسطه استفاده کنید.

یکی از نکات مهم خرید از سایت علی اکسپرس و دیگر سایت های فروشگاهی خارجی این است که پرداخت هزینه کالا را چگونه انجام دهید. اگر راه کاری برای این پرداخت ندارید ، می توانید از شرکت هایی که بصورت واسطه با استفاده از کارت های اعتباری بانکی در تمامی جهان ، پرداخت های آنلاین را به انجام می رسانند ، کمک بگیرید. بدین ترتیب با انتخاب این شرکت واسطه و در اختیار گذاشتن لینک کالای خریداری شده به آن ها ، کلیه پروسه خرید را به آن ها واگذار نمایید. در سایت 20 پیمنت این امکان برای سهولت کار شما ایجاد شده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.


خرید از سایت فروشگاهی آنلاین علی اکسپرس چه مزایایی دارد؟ 

یکی از امتیازات خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس این است که اگر تخلفی از سوی فروشنده اتفاق بیفتد ، مثلا در زمان مشخص شده کالا به دست شما نرسد و یا کالایی که دریافت نموده اید با مشخصاتی که در صفحه کالا توسط فروشنده ارائه شده است مغایر باشد ، دو راه را می توانید به انجام برسانید.
نخست آن که کالا را مسترد کنید و کل مبلغ خود را پس بگیرید و یا این که کالا را نزد خود نگاه دارید که در این صورت نیمی از هزینه شما به شما باز گردانده خواهد شد. این موضوع نشان از اعتبار بالای این سایت فروشگاهی غول پیکر است.


نکات بسیار ارزشمند در خصوص خرید از سایت آنلاین علی اکسپرس

شاید بارها شنیده اید که گفته می شود ، هیچ ارزانی ای بی دلیل نیست. دقت کنید در صورتی که کالایی را با برند معروف و معتبری به قیمت نازلی ارائه می دهند ، برای خرید عجله ای به خود راه ندهید. این را بدانید که محصولات معتبر و برند به طور دائم توسط شرکت تولید کننده کنترل و نظارت می گردند و قیمت های آن ها تثبیت شده است و امکان خرید آن کالاها ، به عنوان مثال برند سامسونگ و یا اپل ، با قیمت های پایین مقدور نیست.

پیشنهاد مطالعه: انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


به این نکت توجه داشته باشید که در صورتی که از شرکت وابسته جهت خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس استفاده می نمایید ، در خواست فرم تراکنش سایت علی اکسپرس را داشته باشید تا در زمانی که کالای شما با درخواستتان هم خوانی نداشت بتوانید اعتراض نمایید. 
ممکن است فروشنده از شما بخواهد هنگام تحویل کالا ، تاییدیه کالا Confirm delivery  را انتخاب کنید. به هیچ وجهت تا زمانی که کالا تحویل شما نشده است و آن را کنترل نکرده اید ، مبلغ مربوط به فروشنده ، از سوی سایت علی اکسپرس پرداخت نخواهد شد. 
شاید قبلا نیز تجربه کرده باشید که در سایت های آنلاین فروشگاهی ، کالایی را سفارش داده اید و کالای دیگری را برایتان ارسال کرده باشند. پس دقت کنید حتما با کنترل بازخوردهای مشتریان قبلی ، فروشنده را انتخاب کنید. همچنین در سایت علی اکسپرس ، فروشنده های طلایی نیز وجود دارند که تایید شده هستند و هویت آنها کاملا بررسی شده و معتبر می باشند. پیشنهاد می شود هنگام خرید از این دست فروشندگان خرید خود را انجام دهید.


یکی از مسائل ایرانیان ، هنگام خرید از سایت علی اکسپرس وجود تحریم های کشور آمریکا علیه ایران است که باعث شده است ارسال کالا را به صورت مستقیم به ایران غیر ممکن سازد. از همین رو امکان خرید و ارسال مستقیما از سایت فروشگاهی علی اکسپرس به ایران وجود ندارد. اما نگران نباشید. سایت 20 پیمنت ، ارائه کننده خدمات پرداخت بین المللی بوده ، و به سادگی کالاهای انتخابی شما را از سایت آنلاین علی اکسپرس خرید نموده و در ایران و جلوی درب منزل تان تحویل می نماید. 
نکته دیگر این که چنانچه در وب سایت اینترنتی علی اکسپرس دارای حساب کاربری هستید ، آیتم حساب کاربری را انتخاب کرده و کلمه عبور و نام کاربریتان را در محل مشخص شده ثبت نمایید. شما می توانید از این صفحه کاربری برای خود اسکرین شات تهیه کنید و به صورت ذخیره نگهداری کنید.


خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس و پرداخت آنلاین با وب مانی و یا پی پال

این قابلیت در فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس وجود دارد که بتوانید با استفاده از پرداخت های آنلاین پی پال و وب مانی ، پرداخت های خود را به انجام برسانید. شما می توانید به سادگی بعد از آن که محصول خود را انتخاب کردید و خرید کامل شد ، پرداخت هزینه ها را از طریق پی پال و یا وب مانی به انجام برسانید. برای این منظور می توانید در سایت 20Peyment ثبت نام نموده و پنل کاربری خود را ایجاد نموده ، سپس با وارد شدن در حساب کاربری خرید خود را با پرداخت های آنلاین و با کمک کارشناسان ما در این سایت انجام دهید. با این کار دیگر نگران خرید از یک سایت خارجی و پرداخت ارزی نخواهید بود و به آسانی در ایران می توانید از سایت علی اکسپرس خرید خود را انجام دهید.
ابتدا در قسمت مشخص شده میزان ارز لازم برای خریدتان را که می خواهید در حساب ارزی خود شارژ کنید ، ثبت نمایید. بعد از این مرحله نیاز است که آدرس کیف پول خود را که مربوط به وب مانی یا پی پال است ثبت نمایید. در این مرحله نوع ارز نیز باید مشخص باشد.
در صورتی که نیاز دارید گردش انتقال وجه به حساب ارزی ، توضیحات مشخصی داشته باشد ، قسمت دارای توضیحات را علامت بزنید. به همین ترتیب اگر در نظر دارید که تراکنش ها با کد امنیتی برایتان ارسال گردد ، در بخش مشخص شده ، دارای کد امنیتی را وارد کنید. 
در صورت ثبت درخواست ، مبلغ به کیف پول پی پال و یا وب مانی منتقل میشود و قادر خواهید بود از علی اکسپرس خرید نمایید. و یا آن که پس از انتخاب محصول دلخواهتان ، لینک آن را در 20Peyment در اختیار کارشناسان قرار دهید تا پرداخت ها توسط ما انجام شود. بدین ترتیب پیگیری ارسال کالا تا رسیدن به دست شما نیز با کارشناسان مجرب ما خواهد بود.


نحوه ی جستجوی محصول در خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس

یکی از مهمترین کارها هنگام خرید از یک سایت فروشگاهی خارجی اینترنتی ، یافتن کالای مورد نظر می باشد. بنابراین اولین و مهم ترین نکته ای که بایستی هنگام خرید از سایت فروشگاهی علی اکسپرس به آن توجه داشته باشید ، این است که چگونه جستجویی کامل و دقیق در این سایت را انجام دهید. جهت این کار در سایتAliexpress   از دو روش می توان استفاده نمود :
شاید این راه را در سایت های مختلف امتحان کرده باشید. اولین و ساده ترین راه ، استفاده از موتور جستجوی سایت می باشد که در صفحه اصلی و بالای صفحه قرار دارد. در همان قسمت نام کارای دلخواه خود را با دسته بندی کلی تری وارد کنید. مثلا کلمه کفش را در نوار جستجو ثبت کنید. سیستم به صورت اتوماتیک همه محصولاتی را که در این گروه می باشد به شما پیشنهاد می دهد و در صورتی که با فیلتر مشخصاتی خاص آن را ثبت نمایید ، پیشنهادات دقیق تر خواهد بود. بدین ترتیب می توانید کالای خود را به آسانی و در زمانی کوتاه انتخاب نمایید. هر چه جزئیات بیشتری را در زمان فیلتر کردن وارد نمایید ، سریعتر و دقیق تر به محصول مورد نظر خود خواهید رسید. توجه داشته باشید تنوع بالای محصول و فروشندگان این امکان را به شما خواهد داد که با صرف زمان مناسب ، محصولی با کیفیت بسیار مناسب و قیمتی ارزان را پیدا کنید.

 

آموزش خرید از علی اکسپرس


راه دیگری که برای یافتن محصول مورد نظر خود دارید این است که گزینه All Categories ، را انتخاب کنید. در این حالت سرچ شما بسیار محدودتر خواهد بود و تنها در گروه و قسمت دلخواهتان می توانید کالای خود را بیابید. دسته بندی های انجام شده در سایت اینترنتی علی اکسپرس ، که در سمت چپ سایت جای گرفته است ، برای این ایجاد شده است که مستقیما وارد گروه انتخابی خود شده و به سادگی و در زمانی کوتاه تر به کالای خود و یا کالاهای مشابه آن دسترسی پیدا کنید. البته این نکته نیز مطرح است که بسیاری از کسانی که وارد این گونه سایت های فروشگاهی عظیم می شوند ، تمایل دارند در این بازار بزرگ گشتی بزنند و گاهی پیش آمده است که برای خرید یک محصول وارد سایت شده اند اما تعداد زیادی کالا را به جهت قیمت مناسب آن خرید کرده اند و یا در صفحه خود ذخیره نموده اند.
این نکته را نیز بدانید که این امکان وجود دارد که در قسمت جستجوی کالا ، بر حسب قیمت ، بازخورد های مشتریان ، ضمانت و گارانتی ، نوع برند و شرایط عودت کالا ، درخواست خود را فیلتر و محدود کنید. و یا در نواری که در سمت چپ قرار گرفته است خصوصیات کالا مانند رنگ ، مدل و اندازه را تعیین نمایید.


در سایت فروشگاهی آنلاین علی اکسپرس ، در صفحه اصلی سایت نواری ایجاد شده است که با مشخص کردن هر کدام از گزینه ها ، کالای خود را مشاهده می کنید. این گزینه ها شامل موارد ذیل می باشد

1-Brand Zone  : در صورتی که قصد خرید از برند مشخصی را دارید می توانید با استفاده از این قابلیت آن کالا را به سهولت بیابید.
2-Flash Deals  : حراجی ها و تخفیفاتی که در تایم های مشخص و یا به صورت روزانه اعلام می شود در این بخش قابل مشاهده است.
3-Bestselling  : در صورتی که می خواهید پر فروش ترین کالا ها را در این سایت مشاهده کنید ، می توانید از این بخش استفاده کنید.
4-Tech Discovery  : کالاهایی که در شاخه دیجیتال و تکنولوژی هستند ، تماما در همین بخش مشاهده می شوند.
5-Trending Style  : اگر دنبال این هستید که کالاهای مد روز را جستجو کنید ، این قسمت به شما کمک می کند.


گزینه هایی که بایست هنگام انتخاب کالا در سایت فروشگاهی علی اکسپرس مد نظر داشت : 

در صورتی که جستجوی شما برای کالایی که نیاز دارید انجام شده است ، پیشنهاد می شود قبل از نهایی کردن خرید ، به نکات و مشخصاتی که اینجا یاد آور می شویم توجه نمایید ، تا بتوانید با خیالی آسوده از این سایت خریدتان را انجام دهید. 1-تصویر کالا : در صورتی که روی هر یک از عکس های مربوط به کالا کلیک کنید ، می توانید کالای خود را با مشخصاتی واضح تر از نظر ابعادی و ظاهری کنترل و مشاهده نمایید.
2-رتبه فروشنده و نظرات خریداران : شاید بتوان گفت که این قسمت یکی از بخش های مهم در خرید از سایت های فروشگاهی آنلاین مانند سایت علی اکسپرس می باشد. ستاره ی که در بالای نام فروشنده قرار دارد و تعداد رای ها ، نشان از اعتبار فروشنده دارد.
3- تعداد سفارش ها : این نکته کاملا روشن است که تعداد سفارش از یک محصول می تواند نشانه محبوبیت و مرغوبیت آن کالا باشد.
4-مقایسه قیمت : این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که بتوان  قیمت محصول را مقایسه نمود و قیمت پس از تخفیف  را مشاهده کرد. همچنین میزان تخفیف و مدت زمان استفاده از تخفیف نیز بایستی بررسی گردد.
5-رنگ کالا : هنگام انتخاب کالا نیاز است که رنگ محصول درخواستی دقیقا مشخص گردد. این نکته به خصوص در مورد پوشاک و کیف و کفش بسیار دارای اهمیت است.
6-سایز : یکی از نکاتی که در خرید های اینترنتی عمدتا نگرانی هایی را ایجاد می کند ، انتخاب سایر صحیح و مناسب است . در هر سایت فروشگاهی آنلاین ، جدول سایز بندی مشخصی بابت محصولاتی که ارائه می دهد وجود دارد. بنابر این نیاز است به جدول سایز بندی در سایت مراجعه کرده ، با سایز خود مطابقت نمایید. 
7-ارسال کالا: نحوه ارسال کالا ، مدت زمان تحویل و هزینه های آن یکی دیگر از نکات مهم در خرید از فروشگاه اینترنتی می باشد. از مزایایی خرید از سایت آنلاین علی اکسپرس این است که ارسال محصولات با کمترین هزینه و گاهی به صورت رایگان انجام می شود. این نکته نیز مطرح است که در ارسال های رایگان ، به طور معمول مدت زمان تحویل کمی طولانی تر خواهد بود. اگر برای تحویل کالا عجله دارید ، ارسال های غیر رایگان و سریع را انتخاب نمایید.
8-تعداد کالا: دقت کنید که تعداد کالای درخواستی را درست و کامل وارد کنید تا هنگام تحویل کالا دچار دردسر نشوید.
9-قیمت نهایی : بدیهی است که قیمت نهایی به نوع کالا و نحوه ارسال بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه:  چگونگی انتقال ارز به ایران


چگونه می توان فروشنده دارای اعتبار را در خرید از سایت فروشگاهی اینترنتی علی اکسپرس بیابیم ؟

همان گونه که پیش تر نیز به آن اشاره شد ، سایت علی اکسپرس یکی از معتبرترین و بزرگ ترین سایت های فروشگاهی اینترنتی آنلاین است که تعداد فروشنده های بسیاری را با تنوع بسیار بالای کالا در اختیار دارد. یکی از معمترین موارد در هنگام خرید از چنین سایت هایی ، بررسی فروشنده است که تا چه حد دارای اعتبار است و محصولاتی که ارائه می کند تا چه اندازه اصل ، با کیفیت و با ضمانت و یا حتی خدمات پس از فروش می باشد.
از آن جایی که فروشندگان متفاوت و غیر واقعی نیز در سایت علی اکسپرس وجود دارد و فروش کالاهای تقلبی را انجام می دهند ، لذا سایت علی اکسپرس ، نماد و نشانه هایی را برای نشان دادن اعتبار فروشندگان خود ایجاد کرده است. برای این منظور ، در بخش حستجو ، بعد از مشاهده تنوع محصولات ، می توانید کنار هر محصول مشخصات کاملی از آن را مطالعه کنید. در همین قسمت و در کنار اطلاعات ثبت شده نیاز است که به مدال ها و ستاره هایی که به جهت میزان اعتبار به هر فروشنده داده شده است کاملا توجه کنید و بر اساس میزان این اعتبار فروشنده و بازخوردهای مثبت خریداران و البته تعداد سفارشاتی که از آن فروشنده و کالاهایش انجام شده ، خرید خود را انجام دهید.


از طرفی در قسمت پایین صفحه ، در قسمتی که مشخصات محصول ثبت شده است ، امتیازات و نظر مشتریان را رویت کنید. این نکته حائز اهمیت است که در قسمت ثبت نظرات ، فقط کسانی که خریدشان از سایت علی اکسپرس نهایی شده است ، می توانند نظر و رای خود را ثبت کنند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده به این نظرات استناد کنید.
توجه داشته باشید اگر قصد خرید کی محصول را دارید می توانید گزینه Buy Now  را انتخاب کرده و در صورتی که تصمیم دارید کالاهای دیگری خرید نمایید روی گزینه Add to Cart  کلیک کرده و کالای جدیدی را نیز به سبد کالای خود اضافه کنید.
بعد از اتمام مرحله خرید ، به صفحه مشخصات شخصی خود وارد می شوید که در صورتی که قبلا این اطلاعات و آدرس را ثبت نکرده باشید ، در این مرحله آن را ثبت نمایید تا بتوانید به مرحله بعد که پرداخت هزینه کالا می باشد وارد شوید. با توجه به محدودیت های زمان حال در خصوص خرید مستقیم از سایت های خارجی ، پیشنهاد می شود که با همکاران ما در 20Peyment تماس گرفته و از خدمات بی شمار این سایت معتبر استفاده نمایید. این سایت در خصوص ارائه کارت های معتبر ارزی و پرداخت های آنلاین و همچنین انجام کامل پروسه خرید از سایت های فروشگاهی خارجی ، می تواند در خدمت شما باشد. بنابر این می توانید از طریق سایت 20 پیمنت ، خریدی آسان از سایت های فروشگاهی مانند آمازون ، علی اکسپرس و ای بی را تجربه نمایید و کالاهای برند را در ایران تحویل بگیرید.
شرکت علی اکسپرس یک بازوی بین المللی و قوی از شرکت بزرگ خرده فروش علی بابا می‌باشد. هدف این سایت ، رقابت گسترده و پایاپای با فروشگاه‌های اینترنتی قدرتمندی مانند Amazon و eBay می باشد. نکته ای که برای تمام کاربران دارای اهمیت است ، این است که آیا شرکت علی اکسپرس Aliexpress شرکتی مطمئن و دارای امنیت است و آیا می توان از آن خرید کرد ؟ 

 

آموزش خرید از علی اکسپرس


سایت فروشگاهی علی اکسپرس بازار آنلاین بزرگی است که در سرتاسر جهان فعالیت می کند و در اصل مربوط به کشور چین است. این سایت بزرگ و معتبر ، برای کسب و کارهای کوچکتر این امکان را ایجاد کرده است که بتوانند فروش کالاهای خود را در تمامی جهان داشته باشند. به عبارتی تمامی فروشندگانی که در سایت علی اکسپرس هستند به نوعی واسطه هستند. این بدان معناست که شرکت AliExpress خود شخصا کالایی برای فروش ندارد. بلکه بازار بزرگی است که در آن خرید و فروش کالا و خدمات انجام می شود. شما در این سایت همانند سایت غول پیکر آمازون ، می توانید تعداد و تنوع بسیار زیاد کالاها را داشته و بر حسب سلیقه ی خود از این بازار عظیم خرید نمایید. بدین ترتیب ، در کنار حمایت از کسب و کارهای کوچک ، دسترسی خریداران به کالاهای مرغوب و اصل نیز به وجود آمده است.


علت ارزانی محصولات در سایت علی اکسپرس Aliexpress چیست ؟

در صورتی که در سایت علی اکسپرس جستجو کرده باشید و محصولات آن را در مقایسه با سایر سایت ها مشاهده کرده باشید ، متوجه می شوید که قیمت های این سایت بسیار ارزان است و دلیل این ارزانی عمدتا به دلیل آن است که کالاها مستقیما از تولید کننده ها و شرکت های اصلی ارائه می شود و واسطه گری وجود ندارد. بنابر این کالاها با قیمت مناسب و ارزان به خریداران عرضه می شود.


مدت زمانی که طول می کشد محصول خریداری شده از سایت علی اکسپرس Aliexpress به دست خریدار برسد ، چقدر است ؟

جهت تمامی کالاهایی که در سایت فروشگاهی علی اکسپرس Aliexpress  وجود دارد ، یک مدت زمان مشخص برای ارسال تعیین شده است. این مدت زمان حدودا بیست الی شصت روز است. البته این زمان زیاد است. اما به طور معمول به خصوص در ایران تقریبا دو هفته زمان می برد که کالا به دست مشتری برسد. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که در زمان خرید از سایت های فروشگاهی اینترنتی ، نیاز است که برای تحویل کالا کمی صبور باشید.
لازم به ذکر است که برای تمامی محصولاتی که ارسال می شود ، حتی کالاهایی که به صورت رایگان ارسال می شوند نیز ، شماره رهگیری به آدرس ایمیل ارسال می شود که از طریق این کد می توانید ارسال کالای خود را پیگیری نمایید. در صورتی که پس از گذشت ده روز ، شماره رهگیری برای شما ارسال نشد ، با فروشنده خود تماس بگیرید. البته به ندرت چنین موضوعی پیش می آید.


 چگونگی کیفیت و مرغوبیت کالاهای سایت علی اکسپرس Aliexpress ؟

کالاهایی که در سایت معتبر علی اکسپرس Aliexpress ارائه می شوند به طور معمول دارای مرغوبیت بالایی هستند. عمدتا محصولی که خرید کردید و تحویل می گیرید ، دقیقا مطابق همان تصویری است که در سایت مشاهده کرده اید و با همان مشخصات انتخابی شما می باشد. اما گاهی پیش می آید که از خرید محصول خود راضی نباشید. به عنوان مثال ضخامت پارچه لباسی که خریدید ، مورد پسند شما نیست. 

پیشنهاد مطالعه: نحوه خرید آنلاین بلیط کشتی های کروز


اگر صرفا به دلیل آن که از محصولی که تحویل گرفته اید خوشتان نیامده باشد ، نمی توان آن را مسترد کنید و پولتان را پس بگیرید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استرداد کالا به کشور چین ، امن نیست و ممکن است حین ارسال مفقود شود. از طرفی ممکن است ارسال آن به چین برای شما هزینه بسیار بالایی داشته باشد. بنابر این قبل از استرداد محصولی که خرید کردید ، تمامی جوانب آن را در نظر بگیرید و منطقی تصمیم بگیرید.


حرف آخر :

سایت فروشگاهی اینترنتی علی اکسپرس ، یک سایت چینی است که توانسته است در سرتاسر جهان فعالیت خود را توسعه دهد و بدلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت های مناسب و حراجی های جذابش ، توانسته است طرفداران زیادی را برای خود در سرتاسر دنیا رقم بزند. در صورتی که قصد خرید از این سایت آنلاین را دارید و نیاز به کمک دارید در سایت 20Peyment در خدمت شما خواهیم بود.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
2 سال قبل

سلام لطفا شرایط و هزینه خرید این محصول رو به تعداد 10 عدد برام اعلام کنید. https://www.aliexpress.com/item/1005001726162575.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.73fe47a2lAKxNq&algo_pvid=8d6fbfe2-b42b-4d39-81b8-a83141aea4f0&algo_expid=8d6fbfe2-b42b-4d39-81b8-a83141aea4f0-17&btsid=0bb0623216205669590675575ecd8a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

avatar

سلام آقا وحید عزیز ، لطفا برای ثبت سفارش خرید از علی اکسپرس به سایت دیگر مجموعه ما بنام "زاکولا" به نشانی www.zakoola.com مراجعه کنید و لینک خرید محصول از آن طریق ثبت نمایید تا برای شما پیش فاکتور صادر شود. باتشکر

avatar
2 سال قبل

سلام وقت بخیر چرا بعضی از محصولات علی اکسپرس با قیمت .01دلار که خیلی ارزان داره بفروش میرسه ایا واقعیه یا فروشنده اون سفارش ارسال هم نمیکنه؟

avatar

سلام محمد عزیز ، برای خرید از علی اکسپرس و هر سایت خارجی دیگر باید به امتیازی که فروشنده دارد توجه کنید. اگر امتیاز و نظرات خوبی داشت از آن فروشنده خرید کنید.باتشکر

avatar
2 سال قبل

سلام خسته نباشید . میشه عمده خرید کرد . اگه عمده بخریم قیمت کالا برامون پایین تر میاد یا نه؟؟

avatar

سلام مهزاد عزیز ، برای خرید کالا از خارج و تحویل در ایران از سایت دیگر مجموعه ما بنام زاکولا اقدام نمایید و سفارش خودتان ثبت کنید. آدرس اینترنتی zakoola.com