رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول

رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول

توسط : تیم خبری
15,269

استانبول یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است که هر ساله افراد بسیار زیادی به این شهر سفر می کنند تا لحظات به یاد ماندنی برای خود رقم بزنند. یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران در زمان سفر پیدا کردن مکانی با شرایط ایده ال و مقرون به صرفه برای اقامت است.  همه گردشگران به جز افردی با سطح درآمد بالا که قیمت برای آنها مهم نیست و فقط به کیفیت سفر اهمیت می دهند برای اغلب افرد  هزینه تمام شده سفر یکی از موضوعات بسیار مهم می باشد.   یکی از مهمترین مواردی که  در کاهش و یا افزایش هزینه سفر به استانبول می تواند تاثیرگذار باشد، هزینه هتل محل اقامت است. به طور کلی افراد ترجیح می‌دهند در مکانی با کیفیت خدماتی بالا اما با قیمت پایین اسکان پیدا کنند. در این راستا کشور ترکیه با توجه به این که بیشترین درآمد گردشگری خود را از طریق مسافران ایرانی کسب می‌کند با انجام دادن بعضی از اقدامات، شرایط را برای ورود و استقرار ایرانیان  تسهیل کرده است. همسایه بودن کشور ترکیه و پایین بودن تقریبی قیمت‌ها نسبت به دیگر کشورها از یک طرف و نگرفتن روادید از اتباع ایرانی از طرف دیگر سبب شده است گردشگران زیادی هر ساله به این کشور مسافرت کنند. 

پیشنهاد مطالعه: مهاجرت به استانبول ، آری یا نه ؟!


 یکی از اقدامات انجام گرفته توسط کشور ترکیه  فراهم کردن اقامتگاه‌های مختلف مانند هتل، سوییت و  اتاق   با انواع قیمت‌ها می باشد. از جمله مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت اجاره اتاق در استانبول می‌توان به میزان کیفیت یک مجموعه و محل قرارگیری اتاق، نوع سرویس دهی، امکانات زیرساختی، میزان نزدیکی به مرکز شهر یا ایستگاه های حمل و نقل و همچنین زمان ورود و خروج اشاره کرد.
اگر بخواهیدبه سراغ هتل های لوکس بروید باید هزینه بیشتری را برای اقامت پرداخت کنید به عنوان مثال هزینه اقامت هر شب در هتل 5 ستاره هتل صوفیایی 168 دلار است در حال که هزینه اجاره اتاق، هتل های دو ستاره  و سوئیت از 20دلار شروع می‌شود. 
یکی از مهمترین مزیت‌های اجاره گرفتن اتاق و یا سوئیت  به جای هتل در استانبول،  تقسیم شدن هزینه بین تعداد افراد است. در هتل به ازای اضافه شدن هر فرد هزینه ها به صورت تصاعدی بالا می رود در حالی که در اجاره اتاق هزینه ها به ازای اضافه شدن هر فرد کاهش پیدا می‌کند زیرا اجاره کلی بین افراد تقسیم می‌شود. بنابراین اگر با چند خانواده  و یا همراه تعدادی از دوستان به استانبول مسافرت می‌کنید بهترین راه حل برای کاهش هزینه های کلی سفر، اجاره اتاق ارزان و یا پیدا کردن سوئیت  است. 


نکاتی که باید هنگام  رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول به آن دقت کنید

اقامت در سوئیت ها و هتل هایی با اجاره بهای ارزان برای کوتاه مدت به صرفه و خوب است ولی در اقامت بلند مدت ایده ال نیست. بنابراین بهتر است قبل از رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید. چرا که اگر محل اقامت شما مطلوب نباشد ممکن است از سفر خود لذت نبرید و خاطره خوشی برایتان از سفر باقی نماند. برخی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام  رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول به آن توجه کرد عبارتند از:
موقعیت مکانی: حتما دقت کنید که سوئیت در مرکز شهر باشد و یا از دسترسی خوبی به مرکز شهر برخوردار باشد. زیرا در غیر این صورت مجبور خواهید شد تا هزینه های حمل و نقل زیادی را متحمل شوید. حتما فاصله سوئیت خود را با ایستگاه های مترو و اتوبوس بررسی کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظرتان برسانید.
امنیت: هنگام رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول برخی افراد به اشتباه تنها به قیمت توجه می کنند، در حالی که حتما باید به امنیت محل اقامت خود نیز توجه کنید. یکی از بهترین راه ها بررسی محله ای است که سوئیت در آن جا قرار دارد. اگر با محله های استانبول آشنایی ندارید می توانید نظرات مردم را درباره سوئیت بخوانید و از آن ها مشاوره بگیرید. مطمئن باشید اگر محل اقامت شما از امنیت کافی برخوردار نباشد هر چقدر هم که ارزان باشد به درد نمی خورد و می تواند برای شما مشکلات جدی به وجود بیاورد.
بهداشت: یکی از مهم ترین مواردی که نباید از توجه به آن غافل شد امکانات بهداشتی است. حتما قبل از رزرو  سوئیت ارزان قیمت در استانبول به این موارد دقت کنید. در برخی از سوئیت ها حمام و دستشویی مجزا داخل اتاق وجود ندارد. این مورد می تواند برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند کمی دشوار باشد. اگر امکان بازدید حضور از سوئیت را ندارید و به صورت آنلاین برای خود اتاق رزرو می کنید حتما به عکس ها خوب دقت کنید. البته باید به این توجه داشته باشید که در اغلب موارد عکس ها خیلی بهتر از خود مکان خواهند بود. اما مسئله نظافت و تمیزی هتل چیزی نیست که بتوان در مورد آن بی خیال شد.
امکانات: هرچند سوئیت ها و هتل های ارزان در استانبول دارای امکانات رفاهی و ورزشی زیادی نخواهند بود اما در اغلب موارد برای جذب مشتری خدماتی را به مهمانان خود ارائه می دهند. شما می توانید این امکانات را با یکدیگر مقایسه کنید و درنهایت به  رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول اقدام کنید.

 

رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول


 رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول به صورت آنلاین 

یکی از روش های رایج  رزرو  سوئیت ارزان قیمت در استانبول به صورت آنلاین است. شما می توانید با خدمات پرداخت 20 پیمنت مانند پی پال اقدام به ایجاد حساب کرده و سپس از طریق سایت های خارجی اقدام به رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول بکنید. پرداخت با پی بال یکی از مهم ترین خدمات گروه 20 پیمنت است که سبب تسهیل پرداخت های خارجی شده است. از دیگر خدمات پرداخت مسافرتی گروه 20 پیمنت می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  •     خرید بلیط هواپیمای خارجی
  •     رزرو و پرداخت هزینه هتل خارجی
  •     خرید بلیط اتوبوس و قطارهای خارجی
  •     پرداخت هزینه مکانهای تفریحی
  •     تهیه بلیط کنسرت های خارجی

یکی از مهم ترین مزیت رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول از طریق خدمات 20 پیمنت، راحتی و  ارزان بودن آن در مقایسه با موسسات دیگر است. گروه 20 پیمنت با ارائه خدمات با کیفیت و مقرون صرفه توانسته است رضایت صد در صدی مشتریان خود را به دست بیاورد. بنابراین در صورتی که نیاز به رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول به صورت آنلاین داشتید کافی است تا از خدمات گروه 20 پیمنت استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین هتل های استانبول


معرفی هتل و سوئیت های ارزان قیمت در استانبول 

در ادامه به معرفی هتل ها و سوئیت هایی می پردازیم که اقامت در آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد و خدمات خوبی نیز به مشتریان خود ارائه می دهند. این هتل ها عبارتند از: 


هتل گالاتا لایف استانبول Galata Life Istanbul

هتل گالاتا لایف با این حال که هتل کوچکی است ولی یکی از بهترین هتل‌های 2 ستاره استانبول می‎باشد. دسترسی به نقاط مختلف شهر با توجه به موقعیت عالی هتل بسیار آسان است. مکان های دیدنی استانبول مانند برج گالاتا و مسجد ایاصوفیه به ترتیب در فاصله 170 متری و 600 متری از هتل واقع شده اند. از این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 4.22 کیلومتر وتا فرودگاه صبیحه گوکن 50 کیلومتر فاصله است. این هتل به علت داشتن محیطی آرام و تمیز و امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت در همه نقاط هتل، بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. هتل گالاتا لایف دارای 5  اتاق با امکانات کافی می‌باشد. این هتل دارای یک رستوران با کیفیت غذای خوب است و صبحانه  در این رستوران  به صورت بوفه سرو می‌شود. امکانات این هتل با توجه به هزینه پرداختی قابل قبول است. هزینه پرداختی برای هر شب اقامت در این هتل در حدود 25 تا 60 دلارمی‌باشد و به ازای هر تخت اضافی 16 دلار باید پرداخت ‌شود. یکی از نکات مثبت هتل این است که  برای کودکان زیر 2 سال برای استفاده از تخت کودک هزینه ای دریافت نمی‌شود. همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد. 

 

رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول


 هتل اوشن 7 Ocean's 7 Hotel

هتل 2 ستاره  اوشن7 در محله سلطان احمد استانبول قرار گرفته است. نزدیک بودن هتل به مراکز دیدنی شهر باعث می شود تا در سریع ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی داشته باشید. همچنین این هتل دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی استانبول مانند مسجد آبی را  دارد که می توانید در صورت اقامت در این هتل از آن جا هم بازدید کنید. مکان های دیدنی دیگر مانند کاخ موزه اعظم موزائیک و بازار آستارا در 200 متری هتل قرار گرفته اند. از طرف دیگر  از هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 6.20  کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوکن 5.48 کیلومتر فاصله وجود دارد. اتاق های این هتل دو ستاره دارای امکانات رفاهی کافی هستند و در تمام اتاق‌های این هتل دسترسی به اینترنت پر سرعت برای مهمانان وجود دارد. همچنین تمیز کردن اتاق‌ها در این هتل رایگان انجام می‌گیرد. رستوران در قسمت پشت بام هتل قرار دارد ومهمانان این هتل در کنار میل کردن غذا می‌توانند از نمای چشم نواز شهر هم لذت ببرند. هزینه اقامت در هتل اوشن 7 که یکی از زیباترین هتل های استانبول است در حدود 25 تا 55 دلار می‌باشد.  قبل از رزرو اتاق در این هتل به این نکته دقت کنید که تخت اضافی در اتاق‌ها قرار نمی‌گیرد و ساعت تحویل اتاق یک ظهر می باشد. 


هتل اصلان استانبول Hotel Aslan Istanbul

هتل اصلان یکی از زیباترین و خاص‌ترین هتل‌های 2 ستاره استانبول می‌باشد. این هتل زیبا در محله سلطان احمد قرار گرفته و با توجه به نزدیکی به مکان‌های دیدنی استانبول، نظر مهمانان زیادی را به خود جلب می‌کند. از هتل تا بازار آستارا و کاخ موزه بزرگ موزائیک  تنها صد متر فاصله وجود دارد. همچنین برای رفتن به مسجد آبی و حمام ترکی خرم سلطان به ترتیب مسافت 200 و 300 متری باید طی شود. از هتل تا فرودگاه آتاتورک 7.20 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوکن 6.46 کیلومتر فاصله است. این هتل  دارای18 اتاق می‌باشد که در همه آنها دسترسی به اینترنت رایگان و دستگاه تهویه مطبوع وجود دارد. این هتل با داشتن امکاناتی از جمله امکان نگهداری از کودک، سرویس فرودگاه و... توانسته رضایت مهمانان خود را به دست آورد و جز هتل های پر طرفدار استانبول باشد. کارمندان هتل افراد آموزش دیده و مجربی هستند که به صورت حرفه ای با مهمانان برخورد می‌کنند و این خود یک امتیاز مثبت برای هتل محسوب می‌شود. رستوران هتل در پشت بام با چشم انداز زیبایی از شهر و دریای مرمر قرار گرفته است. مهمانان این هتل می‌توانند صبحانه خود را در تراس زیبای هتل میل کنند. هزینه هر شب  اقامت در این هتل زیبا حدودا 35 دلار می‌باشد که در ازای هر تخت اضافه 16 دلار باید پرداخت شود. همچنین هزینه اقامت کودکان زیر6 سال در این هتل رایگان می‌باشد. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.


هتل اپریکات Apricot Hotel

هتل 2 ستاره اپریکات که عنوان دومین هتل برتر ساحلی استانبول را دارد در محله سلطان احمد قرار گرفته است. هتل اپریکات به واسطه قرار گرفتن در کنار دریا یکی از زیباترین هتل‌های استانبول می‌باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب خود، دسترسی به اماکن دیدنی شهر را به راحتی فراهم کرده است. به گونه ای که از هتل تا مسجد آکبیک120 متر فاصله وجود دارد که با یک پیاده روی چند دقیقه ای  به راحتی قابل دسترسی است. همچنین موزه اعظم موزائیک در350 متری هتل قرار گرفته است. یکی دیگر از امکان دیدنی که در نزدیک هتل قرار دارد مسجد سلطان احمد است که در فاصله 350 متری هتل واقع شده است. برای رسیدن به فرودگاه بین المللی آتاتورک و فرودگاه صبیحه گوکن مهمانان باید مسافت 7.20 و 6.48 کیلومتر را از هتل طی کنند. برخی از امکانات رفاهی هتل عبارتند از: دسترسی به اینترنت پرسرعت، سرو صبحانه در رستوران هتل و... 
 پذیرش در این هتل ساعت 14 انجام می شود. قبل از رزو اتاق در این هتل به شرایط کنسل کردن و مبلغ پیش پرداختی توجه کنید. هزینه اقامت هر شب  در این هتل در حدود 55 تا 90 دلار می‌باشد که به ازای هر تخت اضافه 16 دلار باید پرداخت شود.

 

رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول


هتل اینتر استانبول Hotel Inter Istanbul

این هتل 2 ستاره در منطقه تاریخی بایزید و سلطان احمد واقع شده است. هتل اینتر که یکی از زیباترین هتل‌های استانبول می‌باشد به دلیل نزدیکی به ایستگاه های تراموا، مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. این هتل در فاصله 200 متری تا ایستگاه تراموا بایزید واقع شده است و فقط 400 متر تا ایستگاه تراموا لاللی فاصله دارد. در ضمن این هتل با مکان‌های گردشگری و تفریحی استانبول مانند ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد فاصله چند دقیقه ای دارد.  هتل دو ستاره  در 800 متری مسجد سلمانیه یکی از مکان‌های دیدنی استانبول واقع شده است. فاصله هتل اینتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 17 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوکن 46.7 کیلومتر است. از امکانات این هتل می‌توان به صبحانه رایگان و اینترنت پر سرعت رایگان اشاره کرد. تحویل گرفتن اتاق در این هتل ساعت 13 صورت می‌گیرد. قبل از رزرو به نکات کنسلی و پیش پرداختی اتاق‌ها باید توجه شود. هزینه ای که بابت هر شب اقامت به هتل پرداخت می‌شود در حدود 45 تا 90 دلار می‌باشد که برای کودکان زیر 6 سال در صورت استفاده از تخت هزینه ای گرفته نمی‌شود. در این هتل امکان درخواست تخت اضافه وجود ندارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و اگر شما دوست دارید با حیوانات خانگی خود سفر کنید این هتل گزینه خوبی برای اقامت شما است.

پیشنهاد مطالعه:  هتل های ارزان استانبول


هتل سرنا استانبول Serene Hotel Istanbul

هتل 2 ستاره سرنا در نزدیکی میدان تقسیم استانبول واقع شده است. موقیعت جغرافیایی عالی این هتل امکان دسترسی سریع و آسان را به تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری استانبول فراهم می‌سازد.  این هتل که جز 30 هتل برتر از لحاظ اقتصادی استانبول است در نزدیکی میدان گالاتاسرای، کافه هارد راک و خیابان استقلال قرارگرفته است. همچنین برای رسیدن به کلیسای سنت آنتونی 100 کیلومتر از هتل باید طی شود. ضمن اینکه هتل در فاصله 22 و 49 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتا تورک و فرودگاه صبیحه گوکن قرار گرفته است. این هتل دارای 10 اتاق می‌باشد که داخل هر اتاق امکاناتی از قبیل تخت های بزرگ، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا و تلویزیون ال سی دی برای استفاده مسافران فراهم شده است. همچنین اتاق ها مجهز به وایفای پر سرعت رایگان هستند. از خدمات رفاهی این هتل می‌توان به خدمات اتاق و سرویس فرودگاهی اشاره کرد. هتل سرنا با دریافت  هزینه‌ی در حدود 25 تا 50 دلار به ازای هر شب میزبان مهمانان خود خواهد بود. البته این هتل برای اقامت  کودکان زیر 5 سال  هزینه ای دریافت نمی‌کند.


هتل سنترال استانبول Istanbul Central Hotel   

هتل 2 ستاره سنترال به عنوان یکی از زیباترین و مقرون به صرفه ترین هتل‌های استانبول محسوب می‌شود. مکان قرار گرفتن هتل می‌تواند نقش مهمی در صرفه جویی زمان و هزینه داشته باشد. این هتل در نزدیکی مناطق تاریخی استانبول واقع شده است. به طوری که  سلطان احمد و بقیه اماکن تاریخی به راحتی  قابل دسترسی هستند. همچنین در 200 متری هتل سالن کنسرت تفلیس وجود دارد که می توانید در صورت علاقه مندی در آن جا لحظات مفرحی داشته باشید. این هتل به دلیل نزدیکی به جاذبه های گردشگری شهر یکی از هتل های محبوب گردشگران می‌باشد. مرکز فرهنگی حجا پاشا در 200 متری هتل و حمام ترکی جاگالوگلو در 300 متری آن قرارگرفته است. همچنین بازار ادویه و پارک گولهان نیز در فاصله  حدودا 600 متری از هتل قرار گرفته اند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتا تورک تنها 5.19 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوکن 4.46 کیلومتر می‌باشد. یکی از ویژگی های بارز این هتل داشتن طراحی داخلی جذاب است. از امکانات رفاهی هتل می‌توان به وایفای رایگان و سرویس فرودگاهی اشاره کرد. مهمانان این هتل برای اقامت در هر شب باید هزینه ای در حدود 20 تا 65 دلار را پرداخت کنند. البته نباید فراموش کنید که نمی توان از یک هتل دو ستاره و یا سوئیت ارزان قیمت انتظار خدمات هتل های لوکس را داشت اما ما به شما قول می دهیم هر آنچه که نیاز دارید در این هتل برای شما فراهم شده است.

 

رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول


هتل فاوری Hotel Favori

این هتل دو  ستاره در محله نیشانتاشی قرار گرفته است. به دلیل قرار گرفتن  هتل در موقعیت عالی، امکان دسترسی به مکانهای دیدنی، مغازه‌ها و رستورانهای لوکس شهر به راحتی وجود دارد. از این هتل تا برج ساعت، دلمه باغچه و میدان تقسیم 2 کیلومتر فاصله است. همچنین تا مرکز موی استانبول 600 متر از هتل باید طی شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و فرودگاه صبیحه گوکن به ترتیب 22 و 45 کیلومتر می‌باشد. با توجه به اینکه ایستگاه مترو عثمانی در 200 متری هتل قرار دارد، دسترسی به نقاط مختلف شهر در سریعترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. این هتل دارای 40 اتاق می‌باشد که همه آنها بصورت لوکس و زیبا دکور شده اند. در داخل اتاق‌ها امکاناتی از جمله حمام اختصاصی و وای فای رایگان برای رفاه مسافران وجود دارد. یکی از امکانات  جذاب این هتل مرکز اسپای است که جزء صد اسپای برتر شهر استانبول می‌باشد. از جمله امکانات ورزشی که اقامت در این هتل را برای مهمانان هیجان انگیز می‌کند وجود دو سالن بدنسازی است. این هتل با دریافت هزینه‌ای معادل49 تا 106 دلار از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این هتل از کودکان زیر 6 سال برای استفاده از تخت‌های موجود هزینه ی اضافه ای دریافت نمی‌شود. در صورت درخواست تخت اضافه مبلغ 31 دلار باید پرداخت شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.


هتل آرارات Ararat Hotel

این هتل دو ستاره و کوچک در محله سلطان احمد استانبول بنا شده است. یکی از مهم ترین مزایای اقامت در این هتل نزدیکی به مکان‌های تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر است. به طوری که از هتل  فقط 100 متر فاصله با کاخ موزه بزرگ موزائیک و مسجد آبی وجود دارد. با یک پیاده روی کوتاه از هتل و لذت بردن از فضای اطراف بازار به راحتی بازار استارا در دسترس است. فرودگاه‌های شهر استانبول در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند به طوری که با طی 21 و 51.2 کیلومتر فرودگاه‌های بین المللی آتا تورک و صبیحه گوکن در دسترس هستند. در تمام اتاق‌های هتل امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت برای مهمانان وجود دارد. برخی از امکانات رفاهی هتل عبارتند از: سرویس فرودگاهی، رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان است. مهمانان هتل با پرداخت هزینه اضافه می‌توانند صبحانه خود را در پشت بام هتل با یک چشم انداز زیبایی از شهر استانبول میل کنند. هتل ارارات جزء پر طرفدارترین هتل های 2 ستاره استانبول است. این هتل برای اقامت مهمانان خود به ازای هر شب مبلغ 20 تا 65 دلار را دریافت می‌کند. 

 

رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول


هتل مرمره پلس Marmara Place

هتل مرمره پلس در محله ینی کاپی استانبول واقع شده است. به دلیل نزدیکی به اماکن تاریخی مانند مسجد سلمانیه و بازار بزرگ  مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. با طی 500 متراز هتل، مسجد لالی در دسترس می‌باشد. نزدیکی به ایستگاه قطار که تقریبا در 200 متری هتل قرار گرفته است از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل است. از هتل تا فرودگاه آتا تورک مسیری در حدود 16 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوکن مسیری در حدود 5.45 کیلومتر باید طی شود. اتاق‌های هتل در حالی که کوچک هستند ولی به زیبایی دکور شده اند. همه اتاق‌های هتل  مجهز به حمام اختصاصی و اینترنت پر سرعت هستند. رستوران هتل برای سرو نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود است. صبحانه در این هتل رایگان می‌باشد. این هتل نسبت به هزینه دریافتی و درجه خود امکانات رفاهی خوبی مثل سونا و اینترنت پرسرعت دارد. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب در حدود 25 تا 80 دلار می‌باشد. از کودکان زیر شش سال در صورت استفاده از تخت موجود، هزینه ای دریافت نمی‌شود ولی در صورت استفاده از تخت کودک، هزینه ای در حدود 21 دلار باید پرداخت شود.

پیشنهاد مطالعه:  رزرو خانه در استانبول


هتل پکس Paxx Istanbul Hotel & Hostel

این هتل که در واقع نوعی هاستل نیز به شمار می رود در منطقه بی اوغلو قرار دارد. موقعیت مکانی خوب این هتل یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت هتل پکس می باشد. هرچند این هتل سه ستاره است اما دارای امکانات بسیار مناسبی برای مسافران می باشد. به عنوان مثال دارای باغ و سالن های مشترک برای استفاده مسافران است. از طرف دیگر این هتل دارای تراس می باشد که می توانید از آن جا شهر را تماشا کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. برای راحتی مسافران دسترسی به اینترنت پر سرعت در تمام قسمت های هتل رایگان است. این هتل دارای اتاق های متنوعی می باشد که شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از آن ها را رزرو کنید. همچنین با توجه به این که تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا می باشند مهمانان می تواند دمای اتاق را مطابق میل خود کنترل کنند. یکی دیگر از مزایای اقامت در این هتل امکان اجاره ی ماشین و دوچرخه می باشد. 
قیمت سوئیت ارزان در استانبول 
قیمت سوئیت ها با توجه به مواردی مانند موقعیت سوئیت، شرایط بهداشتی، امنیت، سال ساخت، امکانات و ... می تواند متفاوت باشد.   اما در حالت کلی هزینه اجاره سوئیت برای یک هفته در استانبول حداقل از 1500 لیر شروع می شود. البته همان طور که گفته شد تنها به دنبال رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول نباشید و حتما بقیه خدمات و امکانات سوئیت را نیز بررسی کنید. 


حرف آخر :

در این مقاله به نکات مهم درباره رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول اشاره کردیم و هتل های ارزان قیمت استانبول را نیز معرفی کردیم. اگر تجربه سفر به استانبول را دارید حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید. برای اقامت در استانبول به چه موارد باید دقت کرد؟ آیا شما اقامت در سوئیت و هتل ارزان قیمت را در استانبول ترجیح می دهید یا دوست دارید در هتل های لوکس بمانید؟
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar

جهت اجاره روزانه سوییت در تکسیم

avatar

سلام آقای فراهانی عزیز ، از سایت مد نظر پیدا کنید و جهت پرداخت هزینه سوییت سفارش ثبت نمائید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

هتل هایی که معرفی کردید می خوام بدونم دو تخته سرویس و حمام که مشترک نیست؟ لطفا در صورت نبودن کمک کنید برای رزرو هتل به من ممنونم

avatar
یک سال قبل

سلام سحر خانم گرامی ، باید داخل سایت خارجی شوید و جزییات مطالعه کنید و با توجه به امکانات مد نظرتان انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی تماس بگیرید. باتشکر