آموزش خرید از آمازون امارات

آموزش خرید از آمازون امارات

توسط : تیم خبری
35,667

شاید کمتر کسی باشد که تا به امروز نام شرکت آمازون را نشنیده باشد. شرکت آمازون را بدون شک می توان غول دنیای تجارت الکترونیک دانست. از آغاز به فعالیت این شرکت تقریبا بیست سال می گذرد و فروشگاهی که کار خود را با فروش کتاب آغاز کرد در حال حاضر به یک فروشگاه اینترنتی بدون رقیب تبدیل شده است. اما این شرکت از مدت ها قبل به فکر حضور در خاورمیانه بود. یکی از سایت های خرید آنلاین بسیار معروف در خاورمیانه وب سایت سوق بود که به آمازون امارات یا خاورمیانه شهرت داشت. شرکت آمازون پس از مدت ها رای زنی تصمیم به خرید سوق گرفت. او در واقع با خرید وب سایت سوق وارد بازار تجارت خاورمیانه شد تا در این منطقه نیز امپراطوری خود را بگستراند. آمازون هرچند بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان بود اما کاربران کشورهای خاورمیانه عملا به آن دسترسی نداشتند و آمازون با خرید سوق نبض بازار خاورمیانه را نیز در دست گرفت. 


 برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که نمی توانند از ایران از آمازون امارات خرید کنند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا چگونگی خرید از آمازون امارات را به شما آموزش دهیم. در صورت علاقه مندی تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه:  خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب


مزایای خرید از آمازون امارات

با توجه به این که اغلب برندهای مطرح خارجی به صورت مستقیم در ایران نمایندگی ندارند دسترسی به محصولات آن ها برای ایرانیان کمی دشوار است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آمازون امارات داشتن محصولات برند در تمام دسته بندی ها مانند پوشاک، ساعت، ادکلن و ... می باشد. یعنی شما می توانید جدیدترین محصولات برندهای معتبر دنیا را در این سایت به راحتی پیدا کنید. 

 

آموزش خرید از آمازون امارات


 بیشتر افراد با توجه به این که فکر می کنند ممکن است خرید از آمازون امارات برای آن ها مقرون به صرفه نباشد از خرید اجتناب می کنند. در حالی که در اغلب موارد، پس از مقایسه قیمت یک کالا در آمازون امارات و فروشگاه های ایران متوجه می شوند که خرید از آمازون امارات به صرفه است.
از طرف دیگر اغلب اجناس موجود در آمازون امارات اصل بوده و شما کالای مورد نظر خود را می توانید با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید.  یکی از نگرانی های اصلی اغلب افرادی که اقدام به خرید از سایت های خارجی مانند آمازون امارت می کنند در مورد بسته بندی محصولات است. ما باید به شما بگوییم جای هیچ نگرانی نیست و محصولات شما با بهترین بسته بندی به دست شما خواهند رسید. 


یکی دیگر از مهم ترین مزایای خرید از آمازون امارت این است که شما می توانید در صورت عدم رضایت از محصول ظرف 30 روز از تاریخ خرید، محصول خود را پس فرستاده و وجه خود را دریافت کنید.  همچنین سایت سوق در مقایسه با دیگر سایت های خرید آنلاین خارجی هزینه بسیار پایین تری را از مشتری به منظور ارسال کالا دریافت می کند. 
البته لازم به تذکر است که وب سایت سوق مانند برخی از وب سایت های خرید آنلاین (علی اکسپرس و ای بی و ... ) ارسال مستقیم به ایران ندارد. بنابراین شما باید برای خرید از آمازون امارات یک آدرس حقیقی در امارات یا کشورهای اطراف آن را داشته باشید تا بتوانید کالای خود را دریافت کنید.
یکی دیگر از دلایلی که اغلب افراد علاقه مند به خرید از آمازون امارت هستند به دلیل تخفیف های گسترده ای است که در بازه های مختلف بر روی اجناس اعمال می شود. قطعا بسیار هیجان انگیز خواهد بود شما یک محصول را با پنجاه درصد تخفیف خرید کنید. 


اگر از علاقه مندان به گوشی هستید خبر خوب برای شما این است که سایت آمازون امارات یکی از گزینه های مهم خرید گوشی به صورت مستقیم از دبی است. شما می توانید جدیدترین و به روز ترین گوشی های دنیا را از آمازون امارات خرید کنید. باور کنید کافی است یکبار سری به وب سایت آمازون امارات بزنید تا گذر زمان را احساس نکنید و غرق در دنیای اجناس لوکس و با کیفیت شوید. 

 

آموزش خرید از آمازون امارات


خرید از آمازون امارت

در ادامه به چگونگی خرید از وب سایت سوق یا همان آمازون امارات می پردازیم. مراحل خرید از وب سایت سوق عبارتند از:
1-ابتدا باید وارد وب سایت فروشگاه اینترنتی سوق شوید. آدرس این سایت در زیر آمده است:
https://uae.souq.com/ae-en/
2-برای خرید کالا از آمازون امارات شما نیاز به ایجاد حساب کاربری دارید. نگران نباشید ایجاد حساب کاربری کار دشواری نیست و به راحتی می توانید آن را انجام دهید. برای این کار کافی است که نام و شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید. برای ایجاد پسورد هم باید یک کلمه رمز 6 حرفی را انتخاب کنید.
3-پس از این که برای خود حساب کاربری ایجاد کردید و مراحل فعال سازی اکانت را سپری کردید می توانید در دنیای بیکران آمازون امارات به دنبال محصول مورد نظر خود باشید. برای یافتن محصول در فروشگاه اینترنتی سوق می توانید از دو روش استفاده کنید. در روش اول نام کالای مورد نظر خود را در نوار جستجوی سابت سوق وارد می کنید. یکی از مزایای این روش این است که در زمان تایپ کردن نام کالا در نوار جستجو، گزینه های سرچ شده قبلی مرتبط با کالای خود  را هم می توانید مشاهده کنید. 
در روش دوم می توانید از دسته بندی موجود در خود فروشگاه اینترنتی آمازون امارات استفاده کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال یک کرم آبرسان پوست هستید می توانید به سراغ دسته محصولات مراقبتی بروید. مطمئن باشید هیچ کالایی نخواهد بود که شما در آمازون امارات آن را نیابید. یکی از ویژگی های پیدا کردن محصول از طریق دسته بندی مشاهده اجناس مشابه دیگر با قیمت و کیفیت متنوع است. 

پیشنهاد مطالعه:  آموزش خرید از علی اکسپرس


4-پس از پیدا کردن کالای مورد نظر خود برای خرید اصلا عجله نکنید. حتما به مشخصات محصول مورد نظر خود دقت کنید. در صورتی که اقدام به خرید لباس کرده اید حتما سایز و رنگ را چک کنید. همچنین می توانید برای کسب اطمینان بیشتر در مورد محصول، نظرات بقیه افراد را نیز در مورد کالا بخوانید. در صورتی که بیشتر از یک عدد از کالای موردنظر خود را می خواهید حتما موجودی انبار فروشنده را چک کنید. 
5-در صورتی که  مشخصات محصول مطلوب بود و تصمیم به خرید گرفتید روی گزینه Add To Cart  کلیک کنید. تا وارد مرحله بعدی شوید. 
6-در این مرحله شما باید محصول و تعداد آن را تایید کنید. در صورتی که اطلاعات درج شده در این قسمت مغایرتی با سفارش شما نداشت گزینه PROCEED TO CHECKOUT را انتخاب کنید تا وارد مرحله هفت شوید.

7-در این مرحله شما باید اطلاعات مربوط به نحوه ارسال کالا را تنظیم کنید. همان طور که قبلا گفته شد، شما باید آدرس و شماره تلفنی در امارات و یا کشورهای اطراف را وارد کنید. برخی از افراد در این مرحله یک شماره جعلی وارد می کنند که کار بسیار اشتباهی است. چرا که در این مرحله وب سایت سوق یک کد تایید به شماره درج شده شما ارسال می کند. بنابرایی بسیار ضروری است که شماره تلفنی که شما وارد می کنید حقیقی باشد. بعد از دریافت کد و تایید کردن آن شما وارد مرحله بعدی خواهید شد. 

 

آموزش خرید از آمازون امارات


8-در این مرحله از خرید از آمازون امارات، شما باید عملیات پرداخت محصول خود را انجام دهید. دو روش برای خرید وجود دارد که شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. یک روش پرداخت از طریق کارت اعتباری(مسترکارت و یا ویزا کارت) به صورت آنلاین می باشد. در این روش شما نیاز به کارت ارزی دارید. با توجه به این که اغلب افراد دارای کارت ارزی نمی باشند در این مرحله با مشکل مواجه می شوند. اما جای نگرانی نیست چرا که شما می توانید از طریق گروه 20 پیمنت پرداخت های ارزی خود را انجام دهید. برای این کار کافی است وارد سایت 20 پیمنت شوید و اطلاعات مربوط به پرداخت ارزی را پر کنید تا در سریع ترین زمان عملیات پرداخت شما انجام شود. 


روش دوم برای پرداخت،  استفاده از گزینه  پرداخت در محل می باشد. در این روش شما نیازی به پرداخت آنلاین ندارید و محصول به آدرسی که شما در مراحل قبلی درج کرده اید ارسال می شود و هزینه در لحظه دریافت بسته پرداخت می شود. در این روش، شماره سفارش شما به همراه ایمیل تاییدیه به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

 
هزینه ارسال کالا در سایت آمازون امارات

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که اقدام به خرید کالا از وب سایت آمازون امارات می کنند اطلاع از میزان هزینه ارسال کالا می باشد. البته این نگرانی نیز چندان بی مورد نیست. چرا که هزینه ارسال فروشگاه های اینترنتی مانند علی اکسپرس و ای بی بسیار زیاد است. اما نباید از توجه به این نکته غافل شد که فاصله مراکز این فروشگاه ها از ایران بسیار زیاد است و بنابراین هزینه ارسال بسیار افزایش پیدا می کند. در حالی که سایت سوق امارات در فاصله نزدیک از ایران قرار دارد و به طور چشم گیری هزینه ارسال کاهش پیدا می کند و بسیار کمتر از سایر فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور خواهد بود. 
از طرف دیگر مدت زمان تحویل کالا نیز نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی بسیار کم است و شما در زمان سریع تری محصول خود را دریافت می کنید. 

پیشنهاد مطالعه:  انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون

 

آموزش خرید از آمازون امارات


خرید از آمازون امارات با 20 پیمنت

گروه 20 پیمنت با ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه در صدد جلب رضایت صد در صدی مشتریان خود است. سال ها قبل خرید از سایت های آنلاین خارجی بیشتر شبیه یک رویا بود. اما در حال حاضر گروه 20 پیمنت با ارائه خدمات پرداخت ارزی، خرید از تمام فروشگاه های اینترنتی مانند آمازون امارات را فراهم کرده است. البته خدمات این گروه تنها محدود به پرداخت فاکتورهای خرید کالا از آمازون امارات نمی باشد. برخی از خدمات گروه 20 پیمنت عبارتند از:
    خدمات پرداخت ارزی مسافرتی
    خدمات پرداخت ارزی دانشجویی
    خدمات پرداخت ارزی مهاجرتی
    خدمات پرداخت ارزی مسترکارت
    خدمات پرداخت ارزی حرفه ای
    خدمات ارزی انتقال پول
    نقد کردن درآمد ارزی


کافی است شما یکبار از خدمات گروه 20 پیمنت برخوردار شوید تا به یکی از مشتریان دائمی این مجموعه تبدیل شوید.

 

آموزش خرید از آمازون امارات


حرف آخر : 

در این مقاله درباره آموزش خرید از فروشگاه اینترنتی سوق یا آمازون امارات با شما صحبت کردیم. آیا شما تجربه خرید از این فروشگاه اینترنتی را تا به امروز داشته اید؟ آیا از خرید خود راضی بودید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
3 سال قبل

سلام حالا مایی که هیچ ادرس و تلفنی خارج از کشور نداریم چیکار باید بکنیم چجوری میتونیم خرید کنیم راهی هست؟

avatar

سلامو عرض ادب ، بهترین روش خرید از آمازون استفاده از خدمات سایت دیگر مجموعه ما بنام "زاکولا" هست که از کلیه سایت های خارجی خرید میکند و در ایران تحویل میدهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زاکولا zakoola.com مراجعه کنید. باتشکر

avatar
2 سال قبل

سلام قطعات کامیپوتر میشه خرید مث کارت گرافیک و cpu . الان مثلا گوشی Galaxy s20 که 1829 درهم هست چیزی در حدود با درهم 6عزار تومنی میشه 10974000 میلیون تومان . با هزینه گمرک چقدر میشه کلا؟ حدود قیمت بگین ضمنا هزینه ارسال جنوب کشور با مثلا پایتخت چقدر فرق داره

avatar

سلام آقا سجاد عزیز ، برای خرید کالا باید به سایت دیگر مجموعه ما بنام "زاکولا" www.zakoola.com مراجعه کنید. امکان خرید قطعات کامپیوتر و لپ تاپ و ... می باشد. ولی امکان خرید گوشی موبایل بخاطر بحث های رجیستری توسط ما امکان پذیر نمی باشد. باتشکر

avatar
یک سال قبل

سلام : آیا امکان خرید لوازم یدکی خودرو مثل لنت ترمز هست ؟

avatar
یک سال قبل

سلام آقا مصطفی عزیز، بله امکان پذیر هست. از طریق سایت دیگر بنام زاکولا به آدرس zakoola.com اقدام نمائید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

سلام ایا امکان فروش هم در این سایت وجود دارد یا اصلا فروشگاهی رو میتونید معرفی کنید برای فروش؟

avatar
یک سال قبل

سلام آقا میلاد گرامی ، بله مثل دیجی کالا که ایده از آمازون گرفته کلی فروشنده مختلف دارند که در آمازون فروش دارند. باتشکر

avatar
2 ماه قبل

سلام، من میخام از آمازون امارات خرید کنم خودم ساکن ترکیه هستم و برای ی آدرسی تو امارات بفرستم ولی پولی ک توحساب دارم ب لیره، امکان تغییر نرخ ب دلار یا سایر نرخ ها هستش؟

avatar

سلام فاطمه گرامی، خود سیستم بانکی نرخ تبدیل اعمال میکند. باتشکر