معرفی سایت Sketchfab

معرفی سایت Sketchfab

توسط : تیم درآمد ارزی
1,791

نحوه کار با سایت Sketchfab

امروزه با توجه به بالا رفتن ارزش دلار نسبت به ریال داشتن درامد دلاری برای هر فردی جذاب شده است. ما در این مقاله به معرفی سایت sketchfab.com می پردازیم. این سایت یکی از بهترین سایت ها برای عرضه مدل های سه بعدی می باشد. تصاویر سه بعدی ، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده امروزه استفاده بیشتری در تمام حوزه ها از جمله طراحی سایت داشته است. 

همیشه نمی توان با گفتن و ایجاد یک طرح اولیه آن چیزی که واقعا خواسته ماست را به طراح منتقل کنیم . سایت Sketchfab با گستردگی که در طرح های خود دارد باعث شده است تا نگرانی متقاضیان طرح های سه بعدی به حداقل برسد. در این سایت خریدار می توان با جست و جو طرحی که مورد نظر اوست را پیدا کند و اقدام به خرید نماید. هم چنین وجود این سایت به طراحان برای تبادل ایده ها کمک کرده است تا با ایجاد رقابت باعث افزایش کیفیت کار ها باشیم .

پیشنهاد مطالعه:  کسب درآمد ارزی به کمک سایت Sendowl


این سایت از سال 2012 میلادی و در کشور فرانسه شروع به فعالیت کرده است. ایده آنها این بوده است که طراحانی که ساعت ها برای ساخت تصاویر و مدل های خود وقت میگذارند فضایی برای عرضه محصولات خود داشته باشند و کارهای خود را به عموم نمایش دهند. هر روزه ایده های گوناگونی برای طرح های سه بعدی جهت سایت ها و بازی ها به وجد می آید که متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت طرح مورد نظر خود را تهیه و استفاده کنند. سایت  sketchfab با چنین ایده ای شروع به کار کرد و این ایده هم به آنها و هم به طراحان سود بسیاری رساند.

خدمات سایت sketchfab

طراحی های این سایت با نرم افزار های مختلف می تواند باشد و محدودیتی برای آن تعریف نشده است و طراحان می توانند طرح ها و مدل های خود را در سایت آپلود نموده و آن را به فروش برسانند. طرح هایی که در سایت قرار می گیرند حالت سه بعدی و نقش اصلی خود را حفظ کرده و به عموم نمایش داده می شوند تا نظر خریداران را جلب نمایند.
طرح ها و ایده های بارگذاری شده در سایت به صفحه هر طراح منتقل شده و آن صفحه محلی برای عرضه مدل های آن طراح خواهد بود. حتی می توان از این سایت برای بارگذاری عکس های سایت شخصی خود و لینک کردن آن به هم استفاده نمود. گستردگی زیادی در طرح ها در این سایت وجود دارد که با مراجعه به آن بهتر متوجه خواهید شد.
برای بهتر نشان دادن وسعت این سایت در زمینه مدل و طرح آماری را نگاه می کنیم که تا سال 2020 میلادی حدود 3 میلیون طرح سه بعدی در سایت آپلود شده و در هر روز حدود 7 الی 8 میلیون بازدید کننده وارد سایت می شود.

داشتن درامد دلاری با استفاده از سایت Sketchfab

حال سوال اینجاست که این سایت چگونه به شما در داشتن درآمد دلاری کمک خواهد کرد ؟ پاسخ اینجاست که شما می توانید به صورت دور کاری و به اصطلاح فریلنسری شروع به طراحی مدل کنید و آن را در سایت Sketchfab بارگذاری کرده و با فروش آن درآمد دلاری به دست بیاورید . هم چنین نگران نقد کردن درامد خود نباشید. سایت بیست پیمنت با بهره گیری از بهترین روش های انتقال ارز کار نقد کردن درآمد شما را به نحو احسنت انجام می دهد.

لازم به ذکر است طراحی های سه بعدی زمان بر است و نیاز به تخصص دارد.  در صورتی که توانایی انجام آن را داشته باشید به کمک این سایت درآمد بسیار خوبی به دست خواهید آورد.

پیشنهاد مطالعه:  کسب درآمد ارزی از سایت Turbosquid

به عنوان مثال شخصی برای سایت خود به دنبال مدل سه بعدی گوشی همراه سامسونگ است. شما طراحی سه بعدی جدیدترین مدل های سامسونگ را انجام داده اید. این شخص با ورود به سایت Sketchfab و خرید مدل های شما هم در وقت خود صرفه جویی خواهد کرد و هم بهترین مدل ها را برای سایت خود قرار خواهد داد.

خرید از سایت Sketchfab

برای مشاهده مدل ها و طرح های گوناگون این سایت نیازی به ثبت نام و عضویت نیست. دسته بندی های مختلفی در سایت وجود دارد و شما با دیدن تصاویر این سایت می توانید طرح ایده آل خود را پیدا کنید. در صورتی که طرح مورد نظر را پیدا کردید حال باید ثبت نام نموده و اقدام به خرید کنید. لازم به ذکر است تنها بار اول نیاز به ثبت نام است و برای خرید های بعدی می توانید با ایمیل و رمزی که برای ثبت نام وارد نموده اید وارد شده و خرید های بعدی را انجام دهید. برای انجام خرید نیاز به اکانت پی پال دارید که در این راستا سایت 20 پیمنت با خدمات ارزی پی پال در خدمت شماست.

ثبت نام به عنوان طراح در سایت Sketchfab

1- ابتدا باید ایمیل و رمز عبور وارد کرده و ثبت نام کنید ( می توانید از اکانت گوگل هم برای عضویت استفاده کنید. ) 

 

سایت Sketchfab


2- سپس باید گزینه upload 3D models را انتخاب کنید.

 

معرفی سایت Sketchfab


3- در این مرحله باید پروفایل  خود را شخصی سازی کنید.

 

معرفی سایت Sketchfab


4- در مرحله بعدی باید یکی از تعرفه های سایت را برای آپلود انتخاب کنید. آپلود یک فایل در ماه رایگان است ولی در صورتی که طراحی های بیشتری دارید باید یکی از تعرفه های آن را انتخاب کنید. لازم به ذکر است پرداخت و برداشت وجه های سایت Sketchfab را به کمک خدمات سایت 20 پیمنت و حساب پی پال می توانید انجام دهید.
5- در پایان مراحل ثبت نام باید ایمیلی که برای شما آمده است را باز نموده و حساب Sketchfab را تایید بنمایید. 

 

معرفی سایت Sketchfab


6-    در صفحه اصلی سایت حالا گزینه upload را بزنید تا وارد صفحه آپلود شوید.

پیشنهاد مطالعه:  درآمد ارزی و روش های نقد کردن درآمد ارزی

در پایان ...

سایت Sketchfab  ارائه دهنده انواع مدل ها و طرح های سه بعدی می باشد. در صورتی که طراح مدل های سه بعدی و یا به طرح های سه بعدی نیاز دارید این سایت با وسعت خود حتما به کمک شما خواهد آمد. 20 پیمنت نیز به شما در بهره گیری کامل از این سایت چه از بابت خرید مدل های سه بعدی و چه نقد کردن درامد دلاری شما یاری خواهد رساند. 20 پیمنت ارائه دهنده انواع خدمات ارزی از جمله پی پال می باشد.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد