پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی

پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی

توسط : تیم خبری
2,146

خرید سرور و هاست خارجی 

برای داشتن کسب و کار مجازی پرقدرت نیاز به امکانات خوب دارید. یکی از امکانات ضروری داشتن هاست سریع و پرقدرت برای وب سایت است. هاستینگ یا میزبانی وب می تواند از سرور های داخلی استفاده شده باشد و یا می تواند از سرور های خارجی .
عملکرد صحیح و سریع هر وب سایت ابتدا به هاستینگ قوی آن برمی گردد.
بعضی از کسب و کار ها به دلیل قدرت و امکانات بهتر سرور های خارجی به سراغ این گزینه می روند. به دلیل وجود رقابت بسیار زیاد در ارائه هاستینگ و میزبانی وب امکانات روز به روز بیشتری به مشتریان خود می دهند تا از هاستینگ آنها استفاده شود.

پرداخت هزینه هاست خارجی

پرداخت انواع خدمات مختلف هاستینگ خارجی را می توانید به کمک خدمات پرداخت ارزی 20 پیمنت انجام دهید و به شرح زیر می باشد.
خرید سرور های اختصاصی ، هاست لینوکس و ویندوز ، پرداخت هزینه خرید دامنه ، لایسنس و اشتراک پکیج های مختلف هاستینگ ، گواهی امنیت و ... 
20 پیمنت توانایی پرداخت انواع خدمات ارزی در ارتباط با هاستینگ و میزبانی وب را دارد. پرداخت ها می توانند با پی پال ، ویزا کارت ، مستر کارت و ... انجام گیرد که هر کدام برای کاربران ایرانی محدودیت دارد. 20 پیمنت به شما در این مسیر یاری می رساند تا محدودیت ها به حداقل برسد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Uffizio


معرفی بهترین سایت خرید هاست خارجی

1- میزبانی وب InMotion

پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی

آدرس وب سایت : https://www.inmotionhosting.com
رتبه الکسا  حدود 4000 دارد. این بدین معنی است که مشتریان زیادی دارد و تجربه و سابقه 15 ساله ای در ارائه خدمات هاستینگ دارد. از وردپرس که محبوب ترین cms است پشتیبانی کاملی دارد. سایت های فروشگاهی را به طور کامل پوشش می دهد. تمام مدت که شما اشتراک دارید می توانید از خدمات پشتیبانی استفاده نمایید. عملکرد هاست های این مجموعه بسیار عالی و مبتنی بر  cPanel می باشد. دیگر خدمتی که این سایت به شما ارائه می دهد این است که اگر به هر دلیلی از خدمات و هاست راضی نبودید تا 3 ماه فرصت دارید تا پکیج را کنسل کنید و وجه خود را پس بگیرید.

پکیج های هاستینگ که سایت https://www.inmotionhosting.com ارائه می دهد به شرح زیر است :

طرح اول که قدرتمند ترین طرح این شرکت است شامل تخفیف حدود 50 درصدی شده است و تنها Pro : 8.49  دلار در ماه  هزینه دارد
طرح بعدی که توسط این مجموعه ارائه میگردد و شامل 15 درصد تخیف است طرح Power : 8.49 دلار در ماه است.
طرح Launch : 6.39 دلار در ماه نیز کم هزی ترین پکیج این شرکت می باشد

2- میزبانی وب Bluehost

پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی

آدرس وب سایت : https://www.bluehost.com/
رتبه الکسا این سایت حدود 1200 می باشد.  پهنای باند نامحدودی برای استفاده دارد. میزبانی ووکامرس و سایت های فروشگاهی به خوبی بر روی این هاست کار می کنند. با خرید پکیج های این سایت دامنه رایگان نیز به شما تعلق می گیرد. پشتیبانی عالی دارد و تمام 24 شبانه روز فعال می باشند. استفاده از محیط کاربری این سایت بسیار ساده ولی کاربردی می باشد. برای کاربران این سایت قابلیت نصب وردپرس نیز وجود دارد.
این شرکت هاستینگ یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده هاست خارجی است که دارای امکانات بسیار بالایی می باشد و همچنین قیمت آن نیز مناسب است . به عنوان نمونه برای استفاده از هاست مشترک در مدت زمان سه سال می بایست مبلغ ۲٫۹۹ دلار را به صورت ماهانه پرداخت نمایید.
لازم به ذکر است که محیط هاستینگ کاربری این شرکت ، بر پایه cPanel می باشد به همین دلیل است که کلیه امور همانند تنظیم کردن هاست را به سهولت انجام می دهد . هاست اشتراکی این شرکت در طول ماه متفاوت بوده و بین ۲٫۹۹ الی ۷٫۹۹ دلار است.

پیشنهاد مطالعه: خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی

3-میزبانی وب HostGator

پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی

آدرس وب سایت : https://www.hostgator.com/
این سایت دارای رتبه الکسای تقریبی 1200 می باشد و پهنای باندی نامحدود دارد همچنین دارای فضای دیسکی بدون محدودیت می باشد در صورتی که می خواهید سایتی با کمترین هزینه راه اندازی کنید و به دنبال هاستی با قیمت مناسب و البته کیفیت لازم می باشید به شما پیشنهاد می شود که از هاست HostGator استفاده نمایید . یکی از مزایای این شرکت این است که با توجه به قیمت فروش هاست ، امکانات هاستینگ خود را تغییر نداده و با همان کیفیت ارائه می دهد. این می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد که با انتخاب سرویسی ارزان قیمت بتوانید کیفیت مناسی از هاستینگ را دریافت نمایید.
همچنین هنگام خرید هاست از این شرکت ، اعتبار دویست دلاری را به صورت رایگان جهت کار تبلیغ در گوگل کسب خواهید نمود. از سرویس میزبانی وب HostGator می توانید طرح های مختلفی را تهیه نمایید که از آن جمله می توان به طرح Business   اشاره نمود که بصورت ماهانه 5.68 دلار می باشد . طرح Baby نیز در ماه معادل 3.78 دلار خواهد بود و طرح  Hatchling پرداخت ماهانه 4.64 دلار دارد.

4-میزبانی وب GoDaddy

پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی

آدرس وب سایت : https://www.godaddy.com/
این سایت نیز دارای رتبه ی الکسای 1000 می باشد . همچنین در صورت خرید از بسته های این شرکت ، دامنه ی رایگان دریافت خواهند نمود. این شرکت خدمات خود را در کمترین زمان ممکن ارائه داده و کاربر پسند می باشد . از طرفی دارای خدمات سئو و پشتیبان گیری داده ها می باشد و پهنای باند آن بدون محدودیت است. میزبانی وب لینوکس بر پایه ی cPanel  می باشد.
سرویس میزبانی GoDaddy یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین سرویس های ارائه دهنده خدمات هاستینگ می باشد که می توان به عنوان برترین شرکت جهت خرید هاست خارجی آن را یاد کرد در عین حال هزینه های ارائه خدمات این شرکت بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد برای پرداخت هزینه ی این سرویس جهت هر ماه از مبلغ ۲٫۴۹ دلار می بایست پرداخت شود . 

پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال

5-میزبانی وب از 1&1 IONOS

پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی

آدرس وب سایت : https://www.ionos.com/
این سرویس دارای رتبه ی الکسای 1000 بوده و در برابر حمله هکرها و سایبری به خوبی مقاومت داشته و محافظت می شود این سایت دارای گواهی رایگان SSL می باشد. این شرکت از برترین شرکت های اروپایی است که در زمینه هاستینگ فعالیت می نماید این شرکت در کشور آلمان ایجاد شده و جهت رضایت مندی مشتری خدمات رایگانی همانند ارائه نرم افزار طراحی وب را به مشتریان خود عرضه می دارد.
برای دریافت طرح های این شرکت در طرح های مختلف می بایست هزینه هایی همچون موارد ذیل پرداخت شود .
بابت طرح Pro در یک ماه مبلغ 8.99 دلار دریافت می شود و برای طرح Plus برای هر ماه مبلغ 4.99 دلار دریافت خواهد شد همچنین برای طرح Basic نیز مبلغ 0.99 دلار محاسبه می شود.

شرکت 20پیمنت با سال ها تجربه و تخصص در زمینه هایی همچون خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی خارجی ، درگاه های خارجی ، ارائه ی کارت های اعتباری ارزی مانند مستر کارت و ویزا کار ، ثبت نام دانشجویی در آزمون های ورودی دانشگاهی ، خرید و پرداخت هزینه های هاست و... می تواند به خوبی مشاوره های لازم را ارائه نموده و خدمات و اجرای آن ها را در کمترین زمان و با کیفیتی بسیار مناسب به انجام برساند . 

کارشناسان مجرب این مجموعه با توجه به افزایش تقاضا در حوزه های اعلام شده و با تسلط کامل به تمامی مراحل انجام و اجرای آن ها در خدمت کاربرانی خواهد بود که احساس می کنند برای انجام آن ها نیاز به فردی متخصص داشته و یا امکان انجام آن را خود به تنهایی ندارند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد