نحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال

نحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال

توسط : تیم محتوا
1,096

شیوه صحیح پرداخت ارز خارجی با پی‌پال

پرداخت ارز خارجی با پی‌پال یکی دیگر از امکاناتی است که سایت ‌پی‌پال برای افرادی که اکانت پی‌پال دارند، ‌‌فراهم کرده است. اگر عضو سایت پی‌پال هستید، این امکان برای شما وجود دارد که به یک تجارت بین‌المللی یا به شخص مورد نظر، ارز خارجی پرداخت کنید.  نحوه کار به این صورت است که  وقتی وارد حساب پی‌پال خود می‌شوید‌، می‌توانید بلافاصله قبل از نهایی کردن جزئیات پرداخت خود ، ارز مورد نظر را تعیین کنید. سپس وب سایت، به طور خودکار مبلغ پرداختی را به نوع ارز خارجی که انتخاب کرده‌اید، تبدیل می‌کند.


1- وارد حساب PayPal خود شوید

آدرس وب سایت پی پل : https://www.paypal.com

برای پرداخت ارز خارجی با پی‌پال ابتدا به بالای صفحه وب سایت بروید و روی پیوند "login" کلیک کنید. آدرس ایمیل و رمز عبور حساب PayPal خود را وارد کرده و روی دکمه " login" کلیک کنید. این روش شما را به صفحه حساب PayPal در نمای کلی، منتقل می‌کند.

نحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال

 1- ورود به حساب پی‌پال

پیشنهاد مطالعه: درآمد ارزی و روش های نقد کردن درآمد ارزی

2- گزینه پرداخت خود را انتخاب کنید 

پی‌پال به شما امکان می‌دهد مبلغی را برای شخص یا مشاغل ارسال كنید، اقلام خریداری شده از eBay را پرداخت كنید، یا به شما اجازه می دهد تا حداكثر به 5000 نفر پرداخت انبوه را انجام دهید.
در بالای جلسه PayPal روی زیربرگه " Send payment " کلیک کنید.
با کلیک کردن بر روی پیوند مناسب در زیربرگه "Send payment" تعیین کنید که می‌خواهید کدام یک از کارهای مذکور را انجام دهید. اگر گزینه eBay را انتخاب کنید، برای تکمیل پرداخت به وب سایت eBay هدایت می شوید. ممکن است EBay  روش‌های مختلفی را برای پرداخت با ارز خارجی داشته باشد.

نحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال
 2- انتخاب گزینه پرداخت

3- جزئیات پرداخت خود را در قسمت‌های ارائه شده وارد کنید

در فرم پرداخت از شما آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خواسته می‌شود و همچنین باید مبلغ پرداخت، نوع ارز و نوع پرداخت را مشخص کنید.
 نحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال

3- وارد کردن جزئیات پرداخت

پیشنهاد مطالعه: خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی

4-  شکل دلخواه ارز خود را برای پرداخت انتخاب کنید

 پی‌پال در حال حاضر، به شما امکان می‌دهد، از بین 24 نوع ارز مختلف، یکی را انتخاب کنید.
برای انتخاب ارزی که می‌خواهید با آن پرداخت کنید، باید روی منوی کشویی کنار جعبه پرداخت، کلیک کنید.

 نحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال

4- انتخاب ارز دلخواه

5- برای تعیین مقدار پرداخت صحیح از لینک تبدیل استفاده کنید

هنگامی که ارز خارجی پرداخت می‌کنید، مبلغ پرداختی که وارد می‌کنید باید به ارز تبدیل ‌شود. به عنوان مثال، اگر حساب پی‌پال شما اطلاعات ایالات متحده را نشان می‌دهد، اما می‌خواهید به کسی با ین ژاپنی پرداخت کنید، مبلغ تبدیل ارزش ین را به دلار آمریکا نشان می‌دهد.
در این گام از پرداخت ارز خارجی با پی‌پال، باید روی پیوند "Update" در قسمت پرداخت، کلیک کنید تا PayPal بتواند مبلغ ارزی را که وارد کرده‌اید تبدیل کند.

نحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال 

5- تعیین مقدار پرداخت صحیح از لینک تبدیل

پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال

6- تراکنش پرداخت خود را کامل کنید

در گام آخر پرداخت ارز خارجی با پی‌پال، باید برای مرور جزئیات پرداخت خود قبل از ارسال، بر روی دکمه "Continue" کلیک کنید. پس از ارسال، شخص یا مؤسسه‌ای که شما برای آن ارسال کرده‌اید، یک ایمیل از طریق پی‌پال دریافت می‌کند که جزئیات پرداخت شما را شرح می‌دهد.

 نحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال

6- تکمیل تراکنش

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد