کسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

کسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

توسط : تیم محتوا
3,256

یکی از مهم ترین سرویس ها در گوگل را می توان گوگل ادموب نامید این سرویس یکی از شبکه های تبلیغاتی بزرگ در دنیاست از طریق این سرویس کارآمد امکان کسب درآمد ارزی از گوگل ادموب ، از اپلیکیشن موبایل خواهد بود . روش کار بدین شکل است که برنامه نویسان اپلیکیشن می تواند در گوگل پلی اپلیکیشن خود را منتشر کرده و از طریق فروش اپلیکیشن کسب درآمد نموده و از تبلیغات درون برنامه ای کسب درآمد خوبی داشته باشند.

با استفاده از این سرویس می توانید درآمد ثابت و پایداری را تجربه کنید گوگل ادموب شما را در جهت توسعه ی کسب و کارتان کمک خواهد شد در این روش است که برای تبلیغ به جهت مشتریان خود ، یا کاربران و برنامه نویسان جهت اپلیکیشن خود به کسب درآمدی رایگان و ساده دسترسی خواهند داشت و این خود یک امکان خاص و ویژه برای آن ها خواهد بود .

گوگل ادموب با وجود میلیون ها تبلیغ کننده در دنیا ، یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین سرویس های تبلیغ می باشد که برای نشان دادن تبلیغ خود در اپلیکیشن تان مشغول به رقابت با هم هستند این تبلیغ ها ممکن است به شرکت های معروف و معتبر در دنیا باشد و یا استارت آپ های شناخته شده که می تواند این امکان را ایجاد کند که بازدید بیشتری از تبلیغات شما انجام شده و درآمد بالاتری را بدست آورید .

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Sketchfab

برای جذب مشتریان جدید ، این قابلیت وجود دارد که در اپلیکیشن های متفاوتی ، تبلیغ کنندگان به تبلیغ بپردازند همچنین کاربران می توانند خدمات و کالاهای مرتبط را پیدا کنند . این را مد نظر داشته باشید که جهت تبلیغ ادموب گوگل می توانید از خدمات 20 پیمنت بهره گیرید کافیست با کارشناسان مجرب در این مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

کسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

 گوگل ادموب چگونه کار می‌کند؟

روش کار در گوگل ادموب بدین صورت است که برای نشر کالا و خدمات ، تبلیغ کنندگان ، تبلیغات خود را جهت کاربران اپلیکیشن ها به وجود می آورند و برای این تبلیغات می بایست هزینه ای را بپردازند. هنگامی که اپلیکیشن ساخته می شود و محیط و شرایطی برای تبلیغ در این اپلیکیشن به وجود می آید بایستی بتوانند آن را در گوگل ادموب معرفی نمایند . بدین ترتیب گوگل ادموب ، در اپلیکیشن شما ، تبلیغات کسانی را که برای تبلیغ کالا و خدمات خود هزینه کرده اند را به نمایش خواهد گذاشت و برای این کار درصدی از مبلغ دریافت شده را به حساب شما منظور خواهد نمود.

 مزایای گوگل ادموب چیست ؟

در گوگل ادموب فرمت های متفاوتی وجود دارد که می توان از آن جمله به Rewarded و Native ads اشاره نمود که با استفاده از آن ها می توان در کنار درآمدزایی ، از تعامل بیشتر کاربرها نیز بهره ببرید. همچنین با توجه به سیستمی که بسیار پیشرفته بوده و بصورت اتوماتیک عمل می کند و می تواند تبلیغات را در اپلیکیشن شما مدیریت نماید ، باعث صرفه جویی در زمان شده شده و کسب و کارتان را هدفمند تر می نماید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت freepik

از دیگر قابلیت هایی که این سرویس دارد این است که می توانید با انتخاب فیلتر در انتخاب نوع نمایش تبلیغ ها مطابق با دسته و موضوع تاثیر گذار باشید . این امکان نیز وجود دارد که برای تبلیغ نصب اپلیکیشن در شبکه ی گوگل پلی و دیگر شبکه های تبلیغاتی از درآمد کسب شده استفاده نمایید.
در نهایت یکی از مزایای گوگل ادموب این است که از شبکه های تبلیغاتی دیگری استفاده کرده و رقابت لازم را برای نشان دادن تبلیغات متقاضیان بر روی اپلیکیشن شما به وجود می آورد این شبکه ها شامل تبلیغات یوتیوب و یا بنری خواهد بود .

درآمدزایی از گوگل ادموب بدون اپلیکیشن ممکن است  ؟

در این خصوص باید گفت که اولین قدم و تنها راه شروع درآمدزایی در این سرویس ، نصب اپلیکیشن از گوگل پلی یا اپ استور می باشد و بدون آن ها نمی توان کسب درآمدی از این سرویس داشت .

 آیا شرایط خاصی جهت استفاده از ادموب وجود دارد ؟

نکته ی مهمی که این جا مطرح است این است که اپلیکیشن گوگل ادموب را تنها می توان از اپ استور و یا گوگل پلی آپلود نمود ، لذا از سوی ادموب شرایط ویژه ای برای این کار منظور نشده است به جهت آن که هنگام افزودن اپلیکیشن در گوگل پلی تمامی قوانین و ضوابط مربوطه کنترل می شود و این اپلیکیشن گوگل ادموب ، از جمله اپلیکیشن ها تایید شده ی گوگل می باشد .

اما در خصوص اپلیکیشن‌ هایی که در اپ استور می باشند قوانینی منظور شده است که به آن ها اشاره می شود . 

1-محتواهایی که شامل شرط بندی و خدمات مالی باشند 
2- جعل مالکیت و شناسایی قانونی اپلیکیشن 
3-امنیت و حریم خصوصی افراد و دسترسی ها 
4-ارائه لیست فروشگاه ها یا تبلیغ با اپلیکیشن 


کسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

عوامل موثر در اندازه ی کسب در آمد از ادموب چیست ؟

درصورتی که استفاده ی کاربران بیشتری از اپلیکیشن شما صورت گیرد و مدت زمان بیشتری را در اپلیکیشن شما بمانند ، درآمد شما با درصد بیشتری از ادموب خواهد بود . از طرفی سیاست گذاری های مدیران اپلیکیشن و مقدار سهمی که جهت نشان دادن تبلیغات در ادموب منظور کرده اند نیز در میزان درآمدزایی در این سرویس مرتبط خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Uffizio

قیمت گذاری برای کسب درآمد از ادموب چگونه است ؟

برای دریافت درآمد از سرویس ادموب ، راه های قیمت گذاری متفاوتی می باشد که این امکان وجود دارد که به تنهایی از یک روش و یا از چند روش به طور همزمان استفاده نمود . به صورت کلی قیمت گذاری ها به روش های ذیل می باشد با این توضیح که میزان کسب درآمد در روش های CPM و CPC بیش از روش های دیگر است :

- روش   CPC : با هر کلیک بر روی تبلیغ 
- روش CPM : با هر یک هزار بازدید 
- روش CPE : با هر تعامل همانند خرید اول در اپلیکیشن

نصب اپلیکیشن گوگل ادموب 

خوب است بدانید که هنگامی که صحبت از ارائه ی خدمات تبلیغاتی می شود نام سرویس هایی مانند AdColony  Chartboost و UnityAds مطرح می شود اما در این میان یکی از امن ترین و مطمئن ترین سرویس ها گوگل ادموب می باشد که دارای مزایای بی شماری بوده و کسب درآمد ارزی از گوگل ادموب از شایسته ترین روش های رایج می باشد.

با نصب اپلیکیشن گوگل ادموب می توانید درآمدی ارزی کسب نمایید که این موضوع برای کاربران ایرانی بسیار ارزشمند و جذاب می باشد همچنین اکانت ها در کمترین زمان ممکن و به موقع تسویه می گردند از سویی دیگر تبلیغات دارای تنوع بالایی بوده و مطابق با اپلیکیشن شما تبلیغاتی مرتبط و موثر را خواهد داشت .

اما در این جا نکته ای که مطرح است این است که به دلیل تحریم های موجود علیه ایران ، امکان ایجاد اکانت در گوگل ادموب برای ایرانیان وجود ندارد. برای ایجاد حساب ارزی مناسب و ایجاد اکانت در گوگل ادموب توصیه می شود با کارشناسان 20 پیمنت تماس بگیرید . تجربه و سابقه ی فعالیت این کارشناسان آین امکان را ایجاد می نماید که به شما در زمینه ی کسب درآمد ارزی از گوگل ادموب به اطلاعات کافی دست یافته و مانع ایجاد حساب ارزی را برایتان رفع می نمایند.

ایجاد اکانت ارزی در گوگل ادموب

اگر تا کنون برای کارهای خود ، نیاز به ایجاد اکانت ارزی داشته باشید به خوبی می دانید که این کار دردسرهای خاص خود را داشته و گاهی برای ایجاد آن ها نیاز به حضور فردی متخصص و با تجربه در این خصوص می باشد . در گوگل ادموب نیاز است که یک حساب و اکانت ارزی داشته باشید از طرفی می بایست آدرس و نام و نشانی را ثبت نمایید که بیرون از ایران باشد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت adyunlocker.com

پیش تر توضیح داده شد که به دلیل تحریم ها ، کاربران ایرانی به سهولت نمی توانند از این سرویس استفاده کنند هنگامی که اطلاعات و مشخصات خود را در گوگل ادموب ثبت می کنید ، کد تاییدیه به آدرس فیزیکی شما پست خواهد شد بنابر این نیاز است که آدرسی معتبر را از یکی از دوستانتان ثبت نمایید و یا برای استفاده از خدمات سرویس گوگل ادموب با 20 پیمنت تماس گرفته و از کارشناسان این شرکت یاری بگیرید .

در این مجموعه به آسانی می توانید مساله ی حساب ارزی و آدرس را حل کرده و سیستم ادموب گوگل را با کمک آن ها در موبایل خود فعال نمایید و بدین ترتیب راهی ارزشمند را برای کسب درآمد ارزی از گوگل ادموب برای خود فراهم نمایید .
تاپ بهینه سازی با داشتن حساب های دارای اعتبار در بین المللی، قابلیت و امکان فعال سازی سیستم اد موب گوگل را برای شما آماده می نماید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar

با سلام و وقت بخیر ایا برای اکانت ادموب ادرس و حساب ارزی اراءه میدهید

avatar

سلام و عرض ادب ، تا به حال کسی درخواست ساخت اکانت نداشته ولی جهت پرداخت اکانت ادموب سفارش ثبت کردن و پرداخت ارزی انجام دادیم. حتی درآمد ارزی از طریق پی پال به ریال تبدیل کردیم. جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید. باتشکر