معرفی سایت mql5

معرفی سایت mql5

توسط : تیم محتوا
2,758

سایت MQL5 چیست؟

در سایت معتبر و جامع  MQL5 ، سیگنال های معاملاتی عرضه می شود . کارگزارن می توانند جهت معاملاتی که در نظر دارند از داده های سایت MQL5 استفاده نمایند . بدین ترتیب تمامی معامله گران این امکان را دارند که حساب متا تریدر شان را به سایت وصل کرده و از داده ها و آمار معاملات خود گزارش کاملی را دریافت نمایند.

در این سایت ارزشمند ، ویژگی ها و امکانات بسیاری ایجاد شده است تا سرمایه گذاران و کاربران بتوانند آز آن ها در تسهیل معاملات خود بهره گیرند . اما برای استفاده از امکانات سایت MQL می بایست ابتدا در این سایت ثبت نام نمایید. برای این کار می توانید از کارشناسان مجرب در 20پیمنت کمک بگیرید.

ثبت نام در سایت MQL5

جهت ثبت نام در سایت  MQL5 لازم است که مراحل ذیل را انجام دهید . 

نخست بایست وارد آدرس سایت MQL5 شوید . سپس در سمت راست صفحه ی اصلی در قسمت بالایی آن گزینه ی ثبت نام را با گزینه ی registration خواهید دید با انتخاب این گزینه ، فرمی باز خواهد شد که می بایست مطابق آن اطلاعات درخواستی را کامل نمایید . با این کار ثبت نام شما انجام شده و می توانید از سایت MQL5 و امکانات بی نظیر آن استفاده نمایید.

معرفی سایت mql5

استفاده از سایت MQL5 

حال برای استفاده از این وب سایت چندین مرحله را باید پشت سر بگذارید . اولین گام این است که وارد اکانت خود شده و نام کاربری و پسورد خود را ثبت نمایید . در گام بعدی وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت بالایی این صفحه آیتم signals را برگزینید .

هنگامی که این گزینه را انتخاب می نمایید صفحه ی دیگری برای شما نمایش داده خواهد شد که اسامی سیگنال دهندگان را خواهید دید . برای این ارائه دهندگان سیگنال ، مشخصاتی اعلام می شود که بشرح ذیل است :

- مدت زمانی که از فعالیت ارائه دهنده ی سیگنال گذشته است .
- مشترکین حساب چه تعدادی هستند .
- درصد رشد حساب در طول دوره چه میزان است .

پیشنهاد مطالعهخرید یا کسب درآمد از سایت Gumroad

از طرفی چنانچه نیاز باشد تا اطلاعات کامل تری را از ارائه دهنده داشته باشید می توانید نام او ار انتخاب کرده و وارد صفحه ی مختص ایشان شده و اطلاعات را ببینید . همچنین برای دیدن مشخصات متاتریدرها در قسمت چپ می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و با وارد کردن سرور بروکرتان ، می توانید تمامی ارائه دهنده های که حساب در بروکرتان دارند را مشاهده نمایید.

این امکان وجود دارد که در صورتی که در بین ارائه دهندگان ، ارائه دهنده ی ممتازی را یافتید و می خواستید با او فعالیت نمایید ، در بروکر ایشان حسابی را به وجود آورید . همچنین قادر خواهید بود با انتخاب گزینه ی فیلتر که در قسمت فوقانی نام ارائه دهنده  وجود دارد ، مطابق با داده های خاصی جستجو انجام دهید . این پارامتر ها می توانند شامل ، اسم سیگنال ، درصد سود برای هر ماه ، مقدار شارژ حساب ، میزان سرمایه ی مشترکین و تعداد آن ها باشد.

با این روش می توانید لیست ارائه دهندگان سیگنال که دارای مشترکان قابل توجهی هستند را مشاهده کنید. پس از این کار بایستی حساب MQL5 تان را به یکی از ارائه دهندگان متصل نمایید . در این راستا ابتدا به حساب کاربری تان ورود کرده و هزینه ی مربوط به اشتراک ماهانه را در اکانتتان پرداخت نمایید. 

اکنون نیاز است در قسمت بالای صفحه نیز Deposit to account را انتخاب نمایید.

در صورتی که این امکان را ندارید تا هزینه ی شارژ نمودن اکانتتان را بپردازید می توانید این کار را به 20 پیمنت بسپارید برای این کار به سایت 20پیمنت وارد شده و درخواست خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.   

سایت MQL5 چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می نماید ؟

پیش تر از این در خصوص سایت MQL5 صحبت شد اکنون خواهیم گفت خدماتی را که به کاربران خود می دهد شامل چه مواردی است :

1- مارکت : در این سایت این قابلیت وجود دارد تا خرید نرم افزارهای آماده شده از فروشگاه اینترنتی را برای کاربران ایجاد نماید. از طرفی این امکان می باشد که قبل از خرید نمودن ، دانلود اپلیکیشن دلخواهتان را انجام داده و انرا در فضای Strategy tester تست کنید.
2- Codebase : با این قسمت از سایت این امکان ایجاد می شود که کد مدنظر را دانلود نمایید کد انتخابی به صورت اتوماتیک در دایرکتوری قرار گرفته و کار آغاز می شود بنابر این تنها می بایست اپلیکیشن را از   Navigator فعال نمایید.
3-  سیگنال : اکنون خواهید توانست سیگنال هایی را از معامله گرهای با سابقه دریافت کرده و با گرفتن اشتراک از انان ، در پلتفرم آن ها ، سیگنال را کسب خواهید کرد.
4- فریلنس : در صورتی که نتوانستید در مارکت یا Codebase در این سایت ، اپلیکیشن خود را بیابید در این قسمت از سایت ، می توانید از برنامه نویسان با تجربه مشاوره دریافت کرده و یا آن ها را استخدام نمایید.
5-  شبکه ابری : این سیستم در سایت MQL5  یکی از شبکه های قدرتمند برای محاسبات است که به خوبی در دسترس بوده و جهت متخصصین برای بررسی های کامل تر ایجاد شده است .

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

خدمات سایت MQL5 برای کاربران ایرانی 

تا کنون در خصوص خدمات این سایت به کاربران توضیحاتی ارائه شد . اما ممکن است کاربران ایرانی برای کسب این خدمات و پرداخت آن دچار مساله باشند . برای رفع این موضوع می توانید با 20 پیمنت ارتباط داشته و از خدمات ارزی مجموعه 20 پیمنت بهره گیرید . در این شرایط می توانید با دریافت مشاوره از این مجموعه مستقیما پرداخت خود را انجام داده و یا برای پرداخت از سایت 20پیمنت و امکانات آن استفاده کنید. 

معرفی سایت mql5

روش  پرداخت هزینه خدمات MQL5

در صورتی که می خواهید از خدمات سایت MQL5 استفاده نمایید می بایست اکانت خود را  شارژ کنید این کار با انتخاب آیتم Deposit to account انجام خواهد شد . اکنون باید یکی از دو روش ذیل را برای پرداخت خود انتخاب نمایید :

1- با خرید یکی از کارت های اعتباری ارزی ویزا کارت و یا مسترکار که در سایت 20پیمنت وجود دارد ، شخصا اقدام به پرداخت هزینه های خدمات این سایت نمایید.
2-روش دوم این است که جهت استفاده از این خدمات ، سفارش پرداخت هزینه را که به صورت ارزی و آنلاین می باشد ، در سایت ثبت کرده تا کارشناسان حرفه ای 20پیمنت ، اقدام به شارژ اکانت شما در MQL5  نمایند.
در نظر داشته باشید برای آن که بتوانید یک ارائه دهنده ی سیگنال خوب را انتخاب نمایید ، لازم است موارد ذیل را در بررسی کنید : 
1-در هر ماه افزایش بالایی از سرمایه را داشته و رضایت بخش باشد .
2-دارای نمودار رشد سرمایه ی رو بالا بوده و افت کمی داشته باشد.
3- تعداد معاملات انجام شده به حد کفایت باشد.
4-دارای کمترین میزان افت سرمایه یا drawdown 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت freepik

5- میزان بدترین ضرر که در صورتی که میزان آن زیاد باشد ، نشانه ی خوبی نیست.
6- نزدیک بودن آخرین زمان معامله  
7- بالانس زیادی نداشته باشد.
8- بررسی گزارشات معاملاتی و نداشتن حجم های ناشناخته .
9- در ارزهای ناشناس معامله  نداشته باشد.
10- زیاد بودن تعداد مشترکین می تواند نشان از قابل اعتماد بودن ارائه دهندگان سیگنال باشد.
11- نظرات و بازخوردهای مشترکین را کنترل کرده و امتیازات ، نقاط قوت و ضعف آن را در نظر بگیرید.
12-اضافه نکردن مبلغ به حساب اولیه ، و فعالیت با همان سرمایه ی اولیه .

معرفی سایت mql5

شیوه ی یافتن سیگنال دهنده مناسب در سایت MQL5

برای جلوگیری از سوء استفاده کردن کلاهبرداران ، پس از آن که یک ارائه دهنده ی سیگنال ، هزینه ماهانه حق اشتراک خود را شارژ نمود ، سایت آن را قفل کرده و تا اخرماه آن را واریز نمی نماید. در صورتی که ارائه دهنده ی سیگنال ، حساب کاربری خود را در سایت حذف نماید ، تمامی حق اشتراک ها به حساب وی باز می گردد.

برچسـب هـا : سایر ، معرفی سایت mql5 ، سایت mql5 ، mql5
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد