معرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

معرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

توسط : تیم خبری
7,244

سایت italki ، وب سایتی است که در آن آموزش زبان صورت می گیرد و مدرسین می توانند با کمک این سایت به آموزش زبان های متفاوتی به شکل فریلنسری اقدام نمایند . اکنون اعضای این سایت ارزشمند به حدود سه میلیون نفر رسیده است که به طور معمول اعضای آن ها با هدف آموزش زبان از یک فرد وارد این سایت شده اند .

خدماتی که در سایت italki  ارائه می گردد دارای سه نوع می باشد

1-نوع اول معلم هایی هستند که مدرک معتبری داشته و به صورت حرفه ای فعالیت می کنند و قیمت های آن ها مناسب است .
2- نوع دوم معلم هایی هستند که مدرک معتبری ندارند و در مقایسه با نوع اول قیمت کمتری دارند.
3-ایجاد پنل های مذاکره و گفتگو به شکل رایگان با عضوهای وب سایت آی تاکی.

پیشنهاد مطالعهخرید یا کسب درآمد از سایت Gumroad

در صورتی که می خواهید زبان انگلیسی و یا دیگر زبان ها را بیاموزید و تمایل دارید معلمی به صورت شخصی و حرفه ای داشته باشید و یا آن که از دیگر خدمات سایت استفاده نمایید می توانید در این سایت از معلم هایی کمک بگیرید که زبانی را که شما می خواهید بیاموزید زبان اصلی و مادری آنان است ، بدین ترتیب در آموزش آن به شما کمک خوبی خواهند نمود.

در این سایت در کنار امکان یادگیری انواع زبان ها ، این شرایط وجود دارد که بتوان در آن تدریس نمود و کسانی که توانایی تدریس دارند می توانند به سایت وارد شده و زبانی را که به آن تسلط دارند و یا مدرک تدریس آن زبان را دارند مشخص کرده و درآمد خود را به شکل دلار دریافت نمایند . در سایت italki به سهولت می توان مشغول به کار شد.

هدف سایت italki

این یک حقیقت است که به کمک اینترنت آموزش و فراگیری زبان نیز در مقایسه با گذشته آسان شده است و در این میان با ارتباط فرهنگی که بین کشورها ایجاد شده است بسیاری از افراد تمایل دارند که زبان دیگر کشورها را نیز بیاموزند و با کمک سایت آی تاکی این امکان به وجود آمده است که در هر کجایی باشید بتوانید به آموزش و یا تدریس یکی از زبان ها بپردازید . ضمن آن که این سایت ، این امکان را برای مدرسین ایجاد کرده است که بتوانند با تدریس زبان به درآمد دلاری برسند. به همین دلیل است که این سایت اکنون یکی از سایت های محبوب در زمینه ی آموزش زبان شده است.

سایت آی تالکی اکنون زیان های زیادی را آموزش می دهد . این جالب است که بدانید می توانید در این سایت ، هم بیاموزید و هم تدریس نمایید . شاید شما به زبانی تسلط دارید بنابر این می توانید با خدمات این سایت به تدریس خصوص پرداخته و مدرس زبان باشید همچنین در صورتی که تمایل به آموختن زبان دیگری دارید ، این سایت آموزش های لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت .

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت mql5

مزایای  تدریس زبان در italki چیست ؟

1-اولین نکته ای که می توان مطرح نمود این است که بر خلاف روش های تدریس به شکل سنتی ، می توانید در هر فضایی بدون اجاره کردن محل تدریس ، به کار آموزش خود به شکل آنلاین پرداخت و درآمد کسب نمایید.
2-در سایت آی تالکی با پنج میلیون عضو به راحتی می توانید زبان آموز خود را در تعدادی که توانایی دارید بیابید و این در مقایسه با شکل سنتی یک امتیاز عالی به شمار می آید.
3-نکته ی مهم و جالب این است که می توانید زمان تدریس را با برنامه های زندگی خود تنظیم نمایید به عنوان مثال اگر شب هنگام تایم آزاد برای تدریس دارید می توانید آن را برنامه ریزی کرده و از دیگر اوقات خود به خوبی استفاده نمایید.
4- این بسیار مهم است که در مسافریت و یا تفریحات خود نیز تنها با یک گوشی می توانید به تدریس خود بپردازید و با شاگردان خود ارتباط بگیرید .
5- شاید در شکل سنتی به عنوان یک مدرس موفق بتوانید در شهر و کشور خود مشهور شده و به یک برند تبدیل شوید اما در بازار بزرگ سایت italki شما جهانی خواهید شد.
6- همچنین به دلیل بالا بودن ارز دلار در کشور ایران ، درآمدهای ارزی می تواند بسیار ارزشمند باشد .
7- با کمک خدمات این سایت خواهید توانست زبان آموزان خود را مدیریت نمایید به شکلی که با ضبط مکالمات آن ها ، میزان اشکالات آن ها را بیابید و ارزیابی کنید.
8- یکی از نگرانی هایی که در برخی سایت ها وجود دارد امنیتی است که برای انتقال پول می بایست ایجاد شود در این سایت زبان آموزان ابتدا هزینه های لازم را می پردازند و این هزینه های در سایت آی تالکی باقی می ماند و در اتمام دوره ی آموزش ، هزینه ی تدریس به مدرس پرداخت خواهد شد و این یکی از مهم ترین مزیت های خدمات این سایت می باشد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

روش ثبت نام مدرس در italki چیست ؟

در این سایت ثبت نام بسیار ساده است . 


1- ابتدا به سایت italki.com شوید.

معرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

2- سپس Become a teacher را انتخاب نمایید.

معرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی
3- اکنون صفحه ی Before starting نمایش داده می شود که محتوی چهار قانون به شرح ذیل است .

چهار قانون جهت تدریس زبان در وب سایت  italki

الف – پروسه ی تقاضا : این قسمت را که انتخاب نمایید جدولی به نمایش در می آید که در آن مشخص شده است که چه زبان هایی ، دارای تعداد زیادی از مدرس بوده و دیگر مدرسین امکان ثبت نام در آن را ندارند. نکته ای که این جا مطرح است این است که مدرسین می توانند همزمان به هر تعداد زبانی که تسلط دارند در این سایت ثبت نام نمایند همچنین این را در نظر بگیرید که به دلیل افزایش زبان آموزان این لیست دائما در حال تغییر می باشد و ممکن است در مقاطعی از زمان امکان ثبت نام برای زبان هایی که بسته شده است ، ایجاد شود.
ب - فعالیت نوع  معلم : در این قسمت می بایست معین شود که به عنوان مدرسی حرفه ای و دارای مدرک معتبر زیان می خواهید تدریس نمایید و یا مدرسی معمولی و بدون مدرک هستید.
ج-تهیه ویدئو جهت معرفی : این قسمت آموزش می دهد که چگونه ویدئویی تهیه شود تا بتواند مخاطبین را جذب نماید.
د-ارائه مدرک تحصیلی برای تدریس : برای تدریس به عنوان مدرس حرفه ای یا معمولی ، بایستی مدارک تحصیلی خود را ارائه نمایید تا پذیرفته شوید.

معرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

4- پس از مطالعه ی این قوانین می بایست Start your application را انتخاب نمایید .

معرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

5- اکنون قادر خواهید بود با کمک ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید .
6- برای این منظور تمامی فرم های تعیین شده را کامل کنید و ویدئوی خواسته شده را نیز آپلود نمایید .
همچنین به بخش Calendar مراجعه کرده و زمان های تدریس خود را ثبت نمایید تا زبان آموز بتواند بر اساس این زمان بندی با شما زمان بندی کند. 
از طرفی برای ساعات تدریس خود می بایست دو نوع هزینه را تعیین نمایید یکی از این مبالغ مربوط به ساعت آزمایشی است که لازم است مبلغ کمی باشد و رقم بعدی مبلغ اصلی تدریس شما می باشد .
7- در نهایت پس از آن که دوره ی تدریس به پایان می رسد هزینه ی آن در اکانت شما به صورت دلاری پرداخت خواهد شد . در صورتی که می خواهید این مبالغ را تبدیل و نقد نمایید می توانید از طریق پی پال عمل نموده و آن ها را به ریال تبدیل کنید .

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Uffizio

درصورتی که به عنوان مدرس در سایت آی تالکی می خواهید کسب درآمد دلاری نمایید می توانید برای نقد نمودن درآمد دلاری خود از کارشناسان مجرب 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر منظور از مدرک چیست یعنی چه مدرک خاصی رو لازمه که ارائه بدیم تا پذیرش بگیریم ؟

avatar

سلام ملیکا خانم عزیز ، نه ، بابت دریافت هزینه از طریق پی پال منظور ما می باشد. ضمنا بهتر هست اکانتی که می سازید اطلاعاتی از ایران نباشد بخاطر اینکه بعدا بخواهید هزینه تدریس بگیرید بخاطر تحریم با مشخصات سایر کشورها ثبت نام کنید. همچنین می توانید بعد از کسب درآمد ارزی از خدمات ارزی ما استفاده نمائید. باتشکر

avatar
9 ماه قبل

چرا هنگام‌ ورود به سایت پیام‌پیدهد که دسترسی به سایت در منطقه شما محدود شده است؟

avatar

سلام زهره خانم گرامی، بخاطر تحریم می باشد و باید موقعیت مکانی خودتان تغییر دهید. باتشکر