معرفی سایت TradingView

معرفی سایت TradingView

توسط : تیم محتوا
1,266

اگر شما نیز به تحولات معاملاتی علاقه دارید و می خواهید از این راه درآمد های زیادی به دست بیاورید ، به نمودار ها و امار های این سایت نیاز خواهید داشت . سایت TradingView می تواند به شما در بهترین سرمایه گذاری کمک نماید.

با سایت TradingView اطلاعات را در زمان واقعی دریافت کنید این سایت آسان و قابل درک برای مبتدیان  و به اندازه کافی قدرتمند برای کاربران پیشرفته می باشد. TradingView دارای کلیه ابزارهای چارتری است که برای به اشتراک گذاشتن و مشاهده ایده های معاملاتی مورد نیاز خود نیاز دارید. داده ها در زمان واقعی و نمودارهای مبتنی بر مرورگر به شما این امکان را می دهند تا تحقیقات و بررسی های خود را از هر کجا که هستید انجام دهید ، زیرا هیچ گونه نصب و راه اندازی پیچیده ای وجود ندارد.

فقط کافی است TradingView را در هر یک از مرورگرهای خود باز کنید و شروع به ایجاد نمودار ، یادگیری و به اشتراک گذاری ایده های معاملاتی کنید درباره طیف گسترده ای از ویژگی های نمودار ها به سایت مراجعه کنید.

ثبت نام در سایت TradingView :

معرفی سایت TradingView

هرگز به تنهایی تجارت نکنید

TradingView به شما امکان می دهد ایده های سرمایه گذاری را کشف کرده و استعدادهای خود را در جامعه بزرگ و فعال معامله گران به نمایش بگذارید. با استفاده از TradingView آزادانه با هزاران شرکت کننده در بازار بحث و گفتگو کنید ، به اشتراک بگذارید و یاد بگیرید.

ایده های معاملاتی را منتشر کنید و در تجارت بهتر شوید

با دیدن کارهایی که دیگران انجام می دهند در تجارت و سرمایه گذاری بهتر شوید. ایده های منتشر شده را مرور کنید تا ببینید چگونه واقعاً پیش بینی های تاریخی انجام شده است. ایده های معاملاتی را در نمایه TradingView خود منتشر کنید و آنها را به توییتر ، وبلاگ خود یا هر مکان دیگری در سرتاسر اینترنت منتشر کنید. شروع به ساختن نام خود در انجمن تجارت کنید تا توسط شرکت های بازرگانی کشف شوید

معرفی سایت TradingView

ايجاد كردن

درست مانند یک فیلم YouTube ، می توانید یک نمودار را در وب سایت وارد کنید.

فرا گرفتن

با یک کلیک می توانید یک نمودار زنده یا مقاله ارسال شده توسط انجمن را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری

به راحتی ایده های خود را در شبکه های اجتماعی مختلف یا در درون جامعه به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

همکاری

بازارهای در حال حرکت سریع نیاز به ابزارهای ساده ، بصری و قدرتمندی دارند.

می توانید از امروز به اشتراک گذاری ایده های خود بپردازید ، نقد و استدلال کنید ، اظهار نظر نمایید و جزئیات مهم را اضافه کنید و فعال باشید. جامعه امروز بر مبنای تعامل سرمایه گذاران با استعداد که به پیشرفت یکدیگر کمک می کنند ساخته شده است. با این سایت می توانید سرمایه گذاری مؤثرتر و شفاف تر کنید.

هر دستگاهی هر سیستم عامل هر جا

TradingView یک پلتفرم پیشرفته تجسم مالی با سهولت استفاده از یک وب سایت مدرن است.

TradingView فعال ترین شبکه اجتماعی برای معامله گران و سرمایه گذاران است. با میلیون ها تجار از سراسر جهان صحبت کنید ، در مورد ایده های معاملاتی بحث کنید و سفارشات زنده را انجام دهید

معرفی سایت TradingView

بهترین نمودارهای HTML5

TradingView برای مبتدیان ساده است و برای سرمایه گذاران پیشرفته قدرتمند است. آیا به سادگی می خواهید به جستجوی آخرین قیمت سهام بپردازید یا الگوهای قیمت را با اسکریپت ها تجزیه و تحلیل کنید این سایت به شما این امکان را می دهد

هشدارهای سمت سرور

هشدارهای TradingView و اعلان های فوری را برای هنگامی که بازارها معیارهای سفارشی شما را برآورده می کنند ، خواهد داد . به عنوان مثال " اگر اپل زیر 400 دلار سقوط نماید ، یا به خارج از کانال Bollinger Bands بروید ، به شما هشدار خواهد داد . هشدارهای بصری ، سیگنالهای صوتی ، صفحه وب ، اعلان های ایمیل و هشدارهای PUSH را به درستی در تلفن خود دریافت می کنید. 12 حالت هشدار مختلف وجود دارد که می تواند در شاخص ها ، استراتژی ها یا ابزارهای ترسیم اعمال شود. همه هشدارهای شما روی سرورهای قدرتمند و پشتیبان اجرا می شوند ، بنابراین همیشه وقتی اتفاقی می افتد مطلع می شوید.

پیشنهاد مطالعهخرید یا کسب درآمد از سایت Gumroad

صفحه نمایش سهام

یک صفحه نمایش سهام یک ابزار جستجوی عالی برای سرمایه گذاران و معامله گران است تا سهام را بر اساس معیارهایی که شما تعیین می کنید فیلتر کنند. به عنوان مثال ، برای یافتن ارزان ترین شرکت هایی که بیشترین درآمد را دارند ، برای پایین ترین نسبت P / E فیلتر کنید تا درصفحه نمایش به شما نشان داده شود  می توانید مستقیماً از نمودار یا در یک صفحه جداگانه با صفحه نمایش کار کنید.

معرفی سایت TradingView

تجزیه و تحلیل فنی سفارشی

TradingView با بیش از صد مطالعه از پیش ساخته شده برای تجزیه و تحلیل عمیق بازار ، محبوب ترین مفاهیم و شاخص های تجاری را در بر می گیرد. اسکریپت خاصی به شما امکان می دهد مطالعات و سیگنال های دلخواه خود را ایجاد و به اشتراک بگذارید. یک مزیت اصلی اسکریپت خاص این است که کد هر مطالعه به راحتی قابل تغییر است. تقریباً هر نشانگر سفارشی نیز می تواند از ابتدا ایجاد شود.

تجارت

هدف نهایی همه تجزیه و تحلیل خرید و فروش اوراق بهادار و سودآوری است. TradingView تمام ابزارهای لازم را برای تمرین و موفقیت دارا می باشد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت freepik

تجارت و سرمایه گذاری خطر قابل توجه از دست دادن پول را به همراه دارد. به همین دلیل یادگیری قبل از ریسک  بسیار مهم است. معاملات شبیه سازی شده را با استفاده از پول مجازی و تمرینی شروع کنید تا اینکه شبیه سازی شما سودآور شود. پس از آماده شدن ، به راهی برای قرار دادن سفارشات واقعی نیاز دارید. با باز کردن یک حساب کارگزاران پشتیبانی شده و اتصال آن به TradingView می توانید سفارشات واقعی را انجام دهید.

پوشش داده های بازار گسترده

TradingView توسط یک منبع داده تجاری و با دسترسی مستقیم به سهام ، معاملات آنی ، تمام شاخص های اصلی ، فارکس ، بیت کوین و CFD ها تغذیه می شود. 

برنامه تلفن همراه

برای گسترش تجربه TradingView خود می توانید برنامه موبایل را دانلود و استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

تمامی امکاناتی که توضیح داده شد نیاز به دسترسی کامل سایت دارد که این دسترسی را می توانید با خرید اشتراک انجام دهید. 20پیمنت با ارائه انواع خدمات ارزی به شما در خرید اشتراک و استفاده کامل از این سایت کمک خواهد کرد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد