معرفی سایت لیندا  lynda و پرداخت در لیندا

معرفی سایت لیندا lynda و پرداخت در لیندا

توسط : تیم محتوا
2,254

در فضای اینترنتی ، دوره های بسیاری وجود دارد که آموزش آنلاین را با استاتید معتبر و شناخته شده ای که دارای مدارک بین المللی هستند برگزار می کنند. سایت هایی مانند Coursera، edx و Udemy که در دنیا مطرح هستند. سایت آموزشی آنلاین Lynda به آدرس https://www.lynda.com/ نیز از جمله سایت های معروفی است که در میان طراحان و برنامه نویس ها دارای محبوبیت ویژه ای است.

نحوه ثبت نام در سایت Lynda 

در این سایت می توانید ویدئوهای آموزشی را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. سایت لیندا توسط لیندا وینمن و بروس هیون در سال 1995 شروع به فعالیت نمود. این سایت با کمترین میزان سرمایه آغاز به کار نمود و تنها در چندین سال بعد به درجه ارزش و اعتباری رسید که به قیمت بسیار ارزشمندی به سایت شناخته شده ی لینکدین فروخته شد.

معرفی سایت لیندا lynda | پرداخت در لیندا

 

این سایت به افراد کمک خواهد کرد که در زمینه های مختلفی مانند فناوری ، نرم افزار وکسب و کار آموزش های لازم را ببینند . این آموزش های کاربردی در سایت لیندا ، باعث شده است که به یکی از سرویس های آموزشی موفق در دنیا تبدیل شده و در دیگر کشورها مانند آلمان ، آمریکا ، فرانسه و اسپانیا نیز فعالیت داشته و ویدئوهای آموزشی بسیاری را تولید و به فروش برسانند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد و خرید عکس از سایت 123RF

اکنون این سایت قدرتمند دارای سیزده هزار دوره آموزشی آنلاین است که به طور میانگین به صورت هفتگی به آن اضافه می شود. نکته ی مهمی که مطرح است این است که بسیاری از دانشگاه ها و یا کتابخانه ها در کشورهای پیشرفته مشترک این سایت هستند و آن را به شکل رایگان در اختیار دانشجویان خود قرار می دهند.در این سایت مطالب به پنج زبان می باشد و می توان اپلیکیشن مخصوص کامپیوتر و تلفن همراه را نیز نصب نمود تا در هر زمانی بتوان از آن استفاده کرد.

هزینه ثبت نام در سایت Lynda 

معرفی سایت لیندا lynda | پرداخت در لیندا

در صورتی که تصمیم دارید از دوره هایی این سایت استفاده کنید ، لیستی از این دوره ها را این جا خواهیم آورد:

دور های فناوری ، نرم افزار ، توسعه نرم افزار ، آی تی ، توسعه دهندگی ، طراحی وب ، طراحی کامپیوتری ، طراحی گرافیکی ، تجارت ، بازاریابی ، آموزش و یادگیری الکترونیکی ، موسیقی ، عکاسی ، فیلم ، مهارت های خلافانه و انیمیشن را در سایت لیندا می توانید به صورت آنلاین بیاموزید.

برای ثبت نام در این دوره ها ابتدا می بایست در سایت لیندا ثبت نام خود را انجام دهید برای این کار می توانید از اکانت لینکدین خود استفاده نمایید. این سایت اکنون برای کاربران ایرانی با آی پی ایران محدودیتی ندارد.

روش کار بدین شکل است که کاربران می توانند به مدت یکماه برخی از آموزش های سایت را به شکلی رایگان داشته باشند ، سپس با اتمام این دوره ی رایگان می بایست به صورت هر ماه و یا سالانه هزینه های سایت را پرداخت کنند تا این امکان وجود داشته باشد که از امکانات آموزشی سایت به شکلی نامحدود بهره گیرند.

هنگامی که دوره ی رایگان در این سایت به اتمام می رسد باید اکانت خود را شارژ کنید که می توانید برای یک ماه آن را انجام دهید هزینه ی شارژ یکماهه 29.99  دلار می باشد. همچنین می توانید به صورت سالانه نیز این کار را انجام دهید. در صورتی که برای شارژ نمودن اکانت خود مساله دارید می توانید از خدمات 20 پیمنت استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

پس از پرداخت هزینه های سایت ، کاربران می توانند از تمام ویدئوهای آموزشی که در سایت وجود دارد استفاده نمایند . استاتیدی که تدریس می کنند ، از روش های تجربی و کاربردی برای آموزش استفاده کرده و به ساده ترین شکل ممکن مطالب را آموزش می دهند تا به خوبی قابل درک باشد.

معرفی سایت لیندا lynda | پرداخت در لیندا

 مزیت های ثبت نام در سایت لیندا 

1-افزایش مهارت و خلاقیت در کسب و کار با بهترین استاتید دنیا 
2-امکان استفاده از حدود سیزده هزار دوره ی آموزشی 
3-استفاده از ویدئوهای آموزشی در هر شرایطی با استفاده از موبایل و کامپیوتر
4-کسب گواهی معتبر در پایان دوره 
5-آزمون های سنجش یادگیری دروس 
6- قابلیت دانلود کرد سورس کدها جهت برنامه نویسان و استفاده از فایل های کمکی
7-قرار دادن مهارت هایی که دوره ی آن گذرانده شده است در لینکدین بعنوان رزومه 
8- نشانه گذاری فیلم ها و آفزودن دوره های بیشتر آموزشی 
9- قابلیت دانلود فیلم های آموزشی و تماشا به صورت آفلاین 
10- اطلاع رسانی در خصوص آموزش های جدید

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت Tidebuy

معرفی سایت لیندا lynda | پرداخت در لیندا

آموزش خرید اکانت سایت لیندا

هنگامی که ثبت نام در سایت را انجام دادید صفحه ای برای شما به نمایش درخواهد آمد تا در آن طرح ماهانه و طرح سالانه ی دوره های آموزشی سایت لیندا را مشاهده کنید. این سایت کارآمد در سطح بین المللی فعالیت می نماید و برای پرداخت آن می توانید از یکی از روش های پرداخت ارزی مانند کیف پول الکترونیک پی پال و یا کارت های اعتباری ارزی مستر کارت و یا ویزا کارت استفاده نمایید.

چنانچه تا کنون از این روش ها استفاده نکرده و برای انجام آن نیاز به کمک دارید می توانید خرید خود از اکانت این سایت را به مجموعه ی 20پیمنت بسپارید. درخواست خود را با کارشناسان با تجربه ی 20پیمنت مطرح نمایید.

نکته ی مهم دیگری که این جا مطرح است این است که در اینترنت  دوره های آموزشی رایگانی نیز وجود دارد که کیفیت های لازم را نداشته و به صورت کامل نیز نمی باشد. در صورتی که می خواهید به شکلی کامل و اصولی یادگیری یک فن یا مهارت را داشته باشید توصیه می شود از سایت آموزشی لیندا استفاده نمایید.

معرفی سایت لیندا lynda | پرداخت در لیندا

روش های پرداخت هزینه خرید اکانت لیندا

همان گونه که پیش تر نیز بیان شد برای آن که بتوانید از دوره های آموزشی لیندا به صورت آنلاین استفاده کنید می بایست هزینه های ماهانه و یا سالانه ی این سایت را پرداخت کنید. برای هزینه های ماهانه می بایست مبلغ 29.99 را پرداخت کنید و اگر پرداخت سالانه را انتخاب کرده اید  24.99 دلار برای هر ماه قابل پرداخت است که بدین صورت حدود هفده درصد در خرید سالانه صرفه جویی خواهید نمود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از گوگل ادموب

برای پرداخت این هزینه های می توانید از روش پرداخت اتوماتیک ماهانه ی پی پال استفاده نمایید و یا با خرید کارت های اعتباری ارزی مانند مستر و ویزا کارت از سایت 20پیمنت ، خرید خود را ماهانه به انجام برسانید. در صورتی که برای ثبت نام و خرید اکانت خود در سایت lynda مساله دارید می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد