معرفی سایت InVision سایت طراحی محصول

معرفی سایت InVision سایت طراحی محصول

توسط : تیم محتوا
1,305

در دنیای کسب و کار به خصوص از نوع دیجیتالی آن ، حضور در یک بازار سرآمد می تواند تاثیر مثبتی بر روند کاری داشته باشد اما تبدیل شدن به یک برند موفق کاملا متفاوت خواهد بود. درک این موضوع می تواند در ایجاد موفقیت و رشد یک برند بسیار موثر باشد. اغلب شرکت هایی که پیشرو هستند رضایت مندی مشتری را در اولویت کار خود قرار داده و با کمک سایت کاربردی InVision ، تجربه های مفیدی را ایجاد نموده اند.

سایت InVision ابزاری جهت نمونه سازی می باشد. تیم طراحی در این سایت  محصولات دیجیتال را به شکلی مدرن ایجاد می نماید. با کمک این ابزار کارآمد می توانید مطابق با اهدافی که دارید، طرحی که در ذهن دارید را بهبود ببخشید و یا آن که از ابتدا آن را بسازید. این ابزار می تواند موضوعی را که یک طراح به آن فکر می کند را با تمرکز به طرحی کامل تبدیل نماید. 

در سایت InVision قادر خواهید بود به صورت اتوماتیک محصولات خود را با استفاده از شرایط طراحی آن ، بهینه ساخته و بدین ترتیب نتایج بهتری را از مشتریان خود دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت لیندا lynda و پرداخت در لیندا

معرفی سایت InVision سایت طراحی محصول

ایده ای جالب در InVision 

موسس این سایت ، ابتدا برای شرکت خود ، نیاز به متخصصینی داشت که با دستمزد کمی برایش فعالیت نمایند. به همین منظور به سراغ شهرهای کوچک تر رفته و به آن ها پیشنهاد دستمزدی بیشتر را داد. این رقم در مقایسه با حقوق های نیویورک باز هم رقم قابل توجهی نبود اما به جهت آن که شیوه ی کار ، دورکاری بود ، فریلنسرها از حقوق دریافتی خود راضی بودند. همین امر باعث شد که تا دفتر فیزیکی متوقف شده و روند کار به شکل دورکاری شکل بگیرد.

این موضوع نتوانست اختلالی در پیشرفت کارها ایجاد نماید. اکنون شرکت Invision حدود نهصد کارمند داشته و ارزش آن نیز بیشتر از یک میلیارد دلار است درحالی که دفتر فیزیکی ندارد. این سایت ارزشمند در حال حاضر یکی از رقبای جدی شرکت Adobe محسوب می شود. این شرکت برای جا نماندن از بازار و از دست ندادن آن ، مجبور به ایجاد تغییرات اساسی در سیستم خود شد.

پدیدآورنده سایت InVision

این شرکت را  کلارک والبرگ در ابتدای سال 2011 در شهر نیویورک تاسیس نمود. شاید بتوان گفت که در طی این سال ها ، از تمامی جهان ، بیشتر از پنج میلیون نفر ، از محصولات سایت InVision استفاده کرده اند. شرکت های معتبر زیادی از مشتری های این سایت محسوب می شود. شرکت هایی هم چون  استارباکس ، Gap وLyft که از برندهای شناخته شده ای هستند.

یکی از مسائلی که مدیران این سایت در نظر داشته اند این است که عمدتا به دلیل آن که طراحان و مشتریان در طی پروسه ی انجام پروژه با یکدیگر ارتباط نداشته و همفکری ندارند ، مسائل زیادی را در پیش روی خود داشته و گاهی پیش می آید که دوباری کاری های زیادی در طی طراحی ایجاد شود و در این میان کسانی که کم تجربه بوده و دانش کافی نیز ندارند از میدان خارج خواهند شد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد و خرید عکس از سایت 123RF

معرفی سایت InVision سایت طراحی محصول

طراحی محصول سایت InVision

در این سایت پلتفرم طراحی به شکلی ایجاد شده است که مشتریان می توانند ذهنیات خود را به شکل نمونه در آن پیاده سازی کرده و طراحان در سایت آن ها را اصلاح و یا بهبود دهند. این موضوع می تواند بین دو قاره اتفاق بیفتد و محدودیت مکان و زمانی برای آن وجود ندارد.

لازم به ذکراست که اکنون این نرم افزارها رقیب مناسبی برای محصولات شرکت Adobe می باشد از همین روست که این شرکت در حال توسعه ی محصولات خود بوده و اقدام به توسعه ی Adobe Experience Cloud نموده است تا این امکان را داشته باشد که با محصول InVision Cloud به رقابت بپردازد.

این نکته ی جالبی است که امروزه گوشی های همراه و یا رایانه ها ، بخش مهمی در دنیا می باشند و در هر نوع از کسب و کار ها در خصوص ارائه خدمات مجازی و یا فیزیکی خود ، به این ابزارهای کارآمد نیازمند هستند. بسیاری از فعالیت های فروش یا پشتیبانی ها را می توان از طریق گوشی همراه و یا رایانه ایجاد نمود. 

در سایت InVision توسط فضای نرم افزاری این سایت ، کسانی که طراحی محصولات دیجیتال را به عهده دارند می توانند دیدگاه های خود را در قالب نمونه ی اولیه در کمترین زمان طراحی کنند و با دیگر همکاران خود در سایت در میان بگذارند. این کار نیاز به ابزار خاصی نداشته و به سادگی قابل اجرا می باشد.

 شاید جالب باشد بدانید که هر روزه مدیر عامل سایت فروشگاهی آمازون ، محصولات خود را به صورت نمونه ی اولیه در این سایت طراحی نموده و سپس آن را برای  تیم خود توصیف می نماید این کار باعث می شود که کارکنان دید بهتری درخصوص آن پروژه داشته و میزان آزمون و خطای آنان به شدت پایین آید.

نحوه ثبت نام در سایت InVision

ابتدا وارد سایت شوید

آدرس سایت : https://www.invisionapp.com

معرفی سایت InVision سایت طراحی محصول

نحوه ورود به سایت 

معرفی سایت InVision سایت طراحی محصول

هزینه ها در InVision

برای استفاده از خدمات سایت InVision بایستی به صورت ارزی پرداخت خود را انجام دهید هزینه ی یک پروژه در این سایت رایگان می باشد اما برای سه پروژه در ماه می بایست پانزده دلار پرداخت شود که در نوع مبتدی می باشد اما در شکل حرفه ای در صورت پرداخت بیست و پنج دلار ماهانه می توان بدون محدودیت پروژه در آن تعریف نمود. همچنین این نرم افزار تحت وب بوده و در گوشی های همراه اندروید و یا IOS قابل اجرا می باشد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

روش کار در سایت InVision

همان گونه که اشاره شد نرم افزار InVision ابزاری است که تحت وب بوده و برای نمونه سازی ایجاد شده است تا طراحان بتوانند مدل هایی را به شکل تعاملی جهت پروژه ها به وجود آورند. با استفاده از این ابزار شما قادر نیستید که به طور مستقیم طراحی در برنامه داشته باشید. طرح های استاتیک خود را در این ابزار آپلود نموده و با اضافه کردن hotspot آن را به یک طرح قابل تعامل تبدیل خواهید کرد. 

همچنین می توانید فایل هایی که Sketch و یا Photoshop هستند را می توانید همگام سازی نمایید. از دیگر مشخصات این سایت می توان گفت که شرایط شناور را برای هر یک از عناصر طراحی ایجاد می نماید و طراحی ها را به صورت پیش نمایش نشان داده و می توان همگام سازی فایل ها را در این سایت داشت. 

سایت InVision، دارای ابزارهای قدرتمندی است که می تواند گردش کار شما را گسترش دهد و همواره در حال به روز رسانی و ارتقاء محصولات خود می باشد. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد