معرفی سایت Hashtagpaid

معرفی سایت Hashtagpaid

توسط : تیم محتوا
932

در این مقاله به معرفی سایت Hashtagpaid که در حوزه اینستاگرام فعالیت دارد ، می پردازیم.

در شبکه های اجتماعی، فعالانی مانند وبلاگ نویس ها و یا اینفلوئنسرها می توانند تاثیر بسیار مثبتی در برند شدن شما داشته باشند. اینفلوئنسرها به طور معمول افراد معروف و شناخته شد می باشند و یا چهره هایی که تاثیرگذار هستند و بسیاری از افراد آن ها را در شبکه های اجتماعی پیگیری و دنبال می نمایند. این افراد تاثیر زیادی بر مخاطبان خود دارند.

توجه داشته باشید که در این خصوص به افرادی باید توجه نشان دهید که فعالیت آن ها با کسب و کار تان مرتبط بوده و به این ترتیب مخاطبان آن ها ، تبلیغ شما را نیز دنبال نمایند. در این میان سایت هایی مانند  سایت Hashtagpaid و  یا Mediakix واسط هایی حرفه ای هستند میان کسب و کار ها و اینفلوئنسرها ، که بتوانند از تبلیغات اشتباه در این خصوص جلوگیری نمایند.

این یک واقعیت است که تبلیغات به صورت چشم گیری در حال رشد بوده و به صورت هوشمندانه تری پیش می روند و توانسته است در مقایسه با روش های سنتی قدیمی ، تاثیر بیشتری را بر روی مخاطبان خود بگذارد. سایت Hashtagpaid یا Paid# یکی از سایت های معتبر جهانی است که در خصوص بازاریابی کالاها و خدمات بر اساس اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی فعالیت خود را ایجاد کرده و گسترش داده است. این سایت یک پلتفرم تبلیغات و بازاریابی برای اینفلوئنسرها می باشد.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت GearBest

چرا اینفلوئنسرها دارای اهمیت در تبلیغات هستند ؟

همزمان با پیشرفت شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و یا یوتیوب ، بازاریابی و تبلیغات کالا و خدمات شرکت ها نیز تغییر کرده و مسیری جدید را پیدا نموده است. کسب و کارها برای موفقیت و رشد خود در بازاریابی دیجیتال ، در کنار آن که می بایست به سراغ سایت های معتبر و دارای طرف دار بروند ، نیاز دارند که در شبکه های اجتماعی نیز حضور فعال داشته و تبلیغ نمایند. در میان این شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام یکی از مهم ترین ابزارها می باشد که بسیار کاربردی است.

از طرفی با رشد شبکه های اجتماعی شغل اینفلوئنسر اینستاگرام نیز شکل گرفت و بدین ترتیب با داشتن فالوورهای زیادی که کسب کرده بودند ، شرکت های زیادی برای تبلیغ به سوی آن ها کشیده شدند.

معرفی سایت Hashtagpaid

بازاریابی اینفلوئنسرها با سایت Hashtagpaid  

همان طور که پیش تر اشاره شد ، کسب و کارها برای بازاریابی کالاها و یا خدمات خود به خلاقان در شبکه های اجتماعی مراجعه می نمایند. این نوع از تبلیغات به تازگی در شبکه های اجتماعی ظهور یافته است و دچار چالش های بسیاری است. 

یکی از سایت هایی که به این مسائل پرداخت و آن ها را رفع نموده است سایت Hashtagpaid می باشد. روش کار چنین است که صاحبان کسب و کار جهت انجام تبلیغ کالاها و یا خدمات خود در پیج اینستاگرامی اینفلوئنسرها ، وارد سایت Hashtagpaid شده و به تیم آن ها مراجعه می نمایند و گزینه ها را به خوبی بررسی کرده و بازخوردهای مخاطبان را نیز تحلیل می نمایند. 

ورود به سایت : https://hashtagpaid.com

مزایای سایت Hashtagpaid

1- پیدا کردن اینفلوئنسر خوب :

نکته ی مهمی که این جا مطرح است این است که تعداد زیادی از اینفلوئنسرها در سرتاسر جهان در زبان های متفاوتی حضور دارند که یافتن آن ها کار ساده ای نیست. همچنین می بایست شرکت ها به دنبال اینفلوئنسری باشند که متناسب با محصولات و موضوع فعالیت آن ها باشد و نهایتا این که آیا فالوورهایی که وجود دارد ، مخاطبان حقیقی هستند یا غیرواقعی نیز یکی دیگر از دغدغه هایی است که صاحبان کسب و کار دارند. این موضوع در سایت Hashtagpaid قابل بررسی است.

معرفی سایت Hashtagpaid

2- به وجود آوردن شبکه های ارتباطی :

داشتن فالوورهای زیاد اینفلوئنسرها باعث می شود که دارای پیام های بسیاری در شبکه های اجتماعی باشند که برایشان فرستاده شده است. در صورتی که شرکتی بخواهد برای تبلیغات با آن ها تماس گرفته و یا قرارداد منعقد نماید شاید به سادگی میسر نباشد. در سایت Hashtagpaid ک پلتفرم ارتباطی ایجاد شده است تا شرکت های تبلیغاتی بتوانند به صورت اختصاصی با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار نمایند.

3-تبلیغاتی خاص :

شاید شما هم دیده باشید که برای تبلیغ یک کالا در پیج های اینفلوئنسرها ، انواع متفاوتی را به کار می برند. محتواهایی که در این پیج ها به کار می روند متناسب با انتظارات و خلقیات آن ها بوده و متفاوت است. به عنوان مثال یک آرایشگر در محتواهای عکس و یا ویدئوهای خود کاملا با یک آشپز می تواند تغییراتی اساسی داشته باشد.  

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت لیندا lynda و پرداخت در لیندا

4- تاثیر تبلیغات :

گاهی تبلیغات زیر پوستی می تواند تاثیرگذارترین نوع تبلیغ یک محصول یا خدمات باشد. در صورتی که یک اینفلوئنسر دارای هنر خاصی نباشد و تنها برای زیبایی چهره فالوور های زیادی جذب کرده باشد نمی تواند تبلیغ غیر مستقیم داشته باشد. به طور معمول در پایان قرارداد تبلیغ یک کالا را بلافاصله حذف می نماید.
به همین علت است که توصیه می شود که در پیج اینفلوئنسرهایی تبلیغ کنید که هنر خاص یا تخصص خاصی مانند آشپزی ، تعمیرات ، ماجراجویی و ... داشته باشند. این دسته از اینفلوئنسرها را خلاق می گویند و آن ها بسیار هوشمندانه کالاهای شرکت ها را استفاده کرده و در ذهن ناخودآگاه مخاطبان در خصوص آن برند اعتبار می بخشند. 
از طرفی به دلیل آن که تبلیغ مستقیم از یک محصول نداشته اند نیازی نیست که آن پست را حذف کنند و می تواند تا مدت زیادی در پیج آن ها باقی بماند.

معرفی سایت Hashtagpaid

۵- تاثیر عکس تبلیغ :

به خاطر داشته باشید که داشتن فالوور زیاد ، نبایستی دلیل انتخاب شما به عنوان یک شخص مناسب باشد. برخی مواقع تبلیغ در چنین پیج هایی به جای آن که میزان فروش را بالا ببرد ، عکس عمل می نماید. تیم حرفه ای در سایت Hashtagpaid ، به شما خواهند گفت مناسب ترین افراد برای تبلیغات شما چه کسانی هستند.
همچنین این امکان وجود دارد که تبلیغ یک کالا ، نتواند منظور واقعی را برساند و مفهوم متفاوتی را به کاربران منتقل نماید. از همین رو می توان با پلتفرم بازاریابی که در سایت Hashtagpaid وجود دارد تا بتوان قبل از انتشار و یا اصلاح عکس ها و یا ویدئوها ، آن ها را به صورت پیش نمایش مشاهده نمود.

6-تحلیل تبلیغات :

تمامی کسب و کارها تمایل دارند میزان تاثیر تبلیغات خود را بدانند. این مهم است که بدانید که در بسیاری از اوقات تبلیغات به سرعت اثر نکرده و نیاز است تا صبوری کرده تا با گذر زمان برند و محصول شما در ذهن ها بنشیند. در سایت Hashtagpaid به بررسی داده ها پرداخته تا بتوان در بهینه سازی تبلیغات بعدی اقدامات لازم را انجام داد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت italki آموزش زبان و کسب درآمد ارزی

اکنون به خوبی دریافتید که در سایت Hashtagpaid ، بازاریابی اینفلوئنسرها چیست و چگونه عمل می نماید. برای آن که از خدمات این پلتفرم در این سایت استفاده نمایید می بایست هزینه ی اشتراک خود را به صورت ارزی پرداخت نمایید. پس از ورود و ثبت نام در سایت Hashtagpaid حق اشتراک خود را از طریق پرداخت آنلاین یا کارت های اعتباری ارزی مانند مستر کارت و یا ویزا کارت پرداخت نمایید. 

در صورتی که برای پرداخت خود مساله دارید از کارشناسان مجرب در 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد