معرفی سایت mobiletrans.wondershare

معرفی سایت mobiletrans.wondershare

توسط : تیم محتوا
1,686

Wondershare MobileTrans یک برنامه دسکتاپ است که به تعداد بسیار زیادی از کاربران کمک می کند تا داده ها را از یک تلفن به تلفن دیگر منتقل کنند ، واتس اپ و سایر برنامه های اجتماعی را انتقال دهند و داده ها را از پشتیبان گیری بازیابی کنند. با این برنامه خواهید توانست همه چیز را با یک کلیک جابجا کنید و وقت خود را ذخیره کنید.

معرفی سایت mobiletrans.wondershare

انتقال داده ها بین تلفن ها به صورت انتخابی

Wondershare MobileTrans بهترین نرم افزار دسک تاپ جهت انتقال مخاطبین بین آیفون و اندروید و سایر داده ها از جمله عکس ، برنامه ، آهنگ ، پیام ، فیلم و ... است. علاوه بر اینکه کاملاً با هزاران دستگاه iOS و Android سازگار است ، با تلفن های ویندوز نیز کار می کند. 

شما خواهید توانست ، انتقال تلفن به تلفن را کلیک کنید و حداکثر هفده نوع داده شامل مخاطبین ، عکس ها ، پیام ها ، برنامه ها ، موسیقی ، یادداشت ها ، فیلم ها و موارد دیگر را انتقال دهید.

با کمک این برنامه می توانید پشتیبانی از دستگاه های تلفن همراه که سیستم های Android ، iOS و Windows را اجرا کرده و بدون تنظیم مجدد دستگاه ها یا حذف داده های اصلی ، با خیال راحت از آنها استفاده  کنید. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که کار با آن بسیار ساده و سریع بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد و به آسانی می توانید همه چیز را به تلفن جدید خود منتقل کنید.

MobileTrans امکان انتقال سریع و آسان فرایند بیش از 15 نوع داده شامل تقویم ، مخاطبین ، پیام های متنی ، عکس ها ، یادداشت ها و فیلم ها و موارد دیگر را بین دو دستگاه تلفن همراه فراهم می کند.

لطفا توجه داشته باشید که نوع داده پشتیبانی شده ممکن است به دلیل تفاوت ها در دو سیستم تلفن همراه متفاوت باشد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Name.com و نحوه کسب درآمد از آن

پشتیبانی از iOS ، Android و  Windows Phoneبشرح ذیل :

1-دستگاه های iOS :iPhone: iPhone 11، iPhone 11 Pro، iPhone XS، iPhone XS Max و موارد دیگر.
2-دستگاه های Android : سامسونگ ، هواوی ، موتورولا ، شیائومی ، ZTE ، سونی ، ال جی ، OPPO ، HTC ، OnePlus و موارد دیگر
3-Windows Phone : ویندوز فون 8 / 8.1

معرفی سایت mobiletrans.wondershare

انتقال ، پشتیبان گیری و بازیابی WhatsApp

انتقال WhatsApp به تلفن جدید در حال حاضر تنها با یک کلیک با Wondershare MobileTrans ، انتقال از یک تلفن به آیفون یا Android می باشد. همچنین با تهیه نسخه پشتیبان از داده های WhatsApp در رایانه ، به شما کمک می کند تا سابقه چت خود را ایمن نگه دارید. برای برگرداندن پیام ها یا سابقه چت ، فقط نسخه پشتیبان تهیه WhatsApp را به دستگاه خود برگردانید.

انتقال ، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی

برنامه WhatsApp را بین دو دستگاه Android یا iOS اجرا کنید و پشتیبان گیری از گفتگوهای واتساپ ، عکس ها ، فیلم ها ، پیوست ها و موارد دیگر در رایانه داشته و پشتیبان گیری WhatsApp خود را به دستگاه ها برگردانید.

همچنین از دیگر برنامه های اجتماعی مانند Viber ، LINE ، Kik و Wechat می توانید با این برنامه پشتیبانی کنید.

در صورتی که گوشی همراه خود را به آیفون جدید ارتقا داده اید ، باید چت های واتس اپ خود را به آن منتقل کنید. انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون اکنون به سادگی انجام می شود. با کمک این برنامه ی کارآمد کل تاریخچه چت واتس اپ کاملاً در تلفن جدید شما کپی و ادغام می شود.

همچنین می توانید واتس اپ را از iPhone به Android ، Android به Android و iPhone به iPhone انتقال دهید. از طرفی برای iPod touch ، iPad و سایر تبلت ها نیز سازگار هستند.

همیشه توصیه می شود که از WhatsApp خود با MobileTrans به رایانه پشتیبان تهیه کنید زیرا می تواند دارای پیام های مهم و پرونده های رسانه ای باشد. این نرم افزار می تواند به راحتی از چت های واتساپ ، عکس ها ، پیوست ها و فیلم ها پشتیبان تهیه کند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

تهیه نسخه پشتیبان از WhatsApp در iPhone / Android

پس از پشتیبان گیری از WhatsApp با MobileTrans ، می توانید داده های WhatsApp را در هر زمان که بخواهید به تلفن خود برگردانید. می توانید نسخه پشتیبان تهیه شده WhatsApp خود را در هر دستگاه مورد نظر (همان یا تلفن دیگری) بازیابی کنید.فایل های پشتیبان رونویسی نمی شوند. از هر پرونده پشتیبان قبلی که می خواهید بازیابی کنید.
پیام های WhatsApp : از نسخه چت واتس اپ به رایانه ، از جمله گپ شخصی و مکالمات گروهی ، نسخه پشتیبان تهیه کنید.
عکس های واتس اپ : صادر کردن همه عکس ها ، از جمله عکس نمایه شما ، عکس های موجود در سابقه چت و حتی برچسب ها نسخه پشتیبان گرفته شود.
فیلم های WhatsApp : برای صرفه جویی در فضای بیشتر ، فیلم های WhatsApp را از تلفن خود به رایانه انتقال دهید.

پیوست های   WhatsApp: تمام پیوست ها را از سابقه چت WhatsApp به رایانه بدون از دست دادن داده استخراج کنید.

انتقال بین چندین دستگاه

با پشتیبانی بیشتر دستگاه ، MobileTrans می تواند داده های WhatsApp شما را بین تلفن های مختلف ، خواه در Android و iOS اجرا کرده و انتقال دهد. با تمام برند های مهم موبایل از جمله اپل ، سامسونگ ، ال جی ، موتورولا و موارد دیگر کاملاً کار می کند.

معرفی سایت mobiletrans.wondershare

تهیه نسخه پشتیبان از تلفن به رایانه

پشتیبان گیری از دستگاه های iOS و Android به رایانه خود با کمک رابط بصری Wondershare MobileTrans در چند کلیک ، بدون iTunes یا iCloud مورد نیاز قابل اجرا خواهد بود. علاوه بر این ، شما می توانید نوع داده را برای پشتیبان گیری از مک یا رایانه شخصی مطابق با اولویت خود انتخاب کنید. Wondershare MobileTrans هرگز پرونده های پشتیبان شما را رونویسی نخواهد کرد.

پشتیبان گیری دستگاه های iOS به رایانه شخصی

با گرفتن نسخه پشتیبان از آن در رایانه ، محتوا را در iPhone ، iPad و iPod Touch خود کپی و ذخیره کنید. اگر تلفن خود را تغییر دهید ، می توانید بعداً نسخه پشتیبان تهیه کنید و داده های خود را به دستگاه جدید iOS یا Android منتقل کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت یودمی Udemy و آموزش خرید دوره های یودمی

پشتیبان گیری از دستگاه های آندروید در رایانه شخصی

ایده خوبی است که پیوسته تهیه نسخه پشتیبان از کلیه مطالب مهم تلفن اندرویدی خود در یک مکان مطمئن در برنامه داشته باشید. آن را در رایانه خود ایمن نگه دارید و هرگز درمورد ریست شدن گوشی ، از بین رفتن یا آسیب دیدن نگران از دست دادن اطلاعات نباشید.

انتقال داده ها از iPhone به PC

تهیه نسخه پشتیبان از آیفون در رایانه شخصی با MobileTrans راحت تر از iTunes یا iCloud است. علاوه بر این ، به ما در تهیه نسخه پشتیبان از انواع داده های گسترده از جمله مخاطبین ، گزارش های تماس ، عکس ها ، فیلم ها ، موسیقی ، نشانک ها ، سابقه سافاری و غیره کمک می کند.
صادر کردن داده ها از Android به رایانه
دستگاه Android خود را از طریق کابل USB به رایانه متصل کرده  و پرونده ها را بین رایانه و تلفن خود منتقل کنید. پشتیبانی از انتقال هشت نوع مختلف داده برای Android ، از جمله مخاطبین ، پیام ها ، گزارش تماس ها ، تصاویر ، موسیقی ، فیلم ، تقویم و حتی برنامه ها صورت می گیرد.

استفاده از iTunes کار ساده ای نیست و iCloud دارای محدودیت های ذخیره سازی خاصی است. با استفاده از MobileTrans ، تا زمانی که فضای کافی را در رایانه شخصی خود داشته باشید می توانید از تلفن خود در رایانه نسخه پشتیبان تهیه کنید و نیازی به استفاده از iCloud  و یا iTunes ندارید.
آسان برای کار ؛ انتقال داده از تلفن به رایانه با MobileTrans فقط با چند کلیک طول می کشد. هیچ دانش فنی قبلی لازم نیست. سریع تر و آسان تر از هر راه دیگری برای تهیه نسخه پشتیبان از داده های تلفن همراه است.

انتخاب خود را انجام دهید ؛ آنچه MobileTrans را جذاب تر می کند این است که می توانید نوع مطالب را برای تهیه نسخه پشتیبان از نیازهای خود انتخاب کنید. 
شما هرگز نگران از دست دادن داده ها نیستید زیرا فایل های پشتیبان ایجاد شده با MobileTrans در رایانه شما هرگز مانند نسخه پشتیبان ابری به طور خودکار حذف نمی شوند .

معرفی سایت mobiletrans.wondershare

بازیابی نسخه پشتیبان دستگاه های تلفن همراه

هر زمان که از iPhone یا Android خود با Wondershare MobileTrans پشتیبان تهیه کردید ، بعداً می توانید داده های پشتیبان را از رایانه به تلفن خود بازیابی کنید بدون اینکه داده های خود را بازنویسی کنید. علاوه بر این ، Wondershare MobileTrans به شما امکان می دهد تا از تنظیم مجدد نسخه های پشتیبان از iTunes به دستگاه های تلفن همراه خود بدون تنظیم مجدد استفاده کنید. حتی می توانید نسخه پشتیبان تهیه iTunes خود را به اندروید بازگردانی کنید.

MobileTrans به شما امکان می دهد پرونده های پشتیبان خود را به صورت انتخابی بازیابی کنید. از iTunes یا رایانه بدون تنظیم مجدد دستگاههای خود ،همچنین یک روش کارآمد برای بازیابی محتوای یک تلفن قدیمی به یک تلفن جدید است.

انتقال موسیقی و سایر محتوای خریداری شده خود از پشتیبان گیری از iPhone ، iPad یا iPod touch قبلی خود که در iTunes ساخته شده است ، فقط با یک کلیک انجام می شود. اگر از Android یا iPhone استفاده می کنید ، می توانید فقط در صورتی که قبلاً از Android یا iPhone خود توسط MobileTrans پشتیبان تهیه کرده اید ، از نسخه پشتیبان در گوشی جدید استفاده کنید.

اگر از نسخه پشتیبان از iTunes استفاده می کنید ، می توانید مخاطبین ، سابقه تماس ، پیام ها ، تقویم ، عکس ها ، یادداشت های صوتی ، نشانک ها و یادداشت ها را بازیابی کنید. در حالی که اگر از تلفن خود با Mobiletrans پشتیبان تهیه کرده اید ، بسته به Android یا iPhone خود می توانید انواع بیشتری از داده ها را بازیابی کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت لیندا lynda و پرداخت در لیندا

پس از تهیه نسخه پشتیبان از داده های خود در iTunes یا MobileTrans ، می توانید فایل های پشتیبان را در یک آیفون یا تلفن اندرویدی جدید بازیابی کنید! حتی از سیستم یا نام تجاری تلفن همراه دیگری نیز استفاده می کنید ، یک نسخه پشتیبان از iTunes را به تلفن جدید Android بازیابی کنید.

این برنامه با انواع سیستم ها بشرح ذیل پشتیبانی شده و سازگار است :

-سازگار با جدیدترین آیفون 11 ، آیفون 11 پرو ، آیفون XS ، آیفون XS مکس ، آیفون X و سایر دستگاه های پیشین.
-تقریباً از نسل دستگاههای iPad از جمله iPad Mini ، iPad Pro ، iPad Air و موارد دیگر پشتیبانی کنید.
-آی پاد لمسی با iPod touch از نسل 2 تا نسل 7 کار کنید.
-سامسونگ سری Galaxy S سامسونگ ، سری Galaxy Note Samsung ، سری Galaxy J Samsung و سایر دستگاه های سامسونگ.
-گوشی اندرویدی  را از دیگر تولید کنندگان مانند HTC ، موتورولا ، ال جی ، هواوی ، شیائومی ، OPPO و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

معرفی سایت mobiletrans.wondershare

چرا Wondershare MobileTrans ؟

1-پشتیبانی از بیش از شش هزار دستگاه : Wondershare MobileTrans با جدیدترین مدل های گوشی های آیفون ، سامسونگ ، HTC ، تلفن ویندوز و چندین تلفن هوشمند و تبلت تا iOS 13 و Android 9.0 که جدیدترین ها هستند ، کاملاً کار می کند.
2-مورد اعتماد مشتریان است : Wondershare MobileTrans با بالاترین امتیاز نرم افزار انتقال داده های تلفن همراه در جهان با 700k + مشتری قابل اعتماد و 50 میلیون + بارگیری نرم افزار است.
3-قابل دسترسی برای همه : در مقایسه با عملیات پیچیده انتقال داده ها در iTunes ، iCloud یا بلوتوث ، Wondershare MobileTrans کل فرایند را با چند کلیک ساده انجام می دهد.
4-همراه در هر مرحله : چه مبتدی و چه یک حرفه ای باشید ، می توانید از پایگاه دانش گسترده و پشتیبانی عالی مشتری به صورت رایگان لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد و خرید عکس از سایت 123RF

برای استفاده کامل و بدون هیچ محدودیت از امکانات این برنامه کاربردی شما نیاز به خرید یکی از پکیج های این سایت را دارید که بسته به نوع نیاز شما قیمت های متفاوتی دارد. برای پرداخت ارزی این پکیج ها نیز شما می توانید از کارشناسان و خدمات ارزی 20پیمنت کمک بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد