معرفی سایت pmi.org

معرفی سایت pmi.org

توسط : تیم محتوا
1,305

در این مقاله به معرفی سایت PMI.org  برای دریافت گواهی های مدیریت پروژه حرفه ای و مورد قبول تمام دنیا می پردازیم.

منابع در سایت PMI

در این جا انواع منابع آنلاین رایگان ، رویدادهای مجازی و حتی نگاهی خوشایند از پیشنهادهای دیجیتالی جدید را گردآوری کرده ایم تا به شما در ارتباط با جامعه جهانی ، ایجاد مهارت ها و آماده شدن برای پیشرفت در دنیای پس از COVID-19 کمک کند. این منابع را کاوش و به اشتراک بگذارید ، و به روزرسانی ها را بررسی کنید.

پیامی از مدیرعامل Sunil Prashara

بنیاد آموزشی PMI برای سرمایه گذاری بیش از یک میلیون دلار در بین المللی کودکان ، تجهیز جوانان آسیب پذیر در سراسر جهان به عوامل تغییر اجتماعی اقدام نموده است.
شما می توانید به PMI ، سازمان برتر جهان مدیریت پروژه با بیش از 500000 عضو جهانی و بیش از 300 فصل محلی در سطح بین المللی بپیوندید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت mobiletrans.wondershare

عضویت PMI چیست؟

عضویت PMI نشان می دهد که شما در مورد حرفه مدیریت پروژه و پیشرفت حرفه ای خود جدی هستید. این موضوع یک مزیت برای کارفرمایان ، همکاران و ذینفعان می باشد و باعث ایجاد مزیت در بازار کار می شود. همچنین دسترسی به دانش ، شبکه ها و منابع ارزشمند را برای شما فراهم می کند.
برای عضویت PMI به صورت سالانه می بایست مبلغ 129 دلار آمریکا پرداخت شود. 

معرفی سایت pmi.org

نحوه عضویت در سایت PMI.org

ابتدا وارد سایت شوید. آدرس سایت : https://www.pmi.org

معرفی سایت pmi.org

سپس بر روی گزینه register کلیک نمایید.

معرفی سایت pmi.org

فرم نمایش داده شده را پر بفرمایید تا ثبت نام شما کامل شود

شبکه سازی

یک مربی ، دوست یا مخاطب جدید پیدا کنید. از طریق رویدادهای زنده ، سمینارهای یادگیری و جامعه آنلاین با بیش از یک میلیون همکار و متخصص در مدیریت پروژه جهانی در ارتباط باشید. شبکه ای از همسالان خود بسازید که می توانید برای راهنمایی ، پشتیبانی و اشتراک ایده به آنها اعتماد کنید. با همسالان محلی ، در کشورهای دیگر ، در داخل و خارج از صنعت شما که همان اشتیاق اصلی برای مدیریت پروژه را دارند ، مکالمه کنید.

ابزارها و قالب ها

به عنوان یک عضو PMI ، به انتشارات PMI و استانداردهای جهانی دسترسی انحصاری خواهید یافت. علاوه بر این ، هزاران ابزار ، قالب ، مقاله ، راهنما و منابع دیگر را به کار بگیرید تا شما را آگاه سازد و بدین ترتیب کارآمد باشید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Name.com و نحوه کسب درآمد از آن

فصل ها

با حضور در رویدادهای محلی PMI ، شبکه خود را گسترش دهید. رویدادها جلسات موضوعی متنوعی را برای دیدارهای غیررسمی ارائه می دهند. برای ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب ، ابزارها و منابع مصرفی با افراد همفکر محلی همکاری کنید.

گواهینامه ها

بدین ترتیب دارای گواهینامه معتبری که شما سزاوار آن هستید خواهید بود. صدور گواهینامه PMI نشانه تعالی حرفه ای شما در هر مکانی و در هر صنعت می باشد.

معرفی سایت pmi.org

امتحان CAPM را آنلاین بگیرید

برای امتحان CAPM می خواهید اقدام کنید؟ با امکانات در سایت PMI اکنون این گزینه را دارید که آن را از کامپیوتر خود در خانه یا محل کار بگیرید.

یادگیری

دانش و فرصت های خود را با رهبری فکر ، آموزش و ابزارهای خود پرورش دهید. در هر زمان ، مهارت های مدیریت پروژه خود را بسازید.  آیا می خواهید در برنامه خود PDU یا CEU را یاد بگیرید؟  یا یک مهارت جدید را مانند سرپرستی تیم پروژه انتخاب کنید؟ محبوب ترین دوره های آنلاین را در PMI مرور کنید.

مناسبت ها

برای ایجاد مهارت های خود ، ایجاد روابط پایدار و روبرو شدن با متخصصان ، در یک رویداد PMI ثبت نام کنید. به اشتراک گذاشتن بهترین روش ها و به دست آوردن بینش عملی، می توانید به بهترین نتیجه دست یابید.

SeminarsWorld مجازی

به راحتی در خانه خود بیاموزید. تعامل با مربی و همکلاسی های خود در قالب کارگاه آنلاین عمیق و زنده داشته باشید. بهترین شیوه های خود را با ما در میان بگذارید ، سخت ترین چالش های خود را حل کنید و یک مدیر پروژه ی بهتری شوید. کلاسهای 1 تا 4 روزه را انتخاب کنید یا کلاسهای جدید یک ساعته دوره های این سایت را امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

انجمن

مکانی وجود دارد که مکالمه و محتوا در هم اشتراک گذاری می شوند ، در آنجا می توانید اعتبار خود را حفظ کنید ، به سوالات خود پاسخ دهید ، تخصص خود را به اشتراک بگذارید. این در هر زمان و هر مکانامکان پذیر است . در بخش  ProjectManagement.com در سایت PMI برای اجتماع آنلاین می توانید حضور داشته باشید.

آیا برای یک واقعیت جدید آماده هستید؟

برای سری جدید تجربه های جدید VIRTUAL ما ، که برای ارائه ابزارها ، ایده ها و برای پیشبرد حرفه ی شما طراحی شده است ، به ما بپیوندید. یک تجربه جدید PMI ایجاد شده تا رشد شخصی و ارتباط با یکدیگر ایجاد شده و بدین ترتیب  PDU های زیادی کسب خواهید کرد 
در دنیایی که به طور فزاینده ای پیش بینی می شود ، صدور گواهینامه حرفه ای PMI تضمین می کند که شما آماده پاسخگویی به خواسته های پروژه ها و کارفرمایان در سراسر جهان هستید.

گواهینامه های ما که توسط متخصصین برای حرفه ای ها تهیه شده اند ، براساس استانداردهای سختگیرانه و تحقیقات مداوم برای پاسخگویی به نیازهای واقعی سازمانها ساخته شده اند. با داشتن گواهینامه PMI می توانید تقریباً در هر صنعت ، در هر نقطه از جهان و با هر روش مدیریت پروژه فعالیت کنید. شاید خوب باشد بدانید که هر کجا و در هر حرفه ای هستید ، برای شما یک گواهینامه داریم.

معرفی سایت pmi.org

مدیریت پروژه حرفه ای (PMP)

PMP استاندارد طلایی مجوز مدیریت پروژه است. PMP شناخته شده و مورد تقاضای سازمان های مختلف در سراسر جهان است، PMP صلاحیت شما را برای انجام وظیفه در نقش مدیر پروژه ، رهبری و هدایت پروژه ها و تیم ها تأیید می کند.
طراحی شده برای کسانی که چندین پروژه پیچیده را مدیریت می کنند تا به نتایج استراتژیک و سازمانی برسند.

حرفه ای مدیریت نمونه کارها (PfMP) 

با دریافت مجوز مدیریت نمونه کارها ، تجربه و مهارت پیشرفته مدیران را به رسمیت می شناسد. PfMP توانایی اثبات شده شما در مدیریت هماهنگ یک یا چند پروژه در دستیابی به اهداف سازمانی را نشان می دهد.

همکار معتبر در مدیریت پروژه (CAPM)

CAPM درک شما از دانش بنیادی ، اصطلاحات و فرآیندهای مدیریت مؤثر پروژه را نشان می دهد.

PMI Professional در تجزیه و تحلیل تجارت (PMI-PBA) 

PMI-PBA تخصص شما را در تجزیه و تحلیل تجارت برجسته می کند. این توانایی شما در کار موثر با ذینفعان برای تعریف نیازهای تجاری خود ، شکل دادن به خروجی پروژه ها و هدایت نتایج موفقیت آمیز تجاری را مورد توجه قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعهنحوه استفاده از پی‌پال در iOS

(متخصص PMI Agile (PMI-ACP

ایجاد شده توسط متخصصین ، برای کسانی که به اصول و شیوه های پویا در پروژه ها اعتقاد دارند و اعمال می کنند. به ترکیبی از آموزش ، تجربه و امتحان نیاز دارد که می توانید بصورت آنلاین انجام دهید. همچنین رویکردهای چابک مانند SCRUM ، XP ، LEAN و Kanban را ارتقاء می دهد. 

PMI مدیریت ریسک حرفه ای (PMI-RMP) 

مجوز PMI-RMP دانش و تخصص نشان داده شده را در حوزه تخصصی ارزیابی و شناسایی خطرات پروژه به همراه برنامه هایی برای کاهش تهدیدات و سودآوری در فرصت ها به رسمیت می شناسد.

(PMI Scheduling Professional (PMI-SP

مجوز PMI-SP دانش و تجربیات پیشرفته را در زمینه تخصصی تهیه و نگهداری برنامه های پروژه به رسمیت می شناسد.

پس از گذراندن امتحان ، گواهینامه خود را آنلاین بگیرید. امتحانات شامل موارد ذیل می باشد.

امتحان PMP
امتحان CAPM
آزمون PMI-ACP
آزمون PMI-PBA
تست آنلاین proctored

1. معیارهای واجد شرایط بودن را تکمیل کنید : تمام گواهینامه های PMI نیاز دارند که قبل از درخواست ، سطح تجربه ، سطح تحصیلات یا هر دو را داشته باشید. شما باید مدارک مربوط به این دوره ها و یا آموزش را به ما ارائه دهید ، بنابراین بهتر است قبل از وارد شدن به این  برنامه ، این اطلاعات را جمع آوری و آماده کنید.

برای اطلاع از واجد شرایط بودن ، برای صدور گواهینامه ، دفترچه راهنما را مطالعه کنید. هر یک معیار صلاحیت منحصر به فرد خود را دارد.

2. برنامه کامل : هنگامی که مشخص کردید معیارهای صلاحیت را دارید ، وقت آن است که درخواست دهید. اطلاعات زیر را جمع آوری کرده و سپس از سیستم صدور گواهینامه آنلاین ما در این فرآیند استفاده کنید.

اطلاعات درخواستی شامل موارد ذیل می باشد : 

-اطلاعات تماس : ایمیل ، آدرس ، شماره تلفن
-میزان تحصیلات : تحصیل در مدرسه ، سطح تحصیلات بدست آمده ، تاریخ کسب مدرک 
-تجربه دامنه : جزئیات پروژه ها ، برنامه ها ، نمونه کارهایی که روی آنها کار کرده اید شامل ساعت کارکرد ، تاریخ اشتغال ، نقش ، جزئیات سازمان ، مرجع و خلاصه تجربه
-آموزش دامنه : اسامی دوره های پایان یافته ، موسسات در آن ، تاریخ ها ، ساعت ها

نکته :هنگامی که برنامه ای را باز می کنید ، 90 روز پس از آن فعال می شود. برای تکمیل برنامه سریع ، قبل از باز کردن تمام اطلاعات و مستندات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. در غیر این صورت ، به احتمال زیاد شما چندین جلسه باید وقت بگذارید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت لیندا lynda و پرداخت در لیندا

3. بررسی برنامه : پس از دریافت درخواست شما ، تأیید خواهیم کرد که شما دارای صلاحیت هستید و یا خیر. اینکه تجربه یا تحصیلات شما معتبر و مطابق با دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه صدور گواهینامه است.
معمولاً دوره بررسی برنامه بسته به گواهینامه 5-10 روز طول خواهد کشید. پس از اتمام ، ما به شما ایمیل می دهیم تا به مرحله بعدی بروید. اگر در مورد برنامه شما سؤال یا مشکلی دارید ، دستورالعمل ها و راهنمایی های دیگری را برای شما ایمیل خواهیم کرد.
برای صدور گواهینامه ، درصد مشخصی از برنامه ها بطور تصادفی برای ممیزی انتخاب می شوند. PMI برای تأیید تجربه و یا آموزش مستند شده در برنامه های صدور گواهینامه ، ممیزی های برنامه را انجام می دهد. هدف از ممیزی افزایش اعتبار برنامه صدور گواهینامه و دارندگان گواهینامه است. 
برنامه های مدیریت حرفه ای (PgMP) و مدیریت پورتفولیو حرفه ای (PfMP include) شامل مرحله دیگری از بررسی پانل است. پس از اتمام بررسی اولیه ، پانلی از دارندگان گواهینامه PMI برای تأیید صلاحیت شما ، جمع بندی آموزش و مدارک شما را ارزیابی می کنند.

4- پرداخت :  بعد از اینکه به شما اطلاع دادیم که درخواست شما تأیید شده است ، زمان آن رسیده است تا پرداخت را انجام دهید تا بتوانید به مرحله نهایی بروید. سریع ترین و آسان ترین روش پرداخت از طریق سیستم صدور گواهینامه آنلاین ما است. 
برای این کار می توانید از طریق پرداخت پی پال و یا کارت های اعتباری ارزی اقدام کنید. چنانچه در این خصوص نیاز به راهنمایی دارید می توانید از کارشناسان با تجربه در 20پیمنت یاری بگیرید. همچنین می توانید پرداخت خود در سایت PMI به به 20پیمنت بسپارید.
پس از دریافت پرداخت ، ما یک شماره واجد شرایط بودن را برای شما ارسال خواهیم کرد تا برای تعیین وقت جلسه امتحان خود استفاده کنید. شما یک سال واجد شرایط بودن می باشید و ممکن است در طول آن سال در سه مرحله از کنکور شرکت کنید.

5- انتصاب امتحان برنامه : پس از واجد شرایط بودن ، PMI به شما نامه می زند که دستورالعمل های برنامه ریزی را با کد واجد شرایط بودن امتحان کنید ، که  در هنگام برنامه ریزی قرار مصاحبه در آزمون نیاز دارد. می توانید قرار مصاحبه ی امتحان خود را بصورت آنلاین یا تلفنی برنامه ریزی کنید. جزئیات کامل را می توان در کتابچه راهنمای صدور گواهینامه و در دستورالعمل برنامه ریزی آزمون مشاهده کرد. پس تنها چیزی که باقی مانده اینست که امتحان بدهید.
آیا می خواهید یک برنامه مطالعه امتحانی ایجاد کنید؟
نکات :  کتابچه راهنمای صدور گواهینامه و محتوای کنکور را مرور کنید. آنها فرم آزمون و موضوعاتی مهمی را توضیح می دهند. کتاب ها و مقالات فعلی را در قسمت های موضوع دامنه خود بخوانید. ثبت نام در دوره مقدماتی امتحان و تشکیل گروه مطالعه را با همکاران یا دوستان خود در نظر بگیرید.
موسسه مدیریت پروژه (PMI) پیشرو در جهان برای کسانی است که مدیریت پروژه ، برنامه یا نمونه کارها را حرفه خود می دانند. از طریق حمایت جهانی ، همکاری ، آموزش و تحقیقات ، سعی می کنیم بیش از سه میلیون متخصص در سراسر جهان برای اقتصاد پروژه آماده کنیم. اقتصاد آینده و افراد برای پروژه ها سازماندهی می شوند.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت GearBest

درباره pmi.org

با بزرگداشت 50 پنجاهمین سالگرد PMI در سال 2019، تقریباً در هر کشوری در سراسر جهان برای پیشبرد مشاغل ، بهبود موفقیت سازمانی و بالغ تر حرفه مدیریت پروژه از طریق استانداردهای جهانی ، گواهینامه ها ، جوامع ، منابع ، ابزارها ، تحقیقات دانشگاهی ، انتشارات ، حرفه ای فعالیت می کنیم. با ایجاد دوره های توسعه و فرصت های شبکه این امر امکان پذیراست .

به عنوان بخشی از خانواده PMI ، جوامع جهانی آنلاین ایجاد می کند که منابع بیشتری ، ابزارهای بهتر ، شبکه های بزرگتر و چشم اندازهای وسیع تری را ارائه می دهد.
با عضویت در سایت PMI بخشی از بزرگترین انجمن PM باشید. وضعیت صدور گواهینامه خود را با myPMI  می توانیدپیگیری کنید. همچنین این امکان را دارید که راهنمای PMBOK® را به صورت رایگان بارگیری کنید. بدین ترتیب خواهید توانست حدود یک هزار ابزار و قالب را باز کنید و فرصت های بیشتر و رایگان برای به دست آوردن PDU دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد