معرفی سایت DesignCrowd

معرفی سایت DesignCrowd

توسط : تیم محتوا
1,440

سایت DesignCrowd یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی به شمار می آید، به همین دلیل است که 100،000+ مشاغل DesignCrowd را انتخاب کرده اند.

درباره DesignCrowd

مأموریت این شرکت، کمک به کسب و کارها برای یافتن بهترین طراحی در جهان ، در زمانی سریعتر و با قیمتی که متناسب با بودجه آنها ست می باشد. همچنین در این سایت این امکان وجود دارد که طراحانی با مهارت های خلاقانه در این سایت به کسب درآمد بپردازند و این محدودیتی نداشته و هر کس از هر جای دنیا می تواند از این قابلیت استفاده نماید.

این سایت یک ایده آل برای طراحی گرافیکی ، آرم ، وب و طراحی چاپی می باشد. DesignCrowd یک بازار خلاق آنلاین است که به طراحان تازه کار ، مشاغل و کارآفرینان در ارتباط با شبکه جهانی کمک می کند. همچنین این سایت ، BrandCrowd ، سازنده آرم آنلاین را نیز در اختیار دارد و مدیریت می کند.

معرفی سایت DesignCrowd

مزایای سایت DesignCrowd

صرفه جویی در وقت  : در این سایت، طراحی سفارشی، با قیمتی پایین با گزینه هایی برای اعلام بودجه شروع می شود. به طور متوسط ، پروژه ها طی چند ساعت شروع به دریافت طرح می کنند.

خلاقیت بیشتر : با توجه به اینکه طراحان آزاد در سراسر جهان بر روی پروژه شما رقابت می کنند ، ایده هایی از طراحی دریافت خواهید کرد بنابر این شما فقط باید بهترین ها را انتخاب کنید.

دنیایی از طراحی : طراحان حرفه ای در سراسر جهان آماده هستند تا شما را با یک لوگوی مناسب ، وب سایت کارآمد و یا کارت ویزیتی زیبا و موارد دیگر هیجان زده کنند.

تضمین بازگشت پول : اگر از طرح ها راضی نباشید و طراحی کاملی را برای کسب و کار خود به دست نیاوردید این امکان وجود دارد که پول خود را پس بگیرید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت mobiletrans.wondershare

از گروه خلاقانه DesignCrowd استفاده کنید تا طرح ایده آل خود را با قیمتی متناسب با بودجه خود بدست آورید. برای این کار لازم است که مراحل ذیل را انجام دهید.

گام اول : پروژه خود را راه اندازی کنید. آنچه را لازم دارید به ما بگویید ، خلاصه خلاقیت خود را در عرض چند دقیقه تکمیل کنید.
گام دوم : طی چند ساعت طرح های منحصر به فرد و سفارشی را از سراسر جهان دریافت کنید.
گام سوم : بهترین طرح را انتخاب کنید. طرح مورد علاقه خود را انتخاب و تأیید کنید و پرونده ها را بارگیری کنید.

معرفی سایت DesignCrowd

از جمله خدماتی که در این سایت ارزشمند ارائه می شود می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

الف : آرم و برندسازی
آیا نیاز به ایجاد یک طرح ماندگار دارید؟ ترکیب مناسب رنگ ها ، اشکال و کلمات نام تجاری شما را مشخص می کند. با استفاده از این خدمات ، لوگوی مناسبی را دریافت کنید.
ب : خدمات طراحی صفحه وب
آیا به دنبال ایجاد یک نشان در شبکه جهانی هستید ؟ ممکن است که  به یک طراحی جدید برای یک وب سایت نیاز دارید و یا طرحی سفارشی برای سایت ساخته شده می خواهید و یا طرحی برای یک پلتفرم محبوب CMS نیاز داشته باشید. با این خدمات طراحی ، آنچه را که مدنظردارید ، پیدا خواهید کرد.
ج : خدمات طراحی را چاپ کنید
ارسال چیزی برای چاپ می تواند مرحله ای نهایی باشد. ابتدا طراحی را انتخاب کنید. این انتخاب می تواند پوستر یا برچسب باشد. 
د : خدمات طراحی گرافیک
واقعاً به خلاقیت در طراحی نیاز دارید؟ در این جا افرادی هستند که می توانند از مهارت های خلاقانه خود استفاده کنند تا طرحی را ایجاد کنند که ناب و منحصر به فرد شود. این خدمات طراحی گرافیک ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

ه : خدمات طراحی محصولات و کالا
به تبلیغات میدانی برای محصولات خود احتیاج دارید؟ به دنبال ابزارهای تبلیغاتی برای ساخت و ارائه در غرفه نمایشگاه هستید؟ از طراحان حرفه ای ما پوشاک ، لیوان یا کلاه سفارشی دریافت کنید.
و : هنر و تصویرگری
طراحان DesignCrowd قطعاً هنرمندانی برجسته هستند. آیا به یک ایده نیاز دارید که برای تیم ورزشی شما طراحی شده یا یک تکه از هنر دیواری سفارشی. به حتم  نیازهای خود را با این خدمات طراحی پیدا خواهید کرد.
ز : مشاغل طراحی آزاد ، مسابقات و کار
هنگامی که به انجمن جهانی طراحان گرافیک در DesignCrowd می پیوندید ، به انجام کارهای مورد علاقه خود ، پیدا کردن مشتری جدید و ایجاد حرفه ای موفق بپردازید.

معرفی سایت DesignCrowd

کسب درآمد را در DesignCrowd شروع کنید

تاکنون 55،975،967 دلار به طراحان گرافیک پرداخت شده است. شما هم می توانیداز مهارت های طراحی خود درآمد کسب کنید. همچنین خواهید توانست به تعداد زیادی مشتری دسترسی پیدا کنید. 

با کمک این سایت می توانید به 281 شغل طراحی گرافیکی مستقل از مشتریان در سراسر جهان دسترسی داشته وحرفه خود را رشد دهید. با پیوستن به به جامعه ما ، خواهید توانست به  844،345 طراح بپیوندید و مهارت های خود را گسترش داده و کسب درآمد نمایید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Name.com و نحوه کسب درآمد از آن

عضویت در این سایت رایگان می باشد و به آسانی و در کوتاه ترین زمان می توانید کار ثبت نام خود را انجام داده و با کمک این سایت ارزشمند، طرح های دلخواه خود ، آرم ، گرافیک و طراحی وب سایت خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

نحوه عضویت در سایت DesignCrowd

ابتدا وارد سایت DesignCrowd به نشانی https://www.designcrowd.com شوید.

/Site/Images/designcrowd.com-20payment.com-02.jpg

سپس بر روی گزینه register در بالا سمت راست صفحه کلیک بفرمایید.

معرفی سایت DesignCrowd

در صفحه مشاهده شده اطلاعات را کامل کنید. اگر میخواهید به عنوان طراح در سایت ثبت نام نمایید گزینه I'M A DESIGNER  را کلیک کنید و در صورتی که پروژه دارید و به عنوان مشتری می خواهید ثبت نام کنید گزینه I'M A CUSTOMER را بزنید.

سپس باید ایمیل خود را تایید نمایید تا اکانت حساب شما فعال گردد.

حال با توجه به گزینه مشتری یا طراح می توانید حداکثر استفاده را از این سایت ببرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد