انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

توسط : تیم محتوا
2,103

در این مقاله به معرفی انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal) می پردازیم. پی پال روشی آسان جهت پرداخت های ارزی می باشد. این کیف پول الکترونیکی امروزه از معتبرترین و معروف ترین راه های پرداخت در دنیا محسوب می شود. در بسیاری از سایت های خارجی این درگاه پرداخت به کار گرفته می شود. از ان جایی که شبکه پرداخت پی پال از کاربردی ترین راه های پرداخت اینترنتی است، اصول و ضوابط خاصی را در خصوص تراکنش ها و کاربران دارد. این روشهای سختگیرانه در تمامی دنیا اعمال می شود اما در خصوص مناطق تحریم شده شدت بیشتری دارد.

انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

خدمات حساب پی پال 

لازم به ذکراست که با افتتاح حساب پی پال، این امکان را دارید که خدمات بسیاری زیادی را از حساب بانکی آنلاین خود داشته باشید. در صورتی که حساب پی پال ندارید می توانید از طریق سایت 20پیمنت، در این خصوص اقدام نمایید. خدماتی همچون خرید کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزاکارت و همچنین افتتاح حساب پی پال در سایت 20پیمنت امکان پذیرمی باشد. در این زمینه می توانید مشاوره لازم را از کارشناسان این سایت دریافت نمایید. 

پیشنهاد مطالعهنحوه استفاده از پی‌پال در iOS

همان گونه که اشاره شد، حساب پی پال یکی از مهم ترین و معتبرترین سیستم خدمات بانکی آنلاین می باشد که از جمله خدمات این حساب را می توان چنین برشمرد:

1. با حساب ارزی پی پال به آسانی می توانید پول دریافت کنید یا پرداخت وجه داشته باشید. همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید به دیگران وجه را انتقال دهید.
2. در سایت های بزرگ فروشگاهی خارجی می توانید به آسانی خرید و یا فروش محصولات داشته باشید.
3. قابلیت پرداخت در سایت های اینترنتی جهت حق عضویت یا خریدهای دامنه و هاست را داراست.
4. این امکان وجود دارد که از حساب پی پال خود به دیگر حسابها و یا کارتهای اعتباری خود، پول را منتقل نمایید.
5. قابلیت فروش محصولات در اینترنت و دریافت وجه از طریق حساب ارزی پی پال .

انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

انواع حساب پی پال Paypal

 این حساب ارزی ارزشمند و معتبر دارای انواع مختلفی می باشد که شامل سه نوع از حساب خواهند بود. این حساب ها را می توان چنین برشمرد :

1- بیزینس Business
2- پریمیر primier
3- پرسونال personal 

نکته ای که این جا مطرح است این است که کارمزدهای این حساب ها کاملا به یک روش محاسبه خواهد شد. ضمن آنکه این قابلیت وجود دارد که هر حساب به حسابی بالاتر از خود ارتقا یابد. به عنوان مثال حساب پرسونال می تواند به دو حساب دیگر تبدیل شود. 

1. حساب بیزینس : این نوع از حساب جهت شرکت هایی است که دارای فعالیت های تجاری بسیار بزرگی بوده و یا فروشگاه های اینترنتی دارند. حساب بیزنس را می توان به نام برند و بیزنس شما بسازند و تمامی امکانات پرداختی که به حساب داده می شود با میزان کمی کارمزد همراه است. از جمله امکانات این نوع حساب می توان به مواردی مانند دریافت وجه از مشتریان بدون اکانت پی پال اشاره نمود. 

2. حساب پریمیر : این یک حساب عادی به شمار می آید که تمامی قابلیت های حساب پرسونال را دارد. اما در کنار آن امکاناتی مانند کارت بانکی ، کارت اعتباری و حساب بانکی را نیز دارا می باشد . با داشتن حساب پریمیر می توانید امکاناتی مانند دریافت گزارش های پرداخت و استفاده از سبد خرید را نیز داشته باشید. 

3. حساب پرسونال : حساب پرسونال در مقایسه با دیگر حساب های پی پال، از پایین ترین سطح برخوردار است و برای اشخاص حقیقی مناسب است که نیاز به یک حساب عادی برای گردش های مالی خود دارند که این گردش ها در سطح بسیار پایینی است. بهره گیری از این نوع حساب برای گردش های مالی عادی بسیار آسان می باشد.

شاید شما از جمله افرادی باشید که حساب بیزنس دارید اما امکانات این نوع از حساب را مورد استفاده قرار نمی دهید و ترجیح می دهید که حساب خود را به نوع حساب پریمیر پی پال تغییر دهید. این کار را می توانید به سهولت انجام دهید. ممکن است جزء کاربرانی باشید که دارای حساب بیزینس می باشید ولی از امکانات آن استفاده نمی کنید و مناسب می دانید که حساب خود را به پریمیر تغییر دهید. در اینجا به بررسی تفاوت های این نوع از حساب های پی پال خواهیم پرداخت.

پیشنهاد مطالعهقوانین کار با پی پال

 چه تفاوتی بین حساب بیزنس یا پرسونال پی پال وجود دارد ؟

در انواع حساب های پی پال، حساب بیزنس و شخصی یا همام پرسونال، دارای تفاوتی بسیار روشن می باشند. در حساب بیزنس، امکاناتی که برای کاربران ایجاد می شود بسیار فراتر از حساب پرسونال می باشد. از همین روست که برای فعالیت های اقتصادی داشتن حساب بیزنس می تواند بسیار تاثیر مثبتی داشته باشد.

چه تفاوتی بین حساب بیزنس و پریمیر پی پال وجود دارد ؟ 

لازم است اشاره کنیم که دو حساب بیزنس و پریمیر برای کسانی که می خواهند فعالیت های خرید و فروش اینترنتی داشته باشند مناسب است. اما این دو حساب در خصوص مواردی مانند پرداخت های گروهی و یا شرایط مالیاتی و هزینه های پرداخت اضافی شرایط و ضوابطی متفاوت دارند.

انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

رفع لیمیت اکانت پی پال 

واژه لیمیت Limit را می توان به ایجاد محدودیت معنا نمود. در حساب ارزی پی پال، برای حسابهای بیزنس و پرسونال ، در صورتی که شرایطی خاصی ایجاد شود، دسترسی ها را محدود خواهند کرد. ابلاغ این محدودیت ها با ایمیل یا پبل کاربری مشتریان خواهد بود. در چنین مواقعی نمی توان فعالیت بانکی داشته و دریافت و یا انتقال و ارسال وجه ممکن نخواهد بود.

حال خوب است بدانیم که علت محدود شدن اکانت پی پال چیست ؟ همان گونه که پیش تر نیز بدان اشاره شد، حساب ارزی پی پال، یک سیستم پرداخت بین اللملی است که در تمامی دنیا شناخته شد است. این خود نوعی بانک است که دارای سطوح امنیتی مختص به خود می باشد. می توان گفت که میزان امنیت در محیط تراکنش های این حساب، بالا بوده به طوری که به آسانی میزان زیادی از گردش مالی و یا انتقالات پول در این حساب صورت گرفته است. 

از آن جایی که روش کار پی پال اصولی و بسیار دقیق است، لذا تمامی عملیات های مشکوک را مورد ارزیابی قرارداده و در صورت لزوم برای موارد شناخته شده، محدودیتی منظور خواهد کرد. تمامی کاربرانی که دارای پرداخت های ارزی و بین المللی هستند، نیاز است که از روش رفع لیمیت اکانت در پی پال به خوبی آگاهی داشته باشند.

یکی از نکات مهمی که برای کاربران ایرانی در خصوص استفاده از اکانت حساب پی پال وجود دارد این است که کشور ایران یکی از کشورهایی است که در لیست تحریم پی پال ثبت شده است. از همین روست که نمی توان برای اکانت Paypal از آی پی ایران استفاده نمود. توصیه می شود در زمان استفاده از این سیستم از VPN استفاده کنید و یا آن که از سرورهای مجازی بهره بگیرید. در این خصوص می توانید در سایت 20پیمنت از کارشناسان با تجربه آن، مشورت های لازم را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعهنحوه پرداخت ارز خارجی با پی‌پال

حذف لیمیت حساب Business Paypal

برای کاربرانی که دارای فعالیت های گسترده تجاری و بین المللی هستند، داشتن حساب بیزنس پی پال بسیار مناسب و ضروری محسوب می شود. با کمک این نوع از حساب می توان امکاناتی مانند درگاه بانکی جهت فروش کالا و خدمات را در اختیار داشت. همچنین این قابلیت وجود دارد که لوگوی تجاری شرکت به همراه نام آن در صفحه پرداخت آنلاین ثبت شود. از دیگر امکانات این حساب اتصال اکانت بیزنس به کارت اعتباری و حساب بانکی است.

برای آن که با حسابی دارای محدودیت مواجه نشوید نکات ذیل را منظور دارید.

1. توجه داشته باشید که می بایست هر اکانت را تنها روی یک سایت قرار دهید.
2. این نکته مهم است که قبل از آن که مشتری پرداخت آنلاین خود را انجام دهد، بایستی شرایط و قواعد برگشت وجه را به اطلاع مشتری رسانیده و از او بخواهید که موافقت خود را اعلام نماید. این کار را می توان با ایمیل نیز انجام داد.
3. همواره مدارک و سند پرداخت ارسال کننده وجه پی پال را در جهت تایید پرداخت، دریافت نمایید. 
4. بابت پرداخت از سوی ارسال کنندگان وجه، تاییدیه از طریق ایمیل داشته باشید. 
5. این را مدنظر داشته باشید که در شش ماه نخست، نبایستی حداکثر تراکنش ها از پانصد تراکنش در ماه افزایش یابد.

انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

حذف لیمیت حساب Personal Paypal

پیش از این نیز توضیح داده شده است که اکانت پرسونال برای حساب های شخصی بوده و جهت تراکنش های روزانه به کار گرفته می شود و جنبه تجاری ندارد. در این نوع از حساب برای بیست و یک روز اول مجاز به انجام تنها یک تراکنش در روز بوده و پس از این دوره می تواند سه تراکنش در روز را انجام دهد.

پیشنهاد مطالعهسیستم پرداخت آنلاین پی پال چقدر ایمن است

حرف آخر 

می توان گفت در حالت کلی تمامی مسائلی که در خصوص ایجاد محدودیت های حساب پی پال ایجاد می شود، در کمتر از پنج روز از میان برداشته شده و رفع می شوند. در برخی از مواقع ایجاد محدودیت ها به دلیل تغییراتی است که برای پسورد اکانت به وجود آمده است که در جهت اعمال امنیت بیشتر می باشد. در کنار این توضیحات، نیاز است که حساب پی پال خود را برای جلوگیری از مسائل پیش بینی نشده وریفای نمایید. برای افتتاح حساب پی پال می توانید از طریق بیست پیمنت اقدام نمایید. به صفحه خدمات پی پال به نشانی https://www.20payment.com/paypal مراجعه فرمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد