برای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

برای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

توسط : تیم محتوا
8,511

پی پال برای صاحبان کسب و کاری مناسب است که به دنبال یک پردازنده با پرداخت کم حجم می باشند. ظهور PayPal در ابتدای سال 1998 نشان داد که یکی از روش های مطمئن برای پرداخت های بین المللی می باشد. اکنون پی پال در بیست و شش ارز و در حدود دویست کشور فعالیت دارد. دریافت درگاه PayPal برای کسب و کار آنلاین، امروزه در تمامی کشورها ایجاد شده است.

همچنین جهت یکپارچه سازی پرداخت های پی پال، در این سایت با استفاده از یک برنامه ، پرداخت و افزودن اعتبار به مشتریانش را ایجاد نموده است. تمامی پرداخت ها را می توان روی رایانه و یا گوشی های همراه انجام داد. برای دریافت درگاه پی پال می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و از کارشناسان مجرب این مجموعه کمک بگیرید.

لازم به ذکراست که درگاه پرداخت پی پال، به عنوان یکی از درگاه های معتبر و مطمئن، در سایت های فروشگاهی آنلاین بین المللی مانند eBay استفاده می شود. این یک روش ایمن و قابل اعتماد برای خرید های آنلاین از سایت های فروشگاهی اینترنتی است که فروش کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

پیشنهاد مطالعهانواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

در نوع درگاه پرداخت Payflow Link که با سرویس میزبانی پی پال، می باشد مشتریان در زمان پرداخت ، اطلاعات کارت اعتباری را مطابق با قالب ایمن PCI ثبت می نمایند. بنابراین می توانید با این درگاه پرداخت پی پال، با قالب PayPal در سایت خود، قالب سفارشی را برای پرداخت هایتان در اختیار داشته باشید. این درگاه پرداخت هزینه ای بابت راه اندازی نخواهد داشت.

نوع دیگر درگاه پرداختی که سفارشی و قابل تنظیم است Payflow Pro می باشد. با این درگاه می توانید پرداخت های منحصر به فردی را در سایت خود داشته باشید. همچنین این قابلیت وجود دارد که جهت افزایش فروش، دکمه پی پال را در سایت خود ایجاد کنید. برای راه اندازی این درگاه پرداخت PayPal می بایست نودونه دلار پرداخت کرده و برای هر ماه هزینه بیست و دلاری خواهید داشت. 

برای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

دریافت درگاه پرداخت PayPal

نکته مهمی که لازم است این جا به آن اشاره کنیم این است که جهت استفاده از درگاه پی پال در سایت های ایرانی ، نمی توان از دامنه ir به عنوان آدرس سایت استفاده نمود. از سویی دیگر لازم است که در قسمت ثبت اطلاعات کاربری PayPal آدرس و یا شماره تلفنی از ایران را به کار نبرید و برای آن که به حساب پی پال خود دسترسی یابید از یک سرور مجازی اختصاصی که در کشور دیگری قرار داشته باشد بهره گیرید تا بدین ترتیب آی پی شما از سوی پی پال دچار شبهه نباشد. برای دریافت درگاه پرداخت پی پال می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید. کارشناسان مجرب 20پیمنت در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

مزیت درگاه پرداخت PayPal

با استفاده از درگاه پرداخت PayPal می توان از مزایای ویژه این درگاه بهره برد. درگاه Payflow برای تراکنش هایی که انجام می شود تنها 0.3 دلار را بابت کارمزد ثابت منظور می نماید که این رقم از کم ترین میزان نرخ کارمزد محسوب می شود. همچنین از دارندگان درگاه بابت تراکنش های آنلاین کارمزدی معادل 4.4 درصد را دریافت خواهد کرد.

به دلیل ادغام درگاه Payflow با بسیاری از کارت های اعتباری ارزی ، این قابلیت ایجاد شده است که پردازنده پرداخت برای آن ها تغییر کند. در صورتی که کالاهایی برای فروش به دیگر کشورها دارید، می توانید از طریق پی پال و با بیست و پنج ارز متفاوت فروش خود را در سرتاسر جهان انجام دهید.

پیشنهاد مطالعهنحوه استفاده از پی‌پال در iOS

به جهت سازگاری درگاه پرداخت پی پال با PCI ، به سهولت می توان به ضوابط قانونی دسترسی داشت. تمامی تراکنش ها در درگاه پی پال دارای امنیت بسیار زیادی بوده و در موعد مقرر و مشخص شده ای انجام می شود. این قابلیت در درگاه PayFlow  با میزبانی PayPal وجود دارد که بتوانید گردش مالی ارزی خود را در پی پال مدیریت و بررسی کنید. این امکان برای مشتریان وجود دارد که به سادگی با نسخه به روزرسانی شده گوشی همراه ، خریدهای ایمن اینترنتی خود را انجام دهند.

برای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

ویژگی های درگاه پی پال 

یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای خریدهای اینترنتی، استفاده از درگاه پی پال است. بسیاری از سایت های فروشگاهی، پی پال را برای پرداخت وجه و مسیر خرید آنلاین انتخاب کرده اند. استفاده از این درگاه به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارد، برای کسب و کارهای آنلاین پیشنهاد می شود.

منعطف بودن جهت صاحبان کسب و کار : 

با درگاه پی پال، تمامی صاحبان کسب و کارها حتی بنگاه های کوچک نیز می تواند با تراکنش های کم، حساب بانکی داشته و سایتشان متصل به شبکه بانکی باشد.

سریع ترین زمان  : 

بین حساب های پی پال، پول به صورت آنی منتقل می شود. از سویی دیگر کم تر از بیست و چهارساعت طول می کشد که بین حساب پی پال و حساب های بانکی پول منتقل شود.

کارمزد پایین : 

برای استفاده از PayPal در تراکنش سی سنت و سه درصد از وجه تراکنش منظور می شود. 

پرداختی ایمن : 

در پرداخت آنلاین پی پال ضمانت ها و راهکارهای ویژه ای برای برطرف کردن مسائل میان خریدار و فروشنده دارد. این احتمال وجود دارد که کالای ارسالی از سوی فروشنده به دست خریدار نرسیده و یا آن که پرداخت کاملی صورت نگیرد. این چنین مواقعی، پرداخت هایی که از درگاه پی پال صورت گرفته باشد، طی فرآیندهای معینی، مسائل به درستی حل خواهد شد.

پیشنهاد مطالعهپرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال

رعایت حریم خصوصی : 

در پی پال حریم خصوصی افراد کاملا رعایت شده و هیچ فروشگاه آنلاینی ، دسترسی به مشخصات حساب خریداران نخواهد داشت. 

تهیه گزارش حساب  : 

نکته ای که مطرح است این است که تمامی تراکنش های انجام شده در پی پال از ابتدای ایجاد اکانت در پی پال، در حساب کاربری ثبت و قابل گزارش گیری است . از همین رو حسابداری آن نیز آسان خواهد بود.

برای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

درگاه پی پال در ایران برای چه کسانی مناسب است ؟

می توان گفت درگاه PayPal برای سه گروه بسیار کاربردی و موثر است :

گروه اول کسانی هستند که به صورت فریلنسری فعالیت داشته و درآمدشان به صورت ارزی است. این گونه افراد با داشتن حساب پی پال می توانند دریافتی خود را در پی پال دریافت کرده و آن را به ریال تبدیل کنند. درصورتی که جزو فریلنسرها هستید می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و دراین خصوص با کارشناسان آن مشورت نمایید.

گروه بعدی کسانی هستند که تصمیم دارند از فروشگاه های آنلاین خارجی مانند آمازون یا eBay خرید نمایند. خرید از این گونه سایت ها با پی پال، کاری ساده خواهد بود. 

و نهایتا گروه سوم کسانی هستند که خود صاحب کسب وکاری بوده و کالا و یا خدماتی دارند که می خواهند به خارج از کشور بفروشند. این گروه از افراد می توانند با فعال نمودن درگاه پی پال بر روی سایت خود، از امکانات پرداخت آنلاین پی پال استفاده نمایند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
3 سال قبل

سلام در حال حاضر این خدمات قابل ارائه هست؟

avatar

سلام آقا رامین عزیز ، امیدواریم خوب باشید. در صورتی که شرکت ثبتی در خارج کشور دارید می توانید اطلاعات آنرا برای ما ارسال نمائید تا بررسی و نسبت به دریافت درگاه پی پال اقدام نمائیم. باتشکر

avatar
3 سال قبل

با سلام من یک سایت مشاوره آنلاین دارم و در ازای هر مشاوره ای که به کاربران ارائه میکنم مبلغی دریافت میکنم. آیا برای چنین سایتی امکان دریافت درگاه از پی پال وجود داره؟ (ضمناً به عنوان هیچ شرکت و موسسه ای به ثبت نرسیدیم).

avatar

سلام آقا احمد عزیز، امکان ارائه درگاه پی پال با توجه به شرایط تحریم مقدور نمی باشد. در صورتی که درآمد ارزی دارید می توانید حساب پی پل برای خودتان داشته باشید و یا از اکانت پی پال ما استفاده نمائید. همچنین خدمات نقد کردن درامد ارزی داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا داخل سایت عضو شوید و از طریق قسمت پشتیبانی درخواست ثبت نمایید. باتشکر

avatar
3 سال قبل

با سلام پس چطور این همه از طریق google play درآمد کسب میکنن؟

avatar

سلام احمد آقا گرامی ، داستان گوگل پلی با درگاه پی پال کلا فرق میکند. در گوگل پلی شما اپ میزارید و می توانید از درگاه گوگل استفاده نمائید که با توجه به تحریم بودن ایران، آن هم سازکار خاص دارد. بهترین روش با کمترین ریسک داشتن حساب پی پال شخصی می باشد. برای دریافت درگاه پی پال بحث های مالیاتی در خارج دارد که مدارک خاص خودش باید ارائه گردد. باتشکر

avatar
3 سال قبل

از توجه شما متشکرم. یعنی در واقع می بایست حساب شخصی پی پال داشته باشیم و به کاربرانی که قصد داریم ازشون هزینه دریافت کنیم بگیم که به حساب پی پال ما واریز کنن (مثل اینه که بگیم به جای پرداخت آنلاین از طریق درگاه، می بایست کارت به کارت کنید).

avatar

بله دقیقا بهترین روش در حال حاضر داشتن حساب پی پال شخصی بیزینس می باشد. مجموعه ما هم خدمات افتتاح حساب paypal و هم خدمات نقد کردن درآمد ارزی ارائه میدهد. امری باشد برای خدمتگزاری آماده هستیم. ارادتمند شما بیست پیمنت.

avatar
2 سال قبل

با درود و عرض ادب آیا شما خدمات ارزی درگاه پی پل بیزنس نیز ارائه می دهید؟ من نیاز به اجاره درگاه پرداخت پی پل بیزنس دارم بدون اینکه خودم بخواهم آن را بسازم. درگاه پل پی را برای فروشگاه الکترونیک خود و فروش اجناس خارجیان به خارجیان (از طریق آمازون، علی اکسپرس و ...) نیاز دارم که ممکن است در طول روز چندبار، چند ده بار یا چندصد بار تراکنش داشته باشد. برای این کار نیاز به Client ID، Secret Key و PayPal Account دارم. ممنون می شوم از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید.

avatar

سلام آقا محمود عزیز، خدمات درگاه پرداخت پی پال به خاطر شرایط خاص و ارائه مدارک توسط ما امکان پذیر نیست و تا آنجایی که اطلاع داریم در ایران مجموعه خدمات درگاه پی پال ارائه نمیدن. می توانید اکانت بیزینس شخصی داشته باشید و از آن طریق پول دریافت کنید. ارادتمند شما بیست پیمنت

avatar
یک سال قبل

سلام وقت بخیر....من کسب و کارم تو اینستاس و مشتریام از کشورهای مختلفن...با داشتن اکانت شخصی پی پال میتونه نبود درگاه پرداختو پوشش بده...و بفرمایید که واریزی ها به حساب پی پال از سمت واریز کننده آنیه یعنی مثل کارت به کارت خودمون زود میشینه به حساب پی پال و قابل استعلامه تو خود حساب؟

avatar
یک سال قبل

سلام آقا مهدی عزیز، بله حساب پی پال آنی میشنه و میتوانید وارد اکانت خودتان شوید و چک نمایید. برای نقد کردن درامد ارزی پی پال میتوانید از خدمات ما استفاده نمایید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

مالیات چطوری حساب میشه؟ یعنی اپن کشور خارجی چقدر از درآمد ما کم میکنه؟

avatar
یک سال قبل

سلام آقا میلاد عزیز، مالیات هر کشور فرق میکنید. پی پال با توجه به قوانین همان کشور مالیات را لحاظ میکند. باتشکر از نظر شما