معرفی سایت Hootsuite

معرفی سایت Hootsuite

توسط : تیم خبری
1,057

در این مقاله به معرفی سایت Hootsuite پرداخته شده است. یکی از مسائلی که کاربران در فضای مجازی با آن مواجه هستند، مدیریت شبکه های اجتماعی شان می باشد. وجود ابزار کارآمد Hootsuite این امکان را ایجاد می کند که بتوان اکانت تمامی شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، اینستاگرام ، توئیتر و سایت را به صورت یک جا مدیریت نمود. 

این قابلیت در Hootsuite وجود دارد که تمامی پست های خود را به صورت زمان بندی شده ایجاد نمایید تا در زمانی که تعیین کرده اید در صفحات اجتماعی شما انتشار یابد. این پست ها که در شبکه های مختلف انتشار می یابند، قابل مدیریت توسط این ابزار کاربردی می باشند. به سادگی می توانید نظرات مخاطبان را مشاهده کرده و با آن ها گفتگو نمایید.

معرفی سایت Hootsuite

Hootsuite کنترل پنلی برای شبکه های اجتماعی 

شاید خوب باشد که بگوییم Hootsuite جهت شبکه های اجتماعی نقش کنترل پنل را خواهد داشت. در عصر جدید صاحبان کسب و کارهای متفاوت، در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند، عمدتا برای کسب مخاطب بیشتر در شبکه های اجتماعی فعال هستند تا بتوانند از این فضا برای معرفی بیشتر خود و برندشان استفاده کنند.

بسیاری از افراد وقت زیادی را در فضای مجازی و در میان شبکه های اجتماعی می گذرانند. این بستر بسیار مناسبی است برای کسانی که می خواهند کالا یا خدماتی را به فروش برسانند. در حقیقت برای معرفی و تبلیغ برند، امروزه شبکه های اجتماعی از ابزارهای کارآمد محسوب می شوند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb

برای کسانی که در اینستاگرام دارای تعدادی پیج هستند یا در شبکه های دیگری مانند لینکداین، فیسبوک ، گوگل پلاس یا توییتر نیز فعالیت دارند، ابزاری مانند Hootsuite می تواند باعث شود که به سادگی مدیریت و تحلیل تمامی آن ها را با حداقل زمان در اختیار گرفت. به نظر می آید برای کسانی که صاحب کسب و کاری هستند ، استفاده از Hootsuite ضروری است. این ابزار می تواند در مارکتینگ برند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مزیت سایت Hootsuite

این بسیار جالب است که می توان با استفاده از قابلیت Hootsuite ، در زمان و تاریخ مشخصی پست ها را برای انتشار تنظیم نمود. طبیعی است برای کسانی که تعدادی صفحه و شبکه اجتماعی داشته و بایستی آن ها را مدیریت کنند، این ابزار بسیار کاربردی است. این امکان وجود دارد که با این ابزار همزمان سه پروفایل را از شبکه های اجتماعی خود همگام کنید. این موضوع در دیجیتال مارکتینگ یک عملکرد مثبت محسوب می شود.

می توان گفت Hootsuite نوعی ابزار تجاری محسوب می شود اما کاربران بسیاری از این اپلیکیشن برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود بهره می گیرند. این امکان وجود دارد که فیلم ، عکس یا نوشته های خود را در شبکه های مختلف اجتماعی منتشر کنید یا آنکه با تنظیم زمان به اپلیکیشن این امکان را بدهید که مطابق با زمان بندی ها پست ها را به اشتراک بگذارد.

پیشنهاد مطالعهبرای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

در صورتی که بخواهید سه پروفایل را در شبکه های مختلف اجتماعی مدیریت نمایید، با یک حساب کاربری می توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید. این را هم باید متذکر شویم که با به روز رسانی برنامه و ارتقاء آن، همواره دسترسی به قابلیت های بیشتری در مدیریت شبکه ها خواهید داشت.

معرفی سایت Hootsuite

اشتراک گذاری در تمامی شبکه های اجتماعی 

لازم به ذکر است که این امکان برای شما وجود دارد که با ایجاد پسوند Ow.ly در لینک های مختلف ، از سرویس در Hootsuite استفاده کنید که گزارش و تجزیه و تحلیل کلیک ها را تهیه و آن ها را به شکلی منظم ارائه می دهد. درHootsuite همان گونه که اشاره شد از سه حساب کاربری به صورت رایگان می توانید استفاده کنید. در صورتی که نیاز دارید حساب بیشتری داشته باشید می بایست برای نسخه های پیشرفته درHootsuite هر ماه مبلغی حدود 9 دلار را پرداخت نمایید.

در بخش اختصاصی سایت HootSuite می توانید گزارش ها را که با Google Analytics وInsights فیس بوک اجرایی می شود، دریافت کنید. تحلیل داده های مخاطبان می تواند در موفقیت و رشد کسب و کار بسیار موثر بوده و در تعیین استراتژی ها نقش مهمی را ایفا نماید. با در اختیار داشتن این گزارشات می توانید برای کسب و کار خود روندی مناسب را طراحی کرده و با هدفی روشن تر قدم بردارید.

امکانات سایت HootSuite

در سایت Hootsuite می توانید امکانات زیادی را دریافت کنید که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

معرفی سایت Hootsuite

ایجاد زمان بندی برای ارسال پست ها : 

با بهره گیری از این ابزار می توان در زمان بندی های تعیین شده به صورت خودکار پست ها را ارسال نمود. همچنین این قابلیت در Hootsuite وجود دارد که کاربران پست هایی را که زمان بندی کرده اند در یک مکان رویت کرده و برای آن ها دسته بندی های متفاوتی را ایجاد نمایند. این کار در مدیریت پیج های مختلف بسیار مفید و کارآمد است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی یوتیوب YouTube و نحوه کسب درآمد از یوتیوب

گزارش گیری و تجزیه تحلیل : 

در این سایت می توان مواردی همچون تعداد فالوورها را در شبکه های مختلفی همچون اینستاگرام یا فیسبوک به صورت گزارش تهیه نموده و آن ها را تجزیه و تحلیل نمود. گرفتن گزارشات در این برنامه نامحدود بوده و می توان این گزارشات را با بهره گیری از داشبورد تحلیلی آنالیز نموده و عملکرد تیم را به خوبی بررسی و سنجش نمود.

معرفی سایت Hootsuite

کنترل و نظارت : 

در سایت Hootsuite به کاربران اجازه داده می شود که از فیلترهای متفاوتی استفاده کرده و نظرات مخاطبان را در خصوص برندشان و رقبای کاری و صنعتی که در آن فعالیت می کنند، دریافت نمایند. از سویی دیگر می توان پست هایی را برای اعضای تیم اختصاص داد تا بتوان کنترل و نظارت لازم را در خصوص فرآیند پاسخگویی کامنت های مخاطبان و مشتری ها کسب نمود.

مدیریت گروه : 

با استفاده از برنامه Hootsuite می توان گردش و عملکرد کاری گروه را بدست آورده و حدود وظایف و سطح دسترسی مختلف افراد را تعیین کرد. بدین ترتیب مدیریت و رهبری گروه برای رسیدن به اهداف تعیین شده در کسب و کار، آسان تر خواهد بود.

همچنین می توان به قابلیت های دیگر Hootsuite در شبکه های اجتماعی اشاره نمود : 

1-اضافه کردن کلمات کلیدی و هشتگ به پست ها در شبکه های اجتماعی 
2-جایگذاری پست هایی متفاوت در جعبه محتویات از طریق اعضای گروه برای دریافت تاییدیه مدیریت و منتشر شدن در شبکه های اجتماعی تعیین شده 
3-بهره گیری از افزونه Hootsuite برای فرستادن به شکل مستقیم درلینک های پیج های اینترنتی در شبکه های اجتماعی مختلف 
4- بهره گیری از توانمندی RSS
5- اختصاص دادن دسترسی به اعضای تیم در اکانت های شبکه های اجتماعی ، بدون در اختیار گذاشتن پسوردها

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Hostsailor

6- امکان یکپارچه نمودن حدود دویست و پنجاه اپلیکیشن متفاوت
7- اعلام هشدار امنیتی در مواقع بروز فعالیت مشکوک در اکانتها 
8- رعایت کلیه اصول استاندارد شده امنیتی 

معرفی سایت Hootsuite

نکته مهم دیگری که می بایست در خصوص این برنامه ذکر شود این است که ابزار Hootsuite  تحت وب می باشد و اپلیکیشن آن جهت استفاده در سیستم عامل Android و iOS تهیه و عرضه شده است. می توان به صورت رایگان نسخه اولیه را تهیه کرده و برای به کارگیری قابلیت های بیشتر آن می بایست هزینه ای را پرداخت نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

سلام وقت بخیر من قصد خرید اکانت 1 ساله ی hootsuit رو برای 6 تا اکانت اینستاگرام داشتم لطف می کنید قیمت رو بهم بگید و اینکه چه تضمینی برای اینکه اعتماد بشه هست رو هم اطلاع بدید ممنون

avatar
یک سال قبل

سلام پانا گرامی ، در صورتی که پرداخت با پی پال دارد سفارش ثبت کنید تا پرداخت انجام و رسید برای شما ارسال گردد. ضمنا ما سابقه ده ساله فعالیت در این زمینه داریم. و دفتر مرکزی در تهران . ضمنا سایت دیگر مجموعه ما زاکولا به آدرس zakoola.com می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می باشد. ارادتمند شما بیست پیمنت