معرفی سایت Liveplan مدیریت مالی و پروژه

معرفی سایت Liveplan مدیریت مالی و پروژه

توسط : تیم محتوا
1,161

در این مقاله به بررسی سایت Liveplan پرداخته ایم. هدف Liveplan کمک به موفقیت مشاغل کوچک است. می توان گفت مشاغل کوچک موتور اقتصاد جامعه هستند و Liveplan معتقد است اگر بتوان به شرکت های بیشتری کمک کرد تا شکوفا شوند ، همه جامعه بهتر خواهیم شد.

از سویی دیگر این مجموعه خود یک تجارت کوچک با حدود هفتاد کارمند است که چالش های زیادی را پشت سر گذاشته و به خوبی می داند برای کسب موفقیت چه چیزهایی نیاز است. بنابر این تجربه و تخصص خود را در اختیار مشاغل کوچک قرار داده است.

معرفی سایت Liveplan

LivePlan برای چه نوع مشاغلی مناسب است؟

LivePlan می تواند به راحتی هر کسب و کاری را در خود جای دهد. این سایت دارای بیش از 500 طرح نمونه است که در این راه به شما کمک می کنند. این مهم نیست که کسب و کاری کوچک یا متوسط هستید،  LivePlan  می تواند در هر بخشی از مشاغل از فناوری پیشرفته تا بنگاه های املاک و مستغلات و ... را پوشش دهد. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb

LivePlan دارای معیارهای صنعتی است که در نرم افزارهای خود به خوبی به کار گرفته شده است. این سایت با بهره گیری از استانداردهای کسب و کار شما، می تواند در مسیر رشد و ارتقاء کسب و کارتان پیش بینی های لازم را داشته و مسائل چالش برانگیز را بررسی نماید.

LivePlan در پیش بینی فروش موثر است ؟

LivePlan پیش بینی فروش شما را آسان می کند. به سادگی رقم های خود را وارد کنید و LivePlan به طور خودکار نمودارهای مرتبط را ایجاد می کند. 

معرفی سایت Liveplan

مزایای ثبت نام در برنامه سالانه LivePlan.com

ثبت نام در برنامه سالانه تقریباً 42 درصد در هزینه ماهانه شما صرفه جویی می کند که این یک پس انداز مناسب برای شماست. مزیت بزرگ دیگر این است که با LivePlan ، می توانید برنامه کسب و کار خود را تنظیم و بررسی کنید. شما می توانید با تغییر در کسب و کار خود آن را مجدد تنظیم نمایید. 

هنگامی که شما در حال اجرای کار هستید ، LivePlan به شما امکان می دهد تا در یک لحظه مشاهده کنید که درآمدتان چطور در برابر اهداف برنامه و پیش بینی های واقعی شما عمل می کند.  LivePlan ابزاری قدرتمند و در عین حال ساده برای استفاده در زمانی کوتاه و با هزینه کمتر است که می تواند سلامت مالی کسب و کار شما را کنترل کند.

چه تعداد کاربر می تواند به سیستم دسترسی داشته باشند؟

در سایت LivePlan دو کاربر اصلی و به مهمانان صورت نامحدود می توانند دسترسی داشته باشند. ایجاد تعامل با همکاران ، ذینفعان یا ... با LivePlan آسان است. فقط کافی است این افراد را به عنوان کمک کننده یا مهمان به حساب LivePlan خود اضافه کنید و مستقیماً در داخل LivePlan همکاری کنید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Hootsuite

میهمانان می توانند شرکت شما را مشاهده کنند و در مورد سند برنامه نظر دهند. همکاران می توانند به اطلاعات شخصی مربوط به مشخصات حساب مالک و اطلاعات صورتحساب و پرداخت دسترسی داشته باشند و ویرایش کنند. اگر مالک سطح دسترسی اضافی را به آنها اعطا کند ، همکاران حتی می توانند شرکت های جدیدی ایجاد کنند ، کاربران جدیدی اضافه کنند و معیارها را مشاهده و ویرایش کنند.

امکان استفاده بیش از یک طرح تجاری هست ؟

شما می توانید تعداد نامحدودی از برنامه های تجاری را روی یک حساب ایجاد کنید. اما تنها می توانید یک برنامه فعال در یک زمان داشته باشید ، یعنی برنامه ای که باز است و در حال ویرایش است. شما می توانید برنامه های مورد نیاز را باز و بسته کنید و در صورت نیاز به چندین برنامه در حال ویرایش به طور همزمان می توانید با پرداخت هزینه اضافی ، حساب خود را ارتقا دهید.

ضمانت پرداخت 60 روزه چگونه کار می کند؟

سایت LivePlan  شصت روز ضمانت برگشت پول را ارائه می دهد، اما برای شروع کار نیاز به کارت اعتباری دارید. برای تهیه کارت اعتباری می توانید به سایت 20پیمنت مراجعه کرده و کارت اعتباری مسترکارت یا ویزاکارت را تهیه کنید.

اگر فهمیدید LivePlan به هر دلیلی برای شما مفید نیست ، فقط از طریق ایمیل ، تلفن یا حتی در داخل برنامه در 60 روز اول با این سایت تماس گرفته و پول خود را باز پس بگیرید.

آیا می توان بعد از ثبت نام برنامه خود را تغییر داد؟

LivePlan به هیچ وجه هیچ قرارداد طولانی مدت ندارد. می توانید در هر زمان به راحتی برنامه خود را از ماهانه به یک برنامه سالانه تغییر دهید.

اگر حساب لغو شود ، برنامه چه می شود؟

برنامه شما در هر زمان به طور کامل در مالکیت شماست. شما می توانید هنگام لغو حساب خود در LivePlan، برنامه تان را با خود ببرید. اگر تصمیم دارید که اشتراک LivePlan خود را پایان دهید ، قبل از آخرین بار ورود به سیستم ، برنامه خود را ارسال کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی یوتیوب YouTube و نحوه کسب درآمد از یوتیوب

برنامه های تجاری آماده سرمایه گذار

استفاده از سایت LivePlan مانند استخدام یک مشاور متخصص است که همراه با یک طراح حرفه ای و یک مدیر مالی است. در این سایت ضمانت می شود که جدول ها و نمودارهای مالی برنامه شما بدون خطا خواهد بود و برنامه نهایی شما متناسب با نیازهایتان بوده و برای تحت تاثیر قرار دادن سرمایه گذاران ، شرکای تجاری ، بانک ها و وام دهندگان آماده خواهد بود.

پیگیری عملکرد برنامه به صورت لحظه ای 

یکی از ویژگی های LivePlan این است که مانند یک ابزار کارآمد بصری در کسب و کار عمل کرده و باعث ایجاد سلامت در تجارت می شود و مهمترین اطلاعات مورد نیاز برای ردیابی در شغل خود را ارائه می کند. این برنامه در زمان معینی با QuickBooks و نرم افزار حسابداری Xero همگام سازی می شود و گزارش های Excel را ارائه داده و بدین ترتیب باعث می شود که بدانید در کسب و کار شما ، روند چگونه پیش رفته و گزارش های پیشرفت را در چند دقیقه هنگام استفاده از LivePlan دریافت می کنید.

معرفی سایت Liveplan

برنامه های نمونه گنجانده شده در سایت LivePlan

در این سایت بیش از 500 برنامه کسب و کار به عنوان نمونه ایجاد شده است که شامل تمام کسب و کارها می باشد. می توانید از این برنامه های نمونه ایده بگیرید. با LivePlan ، می توانید صدها ساعت با استفاده از برنامه های نمونه، در ایجاد برنامه خود صرفه جویی کنید و برای کسب و کار خود همانطور که می خواهید، سفارشی سازی کنید.

معرفی سایت Liveplan

کسب و کار خود را با رقبا مقایسه کنید

با LivePlan ، می توانید برنامه و عملکرد واقعی خود را با مشاغل مرتبط و مشابه برنامه خود مقایسه کنید. این سایت تضمین می کند که هنگام طراحی بودجه خود برنامه ای دقیق و واقع بینانه داشته باشید و به شما کمک می کند تا بتوانید در کسب و کار خود ماندگار و قدرتمند باشید.

معرفی سایت Liveplan

ویژگی های سایت LivePlan

-برنامه مالی خودکار : برنامه های مالی بدون هیچ مساله ای با فرمول ها، جداول مالی ، نمودارها و گزارش ها بطور خودکار محاسبه می شوند.
-دستورالعمل های گام به گام : تمامی دستورالعمل ها در این سایت ساده بوده و می توانید آن ها را مرحله به مرحله از ابتدا تا انتها انجام دهید.
-مشاوره تخصصی : می توان با کمک آموزش های ویدئویی تخصصی و تعریف اصطلاحات کلیدی از کارشناسان این سایت مشاوره دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Hostsailor

- فرم تأیید شده SBA : اسناد تأیید شده و معتبر تولید می کند.
-خلاصه اجرایی اینفوگرافیک را برای جستجویی سریع بسازید.
-داشبورد عملکرد : برای ردیابی در هر زمان بودجه و اهداف فروش داشبورد عملکرد ایجاد کنید.
- همگام سازی همزمان با نرم افزار حسابداری QuickBooks و Xero Integration، برای گزارش های مورد نیاز.
 - می توان برنامه خود را به روز کرده و سلامت کسب و کار خود را از هر نقطه با اینترنت دنبال نمود.

حرف پایانی درباره سایت LivePlan

برای کار با سایت LivePlan لازم است که هنگام چاپ برنامه خود یا بارگیری به صورت PDF ، از میان ده تم مختلف متناسب با برنامه خود، یکی از تم های حرفه ای را انتخاب کنید و آن را به صورت Word یا PDFارسال نمایید. 

نقاط عطفی در برنامه خود ایجاد کنید و شروع به پیگیری پیشرفت کسب و کار خود کنید. اطلاعات کسب و کار شما کاملاً ایمن است. LivePlan برنامه ریزی کسب و کار ، بودجه ریزی ، پیش بینی و ردیابی عملکرد را برای مشاغل کوچک و مبتدیان ساده می کند. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد