خرید با PayPal از وب سایت ها

خرید با PayPal از وب سایت ها

توسط : تیم محتوا
1,962

این نکته بسیار جالبی است که امروزه اغلب سایت های بزرگ در دنیا، جهت ارائه خدمات پرداخت خود از درگاه paypal استفاده می نمایند. در پی پال، پرداخت ها لحظه ای بوده و در سرعتی بی نظیر انجام می شود. همچنین دارای میزان امنیت بسیار بالایی نیز بوده و از همین روست که سایت های فروشگاهی ، برای خرید و فروش کالا و خدماتشان از درگاه پی پال بهره می گیرند. برای خرید با paypal از وب سایت ها بایستی مواردی را در نظر داشته باشید که در این جا به آن می پردازیم.

در حال حاضر، بغیر از فروشگاه های آنلاین که پی پال را انتخاب نموده اند، افراد بسیاری نیز جهت پرداخت و دریافت حواله های خود از پی پال استفاده کرده و تبادلات وجه در تجارتشان را با این درگاه امن صورت می دهند. این امکان وجود دارد که جهت ثبت سفارش خود در سایت های خارجی و خرید با پی پال می توانید در 20پیمنت حساب کاربری ایجاد کرده و از طریق این سایت پرداخت ارزی را انجام داده و صورتحساب را به ریال پرداخت نمایید.

پیشنهاد مطالعهچگونگی ظهور پی پال

از آن جایی که بهره گیری از خدمات پی پال به صورت مستقیم برای کاربرهای داخلی از آی پی ایرانی امکان پذیر نمی باشد، می توانید از کارشناسان با تجربه 20 پیمنت یاری گرفته و در خصوص خرید خود از سایت های خارجی با پی پال، خدمات مناسبی را دریافت نمایید.

خرید با PayPal از وب سایت ها

امکانات پرداخت آنلاین پی پال در سایت ها 

از جمله امکاناتی که با پرداخت پی پال در سایت ها می توان بدست آورد می توان به موارد ذیل اشاره نمود : 
- خرید سرور و هاست 
-خرید کردن محصول (آدرس دریافتی نبایستی ایران ثبت شود)
- شارژ کردن پنل هایی مانند onlinenic
- حواله وجه به نزدیکان و دوستان در تمامی دنیا
- پرداخت آنلاین هزینه ثبت مقاله در ژورنال های خارجی 
- خرید مستقیم از وب سایت فروشگاهی ای بی 
- انجام پرداخت های پروژه های فریلنسری 

خرید با PayPal از وب سایت ها

نکات مهم برای افتتاح حساب پی پال 

برای پرداخت ارزی خرید خود و استفاده از خدمات ارزی می توانید به سایت 20پیمنت وارد شوید. در این خصوص کارشناسان مجرب 20پیمنت شما را راهنمایی خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که حساب وریفای شده ای را استفاده کنید تا بتوانید خرید اینترنتی با پی پال داشته و وجوه را ارسال کنید. از سویی دیگر میزان امنیت حساب در کمترین میزان خود خواهد بود. 

پیشنهاد مطالعهبرای کسب و کار آنلاین درگاه PayPal بگیرید

بنابر این حساب خود را وریفای کرده و از مزایایی هوش مصنوعی برای ایجاد امنیت در حساب خود بهره گیرید. اگر از قوانینی که پی پال جهت امنیت بیشتر ایجاد کرده است، تخطی کنید، حسابتان را از دسترس خارج کرده یا مسدود می نماید. همچنین در صورتی که قادر نباشید دلیل موجهی برای پی پال بیاورید، موجودی شما در حساب نیز می سوزد.

خرید با PayPal از وب سایت ها

افتتاح حساب پی پال

همانگونه که پیش از این نیز بیان شد، جهت خرید با پی پال از سایت های خارجی ، لازم است که ابتدا حساب افتتاح کنید. این کار برای کاربران ساکن ایران امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل نیاز است که از طریق سایت 20پیمنت اقدام کرده و در زمانی کوتاه حساب پی پال خود را به صورت وریفای شده افتتاح کرده و دریافت و پرداخت های خود را از طریق درگاه پی پال انجام دهید. با بازگشایی حساب پی پال می توانید از تمامی فروشگاه های آنلاین خارجی خرید کرده و وجوه خود را به سادگی به هر جای دنیا انتقال داده و معامله های مالی انجام دهید.

نحوه خرید اینترنتی با پی پال paypal

لازم به ذکر است که جهت خرید اینترنتی از پی پال می توانید ابتدا یک کیف پول در پی پال داشته باشید. استفاده از این کیف پول در مقایسه با کارت اعتباری ارزی، بهتراست. شما به سادگی می توانید از تمامی فروشگاه های دنیا در حدود دویست کشور، خرید آنلاین داشته و پرداخت آنلاین سفارش خود را از طریق پی پال انجام دهید.

خرید با PayPal از وب سایت ها

درگاه پرداخت الکترونیکی paypal

برای آن که بتوانید از درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال جهت خرید خود استفاده کنید لازم است که اکانتی در پی پال ایجاد نموده و سپس به حساب بانکی تان لینک دهید. با تنظیمات انجام شده در پی پال، امکان خرید آنلاین در هر سایتی برای شما مقدور می شود. 

مدت زمانی که طول می کشد پول از حساب paypal به حساب بانکی شما انتقال یابد بین سه الی پنج روز می باشد. به خاطر داشته باشید که در زمان خرید خود با پرداخت آنلاین پی پال، کارمزدی نخواهدی پرداخت. تنها در بخش لینک حساب پی پال به حساب بانکی خود، و در زمان تبدیل کردن ارز، لازم است که کارمزد پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعهانواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)

Paypal حدود بیست سال است که فعالیت خود را شروع نموده است و توانسته است خدمات خود را در تمامی دنیا در میلیون ها فروشگاه گسترش دهد. سیستم طراحی شده در این درگاه پرداخت بسیار ایمن بوده و به خوبی می تواند تمامی تراکنش ها را نظارت کرده و پس از خرید و پرداخت آن، ایمیلی را برای شما ارسال می دارد که به این طریق بتوانید تراکنش خود را پیگیری و کنترل نمایید.

خرید با PayPal از وب سایت ها

نحوه تنظیم کردن اکانت پی پال

برای آن که بتوانید در پی پال حساب کاربری ایجاد کنید ابتدا نیاز است که به سایت paypal مراجعه کرده و در فرم مربوطه مشخصات کامل خود را ثبت نمایید. پس از ثبت مشخصات و اطلاعات درخواستی ، باید پسوردی را نیز معین نمایید. اکنون که حساب کاربری شما در این سایت ایجاد شده است ، آن را به حساب بانکی تان لینک دهید. حال خواهید توانست با استفاده از پی پال خرید کنید. به خاطر داشته باشید که نمی توانید این کار را با آدرسی در ایران و IP ایرانی انجام دهید. 

حساب موردنیاز برای خرید اینترنتی از پی پال 

شاید بدانید که پی پال دارای انواع حساب می باشد که می توان به حساب های پرسونال، بیزینس و پریمیر اشاره نمود. این حساب ها دارای مشخصات و کارکردی متفاوت بوده که می توان آن ها را به یکدیگر ارتقاء داد. برای آن که بدانید کدام نوع از این حساب ها برای خرید آنلاین از فروشگاه ها مناسب است، باید گفت که در صورتی که به عنوان خریدار بخواهید عمل کنید بهترین حساب پرسونال است که امکان خرید و انتقال وجه در آن وجود دارد. برای فروشندگان نوع حساب بیزنسی پی پال مناسب تر خواهد بود.
 

برچسـب هـا : پی‌پال ، خرید با PayPal ، PayPal ،
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد