خرید از سایت هامبل باندل Humble Bundle

خرید از سایت هامبل باندل Humble Bundle

توسط : تیم محتوا
1,205

سایت هامبل باندل ، فروشگاه آنلاین برای بازی ویدئویی است. این سایت قسمتی از درآمد خود را از فروش، با مبلغی که خریدار تعیین می نماید به امور خیریه داده و باقی آن را به توسعه دهندگان می پردازد. شما می توانید در سایت فروشگاهی هامبل باندل Humble Bundle ، بازی های ویدئویی زیادی را مشاهده کرده و خرید از سایت هامبل باندل را به صورت آنلاین تجربه کنید. این بازی ها در تنوع بالایی عرضه می شوند.

به نظر می آید، در صورتی که علاقه مند بازی های رایانه ای باشید، سایت هایی را که فروش این نوع بازی ها را داده اند را بررسی کرده اید. یکی از نکاتی که در این نوع سایت ها اهمیت دارد، شرایط امنیت پرداخت شما و سرعت در آن است. اکنون با توجه به تحریم های ایجاد شده علیه ایران، سایتی که بتوان از آن بدون هیچ مساله ای بازی را تهیه نمود، مورد توجه خواهد بود. 

جالب است بدانید، سایت Humble Bundle در سال 2010 شروع به فعالیت نمود و ابتدا در ایالت سانفرانسیسکو در آمریکا تاسیس شد. موسس سایت هامبل باندل Jeff Rosen بوده که از همان ابتدا به امور خیریه علاقه مند بود. هدف روسن نیز از تاسیس این سایت، انجام فعالیت های بشر دوستانه بوده است و از همین رو بخشی از درآمد این سایت به امور خیریه واگذار می شود.

خرید از سایت هامبل باندل

نحوه خرید از سایت Humble Bundle

لازم به ذکر است، زمانی که پلتفرم بازی از سایت هامبل باندل خرید می شود، مطابق با سیستم عامل خریدار، نسخه ای مناسب را ارائه خواهند داد. خرید از این سایت، با توجه به حمایتی که از امور خیریه می شود، خواهد بود. 

در صورتی که تصمیم دارید محصولی را خرید کنید، می توانید از میان بیست هزار بازی ارائه شده در سایت، بازی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. بهتر است ابتدا در این سایت برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید. به خاطر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Videohive سایت خرید موشن گرافیک

در این سایت قیمت محصولات به همراه مالیات آن ها در زمان خرید، محاسبه و ارائه می شود. مبلغ قابل پرداخت مطابق با واحد ارزی کشوری که در آن حضور دارید، محاسبه شده و به شما نشان داده خواهد شد. در این سایت می توانید در هر زمان که نیاز داشتید تا پیش از قبول سفارش، به محصولات دسترسی داشته و انتخاب خود را تغییر دهید. 

خرید از سایت هامبل باندل

نحوه پرداخت در سایت هامبل باندل

هنگامی که در سایت فروشگاهی Humble Bundle، سفارشی را ثبت نمودید، تا پیش از تایید سفارش، می توانید آن را رد کرده یا قبول نمایید. این حق برای خریداران در سایت هامبل باندل محفوظ می باشد.

در صورتی که توانستید محصولی را مطابق با علاقه مندی خود بیابید و آن را ثبت سفارش کردید، می بایست برای پرداخت آن اقدام کنید. برای پرداخت خرید خود، لازم است که از پرداخت آنلاین پی پال استفاده نمایید. این درگاه پرداخت را در صفحه خرید خواهید دید.
پس از آن که تایید خود را از خرید بازی های مورد نظرتان، اعلام کنید، سایت هامبل باندل، مبلغ محصول، مالیات و هزینه مربوط به خیریه را منظور خواهد کرد. این هزینه ها به صورت اتوماتیک در طی پروسه پرداخت در سایت تعیین و محاسبه خواهد شد. پس از صدور صورتحساب، می توانید برای پرداخت خود اقدام کنید. 

به خاطر داشته باشید، هنگام  پرداخت خرید خود، بهتر است که از آدرس و اطلاعات ایران استفاده نکنید. در این صورت با توجه به تحریم ها، امکان پرداخت مستقیم با پرداخت آنلاین پی پال، ممکن نخواهد بود. 

برای پرداخت خرید خود از سایت Humble Bundle، می توانید به سایت 20پیمنت مراجعه کرده و با استفاده از پرداخت آنلاین پی پال و یا کارت های اعتباری ارزی مسترکارت و ویزاکارت، صورتحساب خود را پرداخت کنید. برای این منظور می توانید مشاوره لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Liveplan مدیریت مالی و پروژه

این نکته را در نظرداشته باشید، که برای پرداخت خرید از سایت هامبل باندل، روش پرداختی که انتخاب می نمایید، مطابق با شرایط آن سرویس، صورتحساب برای شما نهایی می شود.

خرید از سایت هامبل باندل

خدمات سایت هامبل باندل Humble Bundle 

می توان گفت، خدمات این سایت متنوع بوده به طوری که مهم ترین آن ها را به شرح ذیل مشاهده خواهید کرد.

1-انواع کتاب الکترونیکی 
2-انواع بازی رایانه ای 
3- انواع نرم افزارهای رایانه ای 
4-انواع داستان های تصویری و کمیک

نکته ای که در این جا لازم است که مطرح شود، این است که افراد زیر سیزده سال نمی توانند از خدمات این سایت استفاده کنند. همچنین در سایت  Humble Bundle، در خصوص قوانین کپی رایت و استفاده از رباط نیز شرایط سخت گیرانه ای وجود دارد. 

ثبت نام در سایت Humble Bundle 

یکی از نکات جالب در این سایت این است که برای خرید از این سایت، می توانید به دو روش عمل کنید. ابتدا آن که می توانید در سایت ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد نمایید. این کار را به آسانی می توانید انجام دهید. اما در صورتی که تمایلی به ثبت نام ندارید، می توانید برای خرید به صورت میهمان نیز وارد سایت شده و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Hootsuite

همچنین در صورتی که پس از خرید، از انتخاب خود راضی نباشید، این امکان وجود دارد که با پشتیبانی ارتباط گرفته و در جهت تعویض بازی اقدام کنید. البته پیشنهاد می شود که پیش از خرید، در خصوص محصولی که قصد خرید آن را دارید به خوبی اطلاعات کسب نمایید.

در صورتی که برای خرید از سایت هامبل باندل، نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید با کارشناسان مجرب ما در 20پیمنت تماس گرفته و اطلاعات کاملتری را دریافت نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد